quote:Op woensdag 21 november 2012 20:42 schreef N0rah het volgende:
[..]
Beter toch? Wat moet je met een ongeschoren porem.. is geen gezicht.
Afgelopen zomer.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:31 schreef Boterbartje het volgende:
Zijn hier trouwens nog mensen die wel eens gaan backpacken?
Ik ben dan ook geen eckte baas. Jij gebruikt zeker ook old spice enzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is deze? Eckte bazen gebruiken een mes.
Ben je het fotomoment nú alweer vergeten?quote:
Nee ik hou niet van Old Spice. Je gebruikt toch trouwens geen Axe Aftershave ook?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen eckte baas. Jij gebruikt zeker ook old spice enzo.
[..]
Ben je het fotomoment nú alweer vergeten?
Hmm ik douche dan gewoon elke dag hoor, is gewoon bij wijze van spreken. Heb bijvoorbeeld een keer KL- HKG 6 uur overlay - Narita met 12 uur overlay - Chicago - NY gevlogen zonder te douchen, tanden te poetsen en alleen maar in het vliegtuig slapen, voor de rest gewoon gelijk de stad in en racen.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]![]()
Deze jongen trimt elke ochtend.
[..]
Afgelopen zomer.
O, en verder vind ik het wel weer typisch dat jij backpacken associeert met minimaal 3 weken niet douchen, kleding wassen en je reet afvegen. Waarom vindt iedereen ineens dat de notie van persoonlijke hygiene weggeflikkerd kan worden op het moment dat je een backpack op je rug hebt?
Bestaat dat? Kenzo hierquote:Op woensdag 21 november 2012 20:49 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee ik hou niet van Old Spice. Je gebruikt toch trouwens geen Axe Aftershave ook?![]()
Ik had iets soortgelijks met mijn trip vanaf Koh Phangan naar KL. Heeft me ongeveer 36 uur gekost.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm ik douche dan gewoon elke dag hoor, is gewoon bij wijze van spreken. Heb bijvoorbeeld een keer KL- HKG 6 uur overlay - Narita met 12 uur overlay - Chicago - NY gevlogen zonder te douchen, tanden te poetsen en alleen maar in het vliegtuig slapen, voor de rest gewoon gelijk de stad in en racen.
Mooi man, weer een sterk verhaal erbij. Ik ben vanuit Vietnam een keer bijna per ongeluk China ingereden. Ik zat niet goed de kaart te lezenquote:Je snapt mijn punt, denk dat er weinig mensen zitten hier die de lol snappen van het zitten in een half gare bus ergens buitenaf in China
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:46 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat is deze? Eckte bazen gebruiken een mes.
20jarigen hoeven zich dan ook maar eens per maand te scheren.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik scheer me trouwens al een paar maand niet, gewoon netjes bijhouden met de trimmer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas wel. Oh gelukkig heb je toch nog wel smaak.quote:
Gaat het ineens over geurtjes?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Helaas wel. Oh gelukkig heb je toch nog wel smaak.Ik heb at the moment zo uit m'n hoofd Oscar de la Renta pour lui/Ted Lapidus PH/Le Male/Antaeus/Chanel PM/Drakkar Noir.
True that; beetje onzin inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik had iets soortgelijks met mijn trip vanaf Koh Phangan naar KL. Heeft me ongeveer 36 uur gekost.
Maar er zijn veel backpackers die vinden dat je ineens als een zwerver erbij mag gaan lopen, puur omdat je een backpack op je rug hebt. Screw that.
[..]
Mooi man, weer een sterk verhaal erbij. Ik ben vanuit Vietnam een keer bijna per ongeluk China ingereden. Ik zat niet goed de kaart te lezen
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
20jarigen hoeven zich dan ook maar eens per maand te scheren.Nou het klinkt misschien grappig maar ik heb dus wat vrienden die echt zo'n geitensikje hebben en 1 haar op den borstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben half buitenlands dus dan wil er wel wat meer groeien maar het is nog niet extreem veel hoor
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Weet ik, ik was net op tijd omgedraaid. Verder bestond 80% van m'n garderobe tijdens het backpacken uit Tommy Hilfiger. Kansloos eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True that; beetje onzin inderdaad.
Nou heb ik geen uitgebreide kledingkast mee maar wel gewoon douchen enzo. Wel doe ik m'n haar gewoon kort en dan geen gel, dat is makkelijker.
Maar op de grens was je er wel achter gekomen, ze zijn best wel streng wat visa betreft, ook het aanvragen
Allebei zijn lekker. Armani Code heb ik ook gehad. The One is lekker maar past niet bij me.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gaat het ineens over geurtjes?
Armani Code, lijfgeur. Gebruik ik al sinds ik een puisterige puber ben (in before: meer dan nu). Paar jaar geleden is daar ook D&G - The One bijgekomen.
Het zijn totaal verschillende geuren. Code is donkerder, kruideriger. The One is een stuk zoeter. Daarom vind ik ze juist prima bij elkaar passen, voor de afwisseling.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Allebei zijn lekker. Armani Code heb ik ook gehad. The One is lekker maar past niet bij me.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
Voor de liefhebbers nog de link naar het Microsoft arrest:
http://eur-lex.europa.eu/(...)EX:62004A0201:NL:NOT
Wat natuurlijk een oneerlijke beslissing was; volgens mij moest een rechter onpartijdig en consequent zijn..Vond het ook een belachelijke uitspraak. Ze zochten gewoon het grote Microsoft op om even een bedrijf op hun nummer te zetten. Bijna elk concurrerende OS doet hetzelfde als waar Microsoft op gepakt is, maar om dat Microsoft toevallig wél succes heeft moeten hun wel gestraft worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
Oei dat vind ik dan weer niet chill. Wel goede spijkerbroeken mee; diesel. Want die zijn gewoon fijn. Maar ik had 3 shirts en als ik ze zat was gooide ik ze weg en kocht ik een nieuwe.. kost geen drol daaro. Verder 2 truien en 2 kortebroeken, meer nietquote:Op woensdag 21 november 2012 20:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Weet ik, ik was net op tijd omgedraaid. Verder bestond 80% van m'n garderobe tijdens het backpacken uit Tommy Hilfiger. Kansloos eigenlijk
Ik had een grote backpack mee, 15kg aan shit. Vond het wel grappig, hoefde niets weg te gooien. Wel 1 polo kwijtgeraaktquote:Op woensdag 21 november 2012 20:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oei dat vind ik dan weer niet chill. Wel goede spijkerbroeken mee; diesel. Want die zijn gewoon fijn. Maar ik had 3 shirts en als ik ze zat was gooide ik ze weg en kocht ik een nieuwe.. kost geen drol daaro. Verder 2 truien en 2 kortebroeken, meer niet
Een Jameson of een Glenfiddich gaat er altijd wel inquote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Actaeon het volgende:
Zeg vrinden, wat vinden jullie nou een lekkere whisky voor de kerstdagen?
Voor de afwisseling zijn ze inderdaad leuk. Code vond ik wel wat mannelijker altijd maar dat kan aan mij liggen. Van alles wat ik heb draag ik Pour Monsieur het meest denk ik. Erg verfijnde en elegante geur. Oscar pour lui en Ted Lapidus PH zijn leuk als je een statement wilt maken.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:56 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het zijn totaal verschillende geuren. Code is donkerder, kruideriger. The One is een stuk zoeter. Daarom vind ik ze juist prima bij elkaar passen, voor de afwisseling.
Zo'n oude Glenfiddich? Ja misschien wel een idee.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:58 schreef Keyos het volgende:
[..]
Een Jameson of een Glenfiddich gaat er altijd wel in.
Ja hier ben ik het volledig mee eens. Het enige punt waarom ze Windows aanpakken en anderen niet is omdat windows 90% van de PC markt in handen heeft wat toentertijd zelf 95-98% was. Andere producenten van OS'sen werden niet gepakt omdat ze maar minimaal aandeel hadden.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vond het ook een belachelijke uitspraak. Ze zochten gewoon het grote Microsoft op om even een bedrijf op hun nummer te zetten. Bijna elk concurrerende OS doet hetzelfde als waar Microsoft op gepakt is, maar om dat Microsoft toevallig wél succes heeft moeten hun wel gestraft worden.
Net naar je gezwaaid toen ik richting de RB ging. Erna weer naar je gezwaaid toen ik naar een borrel ging.quote:
Voor mij vallen sowieso vrij snel Whiskeys af, ben niet zo heel erg van een agressieve smaak, koop zelf dus nooit een bourbon (vandaar ook dat de naam bourbon meer in de mond wordt genomen dan whiskey). Jameson vind ik van de low-priced Whiskeys dan nog het beste om te zuipen, lekkere zachte smaak.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:00 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zo'n oude Glenfiddich? Ja misschien wel een idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |