Ik ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik moest wel even gniffelen om de TT
Ja heb er even IMG=640 van gemaakt, die lelijke rode stippeltjes weg. Verder nog een TT gerelateerde verandering maar de kluwer blijft wel staan natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 19:29 schreef KOG het volgende:
De Kluwer staat er nog steeds in, dus dat zit wel goed.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:29 schreef KOG het volgende:
De Kluwer staat er nog steeds in, dus dat zit wel goed.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja heb er even IMG=640 van gemaakt, die lelijke rode stippeltjes weg. Verder nog een TT gerelateerde verandering maar de kluwer blijft wel staan natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
Voor de liefhebbers nog de link naar het Microsoft arrest:
http://eur-lex.europa.eu/(...)EX:62004A0201:NL:NOT
Wat natuurlijk een oneerlijke beslissing was; volgens mij moest een rechter onpartijdig en consequent zijn..Bah internationaalrechtelijke jurisprudentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me alleen niet herinneren dat er voor een koning gestemd moest wordenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:37 schreef Actaeon het volgende:
Er kan maar één Koning de Wettenbundels zijn. En die titel wordt wel in de OP genoemd.
Niemand heeft het toch ook over stemmen?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen niet herinneren dat er voor een koning gestemd moest worden
Daar dacht ik ook over, maar een echt stabiel koningshuis is het ook nietquote:Op woensdag 21 november 2012 19:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niemand heeft het toch ook over stemmen?
Een coup(OP-bundel wissel) is altijd spannend.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook over, maar een echt stabiel koningshuis is het ook niet
Ik moest wel even posten om jouw gniffel.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik moest wel even gniffelen om de TT
Ik wil niet stoken hoor, maar misschien straal je iets uit?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef eriksd het volgende:
Begint er wéér een homofiel tegen me te praten. Wat is deze
Moet je maar niet naar de regulier dwars gaanquote:Op woensdag 21 november 2012 20:05 schreef eriksd het volgende:
Begint er wéér een homofiel tegen me te praten. Wat is deze
Grolschquote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Actaeon het volgende:
Zeg vrinden, wat vinden jullie nou een lekkere whisky voor de kerstdagen?
Oeps..quote:Op woensdag 21 november 2012 18:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het (inmiddels niet meer) levende bewijs
Hèhè.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hou nou serieus een keer op met dat idiote gehaat op Apple en laat mensen gewoon lekker
Chivas Regalquote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Actaeon het volgende:
Geen whisky. Baileys.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:15 schreef Actaeon het volgende:
Baco? Wappelsap? Lekker aan de mixjes!quote:
Dat is voor vrouwenquote:
Ik ben ook een vrouw..quote:Op woensdag 21 november 2012 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Baco? Wappelsap? Lekker aan de mixjes!
[..]
Dat is voor vrouwen
En wat voor een.quote:
Nee sorry Erik. Deze keer nietquote:Op woensdag 21 november 2012 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Baco? Wappelsap? Lekker aan de mixjes!
Dat stuk waarin ie eerst over 'Sports' praat en dan Paul Allen afmaakt met die bijl met op de achtergrond 'Hip to be square' is echt ge-ni-aal.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mwah ben ik niet enorm kapot van.
[..]
Bah.
quote:Op woensdag 21 november 2012 20:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat stuk waarin ie eerst over 'Sports' praat en dan Paul Allen afmaakt met die bijl met op de achtergrond 'Hip to be square' is echt ge-ni-aal.
De hele film is geniaal eigenlijk. Het boek nog genialer vond ik.
Wat een boutfilm was dat.quote:
quote:
Alleen Mila..quote:Op woensdag 21 november 2012 20:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Daar moet je niet eens woorden aan wijden eigenlijk.
Beter toch? Wat moet je met een ongeschoren porem.. is geen gezicht.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:40 schreef eriksd het volgende:
Irritante van veel werken is dat je je ook vaker moet scheren.
Wel met een scheermes hoop ik en geen apparaat?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:40 schreef eriksd het volgende:
Irritante van veel werken is dat je je ook vaker moet scheren.
Apparaat natuurlijk. Onder de douche. Mesjes zijn kak met mijn kaaklijntje enzo.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:43 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel met een scheermes hoop ik en geen apparaat?
Wat is deze? Eckte bazen gebruiken een mes.quote:Op woensdag 21 november 2012 20:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Apparaat natuurlijk. Onder de douche. Mesjes zijn kak met mijn kaaklijntje enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |