Noem je mij dik?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel handig, want nadat je vadsig bent geworden vanwege alle afzakkertjes bij Henk, kan je zelf de deurposten verbreden!
Weet je wat? Kom jij ook lekker naar de cursus; kan jij het lekker doenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Dat is eigenlijk wel handig, want nadat je vadsig bent geworden vanwege alle afzakkertjes bij Henk, kan je zelf de deurposten verbreden!
Ik ben omnipotent.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat? Kom jij ook lekker naar de cursus; kan jij het lekker doen
Die wil met mij afzakken -> Takkedinges wordt is ook vadsigquote:
Dat maak jij ervanquote:Op donderdag 22 november 2012 16:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die wil met mij afzakken -> Takkedinges wordt is ook vadsig
Nee hoor helemaal nietquote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hoopt zeker op zwaluwstaartverbindingen in mijn middenhandsbeentje
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef ElisaB het volgende:
Als ik het écht leuk vind, ga ik in sept 2013 de vakopleiding doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Tof! Mijn schoonvader heeft net een cursus meubelmaken achter de rug. Echt gave dingen kan ie makenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb me aangemeld voor Meubelmaken I
Dit wordt lachen
en er eerst op mopperen en m achteraan zettenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Kaart nummer 4 uit de kikkerprinsserie is er
Dit is de eerste, de tweede ontbreekt nog en de afzender is nog altijd onbekend.
Ik snapte helemaal niks van die eerste kaartquote:Op donderdag 22 november 2012 16:32 schreef tombolafan het volgende:
en er eerst op mopperen en m achteraan zetten
Of heb jij al die kaarten soms in Zwolle op de bus gegooid?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:32 schreef tombolafan het volgende:
en er eerst op mopperen en m achteraan zetten
Er valt weinig tegen te kunnenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:33 schreef Oognip het volgende:
Wat grappig die kaartenIk zou er alleen echt niet tegen kunnen
Ik vind het leukquote:Op donderdag 22 november 2012 16:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er valt weinig tegen te kunnenZe komen hier binnen en ik leg ze op volgorde en probeer te bedenken hoeveel er nog moeten komen om het verhaal compleet te maken.
En ondertussen zit iemand hier zich het schompes te lachen natuurlijk
Ik inmiddels ookquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet, lijkt me een heel leerzaam topic
![]()
Klus EHBO
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er valt weinig tegen te kunnenZe komen hier binnen en ik leg ze op volgorde en probeer te bedenken hoeveel er nog moeten komen om het verhaal compleet te maken.
En ondertussen zit iemand hier zich het schompes te lachen natuurlijk
maar ik zag het positief in iigquote:Op donderdag 22 november 2012 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik snapte helemaal niks van die eerste kaart
Jullie trouwens ook niet
Always look on the bright side of lifequote:Op donderdag 22 november 2012 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Some things in life are bad they can really make you mad
Other things just make you swear and curse
When you're chewing on life's gristle, don't grumble give a whistle
And this'll help things turn out for the best
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life
Ochquote:Op donderdag 22 november 2012 17:29 schreef Leandra het volgende:
Voor degenen die een update wilden mbt de gevonden kitten: ze zijn vanmiddag bij de dierenarts geweest voor een chipcheck, en het dier bleek dusdanig ziek te zijn dat ze hem hebben laten inslapen
Weet ik niet, ik was niet mee, ik weet alleen dat het een dusdanig erge kattenziekte was dat het niet verholpen had kunnen worden.quote:
Nee, ik heb inmiddels het vermoeden dat hij daarom uit de auto was gezet.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:39 schreef Muis006 het volgende:
Maar hij had geen chip of wel?
Niet dat iemand zijn huisdier zomaar is ingeslapen.
Bah ja..quote:Op donderdag 22 november 2012 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb inmiddels het vermoeden dat hij daarom uit de auto was gezet.
Ach, wat naarquote:Op donderdag 22 november 2012 17:29 schreef Leandra het volgende:
Voor degenen die een update wilden mbt de gevonden kitten: ze zijn vanmiddag bij de dierenarts geweest voor een chipcheck, en het dier bleek dusdanig ziek te zijn dat ze hem hebben laten inslapen
Leuk!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:20 schreef Rewimo het volgende:
Mijn mobiel ging
Het was qltels broekzak
ik ben klaar met Jasonquote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had volgens mij haar Ziggo kaarten verkocht want later werd bekend dat ie ook een kleiner concert gaf in Paradiso (geloof ik) dus zij ging liever daarheen. Dacht ik, of ik ben in de war met een ander maar volgens mij wel
Hij was niet erg spraakzaamquote:
Waar was je dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:28 schreef Adnap het volgende:
Zo ik leef nog, wel bere interessant vanmiddag maar waarom moet het altijd overal zo BELACHELIJK heet zijn...
Bijeenkomst van het platvorm voor mijn werkgebied, resultaat is dat we dus alles weer anders kunnen gaan opzetten omdat het ministerie in zijn wijsheidquote:
Ach, heerlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 18:30 schreef Adnap het volgende:
Bijeenkomst van het platvorm voor mijn werkgebied, resultaat is dat we dus alles weer anders kunnen gaan opzetten omdat het ministerie in zijn wijsheidheeft besloten de examens te veranderen
Alweer? Nou ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 november 2012 18:30 schreef Adnap het volgende:
[..]
Bijeenkomst van het platvorm voor mijn werkgebied, resultaat is dat we dus alles weer anders kunnen gaan opzetten omdat het ministerie in zijn wijsheidheeft besloten de examens te veranderen
Hè wat akelig:(quote:Op donderdag 22 november 2012 17:29 schreef Leandra het volgende:
Ander opnamenummer voor gas misschien?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:52 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmm, ik moet van Liander de meterstanden doorgeven, maar online vraagt ie alleen om de elektriciteitWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kan ik mn gas kwijt!
Er staat maar 1 opnamenummerquote:Op donderdag 22 november 2012 18:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ander opnamenummer voor gas misschien?
Let wel goed op dat ze je niet weer gaan schatten omdat je minverbruik hebtquote:Op donderdag 22 november 2012 19:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh jaaaaaaaaaaaa vorig jaar had ik er gezeik mee dat was ook zo
Had ik het aan de meetmeneer doorgegeven maar ze hadden het toch maar geschat ofzo![]()
Nu heb ik dus verbruik van -8![]()
Ik krijg dus veul terug denk ik
Ik heb vorig jaar heel tijdje boos met ze aan de lijn gehangen daaroverquote:Op donderdag 22 november 2012 19:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Let wel goed op dat ze je niet weer gaan schatten omdat je minverbruik hebt
Vorig jaar te hoog geschat, dan krijg je datquote:
Knap hequote:
oh laat het examenwerk eens zien ?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is cum laude geslaagd voor het examen prittstift. Alleen wil hij nog niet snappen dat het examen voorbij is.
@tombo altijd fijn geld terug krijgen
Ik begrijp dat ie er uitstekend aan plakt?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi is cum laude geslaagd voor het examen prittstift. Alleen wil hij nog niet snappen dat het examen voorbij is.
ja aan mijn been. Ik kreeg hem afgelopen nacht met geen mogelijkheid uit bed. En nu ligt hij ook al weer startklaarquote:Op donderdag 22 november 2012 19:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ie er uitstekend aan plakt?
ja morgen met fototoestelquote:Op donderdag 22 november 2012 19:38 schreef Adnap het volgende:
[..]
oh laat het examenwerk eens zien ?
je hebt PMquote:Op donderdag 22 november 2012 19:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja morgen met fototoestel
Ik heb geen idee hoe ik een foto via mijn mobiel krijg
of heeft iemand WA dat ik hem door kan sturen?
Misschien word je we gebeld door een leuke postbode!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:46 schreef tombolafan het volgende:
Oh, wat ik dan wel gek vind; Ik moet op die kaart mn emailadres en telefoonnummer enzo invullen, en hem dan hop in de brievenbus gooien
Iets met privacy
Er loopt hier maar 1 leuke postbode en dat is een exquote:Op donderdag 22 november 2012 19:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien word je we gebeld door een leuke postbode!
Nou, dan had ik het toch bijna goedquote:Op donderdag 22 november 2012 19:54 schreef tombolafan het volgende:
Er loopt hier maar 1 leuke postbode en dat is een ex![]()
Ik heb het nu via internet als soort van vraag doorgegeven
Dan kan je er toch een envelopje om heen doen en daar het adres opschrijven?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:46 schreef tombolafan het volgende:
Oh, wat ik dan wel gek vind; Ik moet op die kaart mn emailadres en telefoonnummer enzo invullen, en hem dan hop in de brievenbus gooien
Iets met privacy
Doe je goedquote:
Tuurlijk, maar het gaat me een beetje om het principe; als je er niet bij nadenkt dan gooi je het zo in de busquote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kan je er toch een envelopje om heen doen en daar het adres opschrijven?
Spannend!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef Puala het volgende:
* Puala stuitert, draait rondjes en vliegt heen enw eer![]()
Ik kreeg vanmiddag van de woningbouw een brief. Een appartement waar ik 3e voor sta is een brief naar een paar mensen gestuurd om te kijken of ze interesse hebben. Onder degene die de brief inleveren word het appartement toegewezen. De brief is vaag over wat er nu mee gaat gebeuren. Maandag moet hij binnen zijn of ik wil ja/nee. Ben vanavond wezen kijken en ik vind het helemaal super tof![]()
Morgen bellen en dan weet ik hopelijk meer. Ik sta ook nog steeds 2e voor een rijtjeshuis en ik weet niet meer waar mijn voorkeur naar uit moet gaan. Een vriendin is bij een zelfde rijtjeshuis binnen geweest en vond het niet WAUW. Ze was enthousiaster over het appartement. Maar eerst morgen maar eens afwachten wat de woningbouw zegt
edit: nog wat info toegevoegd.
Spannend!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef Puala het volgende:
Ik kreeg vanmiddag van de woningbouw een brief. Een appartement waar ik 3e voor sta is een brief naar een paar mensen gestuurd om te kijken of ze interesse hebben. Onder degene die de brief inleveren word het appartement toegewezen. De brief is vaag over wat er nu mee gaat gebeuren. Maandag moet hij binnen zijn of ik wil ja/nee. Ben vanavond wezen kijken en ik vind het helemaal super tof![]()
Morgen bellen en dan weet ik hopelijk meer. Ik sta ook nog steeds 2e voor een rijtjeshuis en ik weet niet meer waar mijn voorkeur naar uit moet gaan. Een vriendin is bij een zelfde rijtjeshuis binnen geweest en vond het niet WAUW. Ze was enthousiaster over het appartement. Maar eerst morgen maar eens afwachten wat de woningbouw zegt
True, maar ik zou me er niet héél erg druk over maken. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het gaat me een beetje om het principe; als je er niet bij nadenkt dan gooi je het zo in de bus
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef Puala het volgende:
Ik leg dit "probleem" gewoon voor bij de woningbouw. Voor hetzelfde geld heeft die ander al toegezegd en is het alleen nog de papieren. Ik wil gewoon een van deze 2 als het ff kanquote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zou gaan voor het appartement, dan heb je het huis nog achter de hand voor het geval het niets wordt !
Ik zou het wel schrijvenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, maar ik zou me er niet héél erg druk over maken. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk.
Ik heb nog geen weekend, maar ik was vandaag vrij, dus niets te klagen. Heb vanochtend wel twee uurtjes gewerkt en zit te twijfelen of ik dat ga schrijven of niet... Wat vinden jullie?
In het kort: iemand van een andere afdeling vroeg of iets wilde doen en dat moest vandaag voor 12 u ingeleverd. Zijn niet mijn reguliere werkzaamheden dus en ik kreeg een verzoekje en had dus ook kunnen weigeren.
Ik hoop het voor je !! Heb je al een klusteam ?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik leg dit "probleem" gewoon voor bij de woningbouw. Voor hetzelfde geld heeft die ander al toegezegd en is het alleen nog de papieren. Ik wil gewoon een van deze 2 als het ff kan
Wat vreselijkquote:Op donderdag 22 november 2012 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:
onze tegelvloer wordt pas maandag gelegd
Ik kan zelf klussenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je !! Heb je al een klusteam ?
eerst met grijze verf en dan pas witquote:Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan zelf klussenEn ik heb vrienden die mee willen helpen met schilderen
![]()
Ik zag vanaf buiten al een prachtige *ahum* muurschildering. Boompjes met de naam Romy en heel veel bloemetjes er om heen. Dat word nog een uitdaging om dat egaal wit te krijgen
Gooi er eerst een laag grijs (niet te donker) overheen, dat dekt goed in 1 kleur. En het grijs is dan weer makkelijker wit te schilderenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan zelf klussenEn ik heb vrienden die mee willen helpen met schilderen
![]()
Ik zag vanaf buiten al een prachtige *ahum* muurschildering. Boompjes met de naam Romy en heel veel bloemetjes er om heen. Dat word nog een uitdaging om dat egaal wit te krijgen
Ja, ik stip het morgen wel even aan bij mijn manager. Vind ook eigenlijk wel dat ik er recht op heb, zat nog flink te stressen vandaag.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het wel schrijvenHet moest ook op tijd af zijn dus is gewoon werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |