Tuurlijk, maar het gaat me een beetje om het principe; als je er niet bij nadenkt dan gooi je het zo in de busquote:Op donderdag 22 november 2012 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan kan je er toch een envelopje om heen doen en daar het adres opschrijven?
Spannend!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef Puala het volgende:
* Puala stuitert, draait rondjes en vliegt heen enw eer![]()
Ik kreeg vanmiddag van de woningbouw een brief. Een appartement waar ik 3e voor sta is een brief naar een paar mensen gestuurd om te kijken of ze interesse hebben. Onder degene die de brief inleveren word het appartement toegewezen. De brief is vaag over wat er nu mee gaat gebeuren. Maandag moet hij binnen zijn of ik wil ja/nee. Ben vanavond wezen kijken en ik vind het helemaal super tof![]()
Morgen bellen en dan weet ik hopelijk meer. Ik sta ook nog steeds 2e voor een rijtjeshuis en ik weet niet meer waar mijn voorkeur naar uit moet gaan. Een vriendin is bij een zelfde rijtjeshuis binnen geweest en vond het niet WAUW. Ze was enthousiaster over het appartement. Maar eerst morgen maar eens afwachten wat de woningbouw zegt
edit: nog wat info toegevoegd.
Spannend!quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef Puala het volgende:
Ik kreeg vanmiddag van de woningbouw een brief. Een appartement waar ik 3e voor sta is een brief naar een paar mensen gestuurd om te kijken of ze interesse hebben. Onder degene die de brief inleveren word het appartement toegewezen. De brief is vaag over wat er nu mee gaat gebeuren. Maandag moet hij binnen zijn of ik wil ja/nee. Ben vanavond wezen kijken en ik vind het helemaal super tof![]()
Morgen bellen en dan weet ik hopelijk meer. Ik sta ook nog steeds 2e voor een rijtjeshuis en ik weet niet meer waar mijn voorkeur naar uit moet gaan. Een vriendin is bij een zelfde rijtjeshuis binnen geweest en vond het niet WAUW. Ze was enthousiaster over het appartement. Maar eerst morgen maar eens afwachten wat de woningbouw zegt
True, maar ik zou me er niet héél erg druk over maken. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het gaat me een beetje om het principe; als je er niet bij nadenkt dan gooi je het zo in de bus
quote:Op donderdag 22 november 2012 20:13 schreef Puala het volgende:
Ik leg dit "probleem" gewoon voor bij de woningbouw. Voor hetzelfde geld heeft die ander al toegezegd en is het alleen nog de papieren. Ik wil gewoon een van deze 2 als het ff kanquote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Adnap het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zou gaan voor het appartement, dan heb je het huis nog achter de hand voor het geval het niets wordt !
Ik zou het wel schrijvenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, maar ik zou me er niet héél erg druk over maken. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk.
Ik heb nog geen weekend, maar ik was vandaag vrij, dus niets te klagen. Heb vanochtend wel twee uurtjes gewerkt en zit te twijfelen of ik dat ga schrijven of niet... Wat vinden jullie?
In het kort: iemand van een andere afdeling vroeg of iets wilde doen en dat moest vandaag voor 12 u ingeleverd. Zijn niet mijn reguliere werkzaamheden dus en ik kreeg een verzoekje en had dus ook kunnen weigeren.
Ik hoop het voor je !! Heb je al een klusteam ?quote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik leg dit "probleem" gewoon voor bij de woningbouw. Voor hetzelfde geld heeft die ander al toegezegd en is het alleen nog de papieren. Ik wil gewoon een van deze 2 als het ff kan
Wat vreselijkquote:Op donderdag 22 november 2012 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:
onze tegelvloer wordt pas maandag gelegd
Ik kan zelf klussenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je !! Heb je al een klusteam ?
eerst met grijze verf en dan pas witquote:Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan zelf klussenEn ik heb vrienden die mee willen helpen met schilderen
![]()
Ik zag vanaf buiten al een prachtige *ahum* muurschildering. Boompjes met de naam Romy en heel veel bloemetjes er om heen. Dat word nog een uitdaging om dat egaal wit te krijgen
Gooi er eerst een laag grijs (niet te donker) overheen, dat dekt goed in 1 kleur. En het grijs is dan weer makkelijker wit te schilderenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik kan zelf klussenEn ik heb vrienden die mee willen helpen met schilderen
![]()
Ik zag vanaf buiten al een prachtige *ahum* muurschildering. Boompjes met de naam Romy en heel veel bloemetjes er om heen. Dat word nog een uitdaging om dat egaal wit te krijgen
Ja, ik stip het morgen wel even aan bij mijn manager. Vind ook eigenlijk wel dat ik er recht op heb, zat nog flink te stressen vandaag.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het wel schrijvenHet moest ook op tijd af zijn dus is gewoon werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |