Ik klikte bij Wifi op Uitschakelen en daarna sloegen de vlammen in mijn nek (uiteraardquote:
Jeeejquote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik klikte bij Wifi op Uitschakelen en daarna sloegen de vlammen in mijn nek (uiteraard) omdat ik hem niet meer aan kreeg
Maar het is gelukt, wiehoe!
Die had volgens mij haar Ziggo kaarten verkocht want later werd bekend dat ie ook een kleiner concert gaf in Paradiso (geloof ik) dus zij ging liever daarheen. Dacht ik, of ik ben in de war met een ander maar volgens mij welquote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeeej
Ging memento-mori vanavond ook naar Mraz? Gaan jullie die ook meeten?
Ah okquote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had volgens mij haar Ziggo kaarten verkocht want later werd bekend dat ie ook een kleiner concert gaf in Paradiso (geloof ik) dus zij ging liever daarheen. Dacht ik, of ik ben in de war met een ander maar volgens mij wel
Doe je mij nog even het adres?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Laysa het volgende:
Beterschap voor baloe![]()
En de dames die vanavond naar jason gaan veul plezier![]()
En de rest ook een fijne dag
Hoiquote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef Mama_Mia het volgende:
* Mama_Mia komt ook weer eens buurten![]()
Goedquote:Op donderdag 22 november 2012 12:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het met je? En hoe is je nieuwe baan?
Met mij gaat het wel goed hoor. Nog een week volhouden hier, volgende week vrijdag schoppen ze me eruitquote:Op donderdag 22 november 2012 12:35 schreef Mama_Mia het volgende:
Goeden goed
ik ga vandaag voor de tweede keer er naar toe
vorige keer zou ik alleen zitten, nou mooi niet, allebei de coördinatoren waren er
Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik klikte bij Wifi op Uitschakelen en daarna sloegen de vlammen in mijn nek (uiteraard) omdat ik hem niet meer aan kreeg
Maar het is gelukt, wiehoe!
Lekker hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed hoor. Nog een week volhouden hier, volgende week vrijdag schoppen ze me eruit
Een goede hulp in huisquote:
Goed zo. Verslaap je niet in de trein en heel veel plezier!quote:
Thnxquote:Op donderdag 22 november 2012 14:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed zo. Verslaap je niet in de trein en heel veel plezier!
Nergens tegenaan schoppen aub
Ik spoot gisteren mijn open kies uit en dat kriebelde in mijn oogquote:Op donderdag 22 november 2012 14:21 schreef Qwea het volgende:
Boooooh![]()
je open wond uitspuiten met koud water. Klere, nooit doen
Dit trok door in mijn oorquote:Op donderdag 22 november 2012 14:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik spoot gisteren mijn open kies uit en dat kriebelde in mijn oog
Ik hoop maar dat dat psychisch was
Bah! Ik wil het allemaal pas volgende week dinsdag weer wetenquote:Op donderdag 22 november 2012 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit trok door in mijn oor
Staat allemaal met elkaar in verbinding
O, dat lijkt me echt tof!quote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb me aangemeld voor Meubelmaken I
Dit wordt lachen
Mij...quote:
't Is dat het zo ver weg is voor me, anders deed ik mee!quote:Op donderdag 22 november 2012 15:20 schreef ElisaB het volgende:
Mij...
ook...
écht!
Onder voorbehoud van voldoende inschrijvingen. Ik hoop heel hard dat er voldoende inschrijvingen zijn
Dat zou ik ook erg leuk vindenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:21 schreef Rewimo het volgende:
't Is dat het zo ver weg is voor me, anders deed ik mee!
Dat is een gegevenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:23 schreef ElisaB het volgende:
Dat zou ik ook erg leuk vinden
Ik ben niet zo'n held en zeker niet met onbekende groepen
Maar: ik zal me er dapper doorheen slaan
Gód wat leuk! En dan ga ik jullie elke week updaten over waar ik nou weer een gat in gezaagd heb en hoe hard het bloedde. En wat ik gemaakt heb en waarom het mislukt is. En dat de mannen allemaal veel slimmer zijn, maar dat ik veel leuker ben.
Enzovoorts
Tuurlijk! Het is vlakbij het ziekenhuis en de kroeg van Henk ligt op de route; worden leuke plaatjesquote:Op donderdag 22 november 2012 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is een gegeven![]()
Neem je wel een camera mee om foto's te maken op de EHBO?
Oh wat gaafquote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef ElisaB het volgende:
Dit wordt lachen
Gaafquote:Op donderdag 22 november 2012 15:25 schreef ElisaB het volgende:
Tuurlijk! Het is vlakbij het ziekenhuis en de kroeg van Henk ligt op de route; worden leuke plaatjes
Henk is het baasje van de kroeg waar we nogal eens heengaan. Zie ook hier: ESF / [26/1]De Grote Burgerlijke Bingo, Bier en Bitterballen meet! #10quote:Op donderdag 22 november 2012 15:26 schreef Puala het volgende:
Wie of wat is Henk? En wat doet ie?
* Puala kent die term niet
Oh leuke meet. Ook leuke users die komenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Henk is het baasje van de kroeg waar we nogal eens heengaan. Zie ook hier: ESF / [26/1]De Grote Burgerlijke Bingo, Bier en Bitterballen meet! #10
Ik vind het echt iets voor jou!quote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef ElisaB het volgende:
Dit wordt lachen
Ja dus geef je opquote:Op donderdag 22 november 2012 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh leuke meet. Ook leuke users die komen
O dat lijkt me leuk om te volgenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou ik ook erg leuk vinden
Ik ben niet zo'n held en zeker niet met onbekende groepen
Maar: ik zal me er dapper doorheen slaan
Gód wat leuk! En dan ga ik jullie elke week updaten over waar ik nou weer een gat in gezaagd heb en hoe hard het bloedde. En wat ik gemaakt heb en waarom het mislukt is. En dat de mannen allemaal veel slimmer zijn, maar dat ik veel leuker ben.
Enzovoorts
Dat zou dan toch ovb zijn, want ik kan nu nog niet zeggen hoe ik dan zit. Ik heb wel op volgen geklikt, dus hou het in de gatenquote:
Ja, zie je me gaan met mijn schaaf en beitelzakjequote:
Jij hoopt zeker op zwaluwstaartverbindingen in mijn middenhandsbeentjequote:Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef indaha het volgende:
O dat lijkt me leuk om te volgen,het wordt vast een mooie reeks
Kom 10 weken achter elkaar naar Rotterdamquote:Op donderdag 22 november 2012 15:48 schreef Takaiki het volgende:
Ow Elies, klinkt leuk!
Zou ook wel willen![]()
Nice!!!quote:Maar ik kom even over iets anders blijen: kaartjes gescoord voor The Wall met Roger Waters![]()
![]()
Dat is eigenlijk wel handig, want nadat je vadsig bent geworden vanwege alle afzakkertjes bij Henk, kan je zelf de deurposten verbreden!quote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom 10 weken achter elkaar naar Rotterdam
Gaan we na de les lekker afzakken bij Henk
[..]
Nice!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |