Boe is maar 3 uurtjes alleen. Gaat ie redden.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh is dat vandaag
Wat een timing... Blijft Mo bij de Boe of heb je andere oppas?
Okequote:Op donderdag 22 november 2012 09:40 schreef Qwea het volgende:
Weer injectie gehad en pillen om het braken tegen te gaan.
Net wat rijst met kip in kippennat voorgezet, wilde die niet. 3 kleine stukjes kip wel, daarna was het klaar.
En het is idd kennelhoest.
Jup. Althans, snuffen kan wel, maar geen langdurig contact. Nou dat heeft ie toch al niequote:Op donderdag 22 november 2012 09:44 schreef senesta het volgende:
[..]
OkeNou weer wat geleerd. Maar dan is het dus ook besmettelijk? Dus even uitkijken met andere hondjes denk ik?
Oh, ik dacht dat Mo pas heel laat thuis was meestal... nou, prima dan toch? Kan 'ie lekker ff slapenquote:Op donderdag 22 november 2012 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boe is maar 3 uurtjes alleen. Gaat ie redden.
Is om 17:45u thuis. Ik heb de trein van 14:37 en ik woon naast het station. Dus 3u bijna.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Mo pas heel laat thuis was meestal... nou, prima dan toch? Kan 'ie lekker ff slapen
quote:Op donderdag 22 november 2012 09:49 schreef senesta het volgende:
Nou sterkte voor de oude man, arm ding. En voor jou
quote:
Ge-wel-dig! Ze is met de eigenaresse van de B&B gaan stappen (nou ja, naar een kroegje gegaan), heeft daarna geslapen als een blok, heeft een heerlijk ontbijt geserveerd gekregen en is daarna fris en blij op stap gegaanquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ge-wel-dig! Ze is met de eigenaresse van de B&B gaan stappen (nou ja, naar een kroegje gegaan), heeft daarna geslapen als een blok, heeft een heerlijk ontbijt geserveerd gekregen en is daarna fris en blij op stap gegaan
Oh fijn, net als ik weer naar huis mag en aan de wandel moetquote:
Dan rijdt Qltel je tot de deur van Kaufland en ga je daar een rondje doenquote:Op donderdag 22 november 2012 10:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Oh fijn, net als ik weer naar huis mag en aan de wandel moet
Mijn idee was eigenlijk meer om iets in de buitenlucht te doen. Maar in de Kaufland kun je wel uit de voeten, ik hou hem achter de hand als plan Bquote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan rijdt Qltel je tot de deur van Kaufland en ga je daar een rondje doen
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk mensen, da's nou een oognipje
Samara is er heilig van overtuigd dat het van het weekend gaat sneeuwen. Ze heeft haar boots al klaargezetquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 10:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Samara is er heilig van overtuigd dat het van het weekend gaat sneeuwen. Ze heeft haar boots al klaargezet
Gaaf is dat he, om die verschillen te zienquote:Op donderdag 22 november 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
Dus, mijn riem heeft 8 gaatje. Voorheen zat hij altijd op gaatje nr 5. Toen in ene op 6, vorige week op 7, nu op 8.. en mijn broek is nog te groot
Ik heb gvd net nieuwe broeken gekocht
O dat deed Guus ook altijd bij mijquote:Op donderdag 22 november 2012 10:59 schreef senesta het volgende:
Wat krijgen we nou weer?ET is mijn haar aan het doen geloof ik
Of ze vind gewoon dat ik mijn hoofd eens stil moet houden dat kan ook
Ja, maar niet zo stoer voor mijn rekeningquote:Op donderdag 22 november 2012 10:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gaaf is dat he, om die verschillen te zien
Dan moet je van die hippe broeken met elastiek kopen.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo stoer voor mijn rekening
Ja, daag.quote:Op donderdag 22 november 2012 11:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan moet je van die hippe broeken met elastiek kopen.
Dat wordt dan ook te wijdquote:Op donderdag 22 november 2012 11:01 schreef Muis006 het volgende:
Dan moet je van die hippe broeken met elastiek kopen.
Of ff een knoopsgatelastiekje in je broeken maken. Sneetje maken aan de binnenkant(ik zei sneetje, hihi), elastiek erdoor frotten, twee knopen naaien aan de binnenkant en aantrekken maar. Kunt een broek zo twee maten kleiner maken zonder voor lul te lopen. Like a bossquote:
nee en neequote:Op donderdag 22 november 2012 11:11 schreef Greys het volgende:
![]()
Is FB kaput?Ik probeer al drie keer er iets op te plaatsen maar ik kan op Plaatsen klikken wat ik wil maar er gebeurt niets
Of zien jullie inmiddels al 16 keer voorbij komen dat ik vanavond naar Jason Mraz ga?
Ik heb dat ook wel eens met Runkeeper, ik krijg dan onmogelijk mn run geplaatstquote:Op donderdag 22 november 2012 11:11 schreef Greys het volgende:
![]()
Is FB kaput?Ik probeer al drie keer er iets op te plaatsen maar ik kan op Plaatsen klikken wat ik wil maar er gebeurt niets
Of zien jullie inmiddels al 16 keer voorbij komen dat ik vanavond naar Jason Mraz ga?
alt f4 en opnieuw FB openenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:11 schreef Greys het volgende:
![]()
of de verbinding met je telefoon even verbreken, programma sluiten en opnieuw verbindenquote:
Mallotig beestquote:
Vergeet niet je wekker te zetten!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:25 schreef Qwea het volgende:
I would kill for a little nap.
Zat me te bedenken wat ik in godsnaam 1.5u lang in de trein ga doen. Nou, dat is mooi makkelijk
vanaf je foon of je laptop?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:28 schreef Greys het volgende:
Net alle tips hierboven geprobeerd, kan nog steeds niet op FB posten, nahja
Pech, dan maar.
Goed punt!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vergeet niet je wekker te zetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |