Luchtpijp zei die. Niet benauwd, denk ik. En wat zeg ik tegen zo'n DA? Maak me toch zorgen ivm kotsen en sneuheid?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Het was geen slokdarminfectie?
Of is hij ook benauwd?
Kut is dat he? Als zo'n beest zich niet lekker voelt en je kunt het ze niet uitleggen
Hopelijk knapt ie snel op, lekkere Beer
En nogmaals; bellen als je het niet vertrouwt
Goed punt welquote:Op woensdag 21 november 2012 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik lees iets anders. Maar misschien is het wel een heel goed idee om niet te gaan Googlen, want straks ben je over de zeik omdat er hele gekke dingen op i-net staan van mensen die er geen drol verstand van hebben.
Bel de DA ff voor overleg en ga dan lekker slapen
Antimisselijkheidsspul heeft niet geholpen, hij houdt nog steeds niets binnen, ik maak me zorgen. Zoiets.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Luchtpijp zei die. Niet benauwd, denk ik. En wat zeg ik tegen zo'n DA? Maak me toch zorgen ivm kotsen en sneuheid?
Ja, wat er aan de hand is dus, had ie maar geen DA moeten wordenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Luchtpijp zei die. Niet benauwd, denk ik. En wat zeg ik tegen zo'n DA? Maak me toch zorgen ivm kotsen en sneuheid?
Die hond van jou heeft heus in het snotje dat ie het middelpunt is. Weet pre-cies hoe hij moet kijken om jouw onverdeelde aandacht te hebbenquote:Op woensdag 21 november 2012 23:52 schreef Qwea het volgende:
Ik loop ook met regelmaat compleet te stressen. En dan wordt het maar later en later. Bel ik uiteindelijk, neemt er zo'n slaperige DA op, schaam ik me al de tandjes. Ga ik zachtjes praten om de slaap niet té erg te verstoren, laat me geruststellen en wens hem of haar dan weer snel een fijne nachtrustquote:
Inderdaad. Ab-so-luut nietquote:Op donderdag 22 november 2012 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
En dan nog ben je niet objectief als het je eigen beest betreft is mijn ervaring; op mens-gebied dan
Ja. Ook heel geruststellendquote:Op donderdag 22 november 2012 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hadden de 'pech' dat er ook een vrij verse co-assistente was toen Daartje dat abces laatst had en die had echt zoiets van 'huuuuuuu'... nee, dat helpt, met mijn paniekerige aard
hi hiquote:Op donderdag 22 november 2012 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijn hoor, zo'n Beeb
Oooh, als hier eentje bij wijze van spreken es een keer een zachtere keutel dan normaal heeft denk ik al "oh god, toch geen darmtumor"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hadden de 'pech' dat er ook een vrij verse co-assistente was toen Daartje dat abces laatst had en die had echt zoiets van 'huuuuuuu'... nee, dat helpt, met mijn paniekerige aard
quote:Op donderdag 22 november 2012 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
hi hiWhahahahaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik gelukkig nog nooit getuige van geweest
En meubelmaken??!!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Jepquote:
Boewhahahahahahaquote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik liever dat ze me geirriteerd aankijkt terwijl ze een smile probeert te faken van "nee joh, geeft niets, fijn dat toch niet zo ernstig bleek als je zelf dacht"
Nee, dat heb ik 'helaas' nog nooit gehad, als ik hals over kop ging was het altijd wel nodig. Maar ik denk haast dat het weekend-avondconsulttarief alleen al een goede reden is om een smile te fakenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik liever dat ze me geirriteerd aankijkt terwijl ze een smile probeert te faken van "nee joh, geeft niets, fijn dat toch niet zo ernstig bleek als je zelf dacht"
En echt erg vind je dat niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Whahahahaaaa
Daar ben ik gelukkig nog nooit getuige van geweest![]()
Yups. Ik wil heel graag zoiets leren maken:quote:En meubelmaken??!!
We zijn een stel softiesquote:Op donderdag 22 november 2012 00:12 schreef miss_dynastie het volgende:
JepEn zelf had ik ook zoiets, in dat felle licht daar, waardoor ik direct de gedachte had van 'o jee, ze gaat doo-hood
' Maar de druk in het oog bouwt héél snel op, blijkbaar. Dat moet ook haast wel, want het oog had geen enkele schade en dat zou niet gebeurd zijn als ze al uren zo liep (zo stom, dat je dan nog aan jezelf gaat twijfelen: 'heb ik dat nou echt gemist?'
![]()
)
Ja, en als ze ziek zijn en ik zorgen heb, roep ik ook altijd: 'Er komen er geen meer bij hoor! Deze kosten me al tien jaar van m'n leven!' Maar nu is alles gezond en blij en dan wil ik toch weer eentje erbij he, zo gaat datquote:Op donderdag 22 november 2012 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja, beestjes....zooo leuk zo lang ze gezond zijn, maar als ze dat niet zijn kost het je weer een jaar van je leven
Ik ga slapen
Jaaaaaaa!quote:
Wat gaaf, trouwens!quote:Op donderdag 22 november 2012 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En echt erg vind je dat niet?
[..]
Yups. Ik wil heel graag zoiets leren maken:
[ afbeelding ]
Niet perse dit ontwerp (want daar ben ik niet ze weg van), maar wel de techniek. En dat wil ik eiks al jaren. Ik rommel maar wat aan, maar dat is meer timmeren dan echt houtbewerken.
Dus: 15 avonden naar school
Er zijn een paar dingen die ik graag wil maken. En het maken zelf ga ik ook erg leuk vinden. Dus vooruit: terug de schoolbanken in. Vandaag heb ik een duimstok gekocht om het te vierenquote:Op donderdag 22 november 2012 00:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat gaaf, trouwens!
En ladekasten met van die kleine laden en zo kan dan ook waarschijnlijk, da's ook zo mooi en duur in de winkel
Och arme Baloe..... beterschap voor jullie enne kennelhoest heeft de hond van een collega ook. Ik PM je ffquote:Op woensdag 21 november 2012 23:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij heeft wel gedronken, maar buiten bij mo gekotst, had rijst neergezet eet ie niet, maar hij is sowieso kieskeurig, maar ook gewoon down.
Lees dat luchtpijpinfectie kennelhoest is
quote:Op woensdag 21 november 2012 23:10 schreef Laysa het volgende:
En even voor Muis.....het is je weer gelukt. Mijn grote dank. Hij had het echt nodig. En je kaar was echt geweldig gekozen![]()
Thanx muisje namens ons allebei
Ja. Maar google zegt dat het kennelhoest is, ik zal zo es ff vragen.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:20 schreef senesta het volgende:
Gos arme Baloe. Maar kennelhoest is toch een virus of zo? Want je kunt ze daar ook tegen inenten.
09:30.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe laat kan je weer naar de da, Q?
Dit ging wel rond in de kop van NH ja. Zei de DA. Al een week of 3. Maar goed, ik maak me zorgen omdat Beer al 13 is bijna. Dus die moet je extra in de gaten houden.quote:Op donderdag 22 november 2012 08:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh da's al heel snel gelukkig! Adnap woont bij jou in de buurt toch? Wellicht dat het 'heerst'......
1 heel uur.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Heb je wel een beetje geslapen, Q? Gelukkig maar dat je zo snel weer terecht kunt. Arme Boe
Ah oke, dat was dus al bekend... Ik snap je zorgen hoor, hoop ook dat de DA een ander middel heeft om hem van z'n misselijkheid af te helpen, zodat ie weer goed kan eten en drinken.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit ging wel rond in de kop van NH ja. Zei de DA. Al een week of 3. Maar goed, ik maak me zorgen omdat Beer al 13 is bijna. Dus die moet je extra in de gaten houden.
Da's niet echt veel nee. Later maar een tukje doen dan!quote:
Geen tijd voor. 12u kapper, douchen, en de trein in want ik ga met Greys naar Jason Mraz.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's niet echt veel nee. Later maar een tukje doen dan!
Jaquote:Op donderdag 22 november 2012 09:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah oke, dat was dus al bekend... Ik snap je zorgen hoor, hoop ook dat de DA een ander middel heeft om hem van z'n misselijkheid af te helpen, zodat ie weer goed kan eten en drinken.
Oja, dat is vandaagquote:Op donderdag 22 november 2012 09:05 schreef Qwea het volgende:
Geen tijd voor. 12u kapper, douchen, en de trein in want ik ga met Greys naar Jason Mraz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |