Ik klikte bij Wifi op Uitschakelen en daarna sloegen de vlammen in mijn nek (uiteraardquote:
Jeeejquote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik klikte bij Wifi op Uitschakelen en daarna sloegen de vlammen in mijn nek (uiteraard) omdat ik hem niet meer aan kreeg
Maar het is gelukt, wiehoe!
Die had volgens mij haar Ziggo kaarten verkocht want later werd bekend dat ie ook een kleiner concert gaf in Paradiso (geloof ik) dus zij ging liever daarheen. Dacht ik, of ik ben in de war met een ander maar volgens mij welquote:Op donderdag 22 november 2012 11:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeeej
Ging memento-mori vanavond ook naar Mraz? Gaan jullie die ook meeten?
Ah okquote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had volgens mij haar Ziggo kaarten verkocht want later werd bekend dat ie ook een kleiner concert gaf in Paradiso (geloof ik) dus zij ging liever daarheen. Dacht ik, of ik ben in de war met een ander maar volgens mij wel
Doe je mij nog even het adres?quote:Op donderdag 22 november 2012 11:57 schreef Laysa het volgende:
Beterschap voor baloe![]()
En de dames die vanavond naar jason gaan veul plezier![]()
En de rest ook een fijne dag
Hoiquote:Op donderdag 22 november 2012 12:32 schreef Mama_Mia het volgende:
* Mama_Mia komt ook weer eens buurten![]()
Goedquote:Op donderdag 22 november 2012 12:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het met je? En hoe is je nieuwe baan?
Met mij gaat het wel goed hoor. Nog een week volhouden hier, volgende week vrijdag schoppen ze me eruitquote:Op donderdag 22 november 2012 12:35 schreef Mama_Mia het volgende:
Goeden goed
ik ga vandaag voor de tweede keer er naar toe
vorige keer zou ik alleen zitten, nou mooi niet, allebei de coördinatoren waren er
Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 22 november 2012 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik klikte bij Wifi op Uitschakelen en daarna sloegen de vlammen in mijn nek (uiteraard) omdat ik hem niet meer aan kreeg
Maar het is gelukt, wiehoe!
Lekker hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed hoor. Nog een week volhouden hier, volgende week vrijdag schoppen ze me eruit
Een goede hulp in huisquote:
Goed zo. Verslaap je niet in de trein en heel veel plezier!quote:
Thnxquote:Op donderdag 22 november 2012 14:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goed zo. Verslaap je niet in de trein en heel veel plezier!
Nergens tegenaan schoppen aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |