Noem je mij dik?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel handig, want nadat je vadsig bent geworden vanwege alle afzakkertjes bij Henk, kan je zelf de deurposten verbreden!
Weet je wat? Kom jij ook lekker naar de cursus; kan jij het lekker doenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef Muis006 het volgende:
Dat is eigenlijk wel handig, want nadat je vadsig bent geworden vanwege alle afzakkertjes bij Henk, kan je zelf de deurposten verbreden!
Ik ben omnipotent.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat? Kom jij ook lekker naar de cursus; kan jij het lekker doen
Die wil met mij afzakken -> Takkedinges wordt is ook vadsigquote:
Dat maak jij ervanquote:Op donderdag 22 november 2012 16:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die wil met mij afzakken -> Takkedinges wordt is ook vadsig
Nee hoor helemaal nietquote:Op donderdag 22 november 2012 15:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij hoopt zeker op zwaluwstaartverbindingen in mijn middenhandsbeentje
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:58 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef ElisaB het volgende:
Als ik het écht leuk vind, ga ik in sept 2013 de vakopleiding doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Tof! Mijn schoonvader heeft net een cursus meubelmaken achter de rug. Echt gave dingen kan ie makenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb me aangemeld voor Meubelmaken I
Dit wordt lachen
en er eerst op mopperen en m achteraan zettenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:18 schreef Rewimo het volgende:
Kaart nummer 4 uit de kikkerprinsserie is er
Dit is de eerste, de tweede ontbreekt nog en de afzender is nog altijd onbekend.
Ik snapte helemaal niks van die eerste kaartquote:Op donderdag 22 november 2012 16:32 schreef tombolafan het volgende:
en er eerst op mopperen en m achteraan zetten
Of heb jij al die kaarten soms in Zwolle op de bus gegooid?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:32 schreef tombolafan het volgende:
en er eerst op mopperen en m achteraan zetten
Er valt weinig tegen te kunnenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:33 schreef Oognip het volgende:
Wat grappig die kaartenIk zou er alleen echt niet tegen kunnen
Ik vind het leukquote:Op donderdag 22 november 2012 16:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er valt weinig tegen te kunnenZe komen hier binnen en ik leg ze op volgorde en probeer te bedenken hoeveel er nog moeten komen om het verhaal compleet te maken.
En ondertussen zit iemand hier zich het schompes te lachen natuurlijk
Ik inmiddels ookquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet, lijkt me een heel leerzaam topic
![]()
Klus EHBO
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er valt weinig tegen te kunnenZe komen hier binnen en ik leg ze op volgorde en probeer te bedenken hoeveel er nog moeten komen om het verhaal compleet te maken.
En ondertussen zit iemand hier zich het schompes te lachen natuurlijk
maar ik zag het positief in iigquote:Op donderdag 22 november 2012 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik snapte helemaal niks van die eerste kaart
Jullie trouwens ook niet
Always look on the bright side of lifequote:Op donderdag 22 november 2012 17:11 schreef Muis006 het volgende:
Some things in life are bad they can really make you mad
Other things just make you swear and curse
When you're chewing on life's gristle, don't grumble give a whistle
And this'll help things turn out for the best
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life
Ochquote:Op donderdag 22 november 2012 17:29 schreef Leandra het volgende:
Voor degenen die een update wilden mbt de gevonden kitten: ze zijn vanmiddag bij de dierenarts geweest voor een chipcheck, en het dier bleek dusdanig ziek te zijn dat ze hem hebben laten inslapen
Weet ik niet, ik was niet mee, ik weet alleen dat het een dusdanig erge kattenziekte was dat het niet verholpen had kunnen worden.quote:
Nee, ik heb inmiddels het vermoeden dat hij daarom uit de auto was gezet.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:39 schreef Muis006 het volgende:
Maar hij had geen chip of wel?
Niet dat iemand zijn huisdier zomaar is ingeslapen.
Bah ja..quote:Op donderdag 22 november 2012 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb inmiddels het vermoeden dat hij daarom uit de auto was gezet.
Ach, wat naarquote:Op donderdag 22 november 2012 17:29 schreef Leandra het volgende:
Voor degenen die een update wilden mbt de gevonden kitten: ze zijn vanmiddag bij de dierenarts geweest voor een chipcheck, en het dier bleek dusdanig ziek te zijn dat ze hem hebben laten inslapen
Leuk!quote:Op donderdag 22 november 2012 18:20 schreef Rewimo het volgende:
Mijn mobiel ging
Het was qltels broekzak
ik ben klaar met Jasonquote:Op donderdag 22 november 2012 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had volgens mij haar Ziggo kaarten verkocht want later werd bekend dat ie ook een kleiner concert gaf in Paradiso (geloof ik) dus zij ging liever daarheen. Dacht ik, of ik ben in de war met een ander maar volgens mij wel
Hij was niet erg spraakzaamquote:
Waar was je dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 18:28 schreef Adnap het volgende:
Zo ik leef nog, wel bere interessant vanmiddag maar waarom moet het altijd overal zo BELACHELIJK heet zijn...
Bijeenkomst van het platvorm voor mijn werkgebied, resultaat is dat we dus alles weer anders kunnen gaan opzetten omdat het ministerie in zijn wijsheidquote:
Ach, heerlijkquote:Op donderdag 22 november 2012 18:30 schreef Adnap het volgende:
Bijeenkomst van het platvorm voor mijn werkgebied, resultaat is dat we dus alles weer anders kunnen gaan opzetten omdat het ministerie in zijn wijsheidheeft besloten de examens te veranderen
Alweer? Nou ik ben benieuwdquote:Op donderdag 22 november 2012 18:30 schreef Adnap het volgende:
[..]
Bijeenkomst van het platvorm voor mijn werkgebied, resultaat is dat we dus alles weer anders kunnen gaan opzetten omdat het ministerie in zijn wijsheidheeft besloten de examens te veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |