Patriot werkt prima als je het goed gebruikt en dit soort raketjes zijn een stuk lastiger te onderscheppen dan scudsquote:Op woensdag 21 november 2012 19:35 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Klopt als een bus en liever wat brokstukken van het dak moeten halen, dan het dak zelf kwijtraken natuurlijk.
Maar dat het überhaupt werkt is al fantastisch en een major win voor de Israëlische bevolking. Nou wel uitkijken dat je geen Patriot-achtige toestanden krijgt. Dat iedereen denkt dat Patriots goed tegen SCUDs werken.
over wie er gewonnen heeft natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 19:41 schreef De_Guidance het volgende:
Waar onderhandelt men eigenlijk zo lang over, vraag ik mij dan af.
Je gelooft dit zelf toch niet? Dit is gewoon pesterij van israel om ze het leven zuur te maken. Niet-joden worden als untermenschen gezien daarquote:Op woensdag 21 november 2012 19:39 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dan is er dus geen blokkade en kan in principe van alles geïmporteerd worden.
I rest my case.
[..]
Het is echt niet compleet onmogelijk om de grens te passeren. En bovendien wat is daar inhumaan aan? Er zijn duizenden grenzen in de wereld waar je niet zomaar overheen kan als je daar zin in hebt.
Heb je een bron dat het strikt aanhouden van grenscontroles en het blokkeren van grensverkeer tegen algemeen geaccepteerde mensenrechten ingaat?
toen die grenzen open waren ontploften er gek genoeg geregeld bussen en discotheken in Israelquote:Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Je gelooft dit zelf toch niet? Dit is gewoon pesterij van israel om ze het leven zuur te maken. Niet-joden worden als untermenschen gezien daar
Wat maakt dat jij het als pesterij bestempeld ipv maatregelen om hun eigen veiligheid te waarborgen? Ik zie meer argumenten voor het tweede dan voor het eerste.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Je gelooft dit zelf toch niet? Dit is gewoon pesterij van israel om ze het leven zuur te maken. Niet-joden worden als untermenschen gezien daar
Nu dus.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:42 schreef Nibb-it het volgende:
Persco Nethanyahu over een minuutje of vijf.
quote:Op woensdag 21 november 2012 19:43 schreef gohan16 het volgende:
Niet-joden worden als untermenschen gezien daar
Die terroristen gingen echt niet via de checkpoints. Normale burgers zouden zich daar moeten kunnen verplaatsen. Al faciliteert israel een bus naar de Westoever oid.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
toen die grenzen open waren ontploften er gek genoeg geregeld bussen en discotheken in Israel
noem het een pesterij maar het is toch een stuk minder geworden wat dat betreft
Iets met talmud en meerdere verhalen in mn omgeving over ervaring met Israëliërs in het buitenland. Israeliers/zionisten dus en niet specifiek joden.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ga je dat ook nog onderbouwen, of is je onderbuik te sterk?
Zucht.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee want dan gooien spionnen van de mossad wel een bom richting Israël en dan kunnen ze bij Israël weer verder met hun genocide
Datzelfde heb ik met Marokkanen dus en niet specifiek moslims.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Iets met talmud en meerdere verhalen in mn omgeving over ervaring met Israëliërs in het buitenland. Israeliers/zionisten dus en niet specifiek joden.
ze zijn ermee opgehouden omdat ze het vervelend vonden dat ze de rest van hun familie niet meer kunnen bezoeken?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:48 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Die terroristen gingen echt niet via de checkpoints. Normale burgers zouden zich daar moeten kunnen verplaatsen. Al faciliteert israel een bus naar de Westoever oid.
datzelfde heb ik met gereformeerden en niet specifiek christenenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met Marokkanen dus en niet specifiek moslims.
Lees je anders even in, kan ook wel eens verhelderend zijn. Hier bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Iets met talmud en meerdere verhalen in mn omgeving over ervaring met Israëliërs in het buitenland. Israeliers/zionisten dus en niet specifiek joden.
Wat ik wil zeggen is dat ze via andere wegen israel binnenkwamen. Nu hebben ze een muur om de Westbank (en ook Gaza?) à la de joodse ghetto in Warschau. Dat hou de terroristen tegen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zijn ermee opgehouden omdat ze het vervelend vonden dat ze de rest van hun familie niet meer kunnen bezoeken?
dan zou ik de grenzen gewoon dichthouden
Dat is ook wel zo, maar Patriots zijn (waren) in eerste instantie gewoon SAMs en geen specifieke anti-raketraketten. Vooral de versies van toen niet. Schijnt nu wel beter te zijn, maar in de Golfoorlog was het succespercentage ongeveer 0%. Maar indertijd was 't groot feest en liepen ze om die dingen heen te dansen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Patriot werkt prima als je het goed gebruikt en dit soort raketjes zijn een stuk lastiger te onderscheppen dan scuds
quote:toen ze dit Iron Dome systeem godweethoelang geleden uit de doeken deden dacht ik iig bij mezelf 'ja hoor Israel ... mooi verhaal, werkt zeker net zo als met die onkwetsbare gevechtstanks' maar ze onderscheppen daadwerkelijk raketten dus ik ben alvast voorzichtig onder de indruk
Waarom dan geen 1 staatsoplossing? Wat mij betreft prima. 1 land, liever het democratisch Israël dan een Arabische dictator.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Lees je anders even in, kan ook wel eens verhelderend zijn. Hier bijvoorbeeld:
http://www.memri.org/report/en/0/0/0/0/0/0/358.htm
of gewoon op Wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Arabs_in_Israel
Je bent op de hoogte van het feit dat er gewoon palestijnen/moslims wonen in Tel Aviv bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat ze via andere wegen israel binnenkwamen. Nu hebben ze een muur om de Westbank (en ook Gaza?) Ã la de joodse ghetto in Warschau. Dat hou de terroristen tegen.
Dus dan kan je toch burgers toelaten. Dat is wat ik bedoel. Niet alle Palestijnen zijn terroristen. Misschien voor jou moeilijk te geloven, maar toch echt zo.
En wat betreft de talmoed ga je af op losse citaten die uit context zijn gehaald. Ter info, de Talmud beslaat meer dan 5000 pagina's en bestaat voornamelijk uit discussies. De kans is groot dat een citaat dat je gelezen hebt over een heel ander onderwerp gaat, verkeerd is vertaald, of de mening is van een enkeling die door de rabbijnen wordt verworpen.quote:Op woensdag 21 november 2012 19:50 schreef gohan16 het volgende:
[..]
waarom is dat voor mij nu weer moeilijk te geloven?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:58 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wat ik wil zeggen is dat ze via andere wegen israel binnenkwamen. Nu hebben ze een muur om de Westbank (en ook Gaza?) à la de joodse ghetto in Warschau. Dat hou de terroristen tegen.
Dus dan kan je toch burgers toelaten. Dat is wat ik bedoel. Niet alle Palestijnen zijn terroristen. Misschien voor jou moeilijk te geloven, maar toch echt zo.
de timing was opvallend, op dezelfde dag dat hamas flink terugslaatquote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zelf niet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |