abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119472588
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:11 schreef Rickazio het volgende:
blijkbaar heeft die busbom toch indruk gemaakt
Dat geloof je toch zelf niet he?

Je klinkt nu als Hamas die straks gaan claimen dat ze het afgedwongen hebben wat natuurlijk onzin is.
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator woensdag 21 november 2012 @ 18:27:37 #52
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119473118
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dat geloof je toch zelf niet he?

Je klinkt nu als Hamas die straks gaan claimen dat ze het afgedwongen hebben wat natuurlijk onzin is.
probleem is een beetje dat de Palestijnen Hamas straks wel gaan geloven

Israel moet ze eigenlijk gewoon helemaal de militaire oren wassen tot ze idd smeken om genade want op deze manier heeft het allemaal niet zo'n zin gehad

de doelen die vernietigd en de militanten die gedood zijn zijn snel genoeg vervangen en binnen 4 jaar zitten we hier weer net als vorige keer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_119473228
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

Israel moet ze eigenlijk gewoon helemaal de militaire oren wassen tot ze idd smeken om genade want op deze manier heeft het allemaal niet zo'n zin gehad

de doelen die vernietigd en de militanten die gedood zijn zijn snel genoeg vervangen en binnen 4 jaar zitten we hier weer net als vorige keer
Oneens, deze oorlog heeft voor Israel heel veel zin gehad, het Westen heeft zich over het algemeen (de regeringen althans haha) achter Israel geschaard en haar recht op zelfbescherming. Naar mijn mening was het beter geweest voor Israel als de wapenstilstand inderdaad wat eerder was gesloten want die raketaanval van gisteren en de aanslag vandaan schaden zo zeer niet het beeld van Israel in het Westen maar veel moslims worden er wel wat meer euforisch door en dat is niet de bedoeling geweest. Hoe dan ook, een prima bestand, en nu richten op Iran.
pi_119473276
Er wordt nu een staakt het vuren aangekondigd.
  woensdag 21 november 2012 @ 18:32:08 #55
24329 KNAK
ff w88,......
pi_119473307
wanneer gaat het in?
Mai pben rai~!
pi_119473456
Vanaf 20:00 dacht ik.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_119473471
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:32 schreef KNAK het volgende:
wanneer gaat het in?
Clinton kondigt het na een gesprek met Morsi aan dacht ik op JPost gelezen te hebben.
pi_119473488
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:27 schreef sp3c het volgende:

[..]

Absoluut maar Rickazio is toch geen Palestijn?

Blijkbaar zijn er buiten Gaza ook mensen die het gaan geloven.
pi_119473693
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  Moderator woensdag 21 november 2012 @ 18:41:05 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119473724
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:36 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Absoluut maar Rickazio is toch geen Palestijn?

Blijkbaar zijn er buiten Gaza ook mensen die het gaan geloven.
true maar Rickazio staat over een jaar of 2 jaar geen granaten in zijn mortier te proppen hoop ik *)

Israel moet gewoon doordrukken nu, maak ze goedschiks of kwaadschiks maar goed duidelijk dat het er met Hamas niet beter op gaat worden

nu zegt de eerstvolgende Hamasleider 'kijk dan, Israel probeerde ons te dissen maar we schoten gewoon raketten op ze en bliezen een bus op en toen gingen ze weer weg ... vertrouw Hamas en alles word beter ... en geef ons nog een paar van jullie zonen want ze raken snel op' en dan begint de boel straks weer gewoon opnieuw

zachte heelmeesters laten stinkende wonden achter
  woensdag 21 november 2012 @ 18:43:58 #62
24329 KNAK
ff w88,......
pi_119473848
8 uur in... binnnen 12 uur weer van de baan. Israel treedt dan binnen, trekt weer terug en over x aantal maanden/jaar weer hetzelfde. Iets anders dan dit verwacht ik niet daar vrede daar niet mogelijk is.
Mai pben rai~!
pi_119473857
quote:
Hoe cynisch is dit zo zonder PI?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_119473868
quote:
Ik zie niet in een grondwet-achtig document van israel staan dat ze alle moslims willen doden en verjagen, dat van hamas daarentegen. Erdogan laat zijn echte gezicht zien.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_119473870
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoe cynisch is dit zo zonder PI?
Erdogan is baas
pi_119473922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik zie niet in een grondwet-achtig document van israel staan dat ze alle moslims willen doden en verjagen, dat van hamas daarentegen. Erdogan laat zijn echte gezicht zien.
Want alleen documenten zijn bindend?
pi_119473941
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Want alleen documenten zijn bindend?
Maar maken wel duidelijk wat de doelstelling is.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_119473992
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:30 schreef DeParo het volgende:

[..]

Oneens, deze oorlog heeft voor Israel heel veel zin gehad, het Westen heeft zich over het algemeen (de regeringen althans haha) achter Israel geschaard en haar recht op zelfbescherming. Naar mijn mening was het beter geweest voor Israel als de wapenstilstand inderdaad wat eerder was gesloten want die raketaanval van gisteren en de aanslag vandaan schaden zo zeer niet het beeld van Israel in het Westen maar veel moslims worden er wel wat meer euforisch door en dat is niet de bedoeling geweest. Hoe dan ook, een prima bestand, en nu richten op Iran.
euforie en retoriek zijn TWEE woorden ten koste van wat
pi_119474024
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:41 schreef sp3c het volgende:

[..]

true maar Rickazio staat over een jaar of 2 jaar geen granaten in zijn mortier te proppen hoop ik *)

Israel moet gewoon doordrukken nu, maak ze goedschiks of kwaadschiks maar goed duidelijk dat het er met Hamas niet beter op gaat worden

nu zegt de eerstvolgende Hamasleider 'kijk dan, Israel probeerde ons te dissen maar we schoten gewoon raketten op ze en bliezen een bus op en toen gingen ze weer weg ... vertrouw Hamas en alles word beter ... en geef ons nog een paar van jullie zonen want ze raken snel op' en dan begint de boel straks weer gewoon opnieuw

zachte heelmeesters laten stinkende wonden achter
Moeilijk. Ik zie ook liever dat ze voor eens en voor altijd afrekenen met Hamas.
Ik denk echter ook dat dit bestand niet langer dan 48 uur gaat duren. Hamas heeft geen invloed op alles binnen Gaza en Israel zal waarschijnlijk elke raket die nu nog wordt afgeschoten aangrijpen om nog veel harder toe te slaan.
De tijd zal het leren maar misschien zinspeelt Israel daar wel op.
  woensdag 21 november 2012 @ 18:47:52 #70
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_119474040
Reuters: If a single rocket is fired after Gaza truce, Israel will take alternative action to ensure there's quiet - Silvan Shalom to Channel 2 News
Reuters: Israel's Netanyahu warns more forceful action might be needed if ceasefire fails - statement
pi_119474125
Ben benieuwd naar de wapenstilstand. Ik denk dat er genoeg idioten die niet onder gezag van hamas staan uit Gaza toch door zullen gaan. Ik denk dat israel daar een beetje op rekent. Dan kan israel weer verder met slopen van Gaza en veel slachtoffers maken en zeggen dat Hamas de wapenstilstand verbrak
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  woensdag 21 november 2012 @ 18:50:25 #72
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_119474160
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:49 schreef gohan16 het volgende:
Ben benieuwd naar de wapenstilstand. Ik denk dat er genoeg idioten die niet onder gezag van hamas staan uit Gaza toch door zullen gaan. Ik denk dat israel daar een beetje op rekent. Dan kan israel weer verder met slopen van Gaza en veel slachtoffers maken en zeggen dat Hamas de wapenstilstand verbrak
Anders vuren ze gewoon zelf een raket af op zichzelf :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_119474171
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:46 schreef downgrade het volgende:

[..]

euforie en retoriek zijn TWEE woorden ten koste van wat
:? :?
  Moderator woensdag 21 november 2012 @ 18:51:06 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_119474189
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:47 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Moeilijk. Ik zie ook liever dat ze voor eens en voor altijd afrekenen met Hamas.
Ik denk echter ook dat dit bestand niet langer dan 48 uur gaat duren. Hamas heeft geen invloed op alles binnen Gaza en Israel zal waarschijnlijk elke raket die nu nog wordt afgeschoten aangrijpen om nog veel harder toe te slaan.
De tijd zal het leren maar misschien zinspeelt Israel daar wel op.
alternatief is de Palestijnen gewoon compleet negeren, annexeer het land dat je nu hebt, trek die muur helemaal door, plaats meer Iron Dome batterijen en fuck die gasten

blokkade instand houden en verder niets meer doen voor of met die figuren tot ze lief willen spelen

een ouderwetse belegering O+

zal wel weer illegaal en inhumaan zijn tegenwoordig though

niet dit tit for tat gedoe iig want hier schiet niemand wat mee op
pi_119474351
quote:
quote:
De Verenigde Staten zijn niet blij met de uitlatingen van Erdogan. 'Bepaalde delen van de extreem harde retoriek uit Turkije vinden we totaal niet behulpzaam', zei een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken
Hou dan gewoon je bek man. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 18:54:59 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')