quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Crewbash. Ole of Eend benote hem eens![]()
![]()
Ik en naar de kerk als er geen bruiloft of uitvaart is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos...samen gaan ?
GC / Meer mensen die hier heen gaan ? Kijk er al lang naar uit.
*Hardop lacht*quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik en naar de kerk als er geen bruiloft of uitvaart is.![]()
Zelfs niet als ik dood ben
Zou lachen zijn als van Basten wordt ontslagen.quote:
Ben geen VBL modquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Crewbash. Ole of Eend benote hem eens![]()
![]()
Deze danquote:
dat was wel ff een goal, maar was niet genoegquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:49 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat tevreden slapen
Tot morgen jongens.
Enne Bossie.....pak maar een pilske.
Op tijd naar bed dan maar Bos.. Was je in Amsterdam of keek je in de kroeg?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb mijn portie bier wel gehad voor vandaag. Heb nachtmedicatie, dus moet een beetje oppassen wat ik drink.
Gewoon bij pa thuis. Heb alleen de goal van Lens gezien. De rest heb ik maar voor lief gehouden. Was al niet in een al te beste mood...quote:Op zondag 2 december 2012 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Op tijd naar bed dan maar Bos.. Was je in Amsterdam of keek je in de kroeg?
Tis maar een voetbal wedstrijd ... Gaat verder nergens over. Zo lekker slapenquote:Op zondag 2 december 2012 00:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon bij pa thuis. Heb alleen de goal van Lens gezien. De rest heb ik maar voor lief gehouden. Was al niet in een al te beste mood...
beter dan azijnquote:
apparaat mag wel weer eens ontkalkt worden nu je het zegtquote:
ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 2 december 2012 10:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
apparaat mag wel weer eens ontkalkt worden nu je het zegt
Voor jullie kon het gisteren niet stuk. Als Ajax zou verliezen: altijd lachen, als Ajax zou winnen: dichter bij de top!quote:
dank!quote:Op zondag 2 december 2012 11:43 schreef borisz het volgende:
Voor de Snookerfans. UK Championship is begonnen
gisteren al mooie tvquote:Op zondag 2 december 2012 11:43 schreef borisz het volgende:
Voor de Snookerfans. UK Championship is begonnen
quote:Op zondag 2 december 2012 15:56 schreef Ole het volgende:
Whehe tante Til op Nickelodeon in een sinterklaasfilm!
Goed zo borisz! Nu nog even je echte rijbewijsquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 15:12 schreef Bos81 het volgende:
Vanavond naar Thrashmetal iconen Testament![]()
![]()
Dat overkwam me vorig jaar tijdens een pitt bij Danzig al, dus ik ben al gewaarschuwd.quote:Op maandag 3 december 2012 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk je uit bij het stagediven Bos ? Voor je het weet ben je je bril kwijt![]()
Ik las als eerste Danzig Dacht Bossie niet te serieus nu.quote:Op maandag 3 december 2012 16:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat overkwam me vorig jaar tijdens een pitt bij Danzig al, dus ik ben al gewaarschuwd.![]()
![]()
Ik ken de Misfits van naam en weet dat Glenn daar in heeft gezeten...quote:Op maandag 3 december 2012 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las als eerste Danzig Dacht Bossie niet te serieus nu.
Ken je the Misfits ?
Ben ooit mijn bril kwijtgeraakt vooraan bij TC Matic.
quote:Op maandag 3 december 2012 16:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken de Misfits van naam en weet dat Glenn daar in heeft gezeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |