konden erg veel mensen in toen, was echt stadion 1.0, maar het was het stadiongevoel van vroeger.quote:Op zondag 25 november 2012 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb er ooit een nacompetitiewedstrijd tegen VVV meegemaakt met 24.000 man op de tribunes
quote:
toch jammer. Is hij eigenlijk nog wel als prof bezig?quote:Op maandag 26 november 2012 16:45 schreef borisz het volgende:
Roland Scholten loopt kwalificatie WK darts mis. In het kwalificatietoernooi gaat hij onderuit in de kwartfinale.
Ik hang de vlag uitquote:Op maandag 26 november 2012 16:59 schreef borisz het volgende:
Geen idee in hoeverre hij nog een echte prof is. Hij heeft een rugblessure gehad. Hij staat op P44 in de OoM dus is nog wel verzekert van een tourkaart volgend jaar.
quote:Op maandag 26 november 2012 21:38 schreef borisz het volgende:
Dat doe je zeker voor de Baard van DeMart
[ afbeelding ]
Nieuwe foto's zijn welkomquote:Op maandag 26 november 2012 21:58 schreef borisz het volgende:
. Misschien zo nog beter beeld van Mart tijdens het wielergala in Nieuwsuur.
Ben benieuwdquote:Op maandag 26 november 2012 22:12 schreef rubbereend het volgende:
ff de foto's van het wielergala in de gaten houden vanavond.
Was er om 7 uur uit. Sluit je straks de zaak af ?quote:
Ik moet ook om 6 uur weer op.. Maar bij deze... Tot morgenquote:Op maandag 26 november 2012 23:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was er om 7 uur uit. Sluit je straks de zaak af ?
Trusten.
misschien zijn dit voor tong zelf wat betere tijdenquote:Op maandag 26 november 2012 23:08 schreef borisz het volgende:
Die goede ouwe tijd dat tong tussen 17u en 5u postte![]()
Denk het ookquote:Op maandag 26 november 2012 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien zijn dit voor tong zelf wat betere tijden
en vandaag deel 2: http://sport.fok.nl/speci(...)ri-naar-records.htmlquote:Op maandag 26 november 2012 16:42 schreef rubbereend het volgende:
ff spammen; we hebben op FOK!sport deze week Schumacher week om eens terug te blikken op zijn enorme loopbaan. Vandaag trappen we af met een special van mij hand
http://sport.fok.nl/speci(...)e-eerste-titels.html
Over het eerste deel van zijn carričre.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |