SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
:2 boterhammen erbij, en daarnet ook al brood weg zitten stoppenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende: Een bordje erwtensoep is nou ook niet heel veel.
En het is hele stevige dikke snert, zoals het hoort, met worst enzo
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Als je lepel rechtop blijft staan...?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde de lapo
@Samzz: ligt eraan hoe stevig die erwtensoep is“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daar raak je wel vol van jaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
:
[..]
2 boterhammen erbij, en daarnet ook al brood weg zitten stoppen
En het is hele stevige dikke snert, zoals het hoort, met worst enzo![]()
![]()
Dat is goede snertquote:Op woensdag 21 november 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je lepel rechtop blijft staan...?![]()
![]()
Ik ben sportmanquote:BREAKING NEWS!!!
Sportvisserij treedt toe tot NOC/NSF.
Vissen is vanaf vandaag, 21 november, officieel een sport.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
En hoeveel zullen er door gaan er vanquote:
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Hehe, ik zit in die link te kijken in de OP. Staat er:
- Neukteugels: bakkebaarden / vetrolletjes boven de heupen.
Dafuq, bakkebaarden zijn neukteugels?![]()
![]()
![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Afgaande op eerdere ervaringen... 1 of 2quote:Op woensdag 21 november 2012 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
En hoeveel zullen er door gaan er van.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:quote:Heren.quote:
Hoe is het vandaag?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Wtfquote:. Net zo achterlijk. Tijd dat ze het, samen met paardrijden, er weer uit schoppen.
Hoi.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik? Verlegen?quote:
Gaat. Telkens als ik mijn boek Privaatrecht probeer te lezen val ik in slaap. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stukken beter als gisteren en eergisteren.
Hoe is het met jou?
Nu even tussenuur en straks SLB, dan weer naar huis.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vergeet schaken, dammen en nog meer van die onzin nietquote:Op woensdag 21 november 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf. Net zo achterlijk. Tijd dat ze het, samen met paardrijden, er weer uit schoppen.
"Denksport" blabla
![]()
![]()
Zie reactie op Vin.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat. Telkens als ik mijn boek Privaatrecht probeer te lezen val ik in slaap. Ik heb het al meerdere keren geprobeerd.
Nu even tussenuur en straks SLB, dan weer naar huis.. Dan is het wel heel erg saai.
Energydrink erbij?![]()
![]()
Valt dat onder de NOC/NSF dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vergeet schaken, dammen en nog meer van die onzin niet"Denksport" blabla
Nee, als je vissen al toelaat als sport, dan ben je als sportorgansiatie wel heel diep gezonken.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik drink die troep niet. Echt smerig.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]. Dan is het wel heel erg saai.
Energydrink erbij?
Waarom dat dan? Het is niet alleen maar stilzitten en niksen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt dat onder de NOC/NSF dan?
Nee, als je vissen al toelaat als sport, dan ben je als sportorgansiatie wel heel diep gezonken.
Maar goed; dat het nu ook een Olympische sport kan worden is wel faal
Koffie?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik drink die troep niet. Echt smerig.![]()
Ik zou het niet weten. Maar men noemt het sport.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Valt dat onder de NOC/NSF dan?
Nee, als je vissen al toelaat als sport, dan ben je als sportorgansiatie wel heel diep gezonken.![]()
Kost geld. Ik ben aan het besparen door eigen eten en drinken mee te nemen.quote:Ik moet gewoon eerder gaan slapen.
Waar gaat het heen met de wereld?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Het is niet alleen maar stilzitten en niksen.
Maar goed; dat het nu ook een Olympische sport kan worden is wel faal![]()
![]()
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Het is niet alleen maar stilzitten en niksen.
Ik vind het geen sport. Ik vind het een walgelijke bezigheid. Net als jagen, tot op zekere hoogte.
Tsja, dan kun je haast alles wel een sport noemen, als dit de definitie isquote:Een sport kan omschreven worden als een fysieke krachtmeting (bijvoorbeeld zwemmen), fysiek spel (bijvoorbeeld voetbal) of denkspel (bijvoorbeeld schaken) dat op reglementaire wijze in competitieverband of recreatief gespeeld kan worden.
goedemiddagProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ging om half 11 slapen, 5 uur klaar wakkerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Kost geld. Ik ben aan het besparen door eigen eten en drinken mee te nemen.Ik moet gewoon eerder gaan slapen.
Dus dat werkt ook niet zomaar![]()
![]()
Uhu, dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
Ik vind het geen sport. Ik vind het een walgelijke bezigheid. Net als jagen, tot op zekere hoogte.
Wedstrijdje fappen doen?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, dan kun je haast alles wel een sport noemen, als dit de definitie is![]()
![]()
Ik vind trouwens ook dat de 'paardensport' van de Olympische agenda moet worden gekickt, voor we die argumenten krijgen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waarschijnlijk toch uitgeslapen dan? Of werd je rust verstoord? Ik was denk ik tot negen uur in bed blijven liggen, als ik mijn wekker niet had gezet.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ging om half 11 slapen, 5 uur klaar wakker
Dus dat werkt ook niet zomaar
Neu, dat zou best een faalargument zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:23 schreef Samzz het volgende:
Ik vind trouwens ook dat de 'paardensport' van de Olympische agenda moet worden gekickt, voor we die argumenten krijgen.
Vissen is voor mij ook geen sport hoor, het is gewoon een hobby
Bekend peobleemquote:Op woensdag 21 november 2012 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Kost geld. Ik ben aan het besparen door eigen eten en drinken mee te nemen.Ik moet gewoon eerder gaan slapen.
Moeten vechten tegen de slaap is niet chill
Ik ben benieuwd wanneer jagen een Olympische Sport wordt.
Ik heb vanmorgen hele ochtend Peuterklas gedaan; doodop nu
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet, want dan gaan die dierenbeschermhuilies heel hard huilen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
Kleiduivenschieten is het toch al?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is het eerste argument, meestal.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, dat zou best een faalargument zijn.
Vissen is voor mij ook geen sport hoor, het is gewoon een hobby“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Op mensen jagen lijkt me wel watquote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
en terechtquote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet, want dan gaan die dierenbeschermhuilies heel hard huilen.![]()
Hehe, lekker tochquote:Op woensdag 21 november 2012 13:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch uitgeslapen dan? Of werd je rust verstoord? Ik was denk ik tot negen uur in bed blijven liggen, als ik mijn wekker niet had gezet..
Gewoon uitgeslapen, was meer uitgerust dan als wanneer ik de wekker zet voor werk.
Toen ben ik er maar uitgegaan, kachel aan gedaan, thee gemaakt en weer terug naar bed. Uiteindelijk heb ik nog wel even half geslapen tot half 10 of zo![]()
![]()
Nee, zeker niet. In de trein is het altijd drie keer zo erg, bah. Vooral als het lekker warm is en je een plekje bij het raam hebt, lekker leunen tegen de wand ... Bam, daar ga je.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bekend peobleem
Moeten vechten tegen de slaap is niet chill
Dat is imo geen jagen... En is dat een Olympische sport, ja?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kleiduivenschieten is het toch al?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En terecht.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet, want dan gaan die dierenbeschermhuilies heel hard huilen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat heb ik ook altijd. Heerlijk, slapen in de treinquote:Op woensdag 21 november 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. In de trein is het altijd drie keer zo erg, bah. Vooral als het lekker warm is en je een plekje bij het raam hebt, lekker leunen tegen de wand ... Bam, daar ga je..
De mens jaagt en vist al zolang de mens bestaat, maar door die huilies mag het allemaal niet meer zomaarquote:
Als je maar niet op mij gaat jagenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Op mensen jagen lijkt me wel wat
[ afbeelding ]![]()
![]()
Niet echt raar, toch? Ik sta ook op m'n achterste poten als dat zou gebeuren.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet, want dan gaan die dierenbeschermhuilies heel hard huilen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Durf ik niet, dan eindig ik in Emmen denk ik.. Of waar mijn reis ook maar heen leidtquote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Heerlijk, slapen in de trein.
Nee, alleen op stomme mensenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je maar niet op mij gaat jagen
En dan je overstap of halte missen, toppiequote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beter als slapen als bestuurder van een autoquote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nooit.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan je overstap missen, toppie“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Naja, puur als vermaak ben ik ook niet voor het doden van dieren hoor. Maar soms vind ik wel dat die lui doorslaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet echt raar, toch? Ik sta ook op m'n achterste poten als dat zou gebeuren.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Oké gelukkig maarquote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, alleen op stomme mensen![]()
![]()
Ja, maar niet als hobby.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De mens jaagt en vist al zolang de mens bestaat, maar door die huilies mag het allemaal niet meer zomaarJagen voor je eigen voedsel is heel wat anders. Sterker nog, dat is 'eerlijker' dan dieren fokken in te kleine hokjes voor een stukje vlees op je bord 's avonds.
Terecht ook. Weinig mensen die fatsoenlijk met een geweer kunnen omgaan. Daarnaast zijn jagers, uitzonderingen daargelaten, kut.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De mens jaagt en vist al zolang de mens bestaat, maar door die huilies mag het allemaal niet meer zomaar“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar niet als hobby.Jagen voor je eigen voedsel is heel wat anders. Sterker nog, dat is 'eerlijker' dan dieren fokken in te kleine hokjes voor een stukje vlees op je bord 's avonds.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, puur als vermaak ben ik ook niet voor het doden van dieren hoor. Maar soms vind ik wel dat die lui doorslaan.
Mee eens
We hebben het over jagen als Olympische sport, dus vermaakquote:Op woensdag 21 november 2012 13:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, puur als vermaak ben ik ook niet voor het doden van dieren hoor. Maar soms vind ik wel dat die lui doorslaan..
Ja, dan is het geen goed iets nee. Maar er zijn van die huiliegroepen die jagen sowieso willen verbieden, stond een keer in de TC Tubantiaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het over jagen als Olympische sport, dus vermaak.
Dat slaat dus nergens op, vind ik.Brutal. Fucking. Metal.![]()
In principe is de jacht tegenwoordig sowieso vermaak. In ieder geval door mensen die rijk genoeg zijn om vlees te kopen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
En als je het dan zo doet, dat dat stukkie vlees op je bord ligt 's avonds?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
We hebben het over jagen als Olympische sport, dus vermaak.
![]()
![]()
Zit natuurlijk ook nog een stukje oerinstinct bij hequote:Op woensdag 21 november 2012 13:32 schreef Fera het volgende:
In principe is de jacht tegenwoordig sowieso vermaak. In ieder geval door mensen die rijk genoeg zijn om vlees te kopen.
Heb ook wel konijntjes geschoten in opa's achtertuin, omdat die beesten zijn planten opvraten
Niet helemaal. In Nederland is jacht ook vooral noodzaak geworden.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:32 schreef Fera het volgende:
In principe is de jacht tegenwoordig sowieso vermaak. In ieder geval door mensen die rijk genoeg zijn om vlees te kopen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit natuurlijk ook nog een stukje oerinstinct bij he
Heb ook wel konijntjes geschoten in opa's achtertuin, omdat die beesten zijn planten opvraten
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En als je het dan zo doet, dat dat stukkie vlees op je bord ligt 's avonds?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je bedoelt om de populatie binnen de perken te houden? Dat snap ik nog enigszins.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet helemaal. In Nederland is jacht ook vooral noodzaak geworden.
Verbieden kan niet, maar plezierjagen mag van mij wel aan de banden.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dan is het geen goed iets nee. Maar er zijn van die huiliegroepen die jagen sowieso willen verbieden, stond een keer in de TC Tubantia
Dat slaat dus nergens op, vind ik.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Toch vind ik het zielig.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
"Dit is de "gouden fazant", eet smakelijk"quote:Op woensdag 21 november 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En als je het dan zo doet, dat dat stukkie vlees op je bord ligt 's avonds?
Ja. Nederland is erin geslaagd haar natuur te veranderen in veredelde wildparken. Sja, dan moet je die ook beheren en het overschot bij gebrek aan roofdieren afschietenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt om de populatie binnen de perken te houden? Dat snap ik nog enigszins..
Ook plezierjagen heeft een doel, het binnen de perken houden van populaties he.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verbieden kan niet, maar plezierjagen mag van mij wel aan de banden.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Ik moest hardop lachen in een kamer vol visitequote:Op woensdag 21 november 2012 13:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Dit is de "gouden fazant", eet smakelijk"![]()
![]()
![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nederland is erin geslaagd haar natuur te veranderen in veredelde wildparken. Sja, dan moet je die ook beheren en het overschot bij gebrek aan roofdieren afschieten.
Dat is niet echt plezierjagen. Het heeft dan een functie, anders dan er lol in hebben.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook plezierjagen heeft een doel, het binnen de perken houden van populaties he.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ken het, doe ik in de bus zelf ook weleens als ik pauze heb, of languit op de achterbankquote:Op woensdag 21 november 2012 13:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. In de trein is het altijd drie keer zo erg, bah. Vooral als het lekker warm is en je een plekje bij het raam hebt, lekker leunen tegen de wand ... Bam, daar ga je.
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen in een kamer vol visite![]()
Ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op woensdag 21 november 2012 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook plezierjagen heeft een doel, het binnen de perken houden van populaties he.. Tevens vind ik plezierjacht vaak gewoon gevaarlijk. En dat gaat, mede dankzij mijn ervaringen, ook niet veranderen
.
Pas jij dan niet op de reguliere 2-zits banken?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken het, doe ik in de bus zelf ook weleens als ik pauze heb, of languit op de achterbank![]()
Maar bij mij gebeurt het gewoon, in rijdende voertuigen word ik altijd slaperig. Of het nou 's ochtends, 's middags of 's avonds is. Veel geslapen, weinig geslapen, donker, licht. Het maakt niet uit. Met muziek nog eerder dan zonder muziek.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken het, doe ik in de bus zelf ook weleens als ik pauze heb, of languit op de achterbank
Oh, vandaag ben ik zeker niet te laat bij de HA. Mijn moeder moet om 14:15 daar in de buurt zijn en zet me vast af. Ik hoef pas om 14:50![]()
![]()
Ik kan alleen maar slapen in treinenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar bij mij gebeurt het gewoon, in rijdende voertuigen word ik altijd slaperig. Of het nou 's ochtends, 's middags of 's avonds is. Veel geslapen, weinig geslapen, donker, licht. Het maakt niet uit. Met muziek nog eerder dan zonder muziek..
Inderdaad. Vooral als het dan ook nog lekker warm isquote:Op woensdag 21 november 2012 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar bij mij gebeurt het gewoon, in rijdende voertuigen word ik altijd slaperig. Of het nou 's ochtends, 's middags of 's avonds is. Veel geslapen, weinig geslapen, donker, licht. Het maakt niet uit. Met muziek nog eerder dan zonder muziek.![]()
![]()
Languit liggend niet neequote:Op woensdag 21 november 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pas jij dan niet op de reguliere 2-zits banken?
Dat was wel duidelijk afgelopen zaterdag jaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar bij mij gebeurt het gewoon, in rijdende voertuigen word ik altijd slaperig. Of het nou 's ochtends, 's middags of 's avonds is. Veel geslapen, weinig geslapen, donker, licht. Het maakt niet uit. Met muziek nog eerder dan zonder muziek.
Ik in de auto net zo hard. Ook in de bus, af en toe. Als ik een goede plek heb en de chauffeur niet te lomp rijdt, want dan word ik misselijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar slapen in treinen.
Ik word standaard misselijk in de busquote:Op woensdag 21 november 2012 13:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik in de auto net zo hard. Ook in de bus, af en toe. Als ik een goede plek heb en de chauffeur niet te lomp rijdt, want dan word ik misselijk..
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk afgelopen zaterdag ja![]()
![]()
![]()
Jij moet eens met mij in de bus mee, dan slaap je zo doorquote:Op woensdag 21 november 2012 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar bij mij gebeurt het gewoon, in rijdende voertuigen word ik altijd slaperig. Of het nou 's ochtends, 's middags of 's avonds is. Veel geslapen, weinig geslapen, donker, licht. Het maakt niet uit. Met muziek nog eerder dan zonder muziek.
Waren we op bezoek, niks aan het handje. Ik draai de snelweg op, en toen begon het gegaapquote:
Toen ben ik toch niet helemaal in slaap gevallen?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was wel duidelijk afgelopen zaterdag ja
Hehe, lekker rustigquote:Op woensdag 21 november 2012 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waren we op bezoek, niks aan het handje. Ik draai de snelweg op, en toen begon het gegaap![]()
![]()
Ik lees het al, nog nooit met mij meegeredenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar slapen in treinen.
bus of auto, weinig verschil..
Ik wil nu slapen.. Tot aan vrijdag :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Hoe grote kans heb je om met jou mee te rijdenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik lees het al, nog nooit met mij meegeredenbus of auto, weinig verschil..
![]()
![]()
Nee hoor, je sliep niet helemaal. Maar het scheelde niet veelquote:Op woensdag 21 november 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ben ik toch niet helemaal in slaap gevallen?Heb sowieso geen last van haar hoorquote:
Waarom tot vrijdag?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik wil nu slapen.. Tot aan vrijdag :$![]()
![]()
Neuh, dat kan ik me ook niet voorstellenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, je sliep niet helemaal. Maar het scheelde niet veel
[..]
Heb sowieso geen last van haar hoor![]()
![]()
Maar dat is ook jouw specialiteit.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij moet eens met mij in de bus mee, dan slaap je zo door
Omdat het dan weer leuk ende gezellig wordt, want weekend.. De rest van deze week kan me gestolen wordenquote:![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waren we op bezoek, niks aan het handje. Ik draai de snelweg op, en toen begon het gegaapMaar slapen heb ik niet gedaan.
Auto groter dan de bus, maar nog vrij nihil ja..quote:Op woensdag 21 november 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe grote kans heb je om met jou mee te rijdenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat is niet gezellig voor jou enz.quote:
Dat maakt niet uit. Ik word standaard misselijk in auto's en met name bussen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik lees het al, nog nooit met mij meegeredenbus of auto, weinig verschil..
Jouw Swift.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Auto groter dan de bus, maar nog vrij nihil ja..
Ah, dat is wel logisch ja.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Omdat het dan weer leuk ende gezellig wordt, want weekend.. De rest van deze week kan me gestolen worden![]()
Ik heb al weekend, maar prettig is het niet![]()
![]()
Wil je mijn werk voor de rest van deze week niet even overnemen dan? Ik heb een beetje een semi-burnout deze week x_xquote:Op woensdag 21 november 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is wel logisch ja.
Ik heb al weekend, maar prettig is het nietWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik ben met je mee gereden in de auto.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Auto groter dan de bus, maar nog vrij nihil ja..Ik doelde dan ook op de bus
![]()
![]()
Have funquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik ben er weg van, ik ga even een voetbal halen en koffie leuten bij ma![]()
![]()
Zondag heb ik niet veel werk gedaan, hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zondag was je toch ook gewoon aan het werk
Je was wel fanatiek aan het typenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Zondag heb ik niet veel werk gedaan, hoor.Thanksquote:
Uh, nee sorryquote:Op woensdag 21 november 2012 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wil je mijn werk voor de rest van deze week niet even overnemen dan? Ik heb een beetje een semi-burnout deze week x_x. Een semi-burnout is niet tof
Kijk je wel uit?
![]()
![]()
Je bedoelt in de auto? Ja, toen wel.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je was wel fanatiek aan het typen
[..]
Thanks
Mehquote:Op woensdag 21 november 2012 13:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh, nee sorry. Een semi-burnout is niet tof
Kijk je wel uit?
Mja komt goed.. Gewoon ff een hoerenschijtweek, van/tijdens/na het weekend komt t vast allemaal weer goed
Beetje laat maar: ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKJEEEEEEEEEE
FERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 21 november 2012 13:50 schreef Fera het volgende:
Beetje laat maar: ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKJEEEEEEEEEE
Beste welkom ooit.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
FERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Maar ik moet wel weer weg.
Tot vanavond menschjes.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 21 november 2012 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Meh
Mja komt goed.. Gewoon ff een hoerenschijtweek, van/tijdens/na het weekend komt t vast allemaal weer goedSterkte
![]()
![]()
Wel verdommequote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Beste welkom ooit.![]()
Tot vanavond menschjes.
Tot later en have fun/succes
Daagquote:Op woensdag 21 november 2012 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Beste welkom ooit.![]()
Tot vanavond menschjes.![]()
![]()
Oude topics teruglezen is best grappig
Soms wel jaquote:Op woensdag 21 november 2012 13:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Oude topics teruglezen is best grappig![]()
![]()
Alleen wel zo van "Wtf am I talking about"quote:
Flabbergasted jongeuhhhhhhhhhhhWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Soms denk je inderdaad "Waarom zei ik dat? "quote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen wel zo van "Wtf am I talking about"
Flabbergasted jongeuhhhhhhhhhhh![]()
![]()
Eigenlijk denk ik dat over alles wat ik zeg/post, elke dagquote:Op woensdag 21 november 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms denk je inderdaad "Waarom zei ik dat? "
Dus je post iets, en dan denk je daarna: waarom zei ik dat?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eigenlijk denk ik dat over alles wat ik zeg/post, elke dag![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maar hey.. YOLOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
Ja :$quote:Op woensdag 21 november 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je post iets, en dan denk je daarna: waarom zei ik dat?What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik wil mezelf lamzuipen zodat ik alsnog de hele week slaap weet je welquote:
Maar laat ik het maar niet doen, want werk.. Al bijna weer
Niet zo'n slim plan dan neequote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil mezelf lamzuipen zodat ik alsnog de hele week slaap weet je wel
Maar laat ik het maar niet doen, want werk.. Al bijna weer
Sterkte alvast![]()
![]()
KILL IT WITH FIRE!!!1!!!11!!!!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo'n slim plan dan nee
Sterkte alvastWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ja ik ga me maar vast eens in orde maken, latahhhhh![]()
Je zou maar onsterfelijk zijn, dan duurt dat yolo wel verdomd lang..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Werksequote:Op woensdag 21 november 2012 14:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja ik ga me maar vast eens in orde maken, latahhhhh![]()
![]()
![]()
Alcohol fikt wel als ik het goed hebquote:Op woensdag 21 november 2012 14:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KILL IT WITH FIRE!!!1!!!11!!!!![]()
![]()
Bwehehequote:Op woensdag 21 november 2012 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je zou maar onsterfelijk zijn, dan duurt dat yolo wel verdomd lang..![]()
![]()
Wie gaat er in godsnaam met deze kou met kinderen naar de efteling
Kun je op wachten dat die kids ziek zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wie gaat er in godsnaam met deze kou met kinderen naar de efteling![]()
![]()
Heb net iets meer dan 2 uur geslapenquote:Op woensdag 21 november 2012 05:42 schreef Vinniiee het volgende:
Werkse mensenSterkte Fax, ik zag dat je pas laat thuis was
Heb nu in 3 nachten 10 uur geslapen, gaat lekker hier
Maar kan vanavond mooi inhalen, en straks een klein dutje.
Tevens goedemiddag![]()
![]()
Oliebollen gescoord
Eindelijk, steeds viste ik achter het net, nu heb ik ze
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik moet nu een luistertoets doen.
Van voor mijn geboorte.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
En gelijk maar ff Angussteaks gekocht bij de slager voor vanavond. Snijboontjes, met angussteaks en aardappelschijfjes
Dat is niet veel neequote:Op woensdag 21 november 2012 14:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb net iets meer dan 2 uur geslapen
Heb nu in 3 nachten 10 uur geslapen, gaat lekker hier
Maar kan vanavond mooi inhalen, en straks een klein dutje.
Tevens goedemiddag. Wel verstandig om te doen, anders val je dadelijk op je werk in slaap
.
![]()
Dafuq.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:27 schreef heloef het volgende:
Ik moet nu een luistertoets doen.
Van voor mijn geboorte.![]()
![]()
Een beetje vreemd is het wel.quote:
C'est la vie
Nogal jaquote:.
Even pleite![]()
![]()
Billetjes van de Aberdeen Angusquote:Op woensdag 21 november 2012 14:27 schreef ErwinRommel het volgende:
En gelijk maar ff Angussteaks gekocht bij de slager voor vanavond. Snijboontjes, met angussteaks en aardappelschijfjes?
Omdat Aberdeen Angusquote:Op woensdag 21 november 2012 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ohai
Hm wellicht nog even wakker blijven?
Geen idee wie dat is, maar ik zag jouw username en 'billetjes', tja dan heb je m'n aandacht wel hoorquote:![]()
![]()
Oh, er zijn 2 huisartsen vandaag. En het gaat in een andere volgorde dan waar ze het over hadden, apart.
![]()
![]()
Een Aberdeen Angus is een rundquote:Op woensdag 21 november 2012 14:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, maar ik zag jouw username en 'billetjes', tja dan heb je m'n aandacht wel hoor.
Dan denk ik dat ik toch jouw billetjes prefereer. Tenzij het op m'n bord moet komen, dan graag met gebakken aardappeltjesquote:![]()
![]()
Daarvoor moet je bij ER zijn, hij heeft steaks.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik toch jouw billetjes prefereer. Tenzij het op m'n bord moet komen, dan graag met gebakken aardappeltjes“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ow nomnomquote:Op woensdag 21 november 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij ER zijn, hij heeft steaks.
Mja ik ga dutten![]()
![]()
![]()
Mag ik er met de gehakthamer op meppen?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij ER zijn, hij heeft steaks.
Als jij je steaks graag wilt meppen, dan houd ik je niet tegen, hoor.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mag ik er met de gehakthamer op meppen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ga ook wat bewegen, even wat spullen van zolder naar beneden halenquote:.
Wooooow. Ik ben echt doodmoe... In de metro in slaap gevallen :\Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Kusje knuffel kroel.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wooooow. Ik ben echt doodmoe... In de metro in slaap gevallen :\
Ga jij dan ook altijd zo raar dromen?
Rustig aan.![]()
quote:
Jammer dat het nummer zelf niet zo goed verstaanbaar is.
En vaag dat ze zo'n mondkapje om heeft.quote:quote:Op woensdag 21 november 2012 16:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wooooow. Ik ben echt doodmoe... In de metro in slaap gevallen :\![]()
![]()
Ik droom sowieso altijd raarquote:Op woensdag 21 november 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kusje knuffel kroel.
Ga jij dan ook altijd zo raar dromen?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Net zoals ik raar droom als ik in de trein in slaap val?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik droom sowieso altijd raar
Rustig aan.![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Wooooow. Ik ben echt doodmoe... In de metro in slaap gevallen :\Niet beroofd en aangerand?
![]()
Jezus serieus... Die andere clips mag je vergeten, maar ditGeniaal dat ik dit zo tegenkom fucking vet
Rustig aan.![]()
Ehh nee?quote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik weet niet wat jij dan droomtquote:Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Net zoals ik raar droom als ik in de trein in slaap val?
omdat je een suffie bentquote:Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom laat ik mijn thee altijd nét te koud worden?![]()
Omdat je te lang wacht.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom laat ik mijn thee altijd nét te koud worden?
Rustig aan.![]()
Ook wel, ja.quote:okaayquote:Nou?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PffIk zal jou eens laten zien wat deze suffie allemaal kan
[..]
Blijkbaar ja![]()
![]()
Dat kan nu nietquote:Op woensdag 21 november 2012 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook wel, ja.
[..]
okaay
[..]
Nou?![]()
![]()
Stelletje suffie's
C'est la vie
Dat is nog steeds niet liefquote:Op woensdag 21 november 2012 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe lief, ik had ook kunnen zeggen dat je een sukkel bent ipv suffie.
![]()
Nou, dan is alles wat ik zeg lief.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe lief, ik had ook kunnen zeggen dat je een sukkel bent ipv suffie
Rustig aan.![]()
Ik ben wel benieuwd hoe Flips is als ze full-on haatmodus gaat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dan is ze super lief.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Flips is als ze full-on haatmodus gaat.![]()
Rustig aan.![]()
Jeetjequote:Nou dat is het ookquote:Op woensdag 21 november 2012 16:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, dan is alles wat ik zeg lief.Whehehe. Via internet is dat nog redelijk okequote:Op woensdag 21 november 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Flips is als ze full-on haatmodus gaat.irl moet je je bergen
![]()
En dan breken de dijken door en sta je met natte voeten Vinnie.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
Hier zijn ze bezig met nieuwe huizen bouwen langs het KanaalDaar zou ik best willen wonen
Rustig aan.![]()
Doe mee aan boer zoekt vrouwquote:Op woensdag 21 november 2012 16:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou best in een boerderij ergens in het midden of oosten van het land willen wonen.Rustig aan.![]()
Apeldoorn ligt minimaal 15m boven NAPquote:Op woensdag 21 november 2012 16:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan breken de dijken door en sta je met natte voeten Vinnie.![]()
![]()
Niet in het westen?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou best in een boerderij ergens in het midden of oosten van het land willen wonen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dus je moet aardig duiken wil je vanaf de dijk in het water springen?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apeldoorn ligt minimaal 15m boven NAP
Waar komt dat water vandaan?Rustig aan.![]()
Een boerderij in het westen? Bwehe, dat is als iemand met veel geld op de 15e verdieping wonen in de Bijlmerquote:![]()
![]()
Ik ben boer kingtoppie.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen seizoen serieus overwogen omdat boer Henk.
Rustig aan.![]()
Dat is vrij duur, en in dat geval zou ik in de omgeving willen wonen. Denk aan de Beemster.quote:De beemster is alleen teringduur als het gaat om vrijstaand wonen.
Vergis je niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een boerderij in het westen? Bwehe, dat is als iemand met veel geld op de 15e verdieping wonen in de Bijlmer![]()
![]()
Loopt van Dieren naar Hattem als ik het goed heb. En we hebben hier geen dijken: http://goo.gl/maps/kGN8rquote:Op woensdag 21 november 2012 16:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus je moet aardig duiken wil je vanaf de dijk in het water springen?
Waar komt dat water vandaan?![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een boerderij in het westen? Bwehe, dat is als iemand met veel geld op de 15e verdieping wonen in de Bijlmer
In de dorpen in het Groene Hart zijn best wat leuke boerderijtjes te vinden.
Alleen wel prijzig ja.Ik weet niet of ik daar zou kunnen wonen hoor Flips.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is vrij duur, en in dat geval zou ik in de omgeving willen wonen. Denk aan de Beemster.De beemster is alleen teringduur als het gaat om vrijstaand wonen.
Oh my geef je adres, dan stuur ik je een brief.quote:Ik wel. Ieder jaar beemsterkermisquote:Op woensdag 21 november 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen wel prijzig ja.
[..]
Ik weet niet of ik daar zou kunnen wonen hoor Flips.En dichtbij Amsterdam
![]()
![]()
Oh daar ben ik wel eens doorheen gereden met een collega. God, wat is dat saai daarquote:Op woensdag 21 november 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen wel prijzig ja.
[..]
Ik weet niet of ik daar zou kunnen wonen hoor Flips.![]()
![]()
Ja daar moet ik nog even aan gaan werken.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef twi het volgende:
Ik zie wel een boerinnetje in Flipsje. Alleen dat accent hè?![]()
![]()
Ik heb ooit een brief gehad van een meisje toen ik in de brugklas zat...quote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh my geef je adres, dan stuur ik je een brief.
''ALLEEN VOOR ARTIJN''
Stond er opgeschreven
Twas een hele mooie roze brief.
Fuck that was awkward
Rustig aan.![]()
Heb je er iets mee gedaan?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een brief gehad van een meisje toen ik in de brugklas zat...
''ALLEEN VOOR ARTIJN''
Stond er opgeschreven
Fuck that was awkward![]()
![]()
Heerlijk!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef Flippiee het volgende:
Ik wel. Ieder jaar beemsterkermisEn dichtbij Amsterdam
Zuipen in de Oude Munt.
Ook leuk om te kijken naar de autocross.![]()
Er is helemaal niks nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh daar ben ik wel eens doorheen gereden met een collega. God, wat is dat saai daarEn ga je daar varkentjes houden dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wel. Ieder jaar beemsterkermisEn dichtbij Amsterdam
Awwwwquote:Op woensdag 21 november 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''ALLEEN VOOR ARTIJN''
Stond er opgeschreven
Fuck that was awkward
ahwwwwwwwquote:Op woensdag 21 november 2012 16:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''ALLEEN VOOR ARTIJN''
Stond er opgeschreven
Fuck that was awkward
Ik heb 1x van iemand een valentijnskaart gehad, die heb ik nog steeds.![]()
![]()
Was op een dag dat er heel veel wind stond. Op een gegeven moment stonden we met zo'n Sprinter achtig busje met hoge aanhanger op zo'n bruggetje te wachten voor een verkeerslicht. Je voelde die bus heen en weer waaienquote:![]()
![]()
Ik zuip dan overal.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:46 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Heerlijk!
Zuipen in de Oude Munt.
Ook leuk om te kijken naar de autocross.
Nee honden en katten en kippen. Ik wil namelijk ook gewoon een normale baan hebben. En ik heb wel gezien dat een normale baan + boerderij niet te combineren is.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is helemaal niks nee.
[..]
En ga je daar varkentjes houden dan?
[..]
Awwww![]()
Hehe, gemiste kansquote:Op woensdag 21 november 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, voelde ongemakkelijk man.![]()
![]()
Ik heb maar 1 keer een Valentijnskaartje gekregen. Was wel erg lief, maar ik heb he niet bewaard.
Tuurlijk wel...quote:Op woensdag 21 november 2012 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zuip dan overal.
[..]
Nee honden en katten en kippen. Ik wil namelijk ook gewoon een normale baan hebben. En ik heb wel gezien dat een normale baan + boerderij niet te combineren is.
Gewoon veel werknemers nemen.Rustig aan.![]()
Ik heb nog wel een perkamenten brief met bijgesloten scalpel. Maar ik geloof niet dat die voor Valentijn was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Alsof dat geen geld kost. Polen zijn wel goedkoop, dat dan weer welquote:Op woensdag 21 november 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...
Gewoon veel werknemers nemen.![]()
![]()
Knechten zijn wel mogelijk, als je een goed inkomen hebt. Ik geloof dat de melkprijzen ook niet je van het zijn. Dus een inkomen is wel lastig.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...
Gewoon veel werknemers nemen.![]()
Alsof het lekker opschiet als je niks kan verdienen zonder dat je zelf werkt op je boerderij.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof dat geen geld kost. Polen zijn wel goedkoop, dat dan weer welRustig aan.![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 21 november 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof het lekker opschiet als je niks kan verdienen zonder dat je zelf werkt op je boerderij.![]()
![]()
Maar ehm...
Hier doen we het gewoon zo:
Niks een werknemer nemen.. We nemen gewoon een 2e eigenaar
BV'tje van maken.Rustig aan.![]()
Ik wil ook wel een oude boerderij, dan zo'n stal ombouwen tot garage voor auto's en dan oude auto's opknappen
Keversquote:Op woensdag 21 november 2012 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil ook wel een oude boerderij, dan zo'n stal ombouwen tot garage voor auto's en dan oude auto's opknappen![]()
![]()
Dat, en die pickups van laatst, en een specifieke oude Toyota etc..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Moet je wel veel geld voor hebben, of heel veel geduldquote:Op woensdag 21 november 2012 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat, en die pickups van laatst, en een specifieke oude Toyota etc..![]()
![]()
Gewoon ff 2 keer een loterij winnen joh, zo gefixtquote:Op woensdag 21 november 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je wel veel geld voor hebben, of heel veel geduld
Good luck.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon ff 2 keer een loterij winnen joh, zo gefixt![]()
Ik ga met deze studie kappen en volgend jaar maar uni - bedrijfseconomie doen denk ik.
Uiteindelijk ben ik geen reet opgeschoten met VWO doen om geneeskunde te gaan doen, vind al die cellulaire zooi boring as fuck.
Ja ik wil best weten hoe het allemaal werkt etc, maar het leerproces is voor mij dusdanig niet te verbeelden dat het oersaai is.... Ik ben nu al motivatieloos heb geen studiepunt binnen terwijl ik er volgens mij 12 zou moeten hebben.... Loop 3 maanden achter voor mijn gevoel etc.Rustig aan.![]()
Waarom bedrijfseconomie?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga met deze studie kappen en volgend jaar maar uni - bedrijfseconomie doen denk ik.
Uiteindelijk ben ik geen reet opgeschoten met VWO doen om geneeskunde te gaan doen, vind al die cellulaire zooi boring as fuck.
Ja ik wil best weten hoe het allemaal werkt etc, maar het leerproces is voor mij dusdanig niet te verbeelden dat het oersaai is.... Ik ben nu al motivatieloos heb geen studiepunt binnen terwijl ik er volgens mij 12 zou moeten hebben.... Loop 3 maanden achter voor mijn gevoel etc.![]()
Al eerder gedaan en daar kan ik mij dan weer wel een voorstelling bij maken.quote:
Ik zie mezelf er opzicht ook nog wel iets mee doen in een politieke functie...Rustig aan.![]()
Niet iets in de techniek?quote:Op woensdag 21 november 2012 17:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Al eerder gedaan en daar kan ik mij dan weer wel een voorstelling bij maken.
Ik zie mezelf er opzicht ook nog wel iets mee doen in een politieke functie...![]()
Nope, nooit echt interesse voor gehad.quote:
Filosofie wel...
Ik heb heel vaak een visie op dingen... Ben wel een idealist etc..
Daarom vind ik politiek ook wel interessant maargoed.
Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: