Bij evenementen is dat iig wel het geval.quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:58 schreef polariteit het volgende:
Leuk, extra exposure is nooit verkeerd
Vindt er bij plaatsen foto's ook verwijzing plaats naar bijv. de flickr of site van de fotograaf?
Jij weet mijn echte naam, als je een foto van mij plaatst, graag die gebruiken i.p.v. username (net als bij mijn festivals en andere foto's).quote:
Leuk!quote:Op donderdag 22 november 2012 15:56 schreef Levitas het volgende:
Net terug van een kleine shoot, voornamelijk om m`n nieuwe statief uit te proberen. Alle foto's laten het heerlijke weertje van vandaag wel zien denk ik zo. Of ze voorpagina waardig zijn, mogen jullie over oordelen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard!quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:58 schreef polariteit het volgende:
Leuk, extra exposure is nooit verkeerd
Vindt er bij plaatsen foto's ook verwijzing plaats naar bijv. de flickr of site van de fotograaf?
Komt goedquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij evenementen is dat iig wel het geval.
[..]
Jij weet mijn echte naam, als je een foto van mij plaatst, graag die gebruiken i.p.v. username (net als bij mijn festivals en andere foto's).
Oops, aangepastquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Leuk!maaareuhh... Zie nogmaals de OP. De bedoeling is max. 1'tje per dag, omdat je anders van de één 3 foto's en de ander 35 foto's moet gaan beoordelen
Ok cool, ik doe meequote:Op vrijdag 23 november 2012 11:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Leuk!maaareuhh... Zie nogmaals de OP. De bedoeling is max. 1'tje per dag, omdat je anders van de één 3 foto's en de ander 35 foto's moet gaan beoordelen
[..]
Uiteraard!
[..]
Komt goed
hèhè, bekende gezichtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:48 schreef freud het volgende:
Wachten om frontstage te gaan, teveel fotografen....
[ afbeelding ]
P_Bquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij evenementen is dat iig wel het geval.
[..]
Jij weet mijn echte naam, als je een foto van mij plaatst, graag die gebruiken i.p.v. username (net als bij mijn festivals en andere foto's).
Een hele fraaiequote:Op vrijdag 30 november 2012 00:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Archief even open getrokken:
[ link | afbeelding ]
IJmuider sluizen zeekant by Sporingerdam, on Flickr
Thanks!quote:
MAg dat, uit het archief?quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Archief even open getrokken:
[ link | afbeelding ]
IJmuider sluizen zeekant by Sporingerdam, on Flickr
Een optische illusie, de horizon is recht maar de lijnen van het water en de lucht gaan daar tegenin. Heel soms is het balanceren van deze lijnen iets spannender dan de rechte lijn opzoeken maar hier vind ik het prima zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Thanks!
En toch heb ik nog steeds het gevoel dat hij iets scheef staat.
Het gaat echt om foto's die in die week gemaakt zijnquote:
Dat dacht ik idd ook. Al kan uit het archief trekken ook slaan op een shoot van gisterquote:Op vrijdag 30 november 2012 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Het gaat echt om foto's die in die week gemaakt zijn
Die andere was ook niet van de afgelopen week (Zaten 3 weken tussen), maar deze is nog ouder.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Het gaat echt om foto's die in die week gemaakt zijn
Ook die achterkant moet bekend overkomenquote:
Profi boeit me niet, wordt de foto niet beter vanquote:Op zaterdag 1 december 2012 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
Goede site, waarom niet? Wat profi dan tinyurl/imgur etc. En wat socialmediaachtiger.
Tsjah. Ook is het makkelijker om via Flickr views te generen en te bekijken enzo. En ik vertrouw flickr ook wat meer ivm rechten enzo.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:27 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Profi boeit me niet, wordt de foto niet beter vanEn twitter/facebook/hyves/linkedin doe ik niet aan. Ieder z'n ding
Dit is net een schilderij .quote:Op woensdag 21 november 2012 22:13 schreef Aschkael het volgende:
[ link | afbeelding ]
slowicecoldmoon by Aschkael, on Flickr
Dat laatste wist ik niet, qua rechten en zo. Ik fotografeer voor de lol, moet ook nog veel leren op fotografie gebied.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah. Ook is het makkelijker om via Flickr views te generen en te bekijken enzo. En ik vertrouw flickr ook wat meer ivm rechten enzo.
ja die is ook mooiquote:Op donderdag 22 november 2012 15:56 schreef Levitas het volgende:
Net terug van een kleine shoot, voornamelijk om m`n nieuwe statief uit te proberen. Alle foto's laten het heerlijke weertje van vandaag wel zien denk ik zo. Of ze voorpagina waardig zijn, mogen jullie over oordelen!
[ afbeelding ]
Yep, elke weekquote:Op zondag 2 december 2012 01:26 schreef chufi het volgende:
Wel mooie foto's .. Is er nu komende week weer een competitie?
Ben toevallig vrij dus neem ik mn camera maar weer eens mee
Elke week weer kans om op de Frontpage te komen.quote:Op zondag 2 december 2012 01:26 schreef chufi het volgende:
Wel mooie foto's .. Is er nu komende week weer een competitie?
Ben toevallig vrij dus neem ik mn camera maar weer eens mee
Mooie foto!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef polariteit het volgende:
Ik ben ook weer van de partij, het weer was wel een beetje december-achtig:
[ link | afbeelding ]
Stormy silence @ Grevelingenmeer by Marcel Tuit, on Flickr
Who cares, niemand die het merkt... zolang de datum in de exif(van de ingescande foto) maar van deze week isquote:Op woensdag 5 december 2012 15:13 schreef T42 het volgende:
ik werk met analoog dus de zelfde week lukt mij nooit
Zeker weten. Misschien morgen met de sneeuw foto's maken?!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef kanovinnie het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-van-de-week-49.html
Jammer, volgende week beter
Woohoo!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef kanovinnie het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)-van-de-week-49.html
Jammer, volgende week beter
Helaas moet hij deze week van woensdag tot woensdag gemaakt worden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:32 schreef C_S het volgende:
deze mag ?? twee weken geleden ?
[ afbeelding ]
Het stond op 't punt om te gaan regenen die middag. Ik vond het wel wat hebben vanwege het contrast met het zonlicht op de toppen wat het breekt.quote:Op maandag 10 december 2012 23:30 schreef Pizza_Boom het volgende:
Indrukwekkend. Zonde dat het zo heiig is.
Foto's fotograferen. Wat een aparte hobby!quote:Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef polariteit het volgende:
Bij een schuilhutje in een bos, waar ik samen met een maat foto's wilde fotografren. De Eekhoorn was eigenlijk ' bijvangst', maar vond hem best gaaf zo dichtbij
quote:Op woensdag 12 december 2012 20:07 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Topfoto! Geschoten vanaf de Burcht?
Knappe plaatquote:Op woensdag 12 december 2012 09:47 schreef polariteit het volgende:
Gave plaat Beathoven! indrukwekkende berg, zeker met dat kleine bootje ervoor.
Van mij een ontmoeting met een eekhoorntje, bij -8 graden celsius
[ link | afbeelding ]
Red squirrel @ snow by Marcel Tuit, on Flickr
Ja, maar hij gaf geen antwoord omdat zijn mond vol zat. En wie zwijgt stemt toequote:Op donderdag 13 december 2012 10:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Knappe plaat![]()
Had je m wel om toestemming gevraagd? want ik zie dat ie net zit te eten.
Ik woon en werk in Turkije en zat even in Antalyaquote:Op donderdag 20 december 2012 12:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Waar zit je dat je dat deze week hebt geschoten?
Of juist wel!quote:Op donderdag 20 december 2012 07:48 schreef polariteit het volgende:
Mooie plaatjes
Mijn oogst deze week is nul komma nul; geen zin om met dit grauwe k*tweer erop uit te gaan
Heel vet!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef Orbox het volgende:
[..]
Of juist wel!
[ link | afbeelding ]
Mist BW by StijnnH, on Flickr
Qua sfeer heb je helemaal gelijk, daarvoor is het het goede moment. Ik houd echter wel van een beetje kleur, en dat mis ik nu nogal buitenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef Orbox het volgende:
[..]
Of juist wel!
[ link | afbeelding ]
Gaaf, goede keuze om de kleuren eruit te halen bij zo'n plaat van 'n grauwe dag waarin het vooral om de silhouetten draait, hier voegt zwart / wit iets toequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef Orbox het volgende:
[..]
Of juist wel!
[ link | afbeelding ]
Man! Die is mooi! Doet mij denken aan zo een Britse horrorfilm met Jack the Ripper.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:13 schreef Aschkael het volgende:
[ link | afbeelding ]
slowicecoldmoon by Aschkael, on Flickr
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:07 schreef photolex het volgende:
2013 alweer! Tijd voor een duik in het koele nat![]()
[ afbeelding ]
Toegestaan, maar liever niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:44 schreef Cryothic het volgende:
Prut, mijn mooiste foto deze week was nieuwjaarsnacht, net te laat
Hoe zit t trouwens met watermerken?
Zijn die toegestaan? Of liever niet?
Al was het niet toegestaan, dan hadden jullie pechquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Toegestaan, maar liever niet.
Het doet af aan de foto vind ik zelf altijd.
Zo lijkt het :-(quote:Op maandag 14 januari 2013 11:52 schreef Rebubbled het volgende:
Dit is een beetje vergane glorie, is het niet?
Oeh heel mooi!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:22 schreef Orbox het volgende:
[..]
Zo lijkt het :-(
Toch een contributie:
[ link | afbeelding ]
Untitled by StijnnH, on Flickr
Volgens mij kom ik te weinig op de frontpage... ik zie die foto's nooit voorbij komenquote:
Als jullie weer foto's hier posten komen ze hier te staanquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik te weinig op de frontpage... ik zie die foto's nooit voorbij komen
Wat vind je er zo apart aan? Ik was voor FOK! naar de rode loper van Django en het sneeuwde aardig. Was met mijn flitser aan het spelen.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Aparte foto! Zelf geschoten?
Mijn bijdrage van een eerdere reis.
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:18 schreef MrManuel het volgende:
De foto's van februari staan erop!
http://frontpage.fok.nl/s(...)-van-onze-users.html
Ik kijk met plezier uit naar jullie volgende foto's!
Zelf ga ik komende maand ook weer aan de slag met de camera!
Nou juist wel, prachtige foto. Zeker in zwart wit zijn op deze vervelende dagen mooie foto´s te maken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef Orbox het volgende:
[..]
Of juist wel!
[ link | afbeelding ]
Oeh nice.. Mijn kat kan dus echt niet tegen flitsen.. Zet hem expres altijd uit voor dat beest.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:50 schreef Sjiep het volgende:
[ afbeelding ]
Flitsset uitproberen op een van mijn katjes
him vond het eerst vreemd, maar het is ook via een softbox, minder erg. Plus hij kreeg aandacht, vond ie blijkbaar iets belangrijker hehequote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oeh nice.. Mijn kat kan dus echt niet tegen flitsen.. Zet hem expres altijd uit voor dat beest.
Geen inspiratie enzo..quote:Op maandag 11 maart 2013 09:02 schreef MrManuel het volgende:
Bumpie! Deze woensdag zullen er weer foto's op de frontpage geplaats worden..
Dus pak die camera en ga schieten!
Dat is dan wel een inspiratie probleem.. Ik heb betere handschoenen nodig, ik heb nu alleen van die ski achtige dingen.. Daarmee buiten een camera bedienen gaat niet.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:05 schreef Jik32 het volgende:
Vanochtend nadat ik mijn dochter naar school had gebracht, kwam ik dit tafereel tegen in mijn tuin....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na een paar snelle foto's hebben we Bambi meteen bevrijd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:55 schreef bigbass het volgende:
Ik wil graag foto's maken, maar het is zo koud buiten
quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:05 schreef Jik32 het volgende:
Vanochtend nadat ik mijn dochter naar school had gebracht, kwam ik dit tafereel tegen in mijn tuin....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na een paar snelle foto's hebben we Bambi meteen bevrijd![]()
[ afbeelding ]
Toen ik de foto maakte was het -10quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:55 schreef bigbass het volgende:
Ik wil graag foto's maken, maar het is zo koud buiten
Opschepperquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:58 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Toen ik de foto maakte was het -10stond met mijn poezelige voetjes in 25cm sneeuw te blauw bekken. (zijn ook niet echt scherpe foto's he
)
Ja dat doen ze nog wel eens (jonge beestjes he dus die zijn niet zo slim) Alles ging er door maar ja dan komt het reeTje vast te zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is die er gewoon tegenaan gerend en vast komen te zitten?![]()
Bikkelquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:58 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Toen ik de foto maakte was het -10stond met mijn poezelige voetjes in 25cm sneeuw te blauw bekken. (zijn ook niet echt scherpe foto's he
)
quote:
Heb je een groter formaat ergens?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef bigbass het volgende:
Zonder met mijn camera naar buiten te hoeven toch een mooi plaatje gemaakt:
[ link | afbeelding ]
The sky over Haarlem by MightyBass, on Flickr
Ik fietste door een combinatie van sneeuw en zon naar huis en kon vanuit mijn raam een mooie foto maken van de combinatie
ja hoor, als je even een pm stuurt met je e-mailadres stuur ik het origineel (4269x2239) naar je opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je een groter formaat ergens?
(groter dan 1920*1080 bij voorkeur, ik wil hem als desktop achtergrond)
Moest het niet een recente foto zijn?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:33 schreef Martialis het volgende:
[ afbeelding ]
Meer foto's uit die reeks: http://www.flickr.com/photos/54208240@N05/sets/72157631920301094/
Is het van dat kleurpoeder voor tijdens Phagwa?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:39 schreef Iwanius het volgende:
Update:
Normaliter push ik niet een topic omhoog waar ik als laatste in heb gereageerd maar in deze moet het even omdat ik een post over mij op de frontpage tegenkwam.
Daar februari nu al achter ons ligt ben ik wel benieuwt of iemand mijn geplaatste foto en de vraag die op de frontpage werd gesteld inmiddels beantwoord heeft.
Je bent warm maar nog niet heet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef bigbass het volgende:
Is het van dat kleurpoeder voor tijdens Phagwa?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |