hèhè, bekende gezichtenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:48 schreef freud het volgende:
Wachten om frontstage te gaan, teveel fotografen....
[ afbeelding ]
P_Bquote:Op vrijdag 23 november 2012 08:14 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Bij evenementen is dat iig wel het geval.
[..]
Jij weet mijn echte naam, als je een foto van mij plaatst, graag die gebruiken i.p.v. username (net als bij mijn festivals en andere foto's).
Een hele fraaiequote:Op vrijdag 30 november 2012 00:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Archief even open getrokken:
[ link | afbeelding ]
IJmuider sluizen zeekant by Sporingerdam, on Flickr
Thanks!quote:
MAg dat, uit het archief?quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Archief even open getrokken:
[ link | afbeelding ]
IJmuider sluizen zeekant by Sporingerdam, on Flickr
Een optische illusie, de horizon is recht maar de lijnen van het water en de lucht gaan daar tegenin. Heel soms is het balanceren van deze lijnen iets spannender dan de rechte lijn opzoeken maar hier vind ik het prima zo.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Thanks!
En toch heb ik nog steeds het gevoel dat hij iets scheef staat.
Het gaat echt om foto's die in die week gemaakt zijnquote:
Dat dacht ik idd ook. Al kan uit het archief trekken ook slaan op een shoot van gisterquote:Op vrijdag 30 november 2012 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Het gaat echt om foto's die in die week gemaakt zijn
Die andere was ook niet van de afgelopen week (Zaten 3 weken tussen), maar deze is nog ouder.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Het gaat echt om foto's die in die week gemaakt zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |