Ik woon en werk in Turkije en zat even in Antalyaquote:Op donderdag 20 december 2012 12:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Waar zit je dat je dat deze week hebt geschoten?
Of juist wel!quote:Op donderdag 20 december 2012 07:48 schreef polariteit het volgende:
Mooie plaatjes
Mijn oogst deze week is nul komma nul; geen zin om met dit grauwe k*tweer erop uit te gaan
Heel vet!quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef Orbox het volgende:
[..]
Of juist wel!
[ link | afbeelding ]
Mist BW by StijnnH, on Flickr
Qua sfeer heb je helemaal gelijk, daarvoor is het het goede moment. Ik houd echter wel van een beetje kleur, en dat mis ik nu nogal buitenquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef Orbox het volgende:
[..]
Of juist wel!
[ link | afbeelding ]
Gaaf, goede keuze om de kleuren eruit te halen bij zo'n plaat van 'n grauwe dag waarin het vooral om de silhouetten draait, hier voegt zwart / wit iets toequote:Op vrijdag 21 december 2012 15:11 schreef Orbox het volgende:
[..]
Of juist wel!
[ link | afbeelding ]
Man! Die is mooi! Doet mij denken aan zo een Britse horrorfilm met Jack the Ripper.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:13 schreef Aschkael het volgende:
[ link | afbeelding ]
slowicecoldmoon by Aschkael, on Flickr
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:07 schreef photolex het volgende:
2013 alweer! Tijd voor een duik in het koele nat![]()
[ afbeelding ]
Toegestaan, maar liever niet.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:44 schreef Cryothic het volgende:
Prut, mijn mooiste foto deze week was nieuwjaarsnacht, net te laat
Hoe zit t trouwens met watermerken?
Zijn die toegestaan? Of liever niet?
Al was het niet toegestaan, dan hadden jullie pechquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:08 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Toegestaan, maar liever niet.
Het doet af aan de foto vind ik zelf altijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |