ja ik zoek me ook suf maar kan echt niks vinden... Of het is buiten mijn regio. Of het is x jaar ervaring. Startersfuncties zijn er al helemaal niet. Baggerquote:Op maandag 26 november 2012 11:00 schreef Spezza19 het volgende:
Hier is het hopeloos. Gewoon 0 vacatures. Sowieso, november, december en januari zijn kutmaanden om te solliciteren
Nu ook in mijn geval, helaas.quote:Op zondag 25 november 2012 13:46 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook vaak genoeg gehad. Dan voldeed ik net niet aan de eisen, maar omdat ik gewoon prima brieven kan schrijven werd ik dan toch uitgenodigd. En dan krijg je uiteindelijk alsnog te horen dat ze toch iemand met meer ervaring zochten, zucht
Vervelend. Ik heb nu hetzelfde probleem. Wat ik helemaal irritant vind, is dat sommige werkgevers hun vacatures waar werkervaring wordt gevraagd ook gewoon bij de startersfuncties plaatsen op vacaturesites.quote:Op maandag 26 november 2012 11:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik zoek me ook suf maar kan echt niks vinden... Of het is buiten mijn regio. Of het is x jaar ervaring. Startersfuncties zijn er al helemaal niet. Bagger
Inderdaad, zeker met alles behalve IE werkt die site echt waardeloos, en zelfs in IE zitten er zat bugs in de website(ik kon b.v. steeds maar 1 activiteit opgeven i.p.v. de verplichte 2. )quote:Op maandag 26 november 2012 12:26 schreef INViCTuS het volgende:
Voor de verandering doet werk.nl het ook weer is niet. Weten ze daar niet dat het echt een ontzettend slecht functionerende site is met enige regelmaat foutmeldingen, storingen of gewoon erg traag is. Zit ook al even zonder....werk en geld.
Dat is tegenwoordig een "populaire" zin..quote:Op maandag 26 november 2012 12:29 schreef Yankee het volgende:
Lekker begin van de week, reactie op andere sollicitatie net via de mail: 'voorkeur voor iemand met meer ervaring'
Inderdaad. Een keer gehad; gezocht iemand met 3-5 jaar werkervaring.quote:Op maandag 26 november 2012 12:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig een "populaire" zin..
Hier ook weer helemaal niksquote:Op maandag 26 november 2012 11:00 schreef Spezza19 het volgende:
Hier is het hopeloos. Gewoon 0 vacatures. Sowieso, november, december en januari zijn kutmaanden om te solliciteren
Hier ook, nouja niet helemaal niet in de bijstand gewoon in de ww... maarja daar ben je dan dr. in de cellbiologie voorquote:Op vrijdag 23 november 2012 16:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Same here. Universitaire graad, maar wel in de bijstand.
Ik heb trouwens zojuist een afwijzing gekregen van het kantoor waar ik maandag een sollicitatiegesprek had. Ze geven de voorkeur aan iemand met meer ervaring. Dat had ik wel verwacht, want in de vacature werd ervaring gevraagd en die ervaring heb ik niet. Ik werd uitgenodigd omdat mijn brief ze aansprak. Het geeft wel aan de je met een flitsende sollicitatiebrief en een strak CV kan worden uitgenodigd, ook al voldoe je niet volledig aan de functie-omschrijving van de vacature.
zo erg is windows gebruiken toch niet.quote:Op maandag 26 november 2012 12:53 schreef Jesse_ het volgende:
Moet ik perse Windows gebruiken om een assessment te mogen maken
Moet je het wel hebben.quote:Op maandag 26 november 2012 12:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zo erg is windows gebruiken toch niet.
En er is geen enkele manier om ergens een windows computer te gebruiken.. je kunt altijd nog naar de bieb gaan staat vast wel een windows bak...quote:
Natuurlijk valt het wel te regelen, maar hoe moeilijk kan het zijn om een assessment zo te maken dat hij niet afhankelijk is van een os?quote:Op maandag 26 november 2012 12:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En er is geen enkele manier om ergens een windows computer te gebruiken.. je kunt altijd nog naar de bieb gaan staat vast wel een windows bak...
Dat boeit toch niet... het is ook heel makkelijk om een paars stoplicht te makenquote:Op maandag 26 november 2012 12:59 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Natuurlijk valt het wel te regelen, maar hoe moeilijk kan het zijn om een assessment zo te maken dat hij niet afhankelijk is van een os?
Het gaat om cijferreeksen en zo. Enige positieve is is dat je al die mac hipsters uit sluitquote:Op maandag 26 november 2012 13:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet... het is ook heel makkelijk om een paars stoplicht te maken
Misschien is een deel van het assesment wel hoe jij met windows om kunt gaan weet jij veel.
ach je kunt toch ook wel windows op een mac draaien... en ook WINE in linux dus eigenlijk is er helemaal geen probleemquote:Op maandag 26 november 2012 13:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het gaat om cijferreeksen en zo. Enige positieve is is dat je al die mac hipsters uit sluit
Die hipsters nietquote:Op maandag 26 november 2012 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ach je kunt toch ook wel windows op een mac draaien... en ook WINE in linux dus eigenlijk is er helemaal geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |