abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2012 @ 02:40:48 #151
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_119527509
Hallo mede werklozen ;(
Ik kom ook joinen, aangezien ik ook al een lange tijd wat zoek..
Ik ben al vanaf de zomervakantie op zoek en wordt er al aardig depressief onder.
pi_119530099
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 02:40 schreef Compoantje het volgende:
Hallo mede werklozen ;(
Ik ben al vanaf de zomervakantie op zoek en wordt er al aardig depressief onder.
Ik kan het me goed voorstellen. Ik zoek vanaf 1 augustus en ik heb afgelopen maandag- en dinsdagochtend pas mijn eerste twee sollicitatiegesprekken gehad. Ik krijg over twee of drie weken te horen of ik door ben naar de tweede sollicitatieronde.
Copthorne 2.0
pi_119536280
quote:
Hallo mede werklozen ;(
Ach, ben al sinds 21 januari bezig.. Schiet echt niet op!
Maar wel goed nieuws, heb vandaag net mijn tijdelijke chauffeurspas binnen gekregen(was oude kwijt) en hoor maandag of ik weer een van mijn oude baantjes op kan pikken als oproepkracht taxichauffeur.
Niet ideaal, maar stukken beter als nu. :D
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_119536900
quote:
Hallo mede werklozen ;(
Ik ben al een jaar werkeloos, dus bij jou valt het nog mee :D
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 november 2012 @ 14:01:27 #155
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119537066
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je ondanks alles toch snel werk hebt :Y

*is officieel 3 maanden werkloos*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_119537440
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Die had ik (allang) gezien. ;)
Ik heb schijnbaar een hele hoge accuratesse.
Ben pas getest en ik zat op 97% :)
Misschien moet je dat er ook bij zetten.
pi_119537458
Schiet inderdaad niet op. Wordt tijd dat we wat 65+ers met pensioen sturen, dat hebben zij (en wij) wel verdiend!

Uit nieuwsgierigheid: Hoe komen jullie rond dan? Of wonen jullie nog bij jullie ouders?
pi_119537521
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Schiet inderdaad niet op. Wordt tijd dat we wat 65+ers met pensioen sturen, dat hebben zij (en wij) wel verdiend!

Uit nieuwsgierigheid: Hoe komen jullie rond dan? Of wonen jullie nog bij jullie ouders?
Ik woon zelf nog bij m'n ouders, maar dat is omdat ik anders de kosten niet kan betalen. Ik wil dolgraag uit huis maar dat gaat gewoon niet zonder een fulltime baan.
pi_119537814
quote:

Mijn man werkt fulltime, en ik krijg een WW uitkering (tot eind januari)
Van mijn man zijn salaris kunnen we net onze vaste lasten betalen straks, en dan nog 100 euro voor het eten per maand.

Dus ik MOET echt een baan vinden. Wil gewoon blijven sporten enzo.... ;(
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 november 2012 @ 14:30:41 #160
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_119538219
quote:

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:13 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ik woon zelf nog bij m'n ouders, maar dat is omdat ik anders de kosten niet kan betalen. Ik wil dolgraag uit huis maar dat gaat gewoon niet zonder een fulltime baan.
Ik heb precies hetzelfde. Wil dolgraag weg maar ik heb er de middelen niet voor wat soms erg frustrerend is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:38:08 #161
351717 Compoantje
pi_119540673
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:37 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ach, ben al sinds 21 januari bezig.. Schiet echt niet op!
Maar wel goed nieuws, heb vandaag net mijn tijdelijke chauffeurspas binnen gekregen(was oude kwijt) en hoor maandag of ik weer een van mijn oude baantjes op kan pikken als oproepkracht taxichauffeur.
Niet ideaal, maar stukken beter als nu. :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:59 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ik kan het me goed voorstellen. Ik zoek vanaf 1 augustus en ik heb afgelopen maandag- en dinsdagochtend pas mijn eerste twee sollicitatiegesprekken gehad. Ik krijg over twee of drie weken te horen of ik door ben naar de tweede sollicitatieronde.
Ik heb nu net 1 sollicitatiegesprek gehad tot nu toe. Bij een bedrijfje die rijdt voor PostNL.
Marja, niets weer van te horen gekregen.
Ik zit nu in de bijstand en het komt er op neer dat als ik binnen 2 weken geen werk heb, ik bij een sociale leerwerkplaats kom.
Nou, daar heb je voor gestudeerd. ;(
pi_119541300
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Wil dolgraag weg maar ik heb er de middelen niet voor wat soms erg frustrerend is.
En het erge is nog wel dat mijn broertje wel al een hele tijd uit huis is. Daar zit je dan als oudere broer nog steeds thuis bij je moeder. :')
pi_119541324
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:55 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

En het erge is nog wel dat mijn broertje wel al een hele tijd uit huis is. Daar zit je dan als oudere broer nog steeds thuis bij je moeder. :')
Sukkeltje :')
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_119541561
Fuck yeah. Morgen sollicitatie gesprek. _O_
pi_119541771
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:56 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Sukkeltje :')
Stoer hoor :')
pi_119542292
Hoppa, uitnodiging voor salarisbespreking _O_
pi_119542451
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:38 schreef Compoantje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik heb nu net 1 sollicitatiegesprek gehad tot nu toe. Bij een bedrijfje die rijdt voor PostNL.
Ik zit nu in de bijstand en het komt er op neer dat als ik binnen 2 weken geen werk heb, ik bij een sociale leerwerkplaats kom.
Same here. Universitaire graad, maar wel in de bijstand.

Ik heb trouwens zojuist een afwijzing gekregen van het kantoor waar ik maandag een sollicitatiegesprek had. Ze geven de voorkeur aan iemand met meer ervaring. Dat had ik wel verwacht, want in de vacature werd ervaring gevraagd en die ervaring heb ik niet. Ik werd uitgenodigd omdat mijn brief ze aansprak. Het geeft wel aan de je met een flitsende sollicitatiebrief en een strak CV kan worden uitgenodigd, ook al voldoe je niet volledig aan de functie-omschrijving van de vacature.
Copthorne 2.0
pi_119544142
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:38 schreef Compoantje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hoe lang heb je die uitkering al dan? Ik begreep van het UWV namelijk dat zoiets niet snel gebeurd namelijk.
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:24:22 #169
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_119544407
Lijkt erop dat ik met ingang van volgende week in ieder geval de gehele decembermaand 12-18 uur p/w werk als PostNL postbezorger. De 'bezorgwijk' is weliswaar driekwartier fietsen vanaf mijn woonadres en volgende week krijgen we sneeuw en kou voor de kiezen, maar de werkloosheid is alvast deels teruggedrongen. Nu een voltijd baan vinden waardoor het inkomen weer op 'n acceptabel niveau komt.

Heb de afgelopen 2 weken overigens slechts 3 sollicitatiebrieven verzonden, tegenover 25 sollicitaties in de 2 weken daarvóór. Binnenkort maar weer eens een nieuwe ronde bulksollicitaties ...
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:38:11 #170
351717 Compoantje
pi_119544844
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:29 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ik heb trouwens zojuist een afwijzing gekregen van het kantoor waar ik maandag een sollicitatiegesprek had. Ze geven de voorkeur aan iemand met meer ervaring. Dat had ik wel verwacht, want in de vacature werd ervaring gevraagd en die ervaring heb ik niet. Ik werd uitgenodigd omdat mijn brief ze aansprak. Het geeft wel aan de je met een flitsende sollicitatiebrief en een strak CV kan worden uitgenodigd, ook al voldoe je niet volledig aan de functie-omschrijving van de vacature.
Dat is bij mij ook het grootste probleem. Geen ervaring, omdat ik dus ook een schoolverlater kom.
En overal waar ik op wil solliciteren willen ze mensen met ervaring hebben.
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:39:33 #171
351717 Compoantje
pi_119544889
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Hoe lang heb je die uitkering al dan? Ik begreep van het UWV namelijk dat zoiets niet snel gebeurd namelijk.
Ik heb hem 10 september pas aangevraagd omdat ik dacht dat ik wel eerder werk zou vinden.
Ik wordt als het goed is aan het eind van deze maand uitbetaald.

Er gaan namelijk eerst 4 weken overheen dat je verplicht moet solliciteren en in moet schrijven bij uitzendbureau's.
pi_119545173
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:38 schreef Compoantje het volgende:

[..]

Dat is bij mij ook het grootste probleem. Geen ervaring, omdat ik dus ook een schoolverlater kom.
En overal waar ik op wil solliciteren willen ze mensen met ervaring hebben.
bk kfc of mcdonalds af en toe proberen altijd op gegeven moment wle plek, ik was in een keer aangenomen
pi_119545255
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:39 schreef Compoantje het volgende:

[..]

Ik heb hem 10 september pas aangevraagd omdat ik dacht dat ik wel eerder werk zou vinden.
Ik wordt als het goed is aan het eind van deze maand uitbetaald.

Er gaan namelijk eerst 4 weken overheen dat je verplicht moet solliciteren en in moet schrijven bij uitzendbureau's.
Alleen onder je 27ste. En ik dacht alleen als je geen opleiding had afgerond.
Ben wel benieuwd wat je gaat doen/leren in eensociale leerwerkplaats.

Ik werk zelf nog ~18 uur in de thuiszorg (huishoudelijk), maar ik word helemaal knettergek van. Zonde van mijn hbo opleiding inderdaad, maar werk vinden schiet niet op. Ben eigenlijk al 2,5 jaar bezig. Officieel pas in feb 2012 afgestudeerd alleen.

Zie ook helemaal geen opties meer, heb het idee dat ik erin verzuip en dat het niemand wat boeit.
Krijg je van die opmerkingen van "vind je je werk niet leuk dan?" Dohhhh.
  zaterdag 24 november 2012 @ 00:28:50 #174
351717 Compoantje
pi_119562756
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Alleen onder je 27ste. En ik dacht alleen als je geen opleiding had afgerond.
Ben wel benieuwd wat je gaat doen/leren in eensociale leerwerkplaats.

Ik werk zelf nog ~18 uur in de thuiszorg (huishoudelijk), maar ik word helemaal knettergek van. Zonde van mijn hbo opleiding inderdaad, maar werk vinden schiet niet op. Ben eigenlijk al 2,5 jaar bezig. Officieel pas in feb 2012 afgestudeerd alleen.

Zie ook helemaal geen opties meer, heb het idee dat ik erin verzuip en dat het niemand wat boeit.
Krijg je van die opmerkingen van "vind je je werk niet leuk dan?" Dohhhh.
Ja, ik heb zelf een opleiding in film/fotografie en animatie gedaan en ben ook afgestudeerd.
Ook totaal geen werk in te vinden. Zit er aan te denken om volgend jaar een andere opleiding te doen, maar heb geen idee wat.
pi_119597471
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 16:29 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook vaak genoeg gehad. Dan voldeed ik net niet aan de eisen, maar omdat ik gewoon prima brieven kan schrijven werd ik dan toch uitgenodigd. En dan krijg je uiteindelijk alsnog te horen dat ze toch iemand met meer ervaring zochten, zucht :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')