Ja, dat wel. Maar nooit echt notuleren als in luisteren en real-time meeschrijven.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
Notuleren is ontzettend makkelijk. Heb je daar echt geen ervaring mee? Ik herinner me dat ik het al jong deed als we vergaderingen hadden van onze vereniging. Tijdens mijn opleiding deed ik het wel eens als we groepswerk hadden om bij te houden wat ieders taken waren en wat de globale inhoud van het groepswerk zou worden. Tijdens mijn werk doe ik het nog regelmatig als ik overleg met collega's heb, en ik doe het ook wel eens in het kader van het overleg van de oudercommissie waar ik in zit.
Volgens mij heb ik nog nooit een echte vergadering gehad.quote:Notuleren is niets meer dan goed luisteren tijdens een vergadering en helder en beknopt een juiste weergave kunnen geven van wat er gezegd en afgesproken is. Dikke kans dat je dat wel eens gedaan hebt!
Met die onderontwikkelde nep-rap straattaal van tegenwoordig kan ik mij daar wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:36 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Is die advertentie geplaatst door Eva Anna Paula Braun ?
Lijkt me een nogal sterke hint dat wel goed ABN sprekende allochtonen niet welkom zijn bij dat bedrijf.
Ja ik erger me ook kapot maar vooral aan de Nederlandse pubers die qua accent zo Marokkaans mogelijk willen klinken verschrikkelijk wat een verloedering van de taal.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Met die onderontwikkelde nep-rap straattaal van tegenwoordig kan ik mij daar wel iets bij voorstellen.
Ik begrijp wat je bedoelde te zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:19 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Ja ik erger me ook kapot maar vooral aan de Nederlandse pubers die qua accent zo Marokkaans mogelijk willen klinken verschrikkelijk wat een verloedering van de taal.
Soms hoor je het nog bij mensen die in de twintig zijn dan vraag je je af wat wil je daarmee nou bereiken dat je straat gevonden wordt door je maten?
Maar ik doelde op de verdenking dat een bedrijf met die tekst in een vacature primair selecteert op etniciteit en veel minder op perfecte uitspraak van de Nederlandse taal.
De echte decemberperiode begint pas op 13 december, dus ga er vanuit dat je dan pas echt veel kan werkenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:27 schreef lyolyrc het volgende:
Volgende week op gesprek voor een tijdelijke baan bij PostNL. Hopelijk krijg ik dan groen licht en ben ik de hele maand december onder de pannen.
Geen idee, ik had 5 maanden ww en ik heb geen gesprek gehad.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Is het normaal dat je na 3 maanden ww bij uwv op gesprek moet komen?
Hier nu ook ongeveer 3 maanden ww (mn vader dan he) maar nog niks gehoord van het uwv.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:44 schreef Spezza19 het volgende:
Best sneu als je na 2 weken weer eens op vacaturesites kijkt en er gewoon geen enkele vacature is...
* Spezza19 gaat morgen maar een makelaar bellen voor de verkoop van het huis....
Erg herkenbaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:44 schreef Spezza19 het volgende:
Best sneu als je na 2 weken weer eens op vacaturesites kijkt en er gewoon geen enkele vacature is...
ik zit nu precies 1 jaar in de ww en nog nooit op gesprek moeten komenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Elk uur dat ik kan meepikken vind ik mooi meegenomen. Thuis zitten duimen draaien vind ik ergerlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De echte decemberperiode begint pas op 13 december, dus ga er vanuit dat je dan pas echt veel kan werken
Ik vind ook amper vacatures... Zelfs sites waarop enkele jaren terug dagelijks tientallen vacatures verschenen (specifiek voor mijn branche) blijven angstvallig leeg.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:44 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat morgen maar een makelaar bellen voor de verkoop van het huis....
Had ik wel.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ikquote:Op woensdag 21 november 2012 16:54 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, misschien eerst maar kijken of er iemand een woonruimte zoekt... kamertje verhuren om de lasten te drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 november 2012 17:39 schreef Leonos het volgende:
Jongens, ligt LinkedIn er bij jullie er ook uit?Wat let jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |