Kolere....wat een beauty.quote:Op maandag 10 december 2012 23:32 schreef NoComment het volgende:
Alfa Romeo 33 Stradale![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2012 11:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Enfin, over klasse bakken gesproken.
[ afbeelding ]
Niks mis met de landbouw!quote:
Dang!quote:Op maandag 10 december 2012 23:32 schreef NoComment het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef mij die F1 maarquote:Op maandag 10 december 2012 23:32 schreef NoComment het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de snelste straatauto ter wereld destijds, en als ik me niet vergis ook de duurste. Een soort Veyron van de jaren '60.quote:
Stijl en klasse... en dan een Holden Ute?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef Compoantje het volgende:
De enige nieuwe auto's, dus in de laatste jaren gemaakt, waar ik van ga jizzen zijn Amerikanen, wat Japanners en Australische auto's, waaronder deze nog het meest:
[ afbeelding ]
Met Porsche, Audi's, BMW's en dat soort auto's heb ik niks, alhoewel er wel bepaalde modellen zijn die me aanspreken van BMW, namelijk de nieuwe 6-serie.
De Ferrari 599 is 1 van de mooiste Europese auto's ooit gemaakt.
Hij verdient zeker bijzondere aandacht, maar persoonlijk vind ik de concept die erop gebaseerd is veel mooier. Gelukkig heeft die wel dezelfde wielen.quote:
Ja kijk. Een Holden Ute valt wel mee wat betreft 'stijl en klasse'.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Stijl en klasse... en dan een Holden Ute?
Japanners en Amerikanen...ieder z'n ding gelukkig maarquote:Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef Compoantje het volgende:
De enige nieuwe auto's, dus in de laatste jaren gemaakt, waar ik van ga jizzen zijn Amerikanen, wat Japanners en Australische auto's, waaronder deze nog het meest:
[ afbeelding ]
Met Porsche, Audi's, BMW's en dat soort auto's heb ik niks, alhoewel er wel bepaalde modellen zijn die me aanspreken van BMW, namelijk de nieuwe 6-serie.
De Ferrari 599 is 1 van de mooiste Europese auto's ooit gemaakt.
Jij, en vele anderenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Japanners en Amerikanen...ieder z'n ding gelukkig maar
Ik heb eigenlijk bijna alleen wat met Europese auto's. Een enkele uitzondering zoals bovengenoemde Lexus daargelaten.
Ja, nouja, dat kan ik me wel een beetje voorstellen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
True, maar er zijn ook veel mensen die juist Aziatische auto's helemaal het einde vinden
Niet aan mij besteed allemaal sorryquote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, nouja, dat kan ik me wel een beetje voorstellen.
Als je echt van JDM houdt en je er ook echt in verdiept, dat kan leuk zijn.
Ik moet zelf ook zeggen dat er veel leuke auto's tussen zitten.
Nissan GT-R, Skyline, Toyota Chaser, Nissan Cima, etc.
Maar dat is gewoon een blok kaas op wielen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij verdient zeker bijzondere aandacht, maar persoonlijk vind ik de concept die erop gebaseerd is veel mooier. Gelukkig heeft die wel dezelfde wielen.
[ afbeelding ]
Overigens zou het van wel heel erg veel stijl en klasse getuigen om gewoon met een concept rond te rijden.
Je moet maar durven. Ik hou erg van de extreme en vaak strakke vormgeving van de jaren '70 concepts ja, en niet zo van golvende lijnen. Zeker dat laatste is vrij persoonlijk. Ik hou ook erg van kaas trouwens.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon een blok kaas op wielen.![]()
Je snapt de termen "stijl" en "klasse" niet neem ik aan?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja kijk. Een Holden Ute valt wel mee wat betreft 'stijl en klasse'.
[ afbeelding ]
Bovenstaande (in mijn vorige post) is een HSV MY12 Maloo R8, het toppunt van Ute's met een 6,2L LS3 V8 motor die onder andere in de Covette en Camaro wordt gebruikt.
[ afbeelding ]
Stijl hoef je niet perse in een Mercedes, BMW of Rolls Royce te zoeken.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:09 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Je snapt de termen "stijl" en "klasse" niet neem ik aan?
Hoewel ik zo'n Ute/Maloo wel hoog op m'n verlanglijstje heb staan, is dat niet door de "style" en zeker niet door de "klasse".
Meer dan een race pick-up met een dikke v8 erin is het niet.
Ik ken hem wel, maar dan nog is het geen stijl en klasse. Wel humor...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef Compoantje het volgende:
Bovenstaande (in mijn vorige post) is een HSV MY12 Maloo R8, het toppunt van Ute's met een 6,2L LS3 V8 motor die onder andere in de Covette en Camaro wordt gebruikt.
Het is meer de Australische versie van een El Camino. En dat zijn per definitie natuurlijk een soort bedrijfsauto's met een ietsje extra.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, maar dan nog is het geen stijl en klasse. Wel humor...
Wat een bazenautoquote:Op woensdag 12 december 2012 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij verdient zeker bijzondere aandacht, maar persoonlijk vind ik de concept die erop gebaseerd is veel mooier. Gelukkig heeft die wel dezelfde wielen.
[ afbeelding ]
Overigens zou het van wel heel erg veel stijl en klasse getuigen om gewoon met een concept rond te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |