Ging mij meer om het uiterlijk en die heeft wel klasse en style in mijn optiek.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Neem dan in ieder geval niet de 2.2d...die past echt niet bij de auto en doet er wel afbreuk aan vind ik
Deze vond ik altijd wel wat hebben, de Bentley Arnage..quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:56 schreef Martin1234 het volgende:
Heeft automerk Bentley klasse en style?
quote:Op zondag 2 december 2012 01:19 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ging mij meer om het uiterlijk en die heeft wel klasse en style in mijn optiek.
Post er op zijn minst bij welk automerk het is en wel model dat zag ik niet bij jou!
De beste Ferrari ooit in mijn ogen.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:19 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Die het geen van alle halen bij het comfort van die Fransoos.
Dit is gewoon een samenvatting van het gehele topic.quote:
Erin zitten is prima, maar het haalt het niet bij een Mercedes S. Hoe zeer het me ook spijt trouwens, want Mercedes blijft een taxi en de Jag ziet er prachtig uit... Maar als passagier haalt hij het gewoon niet, helaas.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind de XJ dan weer geslaagder. Ook het gevoel als je erin zit
Achterin bedoel je? S klasse is natuurlijk ook benchmark in die klasse en is sowieso meer gericht op gereden worden. XJ is meer sportief gericht en meer geplaatst als tegenhanger van dingen als een Quattroporte.quote:Op maandag 10 december 2012 10:51 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Erin zitten is prima, maar het haalt het niet bij een Mercedes S. Hoe zeer het me ook spijt trouwens, want Mercedes blijft een taxi en de Jag ziet er prachtig uit... Maar als passagier haalt hij het gewoon niet, helaas.
Mwah, zo kan ik het moeilijk zien. Die XJ zie je hier (Engeland) zelden op de weg zonder chauffeur, dat is niet echt een "sportieve" auto ofzo. Wellicht zo bedoeld, maar niet zo opgepikt als je het mij vraagt.quote:Op maandag 10 december 2012 10:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Achterin bedoel je? S klasse is natuurlijk ook benchmark in die klasse en is sowieso meer gericht op gereden worden. XJ is meer sportief gericht en meer geplaatst als tegenhanger van dingen als een Quattroporte.
Volgens mij is het wel zo bedoeld.quote:Op maandag 10 december 2012 10:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Mwah, zo kan ik het moeilijk zien. Die XJ zie je hier (Engeland) zelden op de weg zonder chauffeur, dat is niet echt een "sportieve" auto ofzo. Wellicht zo bedoeld, maar niet zo opgepikt als je het mij vraagt.
Toevallig is onze vaste taxi-dienst overgestapt van de S naar de XJ. Ik ben natuurlijk al lang blij dat ik een taxi krijg, maar de S was wel veel fijner. Enfin, OT.
Ik denk dat je het mis hebt. Dat ding is echt gebouwd als limo, kijk nou naar de dimensies, interieur, etc. Topgear noemde hem niet voor niets de "Luxury Car of the Year".quote:Op maandag 10 december 2012 10:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel zo bedoeld.Dus logisch dat ze de auto dan ook zo inrichten en bouwen.
Maar waarom zet de autopers hem dan vaak wel neer als sportiever alternatief voor S klasse e.d.? En Jaguar heeft een enorme traditie van het bouwen van sportief rijdende grote sedans. Dat is de XJ sinds z'n introductie altijd al geweest.quote:Op maandag 10 december 2012 11:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik denk dat je het mis hebt. Dat ding is echt gebouwd als limo, kijk nou naar de dimensies, interieur, etc. Topgear noemde hem niet voor niets de "Luxury Car of the Year".
Absoluut, het is een sportiever alternatief dan de S, helemaal mee eens. Maar het blijft een alternatief voor de S klasse, niet voor een Quattroporte. Met andere woorden, het is nog steeds in de eerste plaats een luxe wagen. Binnen dat segment proberen ze sportief te zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 11:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar waarom zet de autopers hem dan vaak wel neer als sportiever alternatief voor S klasse e.d.? En Jaguar heeft een enorme traditie van het bouwen van sportief rijdende grote sedans. Dat is de XJ sinds z'n introductie altijd al geweest.
Nja ik zie in autobladen vaak de Quattroporte wel genoemd worden en/of in het rijtje van alternatieven staanquote:Op maandag 10 december 2012 11:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Absoluut, het is een sportiever alternatief dan de S, helemaal mee eens. Maar het blijft een alternatief voor de S klasse, niet voor een Quattroporte. Met andere woorden, het is nog steeds in de eerste plaats een luxe wagen. Binnen dat segment proberen ze sportief te zijn.
Als ik de taxi chauf's mag geloven niet erg goed trouwens, zij vinden de S ook sportiever rijden. Maar goed, dat kan ik niet beoordelen en ik vind de XJ prachtig
Enfin, over klasse bakken gesproken.quote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nja ik zie in autobladen vaak de Quattroporte wel genoemd worden en/of in het rijtje van alternatieven staanEn wat ik zei over de traditie waarin de XJ gebouwd wordt snap ik dat ook wel.
Mits je ook ergens achteraf woont... Dit soort auto's in villawijken blijf ik een beetje potsierlijk vinden.quote:Op maandag 10 december 2012 11:19 schreef Bajskorv het volgende:
Enfin, over klasse bakken gesproken.
[ afbeelding ]
Kan ik moeilijk ontkennen. In centrum Londen is het al Brits erfgoed wel ok, maar ik gebruik hem vooral in de weekenden buiten de stad enzo. Beetje de blubberpad in, veel rotzooi achterin, dat soort gedoe. Maar goed, blijft meer speelgoed dan iets anders.quote:Op maandag 10 december 2012 12:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mits je ook ergens achteraf woont... Dit soort auto's in villawijken blijf ik een beetje potsierlijk vinden.
(Een Range als paarden hebt, of een G AMG als je humor hebt kan ook natuurlijk)
Voor de landbouwers onder ons?quote:Op maandag 10 december 2012 11:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Enfin, over klasse bakken gesproken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |