quote:Op woensdag 28 november 2012 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mooi en klassiek hangen niet perse samen imo, ook nieuwe modellen kunnen schitterend zijn en klassiekers kunnen ook lelijk zijn...
Ik zei dan ook niet "alle klassiekers"quote:Op woensdag 28 november 2012 01:26 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Wat kurk_droog zegt... dat is geen garantie voor mooi.
Kijk maar eens naar dit misbaksel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk! De Ford Mondeo!quote:Op woensdag 28 november 2012 23:31 schreef JK1982 het volgende:
Ik mis deze nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, ik vind e-types al prachtig, maar deze heeft zeker wat. Normaal zijn ze niet zo fotogeniek maar deze welquote:
250 stuks. No more, no less. Ik kan hem helaas nét niet betalenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:59 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Wauw, ik vind e-types al prachtig, maar deze heeft zeker wat. Normaal zijn ze niet zo fotogeniek maar deze wel.
Ik vind het op de weg toch een beetje een auto uit proportie. Het is geen nare auto om te zien, maar iets klopt er gewoon niet aan. Een beetje hetzelfde heb je met een 612, dat is ook een te grote auto.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:18 schreef Actaeon het volgende:
Toch wel ook. De enige elektrische auto die het aanzien waard is.
Op de weg vind ik 'm juist bruut en mooi! En zo geen eenheidsworst. En dat waardeer ik ook zeer.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik vind het op de weg toch een beetje een auto uit proportie. Het is geen nare auto om te zien, maar iets klopt er gewoon niet aan. Een beetje hetzelfde heb je met een 612, dat is ook een te grote auto.
Ik snap waarom je hem noemt, maar iedere keer als ik hem weer zie rijden (en dat is best vaak, er zijn er hier meerderen in de buurt, terwijl ze volgens mij maar mondjesmaat geleverd zijn) heb ik dat gevoel. Dat ligt misschien ook gewoon aan mij, zoals ik al eerder aangaf: er zijn geen goede en foute antwoorden. Nou ja... fout natuurlijk wel.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef Actaeon het volgende:
Op de weg vind ik 'm juist bruut en mooi! En zo geen eenheidsworst. En dat waardeer ik ook zeer.
Haha ja het is een kwestie van smaak hequote:Op donderdag 29 november 2012 22:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik snap waarom je hem noemt, maar iedere keer als ik hem weer zie rijden (en dat is best vaak, er zijn er hier meerderen in de buurt, terwijl ze volgens mij maar mondjesmaat geleverd zijn) heb ik dat gevoel. Dat ligt misschien ook gewoon aan mij, zoals ik al eerder aangaf: er zijn geen goede en foute antwoorden. Nou ja... fout natuurlijk wel.
Moeilijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:56 schreef Martin1234 het volgende:
Heeft automerk Bentley klasse en style?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:11 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Moeilijk.
De echt oude modellen imo sowieso wel, maar bijv. de Continental-serie? Hoe goed ze misschien ook zijn...
En de EXP 9 F Concept ontbeert écht alle vormen van stijl en klasse...Jezus, die is wel spoilerwaardig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En voor de rijkere rappers.quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:16 schreef Kriegel het volgende:
Bentleys hadden klasse voordat het merk door VAG gekocht werd, nu zijn het steeds regelmatiger vulgaire bling-bling bakken voor voetballers en Chinezen.
Ik vind de XJ dan weer geslaagder. Ook het gevoel als je erin zitquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:31 schreef DS4 het volgende:
Ik vind de XF geslaagder eerlijk gezegd. Maar het voldoet natuurlijk wel aan de vraag, zo'n Jag.
Neem dan in ieder geval niet de 2.2d...die past echt niet bij de auto en doet er wel afbreuk aan vind ikquote:Op zaterdag 1 december 2012 02:33 schreef Martin1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaguar XF - 2.2d [200] Luxury Auto - 2011.
Ging mij meer om het uiterlijk en die heeft wel klasse en style in mijn optiek.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Neem dan in ieder geval niet de 2.2d...die past echt niet bij de auto en doet er wel afbreuk aan vind ik
Deze vond ik altijd wel wat hebben, de Bentley Arnage..quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:56 schreef Martin1234 het volgende:
Heeft automerk Bentley klasse en style?
quote:Op zondag 2 december 2012 01:19 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Ging mij meer om het uiterlijk en die heeft wel klasse en style in mijn optiek.
Post er op zijn minst bij welk automerk het is en wel model dat zag ik niet bij jou!
De beste Ferrari ooit in mijn ogen.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:19 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Die het geen van alle halen bij het comfort van die Fransoos.
Dit is gewoon een samenvatting van het gehele topic.quote:
Erin zitten is prima, maar het haalt het niet bij een Mercedes S. Hoe zeer het me ook spijt trouwens, want Mercedes blijft een taxi en de Jag ziet er prachtig uit... Maar als passagier haalt hij het gewoon niet, helaas.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind de XJ dan weer geslaagder. Ook het gevoel als je erin zit
Achterin bedoel je? S klasse is natuurlijk ook benchmark in die klasse en is sowieso meer gericht op gereden worden. XJ is meer sportief gericht en meer geplaatst als tegenhanger van dingen als een Quattroporte.quote:Op maandag 10 december 2012 10:51 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Erin zitten is prima, maar het haalt het niet bij een Mercedes S. Hoe zeer het me ook spijt trouwens, want Mercedes blijft een taxi en de Jag ziet er prachtig uit... Maar als passagier haalt hij het gewoon niet, helaas.
Mwah, zo kan ik het moeilijk zien. Die XJ zie je hier (Engeland) zelden op de weg zonder chauffeur, dat is niet echt een "sportieve" auto ofzo. Wellicht zo bedoeld, maar niet zo opgepikt als je het mij vraagt.quote:Op maandag 10 december 2012 10:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Achterin bedoel je? S klasse is natuurlijk ook benchmark in die klasse en is sowieso meer gericht op gereden worden. XJ is meer sportief gericht en meer geplaatst als tegenhanger van dingen als een Quattroporte.
Volgens mij is het wel zo bedoeld.quote:Op maandag 10 december 2012 10:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Mwah, zo kan ik het moeilijk zien. Die XJ zie je hier (Engeland) zelden op de weg zonder chauffeur, dat is niet echt een "sportieve" auto ofzo. Wellicht zo bedoeld, maar niet zo opgepikt als je het mij vraagt.
Toevallig is onze vaste taxi-dienst overgestapt van de S naar de XJ. Ik ben natuurlijk al lang blij dat ik een taxi krijg, maar de S was wel veel fijner. Enfin, OT.
Ik denk dat je het mis hebt. Dat ding is echt gebouwd als limo, kijk nou naar de dimensies, interieur, etc. Topgear noemde hem niet voor niets de "Luxury Car of the Year".quote:Op maandag 10 december 2012 10:59 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel zo bedoeld.Dus logisch dat ze de auto dan ook zo inrichten en bouwen.
Maar waarom zet de autopers hem dan vaak wel neer als sportiever alternatief voor S klasse e.d.? En Jaguar heeft een enorme traditie van het bouwen van sportief rijdende grote sedans. Dat is de XJ sinds z'n introductie altijd al geweest.quote:Op maandag 10 december 2012 11:06 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik denk dat je het mis hebt. Dat ding is echt gebouwd als limo, kijk nou naar de dimensies, interieur, etc. Topgear noemde hem niet voor niets de "Luxury Car of the Year".
Absoluut, het is een sportiever alternatief dan de S, helemaal mee eens. Maar het blijft een alternatief voor de S klasse, niet voor een Quattroporte. Met andere woorden, het is nog steeds in de eerste plaats een luxe wagen. Binnen dat segment proberen ze sportief te zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 11:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar waarom zet de autopers hem dan vaak wel neer als sportiever alternatief voor S klasse e.d.? En Jaguar heeft een enorme traditie van het bouwen van sportief rijdende grote sedans. Dat is de XJ sinds z'n introductie altijd al geweest.
Nja ik zie in autobladen vaak de Quattroporte wel genoemd worden en/of in het rijtje van alternatieven staanquote:Op maandag 10 december 2012 11:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Absoluut, het is een sportiever alternatief dan de S, helemaal mee eens. Maar het blijft een alternatief voor de S klasse, niet voor een Quattroporte. Met andere woorden, het is nog steeds in de eerste plaats een luxe wagen. Binnen dat segment proberen ze sportief te zijn.
Als ik de taxi chauf's mag geloven niet erg goed trouwens, zij vinden de S ook sportiever rijden. Maar goed, dat kan ik niet beoordelen en ik vind de XJ prachtig
Enfin, over klasse bakken gesproken.quote:Op maandag 10 december 2012 11:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nja ik zie in autobladen vaak de Quattroporte wel genoemd worden en/of in het rijtje van alternatieven staanEn wat ik zei over de traditie waarin de XJ gebouwd wordt snap ik dat ook wel.
Mits je ook ergens achteraf woont... Dit soort auto's in villawijken blijf ik een beetje potsierlijk vinden.quote:Op maandag 10 december 2012 11:19 schreef Bajskorv het volgende:
Enfin, over klasse bakken gesproken.
[ afbeelding ]
Kan ik moeilijk ontkennen. In centrum Londen is het al Brits erfgoed wel ok, maar ik gebruik hem vooral in de weekenden buiten de stad enzo. Beetje de blubberpad in, veel rotzooi achterin, dat soort gedoe. Maar goed, blijft meer speelgoed dan iets anders.quote:Op maandag 10 december 2012 12:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mits je ook ergens achteraf woont... Dit soort auto's in villawijken blijf ik een beetje potsierlijk vinden.
(Een Range als paarden hebt, of een G AMG als je humor hebt kan ook natuurlijk)
Voor de landbouwers onder ons?quote:Op maandag 10 december 2012 11:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Enfin, over klasse bakken gesproken.
[ afbeelding ]
Kolere....wat een beauty.quote:Op maandag 10 december 2012 23:32 schreef NoComment het volgende:
Alfa Romeo 33 Stradale![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 december 2012 11:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Enfin, over klasse bakken gesproken.
[ afbeelding ]
Niks mis met de landbouw!quote:
Dang!quote:Op maandag 10 december 2012 23:32 schreef NoComment het volgende:
Alfa Romeo 33 Stradale![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geef mij die F1 maarquote:Op maandag 10 december 2012 23:32 schreef NoComment het volgende:
Alfa Romeo 33 Stradale![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de snelste straatauto ter wereld destijds, en als ik me niet vergis ook de duurste. Een soort Veyron van de jaren '60.quote:
Stijl en klasse... en dan een Holden Ute?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef Compoantje het volgende:
De enige nieuwe auto's, dus in de laatste jaren gemaakt, waar ik van ga jizzen zijn Amerikanen, wat Japanners en Australische auto's, waaronder deze nog het meest:
[ afbeelding ]
Met Porsche, Audi's, BMW's en dat soort auto's heb ik niks, alhoewel er wel bepaalde modellen zijn die me aanspreken van BMW, namelijk de nieuwe 6-serie.
De Ferrari 599 is 1 van de mooiste Europese auto's ooit gemaakt.
Hij verdient zeker bijzondere aandacht, maar persoonlijk vind ik de concept die erop gebaseerd is veel mooier. Gelukkig heeft die wel dezelfde wielen.quote:
Ja kijk. Een Holden Ute valt wel mee wat betreft 'stijl en klasse'.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Stijl en klasse... en dan een Holden Ute?
Japanners en Amerikanen...ieder z'n ding gelukkig maarquote:Op woensdag 12 december 2012 13:12 schreef Compoantje het volgende:
De enige nieuwe auto's, dus in de laatste jaren gemaakt, waar ik van ga jizzen zijn Amerikanen, wat Japanners en Australische auto's, waaronder deze nog het meest:
[ afbeelding ]
Met Porsche, Audi's, BMW's en dat soort auto's heb ik niks, alhoewel er wel bepaalde modellen zijn die me aanspreken van BMW, namelijk de nieuwe 6-serie.
De Ferrari 599 is 1 van de mooiste Europese auto's ooit gemaakt.
Jij, en vele anderenquote:Op woensdag 12 december 2012 15:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Japanners en Amerikanen...ieder z'n ding gelukkig maar
Ik heb eigenlijk bijna alleen wat met Europese auto's. Een enkele uitzondering zoals bovengenoemde Lexus daargelaten.
Ja, nouja, dat kan ik me wel een beetje voorstellen.quote:Op woensdag 12 december 2012 16:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
True, maar er zijn ook veel mensen die juist Aziatische auto's helemaal het einde vinden
Niet aan mij besteed allemaal sorryquote:Op woensdag 12 december 2012 16:08 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja, nouja, dat kan ik me wel een beetje voorstellen.
Als je echt van JDM houdt en je er ook echt in verdiept, dat kan leuk zijn.
Ik moet zelf ook zeggen dat er veel leuke auto's tussen zitten.
Nissan GT-R, Skyline, Toyota Chaser, Nissan Cima, etc.
Maar dat is gewoon een blok kaas op wielen.quote:Op woensdag 12 december 2012 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij verdient zeker bijzondere aandacht, maar persoonlijk vind ik de concept die erop gebaseerd is veel mooier. Gelukkig heeft die wel dezelfde wielen.
[ afbeelding ]
Overigens zou het van wel heel erg veel stijl en klasse getuigen om gewoon met een concept rond te rijden.
Je moet maar durven. Ik hou erg van de extreme en vaak strakke vormgeving van de jaren '70 concepts ja, en niet zo van golvende lijnen. Zeker dat laatste is vrij persoonlijk. Ik hou ook erg van kaas trouwens.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon een blok kaas op wielen.![]()
Je snapt de termen "stijl" en "klasse" niet neem ik aan?quote:Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ja kijk. Een Holden Ute valt wel mee wat betreft 'stijl en klasse'.
[ afbeelding ]
Bovenstaande (in mijn vorige post) is een HSV MY12 Maloo R8, het toppunt van Ute's met een 6,2L LS3 V8 motor die onder andere in de Covette en Camaro wordt gebruikt.
[ afbeelding ]
Stijl hoef je niet perse in een Mercedes, BMW of Rolls Royce te zoeken.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:09 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Je snapt de termen "stijl" en "klasse" niet neem ik aan?
Hoewel ik zo'n Ute/Maloo wel hoog op m'n verlanglijstje heb staan, is dat niet door de "style" en zeker niet door de "klasse".
Meer dan een race pick-up met een dikke v8 erin is het niet.
Ik ken hem wel, maar dan nog is het geen stijl en klasse. Wel humor...quote:Op woensdag 12 december 2012 15:09 schreef Compoantje het volgende:
Bovenstaande (in mijn vorige post) is een HSV MY12 Maloo R8, het toppunt van Ute's met een 6,2L LS3 V8 motor die onder andere in de Covette en Camaro wordt gebruikt.
Het is meer de Australische versie van een El Camino. En dat zijn per definitie natuurlijk een soort bedrijfsauto's met een ietsje extra.quote:Op woensdag 12 december 2012 19:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, maar dan nog is het geen stijl en klasse. Wel humor...
Wat een bazenautoquote:Op woensdag 12 december 2012 13:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij verdient zeker bijzondere aandacht, maar persoonlijk vind ik de concept die erop gebaseerd is veel mooier. Gelukkig heeft die wel dezelfde wielen.
[ afbeelding ]
Overigens zou het van wel heel erg veel stijl en klasse getuigen om gewoon met een concept rond te rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |