zo gaat bijna iedereen even kijken...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Aha okay, je moet uiteindelijk ook gaan betalen of niet?
[..]
Nou ik zou eerst maar eens zoenen, es kijken of dat wat isDan gaat et gou genoeg vanzelf
Sorry, maar moest even op je profiel kijken. Mooie meid, je woont alleen veulste ver weg![]()
Misschien is 't slim om de link naar je FB weg te halen?
Het is 't kijken waardquote:Op donderdag 22 november 2012 22:18 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zo gaat bijna iedereen even kijken...
wacht maar als je jezelf door een berg aan vriendschapsverzoeken moet gaan werken...maar be my guestquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
wacht maar als je jezelf door een berg aan vriendschapsverzoeken moet gaan werken...maar be my guest
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je komt ze tegenwoordig niet veel naïever tegen geloof ik. Heerlijk.
Nou nou.. (Voelt zich oud)quote:Op donderdag 22 november 2012 22:29 schreef xApples het volgende:
We zijn niet allemaal 30+ (of god mag weten hoe oud) en alwetend he.
Maar goed, ik zal het toegeven. 5 vriendschapsverzoeken en 3 berichtjes later
ben ik overtuigd..
ik heb me ook ingehouden. maar je naam staat genoteerd :pquote:
Nu ben ik ook nieuwsgierig naar je facebook!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:29 schreef xApples het volgende:
We zijn niet allemaal 30+ (of god mag weten hoe oud) en alwetend he.
Maar goed, ik zal het toegeven. 5 vriendschapsverzoeken en 3 berichtjes later
ben ik overtuigd..
Haha, wordt je kapot gespammed ? My bad!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef xApples het volgende:
Jeeeetje.. big deal hoe ik eruit zie.
ff serieus wat kan jullie dat schelen?
Als ik het gevoel heb dat het serieus wat zou kunnen worden dan wacht ik daar het liefst een tijdje mee totdat ik haar echt goed heb leren kennen. Kunnen best wat maanden (oke, max een maand of 2quote:Op donderdag 22 november 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Vanaf wanneer (bv na hoeveel dates ofzo) vinden jullie sex 'kunnen' als je wel ongeveer opzoek bent naar iets serieus?
Als je er goed uitziet gaan we ons massaal inschrijven op dezelfde site als jij natuurlijk!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef xApples het volgende:
Je wilt aandacht dan krijg je aandacht. Mooi tochquote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef xApples het volgende:
vrouwen willen meestal alleen aandacht van knappe mannen...anders is het niet vleiend maar creepyquote:Op donderdag 22 november 2012 22:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je wilt aandacht dan krijg je aandacht. Mooi toch
Dat heb ik ook, als ze leuk is wil je wel snel, maar als het dan ook snel gebeurt is de spanning er gelijk af. Beetje dubbel dus.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Als ik het gevoel heb dat het serieus wat zou kunnen worden dan wacht ik daar het liefst een tijdje mee totdat ik haar echt goed heb leren kennen. Kunnen best wat maanden (oke, max een maand of 2, misschien iets langer als ze écht de moeite waard is) overheen gaan. Ik heb gemerkt dat ik er behoorlijk op afknap als een vrouw op de eerste date al sex wil.
Grappig hoe dat kan verschillen. Ik vind een man die gelijk seks wil juist een indicatie voor een gezonde seksdrive, niet meer en niet minder. Of ik het vervolgens ook doe is een tweede, meestal derde, date. Maar wanneer ik veel chemie heb met iemand en niet direct het het idee heb dat ik wil wachten kan het ook de eerste zijn. Verandert iig niet mijn mening over de heer in kwestie. Ben het wel met je eens dat je dan nog niet kunt spreken van iemand "kennen".quote:Op donderdag 22 november 2012 22:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Als ik het gevoel heb dat het serieus wat zou kunnen worden dan wacht ik daar het liefst een tijdje mee totdat ik haar echt goed heb leren kennen. Kunnen best wat maanden (oke, max een maand of 2, misschien iets langer als ze écht de moeite waard is) overheen gaan. Ik heb gemerkt dat ik er behoorlijk op afknap als een vrouw op de eerste date al sex wil.
Vraagje: Wat is toch die mysterieuze "spanning"? Die dan gelijk weg is. Oprecht nieuwsgierig naar hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:46 schreef chrisr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, als ze leuk is wil je wel snel, maar als het dan ook snel gebeurt is de spanning er gelijk af. Beetje dubbel dus.
Mjah wat heb je aan die spanning? Ik heb liever genotquote:Op donderdag 22 november 2012 22:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vraagje: Wat is toch die mysterieuze "spanning"? Die dan gelijk weg is. Oprecht nieuwsgierig naar hoor.
Wat vind je daar een afknapper aan dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dat wilde ik daar ook mee zeggenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:52 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah wat heb je aan die spanning? Ik heb liever genotSamen kan je 't ook erg spannend maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |