zo gaat bijna iedereen even kijken...quote:Op donderdag 22 november 2012 22:12 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Aha okay, je moet uiteindelijk ook gaan betalen of niet?
[..]
Nou ik zou eerst maar eens zoenen, es kijken of dat wat isDan gaat et gou genoeg vanzelf
Sorry, maar moest even op je profiel kijken. Mooie meid, je woont alleen veulste ver weg![]()
Misschien is 't slim om de link naar je FB weg te halen?
Het is 't kijken waardquote:Op donderdag 22 november 2012 22:18 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zo gaat bijna iedereen even kijken...
wacht maar als je jezelf door een berg aan vriendschapsverzoeken moet gaan werken...maar be my guestquote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:24 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
wacht maar als je jezelf door een berg aan vriendschapsverzoeken moet gaan werken...maar be my guest
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Je komt ze tegenwoordig niet veel naïever tegen geloof ik. Heerlijk.
Nou nou.. (Voelt zich oud)quote:Op donderdag 22 november 2012 22:29 schreef xApples het volgende:
We zijn niet allemaal 30+ (of god mag weten hoe oud) en alwetend he.
Maar goed, ik zal het toegeven. 5 vriendschapsverzoeken en 3 berichtjes later
ben ik overtuigd..
ik heb me ook ingehouden. maar je naam staat genoteerd :pquote:
Nu ben ik ook nieuwsgierig naar je facebook!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:29 schreef xApples het volgende:
We zijn niet allemaal 30+ (of god mag weten hoe oud) en alwetend he.
Maar goed, ik zal het toegeven. 5 vriendschapsverzoeken en 3 berichtjes later
ben ik overtuigd..
Haha, wordt je kapot gespammed ? My bad!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef xApples het volgende:
Jeeeetje.. big deal hoe ik eruit zie.
ff serieus wat kan jullie dat schelen?
Als ik het gevoel heb dat het serieus wat zou kunnen worden dan wacht ik daar het liefst een tijdje mee totdat ik haar echt goed heb leren kennen. Kunnen best wat maanden (oke, max een maand of 2quote:Op donderdag 22 november 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Vanaf wanneer (bv na hoeveel dates ofzo) vinden jullie sex 'kunnen' als je wel ongeveer opzoek bent naar iets serieus?
Als je er goed uitziet gaan we ons massaal inschrijven op dezelfde site als jij natuurlijk!quote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef xApples het volgende:
Je wilt aandacht dan krijg je aandacht. Mooi tochquote:Op donderdag 22 november 2012 22:36 schreef xApples het volgende:
vrouwen willen meestal alleen aandacht van knappe mannen...anders is het niet vleiend maar creepyquote:Op donderdag 22 november 2012 22:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je wilt aandacht dan krijg je aandacht. Mooi toch
Dat heb ik ook, als ze leuk is wil je wel snel, maar als het dan ook snel gebeurt is de spanning er gelijk af. Beetje dubbel dus.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Als ik het gevoel heb dat het serieus wat zou kunnen worden dan wacht ik daar het liefst een tijdje mee totdat ik haar echt goed heb leren kennen. Kunnen best wat maanden (oke, max een maand of 2, misschien iets langer als ze écht de moeite waard is) overheen gaan. Ik heb gemerkt dat ik er behoorlijk op afknap als een vrouw op de eerste date al sex wil.
Grappig hoe dat kan verschillen. Ik vind een man die gelijk seks wil juist een indicatie voor een gezonde seksdrive, niet meer en niet minder. Of ik het vervolgens ook doe is een tweede, meestal derde, date. Maar wanneer ik veel chemie heb met iemand en niet direct het het idee heb dat ik wil wachten kan het ook de eerste zijn. Verandert iig niet mijn mening over de heer in kwestie. Ben het wel met je eens dat je dan nog niet kunt spreken van iemand "kennen".quote:Op donderdag 22 november 2012 22:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Als ik het gevoel heb dat het serieus wat zou kunnen worden dan wacht ik daar het liefst een tijdje mee totdat ik haar echt goed heb leren kennen. Kunnen best wat maanden (oke, max een maand of 2, misschien iets langer als ze écht de moeite waard is) overheen gaan. Ik heb gemerkt dat ik er behoorlijk op afknap als een vrouw op de eerste date al sex wil.
Vraagje: Wat is toch die mysterieuze "spanning"? Die dan gelijk weg is. Oprecht nieuwsgierig naar hoor.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:46 schreef chrisr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, als ze leuk is wil je wel snel, maar als het dan ook snel gebeurt is de spanning er gelijk af. Beetje dubbel dus.
Mjah wat heb je aan die spanning? Ik heb liever genotquote:Op donderdag 22 november 2012 22:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vraagje: Wat is toch die mysterieuze "spanning"? Die dan gelijk weg is. Oprecht nieuwsgierig naar hoor.
Wat vind je daar een afknapper aan dan?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dat wilde ik daar ook mee zeggenquote:Op donderdag 22 november 2012 22:52 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Mjah wat heb je aan die spanning? Ik heb liever genotSamen kan je 't ook erg spannend maken
Hehe ja dat snapte ik, was meer een toevoeging op wat je zijquote:Op donderdag 22 november 2012 22:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat wilde ik daar ook mee zeggenHeb dat nooit gesnapt. Seks is gewoon lekker, waarom zo heilig daarover doen. En spanning houd je door het spannend te houden in bed. Maar ja, ieder het zijne
quote:Op donderdag 22 november 2012 22:55 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Hehe ja dat snapte ik, was meer een toevoeging op wat je zij
Buiten de vraag om; bij hoeveel gasten heeft ze dit eerder gedaan? Ik steek er graag wat moeite in, dat prikkelt mij, dat zorgt ervoor dat ze interessant blijft. Als we gelijk all the way gaan dan ben ik er al gelijk op uitgekeken, heb ik niks meer om mijn best voor te doen.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je daar een afknapper aan dan?
Het was ook geen bewering over een vermeende seksdrive. Het is meer dat ik me oprecht verbaas dat mensen allerlei dingen verbinden aan wel of niet snel seks hebben. Ik heb geen moeite met snel seks hebben maar als mijn date dit wel zou hebben zou ik gerust wachten. Ik vind er alleen niks van, verbind er geen oordeel aan over hem. Als dit beter bij je past, vooral doenquote:Op donderdag 22 november 2012 23:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Buiten de vraag om; bij hoeveel gasten heeft ze dit eerder gedaan? Ik steek er graag wat moeite in, dat prikkelt mij, dat zorgt ervoor dat ze interessant blijft. Als we gelijk all the way gaan dan ben ik er al gelijk op uitgekeken, heb ik niks meer om mijn best voor te doen.
En seks is gewoon stukken intenser als je de spanning lekker even laat broeien, en een betere mentale connectie met je sekspartner hebt. Er is overigens niks mis met mijn sexdrive... het is ook best hypocriet want als ik de kans zou krijgen dan zou ik het doen maar ik ben blij dat mijn huidige date het rustig aan doet op dat gebied. Daardoor blijf ik scherp en blijf ik er moeite in steken.
Je date wil dus gewoon nietquote:Op donderdag 22 november 2012 23:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
het is ook best hypocriet want als ik de kans zou krijgen dan zou ik het doen maar ik ben blij dat mijn huidige date het rustig aan doet op dat gebied. Daardoor blijf ik scherp en blijf ik er moeite in steken.
Daar valt altijd aan te werken natuurlijk. Heb zelf iig nog nooit meegemaakt dat de sex dermate slecht was dat het een no-go wasquote:Op donderdag 22 november 2012 23:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maanden wachten om dan erachter te komen dat je date toch wel een ongelofelijke zoutzak in bed is. Prachtig lijkt me dat
Ja, dat is best lulligquote:Op donderdag 22 november 2012 23:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maanden wachten om dan erachter te komen dat je date toch wel een ongelofelijke zoutzak in bed is. Prachtig lijkt me dat
De afgelopen 3 dates niet nee. Dat klopt. En dat vind ik prima. Bij de date van een aantal weken terug waar het wel gelijk raak was had ik op de terugweg al zoiets van "doe maar niet".quote:Op donderdag 22 november 2012 23:05 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je date wil dus gewoon niet
Dat had toch met wat anders te maken? Of ook met gelijk seks hebben? Vraag me dan altijd af of die date dat zelf ook hadquote:Op donderdag 22 november 2012 23:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
De afgelopen 3 dates niet nee. Dat klopt. En dat vind ik prima. Bij de date van een aantal weken terug waar het wel gelijk raak was had ik op de terugweg al zoiets van "doe maar niet".
Wtf? Het gaat toch om het hele plaatje. Je vindt haar toch niet alleen leuk om de seks? Het komt op mij over alsof je erg onzeker bent. Als ze vaker op eerste dates met mannen naar bed gaat, ben jij niet zo bijzonder meer denk je. Een vrouw kan toch genieten van seks.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Buiten de vraag om; bij hoeveel gasten heeft ze dit eerder gedaan? Ik steek er graag wat moeite in, dat prikkelt mij, dat zorgt ervoor dat ze interessant blijft. Als we gelijk all the way gaan dan ben ik er al gelijk op uitgekeken, heb ik niks meer om mijn best voor te doen.
En seks is gewoon stukken intenser als je de spanning lekker even laat broeien, en een betere mentale connectie met je sekspartner hebt. Er is overigens niks mis met mijn sexdrive... het is ook best hypocriet want als ik de kans zou krijgen dan zou ik het doen maar ik ben blij dat mijn huidige date het rustig aan doet op dat gebied. Daardoor blijf ik scherp en blijf ik er moeite in steken.
Mja, het gaat misschien ook nog wel dieper dan dat. Dit is voor het eerst dat ik mezelf aan moet passen aan iemand qua tempo zeg maar. Hiervoor heb ik alleen maar partners gehad waarbij het tegenovergestelde het geval was en ik ben er achter gekomen dat ik daar niet gelukkig van kan worden. Dat is ook een grote reden geweest dat het uiteindelijk na 4,5 jaar stuk liep.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het was ook geen bewering over een vermeende seksdrive. Het is meer dat ik me oprecht verbaas dat mensen allerlei dingen verbinden aan wel of niet snel seks hebben. Ik heb geen moeite met snel seks hebben maar als mijn date dit wel zou hebben zou ik gerust wachten. Ik vind er alleen niks van, verbind er geen oordeel aan over hem. Als dit beter bij je past, vooral doen
Zie mijn laatste commentquote:Op donderdag 22 november 2012 23:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf? Het gaat toch om het hele plaatje. Je vindt haar toch niet alleen leuk om de seks? Het komt op mij over alsof je erg onzeker bent. Als ze vaker op eerste dates met mannen naar bed gaat, ben jij niet zo bijzonder meer denk je. Een vrouw kan toch genieten van seks.
Dat is inderdaad een bigger picture. Maar heeft niet zoveel te maken met wanneer je seks hebtquote:Op donderdag 22 november 2012 23:09 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mja, het gaat misschien ook nog wel dieper dan dat. Dit is voor het eerst dat ik mezelf aan moet passen aan iemand qua tempo zeg maar. Hiervoor heb ik alleen maar partners gehad waarbij het tegenovergestelde het geval was en ik ben er achter gekomen dat ik daar niet gelukkig van kan worden. Dat is ook een grote reden geweest dat het uiteindelijk na 4,5 jaar stuk liep.
Heb mezelf, voordat ik ging daten, ook voorgenomen dat ik iemand moet hebben die wat dat betreft sterk in haar schoenen staat en dat is nu het geval. Is alleen maar goed voor mij.
Had ook met uiterlijke kenmerken te maken idd maar iemand van wie ik het idee heb dat ze gelijk met iedereen het bed in duikt zie ik niet als de toekomstige moeder van mijn kinderen zeg maarquote:Op donderdag 22 november 2012 23:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat had toch met wat anders te maken? Of ook met gelijk seks hebben? Vraag me dan altijd af of die date dat zelf ook had
Dus een vrouw die op de eerste date met iemand naar bed gaat is te afhankelijk?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:09 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mja, het gaat misschien ook nog wel dieper dan dat. Dit is voor het eerst dat ik mezelf aan moet passen aan iemand qua tempo zeg maar. Hiervoor heb ik alleen maar partners gehad waarbij het tegenovergestelde het geval was en ik ben er achter gekomen dat ik daar niet gelukkig van kan worden. Dat is ook een grote reden geweest dat het uiteindelijk na 4,5 jaar stuk liep.
Heb mezelf, voordat ik ging daten, ook voorgenomen dat ik iemand moet hebben die wat dat betreft sterk in haar schoenen staat en dat is nu het geval. Is alleen maar goed voor mij.
Hey, echt je moet doen waarbij je je goed voelt. Maar ben best wel allergisch voor die mening, die je daar hebt. Heel zwart-wit. Hoe zie je dat eigenlijk voor jezelf? Of gaat die ballon niet op?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:12 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Had ook met uiterlijke kenmerken te maken idd maar iemand van wie ik het idee heb dat ze gelijk met iedereen het bed in duikt zie ik niet als de toekomstige moeder van mijn kinderen zeg maar(dat had ik bij haar, mede dankzij verhalen over seksdates via sites e.d.
)
Ik probeer niemand hier te veroordelen die dat wel doet overigens, iedereen moet echt lekker doen waar hij of zij zin in heeft, maar ik hecht daar bij potentieel relatiemateriaal toch wel waarde aan.
Mja, dit is een gevaarlijke discussie omdat er een waardeoordeel van mij uit op de loer ligt tov vrouwen die sex hebben op hun eerste date.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus een vrouw die op de eerste date met iemand naar bed gaat is te afhankelijk?
Mja ik heb dates gehad met dames die met mij voor het eerst tijdens de eerste date van bil ging.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:19 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mja, dit is een gevaarlijke discussie omdat er een waardeoordeel van mij uit op de loer ligt tov vrouwen die sex hebben op hun eerste date.
Voor mij persoonlijk werkt het niet, vooral door de manier waarop ik als persoon in elkaar zit. Ligt meer aan mij dan aan de vrouw in kwestie dus.
Ja daarom gaf ik ook al aan dat dit een best lastige discussie is omdat het bijna onmogelijk is om niet op jezelf te betrekken. En voor mij gaat die ballon ook op, vond het niet chill dat ik gelijk in bed ben gedoken met die date laatst, kwam er dus ook gelijk achter dat dat niet werkt voor mij.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hey, echt je moet doen waarbij je je goed voelt. Maar ben best wel allergisch voor die mening, die je daar hebt. Heel zwart-wit. Hoe zie je dat eigenlijk voor jezelf? Of gaat die ballon niet op?
Voor de duidelijkheid: Voor mij geldt dat ik pas in de loop van een relatie zie of ik met iemand oud wil worden/iemand een geschikte partner/vader/whatever is. Maar als ik dat zou moeten laten afhangen van een verleden.. vind dat ook niet zo interessant om te weten wat iemand voor mij precies heeft uitgespookt eigenlijk.
Snap dat nooit zo. Seks is nice. Waarom inhouden als je een enorme klik met iemand hebt?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja ik heb dates gehad met dames die met mij voor het eerst tijdens de eerste date van bil ging.
Maar kan me voorstellen dat het ergens ook sletterig kan overkomen.
Preciesquote:Op donderdag 22 november 2012 23:25 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo. Seks is nice. Waarom inhouden als je een enorme klik met iemand hebt?
Vind ik heel iets anders dan in een tijgerbikini een of andere random dude ballen.
Omdat genot op de lange termijn mij veel meer voldoening geeft dan genot op de korte termijn. Als je spanning laat opbouwen dan heb je uiteindelijk een veel grotere ontlading.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:25 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Snap dat nooit zo. Seks is nice. Waarom inhouden als je een enorme klik met iemand hebt?
Vind ik heel iets anders dan in een tijgerbikini een of andere random dude ballen.
I agree hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 23:28 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Omdat genot op de lange termijn mij veel meer voldoening geeft dan genot op de korte termijn. Als je spanning laat opbouwen dan heb je uiteindelijk een veel grotere ontlading.
God wat klinkt dat cheesy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |