beledigd? dan had ie wel een groot ego of niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef Perzephone het volgende:
Hm twee dagen gewacht (omdat ik het zowaar druk had) met reageren en meneer is beledigd.. Dacht dat vrouwen daar meer last van hadden
Ik krijg iig geen reactie meer.. Hij wil het 'rustig aan' wil doen maar verwacht dan toch meteen reactie, tssk. Mannenquote:Op donderdag 22 november 2012 15:43 schreef dawg het volgende:
[..]
beledigd? dan had ie wel een groot ego of niet?
typisch.. en dan bedenkt ie zich straks dat je toch wel heel leuk bent alsnog en krijg je een halfbakken flutsmoes. of hij heeft echt een veel te groot ego :pquote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik krijg iig geen reactie meer.. Hij wil het 'rustig aan' wil doen maar verwacht dan toch meteen reactie, tssk. Mannen
nou, hij lijkt wel een vrouw.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik krijg iig geen reactie meer.. Hij wil het 'rustig aan' wil doen maar verwacht dan toch meteen reactie, tssk. Mannen
Hou iemand anders voor de gek, met je 2 dagen gewacht want druk... 1 sms, appje, mailtje, belletje kan niet meer want mevrouw heeft het o zo druk.quote:Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef Perzephone het volgende:
Hm twee dagen gewacht (omdat ik het zowaar druk had) met reageren en meneer is beledigd.. Dacht dat vrouwen daar meer last van hadden
Agreed.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef BeamofLight het volgende:
Hou iemand anders voor de gek, met je 2 dagen gewacht want druk... 1 sms, appje, mailtje, belletje kan niet meer want mevrouw heeft het o zo druk.
Play hard to get, of niet te eager willen zijn of wat? Nou veel plezier in je game.
Zo zie ik het ook. Ligt wel beetje aan welke fase je zit zeg maar.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hou iemand anders voor de gek, met je 2 dagen gewacht want druk... 1 sms, appje, mailtje, belletje kan niet meer want mevrouw heeft het o zo druk.
Play hard to get, of niet te eager willen zijn of wat? Nou veel plezier in je game.
Ik neem aan tenminste dat hij een vraag stelde. Nou dat antwoord geef je toch gewoon. Ook al wil hij het allemaal rustig aan doen / eea bekijken. Ach vrouwen...quote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Ligt wel beetje aan welke fase je zit zeg maar.
Als je voorheen altijd binnen een paar uur een berichtje terug stuurde en dan 2 dagen wacht zou ik ook zoiets hebben van laat maar.
Helemaal eens.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik neem aan tenminste dat hij een vraag stelde. Nou dat antwoord geef je toch gewoon. Ook al wil hij het allemaal rustig aan doen / eea bekijken. Ach vrouwen...
Haha keertje gedumpt ja?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te makenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Perzephone het volgende:
Haha keertje gedumpt ja?
Heb naast mijn dates ook nog een eigen leven, inclusief studie en verhuizing
Keertje gedumpt?? Snap ik niet helemaal in deze context.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha keertje gedumpt ja?
Heb naast mijn dates ook nog een eigen leven, inclusief studie en verhuizing
Ik wil het niet uitproberenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:46 schreef BeamofLight het volgende:
wow Cue, volgens mij past mijn pik precies in je
Maar om dan meteen op je pik getrapt te zijn is ook weer zoietsquote:Op donderdag 22 november 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
ik ben ook erg laks in het sturen/beantwoorden van berichtjes. maar dat neemt natuurlijk niet weg dat een berichtje sturen een kwestie van een minuut of wat is, dus geen tijd is niet echt een goed excuus.
Ik denk dat als hij hier had gepost zijn reactie er zo uit had gezien:quote:Op donderdag 22 november 2012 16:53 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maar om dan meteen op je pik getrapt te zijn is ook weer zoiets
Eye of the beholder. Waarheid in het midden. Etcetera.quote:Nou, die mogelijke date ook maar even laten weten dat ze het kan bekijken. Ik ga geen tijd steken in iemand die in de afgelopen twee dagen niet even een minuutje kan vinden om mijn laatste berichtje te beantwoorden. Ik ben blijkbaar niet interessant genoeg. Had ze mij ook wel even mogen melden in plaats van mij maar te negeren.
Mannen...quote:Op donderdag 22 november 2012 16:53 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Even sturen van "he ben even druk, binnenkort krijg je wat langer bericht" is toch niet te veel moeite als hij interessant was?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:47 schreef Perzephone het volgende:
Ik ga niet even snel wat sturen, daar wil ik nou eenmaal de tijd voor nemen. Jammer dan
maar jullie kunnen niet zonder ons.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Mannen...
Het zijn net wijven af en toe![]()
*duikt weg*
Helemaal waar hoorquote:Op donderdag 22 november 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even sturen van "he ben even druk, binnenkort krijg je wat langer bericht" is toch niet te veel moeite als hij interessant was?
klopt, omdat ik zelf zo ben zal ik dat niet snel hebben.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:53 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Omdat mannen tof zijn en hard 2 get mogen spelen. Maar goed, nu ben je eerlijker in je antwoord.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Helemaal waar hoor
Maar mijn post was dan ook eens frustratie vanaf een andere kant. Meestal zijn het hier de vrouwen die even niets terughoren.
Hard to get spelen op zo'n leeftijdquote:Op donderdag 22 november 2012 17:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Omdat mannen tof zijn en hard 2 get mogen spelen. Maar goed, nu ben je eerlijker in je antwoord.
True...quote:Op donderdag 22 november 2012 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
maar jullie kunnen niet zonder ons.
net zoals wij tegenwoordig kunnen koken.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:08 schreef minthy het volgende:
[..]
True...![]()
Al kan ik zelf de rolcontainer inmiddels ook wel aan de weg zetten
verdorie, wie heeft ze dat geleerd..quote:Op donderdag 22 november 2012 17:08 schreef minthy het volgende:
[..]
True...![]()
Al kan ik zelf de rolcontainer inmiddels ook wel aan de weg zetten
magnetron bedienen is niet echt koken he..quote:Op donderdag 22 november 2012 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
net zoals wij tegenwoordig kunnen koken.
Gewoon afgekeken van de burenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:36 schreef kawotski het volgende:
[..]
verdorie, wie heeft ze dat geleerd..
quote:Wat is volgens je vrienden je opvallendste eigenschap?
Ik ben aardig direct en altijd eerlijk, niet iedereen stelt dat altijd op prijs.
Tja, "ik leef teruggetrokken, zeg nooit iets en lieg alles aan elkaar" zal ook niet echt scorenquote:
Had ook eens een date die nogal goed wist wat voor vrouwen hij niet leuk vond en dat onder het eten begon op te sommen. Ik in mijn hoofd steeds maar afvinkenquote:Op donderdag 22 november 2012 20:34 schreef kawotski het volgende:
Ik kan slecht tegen dat soort kruisverhoren, alsof je steeds examen moet doen..
Las trouwens over je date, klinkt goed!quote:Op donderdag 22 november 2012 16:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij hier had gepost zijn reactie er zo uit had gezien:
[..]
Eye of the beholder. Waarheid in het midden. Etcetera.
Ik vind het meer klinken alsof diegene eigenlijk gewoon heel lomp en tactloos is en die vrienden dat nietd durven te zeggen, maar je hebt wel gelijk ook.quote:Op donderdag 22 november 2012 20:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, "ik leef teruggetrokken, zeg nooit iets en lieg alles aan elkaar" zal ook niet echt scoren
Ik word gematched aan iemand die niet online is :/ En nu? Speed date geeft ook geen nieuwe damequote:Op donderdag 22 november 2012 21:57 schreef Young_David het volgende:
Nu op paiq aan het chatten met een meisje wat ontzettend langzaam is met antwoord geven en als ze antwoord geeft is het kort en nodigt niet uit tot doorvragen. Gister voor het eerst gechat en vandaag op hetzelfde tempo door. Ja, zo gaat het niet echt werken natuurlijk. Weg ermee.
Een match hoeft niet perse direct online te zijn.Dus wordt wachten tot ze online komt of dat er een nieuwe match komtquote:Op donderdag 22 november 2012 22:04 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ik word gematched aan iemand die niet online is :/ En nu? Speed date geeft ook geen nieuwe dame
Moet je dat echt vragen? Waar jij je prettig bij voelt lijkt me.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Even een vraag van mij als onwetende hulpeloze nieuweling in dating scene![]()
Vanaf wanneer (bv na hoeveel dates ofzo) vinden jullie sex 'kunnen' als je wel ongeveer opzoek bent naar iets serieus?
Vanaf date één wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:10 schreef xApples het volgende:
Ja hehe , dat is wel voor de hand liggend..
Ik vraag toch naar meningen/ervaringen?
Niet: "wat moet ik doen?"
Aha okay, je moet uiteindelijk ook gaan betalen of niet?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:06 schreef Young_David het volgende:
[..]
Een match hoeft niet perse direct online te zijn.Dus wordt wachten tot ze online komt of dat er een nieuwe match komt
Nou ik zou eerst maar eens zoenen, es kijken of dat wat isquote:Op donderdag 22 november 2012 22:03 schreef xApples het volgende:
Even een vraag van mij als onwetende hulpeloze nieuweling in dating scene![]()
Vanaf wanneer (bv na hoeveel dates ofzo) vinden jullie sex 'kunnen' als je wel ongeveer opzoek bent naar iets serieus?
Je komt ze tegenwoordig niet veel naïever tegen geloof ik. Heerlijk.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Moet je dat echt vragen? Waar jij je prettig bij voelt lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |