Win.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef tcr het volgende:
Nou ja, in de mail vragen om de date uit te stellen, maar ook gelijk je account opzeggen, ik zeg "next"...
Ik neem het terug, nu is d'r account er weer (ging om OkCupid).quote:
Wat was dr reden dan? Of zegt ze dat niet?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:46 schreef tcr het volgende:
[..]
Ik neem het terug, nu is d'r account er weer (ging om OkCupid).
Zou vanavond eigenlijk afspreken, maar ze kon toch niet, dus of het volgende week kan, maar mailen gaat lastig als haar account niet beschikbaar is. Zullen het maar op een fout van OkCupid houden...
Ze had al afgesproken met iemand (vriendin), maar wist niet of dat doorging op maandag. En nee verheug me alleen op het weekend, de rest is een bonus...quote:Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Wat was dr reden dan? Of zegt ze dat niet?
Is ze ook niet aan je verplicht natuurlijk, ik zou me alleen niet teveel verheugen op volgende week.
Je hebt die andere toch nog?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:16 schreef Spezza19 het volgende:
Heb ik weer, dame die reageert, uit dezelfde woonplaats eindelijk een keer, leuk profiel enzo... maar met kinderen....
Even vorige topic teruglezenquote:
Das wel erg jammer man. Maar er zijn meer vissen in de zee. En soms moet je door een school zure haringen heen om net die ene meermin te vindenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Even vorige topic teruglezen
Uiteindelijk belde ze dus en was dus geen klik van haar kant... dus helaas.
Ja die topics gaan snel tegenwoordig.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Even vorige topic teruglezen
Uiteindelijk belde ze dus en was dus geen klik van haar kant... dus helaas.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:17 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja die topics gaan snel tegenwoordig.
Maar klote man. Next dus!
Dat is zo...quote:Op woensdag 21 november 2012 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Das wel erg jammer man. Maar er zijn meer vissen in de zee. En soms moet je door een school zure haringen heen om net die ene meermin te vinden
Dan heb je toch wel nog een anderquote:Op woensdag 21 november 2012 14:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Dat is zo...Komt wel goed... Vrijdag poolen met een dame!
Ja klopt. Ben uit de verlegenheid gestapt en wat brutaler geworden.... Werkt veel beter!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:30 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel nog een anderveel plezier alvast.
Ik ben ook aan het aftellen tot vrijdag.
Yup, werkt net zo goed idd. Soms moet je wat brutaler zijn om te bereiken wat je wiltquote:Op woensdag 21 november 2012 14:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ben uit de verlegenheid gestapt en wat brutaler geworden.... Werkt veel beter!
Heb ook een x aantal dates gehad met verschillende dames. Ben er nu wel klaar mee. Het is geluk hebben dat je net geen weirdo of damaged goods tegenkomt. So far no luck.quote:Op woensdag 21 november 2012 01:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik heb vrijdag date #4 alweer met dezelfde chick (nee niet dat van neuken op de eerste date)... dingen zien er goed uit. Heb eigenlijk niks spannends te melden dusBen dus ook alweer klaar met internetdaten.
Ik vraag me nog steeds af wat de allerlaagst mogelijke score is...quote:Op woensdag 21 november 2012 16:16 schreef luckass het volgende:
Krijg net een battledate aanbod met een score van 5.7.
Het uiterlijkheden-balkje was leeg.
Ze nodigt je thuis uit. Dat is 100% wipgarantie gek.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date van vanavond appte al of ik zin had om mee te eten. Erg lief maar dat is meer iets voor een eventuele volgende keer. Voor nu hou ik het nog even bij die paar drankjes.
Film uitnodiging is nog ergerquote:Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef xApples het volgende:
Zien mannen dat zo.. ?
Vraag ik me serieus wel af hoor, want als ik voorstel om een film te
gaan kijken hoop ik niet dat hij dat denkt..
Ik ga sowieso naar haar toe. Voor de rest zien we het wel weer.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ze nodigt je thuis uit. Dat is 100% wipgarantie gek.
Film kijken samen = neuken. Je moet echt nog zoveel leren.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef xApples het volgende:
Zien mannen dat zo.. ?
Nee geloof me... ik als 18 jarige zie dat zelfs niet zoquote:Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef xApples het volgende:
Zien mannen dat zo.. ?
Voor in de bioscoop nemen mannelijke dates altijd een thuisgemaakte popcornbeker met gat in de bodem mee, dat weet je he?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef xApples het volgende:
Hahaha oke nee date 2 wordt de bioscoop maar stel dat dat
gezellig is dan zou ik het best leuk vinden om bij hem thuis iets
af te spreken.
Dan denk hij dus dat ik iets heel anders wil..Nice
Yup, truth right therequote:Op woensdag 21 november 2012 16:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Film kijken samen = neuken. Je moet echt nog zoveel leren.
In ieder geval een heeeele grote mogelijkheid / waarschijnlijkheidquote:Op woensdag 21 november 2012 16:27 schreef Silenus het volgende:
Film kijken samen = neuken. Je moet echt nog zoveel leren.
Be sure to shave yourself.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef xApples het volgende:
Hahaha oke nee date 2 wordt de bioscoop maar stel dat dat
gezellig is dan zou ik het best leuk vinden om bij hem thuis iets
af te spreken.
Dan denk hij dus dat ik iets heel anders wil..Nice
Go in for the kill and make me proud son!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga sowieso naar haar toe. Voor de rest zien we het wel weer.
Nah ja, ligt er aan aan wie je het vraagt hé, de heren hier staan niet voor álle mannen maar de kans is wel veel groter ja, dat het daarop uitdraait. Je bent er zelf bij toch? Als je er sowieso niet gelijk zin in hebt kun je beter iets buitenshuis afspreken.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef xApples het volgende:
Zien mannen dat zo.. ?
Jij hebt een complete date uitgezeten in je kleding terwijl zij naakt was en toen ben je naar huis gegaan?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
als ze niks is kan ze wel in haar nakie gaan zitten maar dan zal ik zeker mijn kleding aan houden hoor. been there done that.
nee, niet zo extreem letterlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij hebt een complete date uitgezeten in je kleding terwijl zij naakt was en toen ben je naar huis gegaan?
He jammerquote:Op woensdag 21 november 2012 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, niet zo extreem letterlijk natuurlijk.ik ga verder ook geen details geven.
Sarcasme ;-) Nee gaan het zien, maar wel grappig... ik was nogal sceptisch over dat soort sitesquote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou niet te hard hopen je hebt nog niet eens de date gehad.
Speeltip #1: Spreid je kansen.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Blue_note het volgende:
Ben benieuwd, ze is bij dr ouders vanavond. Heb al vaker meegemaakt dat vrouwen dan opeens een andere mening hebben. Mag hopen dat dat op deze leeftijd toch niet meer het geval is.
Edit: dat lijkt wel mee te vallen.
Ik word paranoïde ofzo
Ik maak me ook geen zorgenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:33 schreef xApples het volgende:
Maken jullie je daar alsjeblieft geen zorgen over
Te makkelijk he?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:47 schreef xApples het volgende:
Ik zat er al een beeeetje op te wachten
I can do better, I knowquote:Op woensdag 21 november 2012 19:48 schreef xApples het volgende:
Ja beetje voor de hand liggende grap sorry
Of welk nummer van Modern Talking nou eigenlijk het beste is.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:05 schreef Andromache het volgende:
ik had me voor eentje opgegeven, op 12 oktober, maar die werd afgelast. wegens te weinig animo. ik ga nu 28 december opnieuw. de kwaliteit vrouwen is bovengemiddeld en die van de mannen ondergemiddeld, hoor ik de laatste tijd. maar ja, dat hoorde ik pas nadat ik me had aangemeld en ik krijg bij annjlering het geld niet meer terug.
maar goed. niet geschoten is altijd mis dus ik probeer het maar. ik heb in ieder geval bedacht dat ik ga vragen'kies jij voor bassie of adriaan' en'wat is jouw standpunt in het gaza-conflict'.kijken hoe ze reageren.
Ow jij stelt wel gelijk hele moeilijke vragen. Godsamme. Standpunt in het Gaza conflict.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:05 schreef Andromache het volgende:
ik had me voor eentje opgegeven, op 12 oktober, maar die werd afgelast. wegens te weinig animo. ik ga nu 28 december opnieuw. de kwaliteit vrouwen is bovengemiddeld en die van de mannen ondergemiddeld, hoor ik de laatste tijd. maar ja, dat hoorde ik pas nadat ik me had aangemeld en ik krijg bij annjlering het geld niet meer terug.
maar goed. niet geschoten is altijd mis dus ik probeer het maar. ik heb in ieder geval bedacht dat ik ga vragen'kies jij voor bassie of adriaan' en'wat is jouw standpunt in het gaza-conflict'.kijken hoe ze reageren.
Dus hun annuleren maar jij bent je geld kwijt?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:05 schreef Andromache het volgende:
haha het is ook een beetje bedoeld om grappig te zijn en om herinnerd te worden, even iets anders dan algemeenheden. dst hele speeddaten is gewoon een grote grap, ik kan me niet voorstellen dat daar ook maar iets serieus uit komtquote:Op woensdag 21 november 2012 21:10 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ow jij stelt wel gelijk hele moeilijke vragen. Godsamme. Standpunt in het Gaza conflict.
Maar het is goed dat de kwaliteit van de vrouwen bovengemiddeld en die van de mannen onder gemiddeld. Dan maak ik des te meer kans.
zij komt naar de supermarkt om hem te melden dat meer dan een vriendschap haar ongemakkelijk lijkt en dat ze iemand ontmoet heeft. dat en de eerdere twee afwijzingen, hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Mark-J het volgende:
Inderdaad. Goed bij jezelf afvragen of je wel gewoon vrienden wilt blijven.
Eens, vrienden blijven met iemand die je zelf erg leuk vindt is heel moeilijk. Als je dat echt wilt kun je dat beter op een later moment doen. Maar het lijkt niet of zij daar veel behoefte aan heeft nu, dus tja..beetje aan een lijntje blijven bungelen is ook niets toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef dawg het volgende:
[..]
zij komt naar de supermarkt om hem te melden dat meer dan een vriendschap haar ongemakkelijk lijkt en dat ze iemand ontmoet heeft. dat en de eerdere twee afwijzingen, hoe duidelijk wil je het hebben?
Dat snap ikquote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef dawg het volgende:
[..]
zij komt naar de supermarkt om hem te melden dat meer dan een vriendschap haar ongemakkelijk lijkt en dat ze iemand ontmoet heeft. dat en de eerdere twee afwijzingen, hoe duidelijk wil je het hebben?
Ik weet nu niet zozeer wat erger is. De vragen die Andromache stelt of het feit dat jij het ouvre van Modern Talking kent.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:07 schreef BeamofLight het volgende:
Of welk nummer van Modern Talking nou eigenlijk het beste is.
Dit gaat hem niet worden. Next please.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:02 schreef Perico het volgende:
Vanavond een onverwachte ontmoeting gehad met mijn 'droomdate', bij de supermarkt. "Ha, kan ik je eindelijk eens goed zien in het licht", zei ze.
We hadden eerder al eens door het bos gelopen en een andere avond gewandeld en was ze bij me thuis geweest. Nu was ze wel duidelijk eerder, dat ze vond dat een relatie er niet in zat. Al hadden we het heel leuk de tweede avond en zag ik een paar procent twijfel.
Aan de hand daarvan had ik vorige week een whatsapp bericht gestuurd, wat haar nogal had beziggehouden. Dus kwam ze me niet geheel toevallig opzoeken in de supermarkt, omdat ik terloops als laatste zin had geappt dat ik nog even vlug boodschappen ging doen.
Ze zei dat ook maar een onsje meer dan gewone vriendschap haar verwarrend zou lijken en ongemakkelijk. Mede omdat ze deze week toevallig iemand was tegengekomen, waarmee ze wel eventueel dat grijze gebied wilde verkennen.
Dus maakte ze duidelijk nogmaals dat we wel in principe nog dingen samen kunnen doen, en dat ze me bijzonder vindt. Maar dat de date van zaterdag dan niet doorgaat. Ze heeft me wel nog voor de deur afgezet, mij vertwijfeld achterlatend of dat samen dingen ondernemen er nog wel van komt, in de toekomst.
Morgenvroeg om 10:00 heb ik dan als novum een ochtenddate, met iemand die krap in de tijd zit blijkbaar. Maar daar verwacht ik niet teveel van, omdat de "wow" factor ontbreekt, ook qua interesses en in het leven staan. Maar ik laat me graag verrassen.
"Vrienden blijven" werkt in de regel sowieso niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:37 schreef eefje801 het volgende:
Eens, vrienden blijven met iemand die je zelf erg leuk vindt is heel moeilijk.
Eens, vooral niet via een datingsite.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
"Vrienden blijven" werkt in de regel sowieso niet.
Klinkt beetje als mijn vorige date, maar die had geen kinderen. Misschien kunnen we ze aan elkaar voorstellen?quote:Op woensdag 21 november 2012 23:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net terug, en ik heb weleens betere dates gehad via Paiq.
Nu wist ik dat ze vannacht een feestje had en pas om zes uur sliep. Dus ze was sowieso brak, oogde ook erg vermoeid. Ik kwam daar binnen in een piepklein appartementje, was een beetje een bende, maar goed. Niks onoverkomelijks.
Eenmaal binnen wel honderduit zitten kletsen, (muziekliefhebster) en dat was op zich ook leuk, maar ze blijkt nogal wat issues te hebben waar ze middenin zit. Juridisch getouwtrek met haar ex omtrent haar kinderen, ADHD, geen werk en ook niet direct uitzicht op meer omdat dan haar opleiding in het geding komt die ze begin februari wil starten. En dan springen bij mij alle alarmlampen op oranje. Zet de boel eerst voor jezelf op de rails voor je gaat daten. En los daarvan ontbrak er ook een echte vibe.
Heb haar welterusten gewenst en ben bijtijds weer vertrokken, en kijk weer vrolijk verder.
Dat is nog een optie. Ach, ik ouwehoer sowieso wel een end weg, (zij gelukkig ook) en als je dan toch wat raakvlakken hebt zijn er zo een paar uur om. Een drama was het ook zeker niet .quote:Op woensdag 21 november 2012 23:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt beetje als mijn vorige date, maar die had geen kinderen. Misschien kunnen we ze aan elkaar voorstellen?
Wel leuk dat het verder gezellig was
Ja, dat zijn altijd toppertjes, dat soort damesquote:Op woensdag 21 november 2012 23:14 schreef peleetje het volgende:
Vrouwen met exen... ZUCHT.
Ik had met koninginnendag dit jaar een hele leuke gezellige dag met een dame. (Dame die ik ook al wat langer ken en net uit een relatie kwam) Na afloop heb ik 'r thuisgebracht, huisje gezien en afgesproken dat we naar een concert zouden gaan, bij elkaar thuis wat zouden gaan drinken, filmpje kijken etc... Kreeg de volgende dag nog een heel lief berichtje van d'r waardoor mijn hart al een klein sprongetje maakte. Een paar dagen voor we naar het concert zouden gaan kreeg ik een berichtje dat ze weer terug was bij d'r ex en liever niet mij wou afspreken.
Grrrrr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |