Film uitnodiging is nog ergerquote:Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef xApples het volgende:
Zien mannen dat zo.. ?
Vraag ik me serieus wel af hoor, want als ik voorstel om een film te
gaan kijken hoop ik niet dat hij dat denkt..
Ik ga sowieso naar haar toe. Voor de rest zien we het wel weer.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ze nodigt je thuis uit. Dat is 100% wipgarantie gek.
Film kijken samen = neuken. Je moet echt nog zoveel leren.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef xApples het volgende:
Zien mannen dat zo.. ?
Nee geloof me... ik als 18 jarige zie dat zelfs niet zoquote:Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef xApples het volgende:
Zien mannen dat zo.. ?
Voor in de bioscoop nemen mannelijke dates altijd een thuisgemaakte popcornbeker met gat in de bodem mee, dat weet je he?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef xApples het volgende:
Hahaha oke nee date 2 wordt de bioscoop maar stel dat dat
gezellig is dan zou ik het best leuk vinden om bij hem thuis iets
af te spreken.
Dan denk hij dus dat ik iets heel anders wil..Nice
Yup, truth right therequote:Op woensdag 21 november 2012 16:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Film kijken samen = neuken. Je moet echt nog zoveel leren.
In ieder geval een heeeele grote mogelijkheid / waarschijnlijkheidquote:Op woensdag 21 november 2012 16:27 schreef Silenus het volgende:
Film kijken samen = neuken. Je moet echt nog zoveel leren.
Be sure to shave yourself.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:32 schreef xApples het volgende:
Hahaha oke nee date 2 wordt de bioscoop maar stel dat dat
gezellig is dan zou ik het best leuk vinden om bij hem thuis iets
af te spreken.
Dan denk hij dus dat ik iets heel anders wil..Nice
Go in for the kill and make me proud son!quote:Op woensdag 21 november 2012 16:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ga sowieso naar haar toe. Voor de rest zien we het wel weer.
Nah ja, ligt er aan aan wie je het vraagt hé, de heren hier staan niet voor álle mannen maar de kans is wel veel groter ja, dat het daarop uitdraait. Je bent er zelf bij toch? Als je er sowieso niet gelijk zin in hebt kun je beter iets buitenshuis afspreken.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:24 schreef xApples het volgende:
Zien mannen dat zo.. ?
Jij hebt een complete date uitgezeten in je kleding terwijl zij naakt was en toen ben je naar huis gegaan?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:51 schreef dawg het volgende:
als ze niks is kan ze wel in haar nakie gaan zitten maar dan zal ik zeker mijn kleding aan houden hoor. been there done that.
nee, niet zo extreem letterlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij hebt een complete date uitgezeten in je kleding terwijl zij naakt was en toen ben je naar huis gegaan?
He jammerquote:Op woensdag 21 november 2012 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, niet zo extreem letterlijk natuurlijk.ik ga verder ook geen details geven.
Sarcasme ;-) Nee gaan het zien, maar wel grappig... ik was nogal sceptisch over dat soort sitesquote:Op woensdag 21 november 2012 18:15 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou niet te hard hopen je hebt nog niet eens de date gehad.
Speeltip #1: Spreid je kansen.quote:Op woensdag 21 november 2012 17:24 schreef Blue_note het volgende:
Ben benieuwd, ze is bij dr ouders vanavond. Heb al vaker meegemaakt dat vrouwen dan opeens een andere mening hebben. Mag hopen dat dat op deze leeftijd toch niet meer het geval is.
Edit: dat lijkt wel mee te vallen.
Ik word paranoïde ofzo
Ik maak me ook geen zorgenquote:Op woensdag 21 november 2012 19:33 schreef xApples het volgende:
Maken jullie je daar alsjeblieft geen zorgen over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |