Op woensdag 21 november 2012 19:38 schreef xApples het volgende:
Te makkelijk he?quote:Op woensdag 21 november 2012 19:47 schreef xApples het volgende:
Ik zat er al een beeeetje op te wachten
I can do better, I knowquote:Op woensdag 21 november 2012 19:48 schreef xApples het volgende:
Ja beetje voor de hand liggende grap sorry
Of welk nummer van Modern Talking nou eigenlijk het beste is.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:05 schreef Andromache het volgende:
ik had me voor eentje opgegeven, op 12 oktober, maar die werd afgelast. wegens te weinig animo. ik ga nu 28 december opnieuw. de kwaliteit vrouwen is bovengemiddeld en die van de mannen ondergemiddeld, hoor ik de laatste tijd. maar ja, dat hoorde ik pas nadat ik me had aangemeld en ik krijg bij annjlering het geld niet meer terug.
maar goed. niet geschoten is altijd mis dus ik probeer het maar. ik heb in ieder geval bedacht dat ik ga vragen'kies jij voor bassie of adriaan' en'wat is jouw standpunt in het gaza-conflict'.kijken hoe ze reageren.
Ow jij stelt wel gelijk hele moeilijke vragen. Godsamme. Standpunt in het Gaza conflict.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:05 schreef Andromache het volgende:
ik had me voor eentje opgegeven, op 12 oktober, maar die werd afgelast. wegens te weinig animo. ik ga nu 28 december opnieuw. de kwaliteit vrouwen is bovengemiddeld en die van de mannen ondergemiddeld, hoor ik de laatste tijd. maar ja, dat hoorde ik pas nadat ik me had aangemeld en ik krijg bij annjlering het geld niet meer terug.
maar goed. niet geschoten is altijd mis dus ik probeer het maar. ik heb in ieder geval bedacht dat ik ga vragen'kies jij voor bassie of adriaan' en'wat is jouw standpunt in het gaza-conflict'.kijken hoe ze reageren.
Dus hun annuleren maar jij bent je geld kwijt?quote:Op woensdag 21 november 2012 21:05 schreef Andromache het volgende:
haha het is ook een beetje bedoeld om grappig te zijn en om herinnerd te worden, even iets anders dan algemeenheden. dst hele speeddaten is gewoon een grote grap, ik kan me niet voorstellen dat daar ook maar iets serieus uit komtquote:Op woensdag 21 november 2012 21:10 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ow jij stelt wel gelijk hele moeilijke vragen. Godsamme. Standpunt in het Gaza conflict.
Maar het is goed dat de kwaliteit van de vrouwen bovengemiddeld en die van de mannen onder gemiddeld. Dan maak ik des te meer kans.
zij komt naar de supermarkt om hem te melden dat meer dan een vriendschap haar ongemakkelijk lijkt en dat ze iemand ontmoet heeft. dat en de eerdere twee afwijzingen, hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:27 schreef Mark-J het volgende:
Inderdaad. Goed bij jezelf afvragen of je wel gewoon vrienden wilt blijven.
Eens, vrienden blijven met iemand die je zelf erg leuk vindt is heel moeilijk. Als je dat echt wilt kun je dat beter op een later moment doen. Maar het lijkt niet of zij daar veel behoefte aan heeft nu, dus tja..beetje aan een lijntje blijven bungelen is ook niets toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef dawg het volgende:
[..]
zij komt naar de supermarkt om hem te melden dat meer dan een vriendschap haar ongemakkelijk lijkt en dat ze iemand ontmoet heeft. dat en de eerdere twee afwijzingen, hoe duidelijk wil je het hebben?
Dat snap ikquote:Op woensdag 21 november 2012 22:29 schreef dawg het volgende:
[..]
zij komt naar de supermarkt om hem te melden dat meer dan een vriendschap haar ongemakkelijk lijkt en dat ze iemand ontmoet heeft. dat en de eerdere twee afwijzingen, hoe duidelijk wil je het hebben?
Ik weet nu niet zozeer wat erger is. De vragen die Andromache stelt of het feit dat jij het ouvre van Modern Talking kent.quote:Op woensdag 21 november 2012 21:07 schreef BeamofLight het volgende:
Of welk nummer van Modern Talking nou eigenlijk het beste is.
Dit gaat hem niet worden. Next please.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:02 schreef Perico het volgende:
Vanavond een onverwachte ontmoeting gehad met mijn 'droomdate', bij de supermarkt. "Ha, kan ik je eindelijk eens goed zien in het licht", zei ze.
We hadden eerder al eens door het bos gelopen en een andere avond gewandeld en was ze bij me thuis geweest. Nu was ze wel duidelijk eerder, dat ze vond dat een relatie er niet in zat. Al hadden we het heel leuk de tweede avond en zag ik een paar procent twijfel.
Aan de hand daarvan had ik vorige week een whatsapp bericht gestuurd, wat haar nogal had beziggehouden. Dus kwam ze me niet geheel toevallig opzoeken in de supermarkt, omdat ik terloops als laatste zin had geappt dat ik nog even vlug boodschappen ging doen.
Ze zei dat ook maar een onsje meer dan gewone vriendschap haar verwarrend zou lijken en ongemakkelijk. Mede omdat ze deze week toevallig iemand was tegengekomen, waarmee ze wel eventueel dat grijze gebied wilde verkennen.
Dus maakte ze duidelijk nogmaals dat we wel in principe nog dingen samen kunnen doen, en dat ze me bijzonder vindt. Maar dat de date van zaterdag dan niet doorgaat. Ze heeft me wel nog voor de deur afgezet, mij vertwijfeld achterlatend of dat samen dingen ondernemen er nog wel van komt, in de toekomst.
Morgenvroeg om 10:00 heb ik dan als novum een ochtenddate, met iemand die krap in de tijd zit blijkbaar. Maar daar verwacht ik niet teveel van, omdat de "wow" factor ontbreekt, ook qua interesses en in het leven staan. Maar ik laat me graag verrassen.
"Vrienden blijven" werkt in de regel sowieso niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 22:37 schreef eefje801 het volgende:
Eens, vrienden blijven met iemand die je zelf erg leuk vindt is heel moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |