Precies. Maar hoe langer dit doorgaat hoe minder controle ze over het volgende regime zullen hebben me dunkt. Als die er komt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De hoop op wat? Ze willen controle over het volgende regime, ze zijn niet geïnteresseerd in het volk, democratie of vrijheid.
Aanrader!quote:The Syrian Diary: Russian Documentary from TV Rossiya 24 on Events in Syria (English Subtitles)
This exclusive documentary by Russian TV station, Rossiya 24, is a "must watch" as it gives a very good insight on the events that have been taking place in Syria since 2011. It shows how both the Syrian Army and the Syria people are defending their country Syria from the unimaginable crimes committed by extremist terrorists who operate with massive international media, military, intelligence, and financial support, a situation that no one would ever want to be in.
http://www.liveleak.com/view?i=8d6_1356945142
Dat is inderdaad het dilemma. Doe je niks, valt het regime ook, maar sta je aan de zijlijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:27 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Precies. Maar hoe langer dit doorgaat hoe minder controle ze over het volgende regime zullen hebben me dunkt. Als die er komt.
Niet echt. Zoveelste standaard propagandistische documentaire van Rusland om hun blunders goed te praten.quote:
Dan lijkt het me toch logisch om die tweede keus te vermijden. Maargoed onze regeringen staan ook niet bekend om hun doordachte of menselijke beslissingen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het dilemma. Doe je niks, valt het regime ook, maar sta je aan de zijlijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb het zelf niet afgekekenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Bron ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:22 schreef Chooselife het volgende:
Stapt op, maar blijft in Syrië. Komt een overgangsregering met vertegenwoordigers uit alle partijen.
Mogelijk, maar in Syrië blijven lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:22 schreef Chooselife het volgende:
Stapt op, maar blijft in Syrië. Komt een overgangsregering met vertegenwoordigers uit alle partijen.
twitter:AlexanderPageSY twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 00:41:47#Assad expected to give a speech within the coming days where he will introduce information around his possible let go of presidency #Syria reageer retweet
twitter:AlexanderPageSY twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 01:00:15#Assad's speech will mention conditions on which he would officially hand over presidency based on a Russian, regional agreement. #Syria reageer retweet
twitter:AlexanderPageSY twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 01:19:46Sources from inner circle describe #Assad as being the thin line in either going all the way or finding an acceptable way out #Syria reageer retweet
Ik verwacht vooral veel WesterszionistischeAl-QaedaTurkseGolflanden-complot gelul. En nationalisme natuurlijk.twitter:AlexanderPageSY twitterde op zaterdag 05-01-2013 om 01:21:56On my part I say, anything that doesn't include #Assad stepping down right now will be rejected by #Syria'ns whatever the gains. reageer retweet
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef rakotto het volgende:
Nee, eerst blazen ze wat op in Damascus en de dag daarop komt hij op tv en gaat ie dat afkeuren.![]()
Doen ze altijd.
Is eerder al gebeurd, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geloof je dit nou zelf? Zelfs wanneer terroristen zelf aangeven dat zij het hebben gedaan?
"Het is allemaal de schuld van "ze" "quote:Op zondag 6 januari 2013 11:05 schreef rakotto het volgende:
Hij gaat dus niet opstappen.
Hij erkent in ieder geval wel dat er chaos in het land is. Vooruitgang!
Hij overtreft Kazafi.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Het is allemaal de schuld van "ze" "
twitter:NMSyria twitterde op zondag 06-01-2013 om 11:13:35BREAKING: Activists: Phone and internet networks reported down following the start of #AssadSpeech. || #Syria reageer retweet
Net als de wapenstilstanden die hij meerdere malen heeft gebroken.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"On one hand reform, on the other destroy the terrorists"
Dat is idd de klassieke manier om oppositie aan te pakken. Je beloofd iets en dan sla je er op.
Hij wil niet praten met de slaven, maar met de leiders van de revolutie. En ze moeten hun wapens neerleggen, natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef rakotto het volgende:
[..]
Net als de wapenstilstanden die hij meerdere malen heeft gebroken.
Weer praten dus, maar met wie? Tegen de muur?
Een nieuwe regering en de infrastructuur weer opbouwen.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij wil niet praten met de slaven, maar met de leiders van de revolutie. En ze moeten hun wapens neerleggen, natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |