stoer manquote:Op woensdag 21 november 2012 12:35 schreef JaafkeGB het volgende:
mundo traint in de zelfde sportschool als mijn broer en ik.
toen hij binnekwam riep me broer: MUNDO! KLEED JE EENS GOED HOERIG! HEB MN FERARRI VOORSTAAN.
idd. triester kan nietquote:Op woensdag 21 november 2012 14:15 schreef Silenus het volgende:
Haha maar ook het live commentaar tijdens zijn fietstocht. Met dat gare stemmetje van hem.
"Ohhh wat ben ik hier mooi aan het fietsen zeg.
Ohjee. Wat zie ik nou. Een hunebed.
En ohnee, nee eh, mijn band is lek.
Even kijken of ik een fietspomp heb. Ah, nee die heb ik niet.
Oh wat is dat. Hallo mevrouw, komt u uit het stenen tijdperk?"
wtf. was zij ook niet dat smerige wijf dat je bij The Paingame kon zoenen als je de vraag fout had?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:12 schreef Maja het volgende:
![]()
http://www.lucky28003.nl/
![]()
Weet niet waarom ik het opgezocht heb, maar wil het toch graag delen
Ziekquote:Op woensdag 21 november 2012 14:12 schreef Maja het volgende:
![]()
http://www.lucky28003.nl/
![]()
Weet niet waarom ik het opgezocht heb, maar wil het toch graag delen
Verrekquote:Op woensdag 21 november 2012 14:41 schreef ukga het volgende:
[..]
wtf. was zij ook niet dat smerige wijf dat je bij The Paingame kon zoenen als je de vraag fout had?
edit; oja dat is al gezegd
De eerste keer had ie geen cameraman, en volgens mij had ie het vrouwtje van de Livera niet betaald. Scheelt weer ¤100quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:26 schreef Mgolovic het volgende:
Er van uitgaande dat hij iedere keer het zelfde bedrag heeft afgerekend heeft Gerrie dus ¤ 800,00 (exclusief kosten van de camping, sauna, café de Hunebedetc.) dus waarschijnlijk ruim ¤ 1.000,00 betaald om een keer goed te neuken en uiteindelijk kreeg hij hem niet eens hard?
![]()
![]()
Gerrie is als het ware een keiharde zakenman. Beter erken je dit!quote:Op donderdag 22 november 2012 23:52 schreef Tim86 het volgende:
Lol, wat is Gerrie ineens een klootzak geworden zeg. En hij zegt non-stop "als het ware"
[ afbeelding ]
Zeg maar.quote:Op donderdag 22 november 2012 23:58 schreef ukga het volgende:
[..]
Gerrie is als het ware een keiharde zakenman.
Jawel, liverahoer kreeg ook 150 euroquote:Op woensdag 21 november 2012 17:59 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
De eerste keer had ie geen cameraman, en volgens mij had ie het vrouwtje van de Livera niet betaald. Scheelt weer ¤100
Godverdommequote:Op donderdag 22 november 2012 23:52 schreef Tim86 het volgende:
Lol, wat is Gerrie ineens een klootzak geworden zeg. En hij zegt non-stop "als het ware"
[ afbeelding ]
die hoer wel, maar die hoer achter de kassa niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jawel, liverahoer kreeg ook 150 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |