Tussen 23:00 en 06:00 na de aflevering niet. (zag ik gisteren)quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen, RTL vraagt er geld voor toch?
Laatste paar afleveringen werden al afgeraffeld. Alleen Gerrie en Mundo hebben (terecht) veel zendtijd gekregen. Ik had nu wel in ieder geval verwacht dat er iemand vanuit het programma in beeld zou komen om iets te overhandigen o.i.d. Dit was wel echt een kutaflevering.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
Werd wel afgeraffeld ja dat einde
Commentaar van Gerrie was geniaalquote:Op woensdag 12 december 2012 10:49 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dit was wel echt een kutaflevering.
Dat was het enige positieve ja. Ik hoop dat ie een eigen programma krijgt.quote:
"Geen verweer!" Hij schreef het ook nog op het rapport.quote:Op woensdag 12 december 2012 10:59 schreef Silenus het volgende:
Geniaal ook van de programmamakers om Gerrie overal het commentaar op te leveren, dat dingen onmogelijk waren. (Bingo als het ware niet gecontroleerd, weerwolf kan toch als het ware helemaal niet, die man liet zich als het ware te snel overmeesteren, etc etc)
PM/DM met linkje ?quote:Op woensdag 12 december 2012 11:24 schreef glannie het volgende:
Ik had het begin gemist, dus ik heb hem ff gedownload. Vanavond maar ff dat stukkie zien
Gerrie
Denk dat ze hem gevraagd hebben naar positieve en negatieve dingen en de positieve eruit hebben gelatenquote:Op woensdag 12 december 2012 10:59 schreef Silenus het volgende:
Geniaal ook van de programmamakers om Gerrie overal het commentaar op te leveren, dat dingen onmogelijk waren.
Ja, dat kan ook haast niet anders. Er word zoveel geknipt in dit soort programma's.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Denk dat ze hem gevraagd hebben naar positieve en negatieve dingen en de positieve eruit hebben gelaten
Stonden er destijds ook alleen op tegen betaling geloof ik..was best onhandig. Waren wel op usenet gezet toen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Sorry voor de schop, maar zijn de afleveringen nog ergens terug te kijken? Op rtl gemist staan ze namelijk niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |