Terecht. Adrianoquote:
Doe maar niet, Nederland heeft al een rampzalig Europees seizoen dat hoeft niet nog erger.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hopelijk gaat United een gehaktbal van Galatasaray maken. Laat Cluj maar doorgaan.
Hoezo is het dan "nog erger"?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe maar niet, Nederland heeft al een rampzalig Europees seizoen dat hoeft niet nog erger.
Die Sjachtar Donetsk speler in de dug-out. Zit gewoon te lachen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:02 schreef ZeeOtter het volgende:
Wat een kneus
http://nos.nl/video/442773-onsportieve-goal-sjachtar.html
Ribery niet fit , gomez 1e wedstrijd , robben alweer geblesseerd. terechte uitslag.quote:
En vooral een goede uitslag voor allebei.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ribery niet fit , gomez 1e wedstrijd , robben alweer geblesseerd. terechte uitslag.
Kloptquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En vooral een goede uitslag voor allebei.
dan nog moet je van TIEN man van valencia (quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ribery niet fit , gomez 1e wedstrijd , robben alweer geblesseerd. terechte uitslag.
Daar heb je gelijk in. Dat begrijp ik ook niet maarja..quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
dan nog moet je van TIEN man van valencia (:')) winnen.
Hopelijk wint bayern de poule in ieder geval
ach, hopelijk houdt bayern real en barcelona van de CL af. Bayern is klote, maar die andere 2 kan ik al helemaal niet uitstaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Dat begrijp ik ook niet maarja..
Nee, die neger moet zich gewoon normaal gedragen, dat was onsportiefquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef DanieI85 het volgende:
Zijn er meer mensen die vinden dat de scheidsrechter gewoon het 1e doelpunt van Shachtar moet afkeuren?
Juist daarom ook , die 3 clubs lijken volgens mij wel serieuze kanshebbers. Real madrid verdient het zowieso niet vanzelfsprekend , Barca gun ik het ook niet omdat er te vaak erop wordt afgetrokken ( al vind ik sommige acties wel mooi ) en Bayern heeft al 2 jaar geen prijs te pakken. Hopen dat het nu eindelijk een keer gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
ach, hopelijk houdt bayern real en barcelona van de CL af. Bayern is klote, maar die andere 2 kan ik al helemaal niet uitstaan
Ik zie deze 3 clubs als de serieuze kanshebbers
ik dacht van welquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Mercan het volgende:
Wordt er na de groepsfase weer opnieuw geloot?
Precies. En laat Bayern hem maar mooi winnen dit jaar. Het liefst heb ik Schalke maar ja...lijkt me niet realistisch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Juist daarom ook , die 3 clubs lijken volgens mij wel serieuze kanshebbers. Real madrid verdient het zowieso niet vanzelfsprekend , Barca gun ik het ook niet omdat er te vaak erop wordt afgetrokken ( al vind ik sommige acties wel mooi ) en Bayern heeft al 2 jaar geen prijs te pakken. Hopen dat het nu eindelijk een keer gaat gebeuren.
Pi-Air vindt iig dat hij doormidden had moeten worden geschopt en schorsen tot Shaktar eruit ligt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef DanieI85 het volgende:
Zijn er meer mensen die vinden dat de scheidsrechter gewoon het 1e doelpunt van Shachtar moet afkeuren?
Zou echt epic zijn ja. Kans lijkt me groot , Bayern heeft het wel nodig van fitte spelers. Dus tsja op dit moment.. naja we hebben alle tijd. Winterstop komt eraan en de vleugelspelers zullen hopelijk wel herstellen naar hun vorm. Gomez is er weer dus goed teken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Precies. En laat Bayern hem maar mooi winnen dit jaar. Het liefst heb ik Schalke maar ja...lijkt me niet realistisch.
Ultieme genot: finale Bayern tegen real of barca met de 2:1 door Schweini in de 90+3
ik gun bayern het welquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Precies. En laat Bayern hem maar mooi winnen dit jaar. Het liefst heb ik Schalke maar ja...lijkt me niet realistisch.
Ultieme genot: finale Bayern tegen real of barca met de 2:1 door Schweini in de 90+3
Jammer voor je hequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hopelijk gaat United een gehaktbal van Galatasaray maken. Laat Cluj maar doorgaan.
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 07:28 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
ik gun het barcelona en real niet.
1. Real is een schijtclub met vreselijk koopgedrag. Dat ze dikke schulden hebben wekt ook geen sympathie op. En het feit dat die club groot geworden is door Francoquote:
Wat een zinloos argument.quote:Op woensdag 21 november 2012 07:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
2. Barcelona. An sich niets mis mee, maar ik stoor me aan de media die zich zovaak aftrekken op die club. En ze hebben teveel gewonnen.
Dat vind ik ook altijd fijn, zoals ik me altijd dooderger als PSV en Twente hebben gewonnenquote:Op woensdag 21 november 2012 07:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
maar ik kan me er wel heerlijk aan storen.
quote:Op woensdag 21 november 2012 07:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
1. Real is een schijtclub met vreselijk koopgedrag. Dat ze dikke schulden hebben wekt ook geen sympathie op. En het feit dat die club groot geworden is door Franco
2. Barcelona. An sich niets mis mee, maar ik stoor me aan de media die zich zovaak aftrekken op die club. En ze hebben teveel gewonnen.
Vriendenquote:Op woensdag 21 november 2012 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
het gekleurde commentaar van sierd.
Scheids mag op vakantie naar Riyad of Dubaiquote:Op woensdag 21 november 2012 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
het gekleurde commentaar van sierd.
twitter:SierdVos twitterde op woensdag 21-11-2012 om 22:33:19Scheidsrechter fluit niet af voordat City heeft gewonnen! reageer retweet
Alleen FCT verneukt het , zelfs deze duitsers kunnen het zingen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:34 schreef Nober het volgende:
You'll Never Walk Alone wordt niet gewaardeerd door de Man City fans.
why?quote:
Dinamo - Dynamo is nie veel inderdaadquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:38 schreef spiedermann het volgende:
zat een beetje Zagreb- kiev te kijken, maar wát een troosteloze bedoeling. Er zit geen hond in dat hele stadion, door de sneeuw zit er totaal geen snelheid in de bal. heb t maar uitgezet
quote:
Geeft de absurditeit van de Europa League goed weer.twitter:GNev2 twitterde op dinsdag 04-12-2012 om 22:12:06Funny night when lots of city fans want them to go out of Europe completely and majority of United fans want them to stay in !! reageer retweet
Zo inefficient dat anderlechtquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
Daar had het 2-3 Anderlecht moeten zijn.
niet haten op kloppquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:35 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ik haat hem absoluut niet heurik vindt klopp
en
tegelijk.
teams zouden puntenaftrek moeten krijgen bij onsportief gedrag zoals met je tweede team spelen.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:27 schreef vluggejapie99 het volgende:
Door bakkelona gaan die schotten d'r straks uitvliegen
Die scoren toch altijd 90% van hun goals in het laatste kwartier. Maar anders zal het ze nog aan hun reet roesten denk ik.quote:
Büttner speelt ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:07 schreef Shreyas het volgende:
Speelt Manchester United weer met het derde elftal ofzo?
en erg zuur dat ze niet doorgaanquote:
min 5 daar, zij gaan gewoon door tot het bittere eindquote:Op woensdag 5 december 2012 22:40 schreef Caland het volgende:
Heel dat stadion van Celtic zit nog vol paar minuten na het eindsignaal
Galatasaray speelt in het Europese deel van Istanbul. Ga huilen.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Galatasaray ook door is, altijd vervelend om Aziatische clubs in de Europese Champions League te hebben
Ah, sorry ik wist niet dat je Turks wasquote:Op woensdag 5 december 2012 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Galatasaray speelt in het Europese deel van Istanbul. Ga huilen.
Galatasaray!!!![]()
Feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:39 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Galatasaray ook door is, altijd vervelend om Aziatische clubs in de Europese Champions League te hebben
Turkije is 99,5% Azië en aangezien Istanbul bij dat land hoort is het gewoon een Aziatische stad, ook al ligt de andere helft geografisch in Europaquote:
Voor 50% ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Turkije is 99,5% Azië en aangezien Istanbul bij dat land hoort is het gewoon een Aziatische stad,
Clubs uit de CL kunnen elkaar niet loten, Ajax-Atlético is wel wat.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:54 schreef Zorro het volgende:
Krijg je dadelijk een loting ajax-Chelsea
Ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef SuperImposed het volgende:
onderlinge resultaat van Shakhtar Donetsk tegen Chelsea is toch beter? Shakhtar Donetsk gaat toch door dan?
Shakhtar-Juventus is toch gewoon gelijk gebleven? Juventus koopt dat soort wedstrijden doorgaans wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:52 schreef SuperImposed het volgende:
onderlinge resultaat van Shakhtar Donetsk tegen Chelsea is toch beter? Shakhtar Donetsk gaat toch door dan?
20/12.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:46 schreef Nober het volgende:
Nummers 1:
Paris Saint Germain
Schalke 04
Málaga
Borussia Dortmund
Juventus
Bayern München
FC Barcelona
Manchester United
Nummer 2:
FC Porto
Arsenal
AC Milan
Real Madrid
Shakhtar Donetsk
Valencia
Celtic
Galatasaray
Wanneer is de loting?
Jawel.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Clubs uit de CL kunnen elkaar niet loten
Dat was er vorig jaar ook al. Het is dat Ajax vergat te scoren in beide confrontaties met Lyon.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:22 schreef Dos37 het volgende:
Celtic naar de laatste 16 er is nog hoop voor Nederland.
BMI had Messi gesloopt.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was er vorig jaar ook al. Het is dat Ajax vergat te scoren in beide confrontaties met Lyon.
Al had Ajax of welke Nederlandse club dan ook nooit van Barcelona gewonnen, daar missen ze de mentaliteit en het fysiek voor.
Waarschijnlijk wel ja, en Schaken had de ruimte verkregen door de opkomende backs dusdanig uitgebuit dat Pelle er op zijn minst 5 had ingekopt.quote:
Deze man weet.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, en Schaken had de ruimte verkregen door de opkomende backs dusdanig uitgebuit dat Pelle er op zijn minst 5 had ingekopt.
Maar helaas, Feyenoord lootte in Kiev zowaar een moeilijke tegenstander.
Eens. Ben benieuwd of ze beter kunnen in de EL.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:14 schreef vluggejapie99 het volgende:
Benfica
Het in een poule met het voetballoze Celtic, een stel onthutsend zwakke Russen/verzameling buitenlanders én Bakkelona B niet redden
Mooi dat ze d'ruut liggen![]()
![]()
![]()
Hopelijk worden ze uitgeschakeld door VfB Stuttgart, mooie wraak op de uitschakeling van 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eens. Ben benieuwd of ze beter kunnen in de EL.
Sowieso portugezenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:14 schreef vluggejapie99 het volgende:
Benfica
Het in een poule met het voetballoze Celtic, een stel onthutsend zwakke Russen/verzameling buitenlanders én Bakkelona B niet redden
Mooi dat ze d'ruut liggen![]()
![]()
![]()
Ik vond Meira altijd wel 'n goeiequote:Op donderdag 6 december 2012 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso portugezen. (als voetballers dan, de inwoners zijn wel vriendelijk
).
Had het niet over hun kwaliteiten maar over hun smerige naai-mentaliteitquote:Op donderdag 6 december 2012 17:23 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Ik vond Meira altijd wel 'n goeie, en Danny van Zenit
Snap ik, maar ze zijn altijd wel ver gekomen met die mentaliteit voor een relatief klein land (op het nationaal elftal na dan.)quote:Op donderdag 6 december 2012 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had het niet over hun kwaliteiten maar over hun smerige naai-mentaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |