Terecht. Adrianoquote:
Doe maar niet, Nederland heeft al een rampzalig Europees seizoen dat hoeft niet nog erger.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hopelijk gaat United een gehaktbal van Galatasaray maken. Laat Cluj maar doorgaan.
Hoezo is het dan "nog erger"?quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe maar niet, Nederland heeft al een rampzalig Europees seizoen dat hoeft niet nog erger.
Die Sjachtar Donetsk speler in de dug-out. Zit gewoon te lachen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:02 schreef ZeeOtter het volgende:
Wat een kneus
http://nos.nl/video/442773-onsportieve-goal-sjachtar.html
Ribery niet fit , gomez 1e wedstrijd , robben alweer geblesseerd. terechte uitslag.quote:
En vooral een goede uitslag voor allebei.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ribery niet fit , gomez 1e wedstrijd , robben alweer geblesseerd. terechte uitslag.
Kloptquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En vooral een goede uitslag voor allebei.
dan nog moet je van TIEN man van valencia (quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ribery niet fit , gomez 1e wedstrijd , robben alweer geblesseerd. terechte uitslag.
Daar heb je gelijk in. Dat begrijp ik ook niet maarja..quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:47 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
dan nog moet je van TIEN man van valencia (:')) winnen.
Hopelijk wint bayern de poule in ieder geval
ach, hopelijk houdt bayern real en barcelona van de CL af. Bayern is klote, maar die andere 2 kan ik al helemaal niet uitstaanquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Dat begrijp ik ook niet maarja..
Nee, die neger moet zich gewoon normaal gedragen, dat was onsportiefquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef DanieI85 het volgende:
Zijn er meer mensen die vinden dat de scheidsrechter gewoon het 1e doelpunt van Shachtar moet afkeuren?
Juist daarom ook , die 3 clubs lijken volgens mij wel serieuze kanshebbers. Real madrid verdient het zowieso niet vanzelfsprekend , Barca gun ik het ook niet omdat er te vaak erop wordt afgetrokken ( al vind ik sommige acties wel mooi ) en Bayern heeft al 2 jaar geen prijs te pakken. Hopen dat het nu eindelijk een keer gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
ach, hopelijk houdt bayern real en barcelona van de CL af. Bayern is klote, maar die andere 2 kan ik al helemaal niet uitstaan
Ik zie deze 3 clubs als de serieuze kanshebbers
ik dacht van welquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef Mercan het volgende:
Wordt er na de groepsfase weer opnieuw geloot?
Precies. En laat Bayern hem maar mooi winnen dit jaar. Het liefst heb ik Schalke maar ja...lijkt me niet realistisch.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Juist daarom ook , die 3 clubs lijken volgens mij wel serieuze kanshebbers. Real madrid verdient het zowieso niet vanzelfsprekend , Barca gun ik het ook niet omdat er te vaak erop wordt afgetrokken ( al vind ik sommige acties wel mooi ) en Bayern heeft al 2 jaar geen prijs te pakken. Hopen dat het nu eindelijk een keer gaat gebeuren.
Pi-Air vindt iig dat hij doormidden had moeten worden geschopt en schorsen tot Shaktar eruit ligt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:52 schreef DanieI85 het volgende:
Zijn er meer mensen die vinden dat de scheidsrechter gewoon het 1e doelpunt van Shachtar moet afkeuren?
Zou echt epic zijn ja. Kans lijkt me groot , Bayern heeft het wel nodig van fitte spelers. Dus tsja op dit moment.. naja we hebben alle tijd. Winterstop komt eraan en de vleugelspelers zullen hopelijk wel herstellen naar hun vorm. Gomez is er weer dus goed teken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Precies. En laat Bayern hem maar mooi winnen dit jaar. Het liefst heb ik Schalke maar ja...lijkt me niet realistisch.
Ultieme genot: finale Bayern tegen real of barca met de 2:1 door Schweini in de 90+3
ik gun bayern het welquote:Op dinsdag 20 november 2012 22:55 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Precies. En laat Bayern hem maar mooi winnen dit jaar. Het liefst heb ik Schalke maar ja...lijkt me niet realistisch.
Ultieme genot: finale Bayern tegen real of barca met de 2:1 door Schweini in de 90+3
Jammer voor je hequote:Op dinsdag 20 november 2012 21:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hopelijk gaat United een gehaktbal van Galatasaray maken. Laat Cluj maar doorgaan.
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 07:28 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
ik gun het barcelona en real niet.
1. Real is een schijtclub met vreselijk koopgedrag. Dat ze dikke schulden hebben wekt ook geen sympathie op. En het feit dat die club groot geworden is door Francoquote:
Wat een zinloos argument.quote:Op woensdag 21 november 2012 07:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
2. Barcelona. An sich niets mis mee, maar ik stoor me aan de media die zich zovaak aftrekken op die club. En ze hebben teveel gewonnen.
Dat vind ik ook altijd fijn, zoals ik me altijd dooderger als PSV en Twente hebben gewonnenquote:Op woensdag 21 november 2012 07:40 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
maar ik kan me er wel heerlijk aan storen.
quote:Op woensdag 21 november 2012 07:38 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
1. Real is een schijtclub met vreselijk koopgedrag. Dat ze dikke schulden hebben wekt ook geen sympathie op. En het feit dat die club groot geworden is door Franco
2. Barcelona. An sich niets mis mee, maar ik stoor me aan de media die zich zovaak aftrekken op die club. En ze hebben teveel gewonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |