abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:36:34 #1
340341 Blester
Membre très utile
pi_119435257
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
~ Love comes unseen; we only see it go
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:01:16 #2
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_119439440
Is het toegestaan op je site youtube/ vimeo/ uitzendinggemist en dergelijke video's te embedden? Ik heb de rechten op de video niet in bezit maar lijkt me dat youtube een licentie heeft waar ik hun filmpjes wel mag embedden in een website met eventueel ad-sense reclame?

Sommige best grote sites als flabber/ skoften.net/ biertijd/ dumpert enzovoorts hebben regelmatig gewoon filmpjes waarvan je kan zien dat ze direct van youtube geript zijn. Echter vertonen ze deze dan in een eigen player met zo te zien eigen reclame erin. Mag dit van google? Of hebben ze een advertentie boer die er niet om maalt? Ik vind het vreemd, deze sites zijn vaak zo groot dat ze in ieder geval een eigen kantoortje, kvk-nummer hebben. Is zo filmpjes rippen en vertonen met je eigen adds niet strafbaar?
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:38:54 #3
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_119444614
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:01 schreef borbit het volgende:
Is het toegestaan op je site youtube/ vimeo/ uitzendinggemist en dergelijke video's te embedden? Ik heb de rechten op de video niet in bezit maar lijkt me dat youtube een licentie heeft waar ik hun filmpjes wel mag embedden in een website met eventueel ad-sense reclame?

Sommige best grote sites als flabber/ skoften.net/ biertijd/ dumpert enzovoorts hebben regelmatig gewoon filmpjes waarvan je kan zien dat ze direct van youtube geript zijn. Echter vertonen ze deze dan in een eigen player met zo te zien eigen reclame erin. Mag dit van google? Of hebben ze een advertentie boer die er niet om maalt? Ik vind het vreemd, deze sites zijn vaak zo groot dat ze in ieder geval een eigen kantoortje, kvk-nummer hebben. Is zo filmpjes rippen en vertonen met je eigen adds niet strafbaar?
Geen idee eigenlijk. Ik ken wel een paar grote documentaire sites waarbij alle video content geëmbeded is en waar adsense wordt gebruikt; het kan blijkbaar dus wel.
pi_119444879
Gisteren en vandaag zijn magere dagen qua Adsense op mijn websites. Ik zie ook regelmatig de Adwordsbanners van Google langskomen en daar klikken mijn bezoekers denk ik niet echt op.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119445498
Tot gisteren maar 2 dagen onder de 20 euro gehad deze maand, maar vandaag nog maar 12 euro en het is al 10 uur 's avonds, dus je kan wel gelijk hebben met je matige dagen ;)
pi_119445798
Ik zie ook veel de adwords banners langskomen, maar dan kan best weleens zijn omdat we vaal in adsense topic praten, adwords keyword tool gebruiken en onze adsense stats checken. Of is dat raar?

Ik vandaag ¤22 :P
Facts don't care about your feelings
pi_119446020
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:43 schreef DaMart het volgende:
Gisteren en vandaag zijn magere dagen qua Adsense op mijn websites. Ik zie ook regelmatig de Adwordsbanners van Google langskomen en daar klikken mijn bezoekers denk ik niet echt op.
Het adverteerkanaal van Google Adwords heb ik geblokkeerd, daar zal inderdaad weinig op geklikt worden. Ik zag ook pinapparaten van ING voor ondernemers, die ga ik ook verwijderen :)
pi_119446113
Jij hebt echt niks te doen zeker? :')
Facts don't care about your feelings
pi_119446377
Ik praat af en toe met een bulgaars meisje op Facebook, mijn ads zijn voor de helft in het bulgaars tegenwoordig :')

En allerlei vakanties die kant op.

Maak je niet te druk om de ads die jij ziet, anderen zien andere ads.
  Moderator dinsdag 20 november 2012 @ 22:38:51 #10
42184 crew  DaMart
pi_119447862
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zie ook veel de adwords banners langskomen, maar dan kan best weleens zijn omdat we vaal in adsense topic praten, adwords keyword tool gebruiken en onze adsense stats checken. Of is dat raar?
Ik zag ze op werk vandaag ook en daar doe ik verder helemaal niets met Adsense :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119448319
Wees gerust, ik zie nooit google ads.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:52:02 #12
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_119448594
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:01 schreef borbit het volgende:
Is het toegestaan op je site youtube/ vimeo/ uitzendinggemist en dergelijke video's te embedden? Ik heb de rechten op de video niet in bezit maar lijkt me dat youtube een licentie heeft waar ik hun filmpjes wel mag embedden in een website met eventueel ad-sense reclame?

Sommige best grote sites als flabber/ skoften.net/ biertijd/ dumpert enzovoorts hebben regelmatig gewoon filmpjes waarvan je kan zien dat ze direct van youtube geript zijn. Echter vertonen ze deze dan in een eigen player met zo te zien eigen reclame erin. Mag dit van google? Of hebben ze een advertentie boer die er niet om maalt? Ik vind het vreemd, deze sites zijn vaak zo groot dat ze in ieder geval een eigen kantoortje, kvk-nummer hebben. Is zo filmpjes rippen en vertonen met je eigen adds niet strafbaar?
Wat volgens mij de 'truc' is, is dat op al die sites de content wordt aangeleverd door de users (of niet, maar dat zou niemand hoeven te weten natuurlijk) dus eigenlijk doe je hetzelfde als YouTube ect.. Het enige wat je dan goed in de gaten zou moeten houden is dat rechthebbenden van de content een takedown request kunnen doen en dat je daar netjes op reageert. Let op: hiervoor heb ik geen bron, dit is hoe het volgens mij werkt.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_119451705
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij hebt echt niks te doen zeker? :')
Waarom zit jij dan zoveel op Fok? :o
pi_119452008
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik zag ze op werk vandaag ook en daar doe ik verder helemaal niets met Adsense :D.
Kijk maar eens onder advertenties toestaan en blokkeren, als de banner daar staat zien anderen het ook. Eenmaal weggehaald komt deze ook niet meer terug.
  Moderator woensdag 21 november 2012 @ 06:37:22 #15
42184 crew  DaMart
pi_119453849
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 00:14 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Kijk maar eens onder advertenties toestaan en blokkeren, als de banner daar staat zien anderen het ook. Eenmaal weggehaald komt deze ook niet meer terug.
Ja, daar moet ik sowieso weer eens even kijken :P.

De inkomsten van gisteren zijn vannacht trouwens weer aardig bijgetrokken :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119454824
Hier is het vannacht nog van 12 naar 18 geschoten, maar dat is ook alles, weer een dagje onder de 20 :N

Mag eigenlijk niet meer gebeuren, maar goed, staan ook dagen tegenover van bijna 30 euro en m'n doel is 25 euro per dag, dus komt alsnog aardig in de buurt deze maand. En het doel staat pas voor eind volgende maand.
  Moderator woensdag 21 november 2012 @ 08:56:51 #17
42184 crew  DaMart
pi_119454852
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:55 schreef JDx het volgende:
Hier is het vannacht nog van 12 naar 18 geschoten, maar dat is ook alles, weer een dagje onder de 20 :N

Mag eigenlijk niet meer gebeuren, maar goed, staan ook dagen tegenover van bijna 30 euro en m'n doel is 25 euro per dag, dus komt alsnog aardig in de buurt deze maand. En het doel staat pas voor eind volgende maand.
Vannacht is het bij mij van 12 eurocent naar ruim 3 euro gegaan. Voor mijn sites is dat prima, dat ligt boven de gemiddelde inkomsten per dag.

Ik heb ook het idee dat met name de afgelopen uren ineens kliks verwerkt werden en dat de boel dus weer een beetje achterliep.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119454870
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Vannacht is het bij mij van 12 eurocent naar ruim 3 euro gegaan. Voor mijn sites is dat prima, dat ligt boven de gemiddelde inkomsten per dag.

Ik heb ook het idee dat met name de afgelopen uren ineens kliks verwerkt werden en dat de boel dus weer een beetje achterliep.
Ja klopt, is wel vaker zo, want als ik 's avonds op 20 euro sta is het de volgende dag meestal 20,50 ofzo. En vannacht dus 6 euro erbij.

Daarom moet ik ook eigenlijk niet meer zo vaak kijken hoe het gaat, maar het is zo leuk! :D
  Moderator woensdag 21 november 2012 @ 09:15:15 #19
42184 crew  DaMart
pi_119455136
Kun je Adsense niet zo instellen dat www.domeinnaam.nl en domeinnaam.nl als één website worden gezien? Ik zag nu ineens een melding dat mijn advertenties op een ongeautoriseerde site zijn getoond en dat bleek gewoon een van mijn geautoriseerde sites te zijn, maar dan zonder www ervoor.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119455149
Waar kun je dat zien dan? Ik heb nog nooit sites geauthoriseerd, waar de hell doe je dat?
pi_119455157
Ik heb dat ook nog nooit gedaan. :P Btw, is het vandaag payday? :D
  Moderator woensdag 21 november 2012 @ 09:20:21 #22
42184 crew  DaMart
pi_119455233
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:16 schreef JDx het volgende:
Waar kun je dat zien dan? Ik heb nog nooit sites geauthoriseerd, waar de hell doe je dat?
Onder 'Toegang en verificatie' bij accountinstellingen kun je dat instellen. Ik heb dat een paar dagen geleden gedaan nadat iemand hier het iemand anders aanraadde ;).

Die melding kreeg ik overigens gewoon op de hoofdpagina, boven de inkomsten te zien.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119455375
Ik vind Adwords een beetje vreemd, de eerste keer dat ik er geld naar overmaakte kwam ook het bedrag als resterend krediet in beeld. De laatste tijd maak ik bijvoorbeeld ¤15 over maar dan halen ze er belasting er vanaf en hou je nog geen ¤12 over. Laat ze die btw maar in Ierland afdragen ;)

Wat betreft Adsense, ik zit dicht in de buurt van mijn doel maar het gaat er om hangen deze maand. Ik wil minimaal hetzelfde verdienen als vorige maand maar dan moet het doordeweeks nu wel iets beter gaan :)
pi_119455823
¤ 32,44
Gisteren

¤ 1.130,55
Deze maand tot dusver

>:)
Facts don't care about your feelings
pi_119455831
Pffft. :9~
  woensdag 21 november 2012 @ 09:57:27 #26
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119456012
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:16 schreef JDx het volgende:
Waar kun je dat zien dan? Ik heb nog nooit sites geauthoriseerd, waar de hell doe je dat?
Ik werd altijd gek van die melding erover. Daarom klikte authoriseerde ik altijd.
Je gaat mij toch niet vertellen dat die banner jou niet opviel? :')
  woensdag 21 november 2012 @ 10:02:55 #27
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119456143
Vandaag trouwens een oude website weer terug onder beheer gekregen met toestemming om adsense te plaatsen. Website van de plaatselijke carnavalsvereniging. Met tijdens piekdagen toch weer zo'n 1500 bezoekers per dag :7
pi_119456195
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:57 schreef ursel het volgende:

[..]

Ik werd altijd gek van die melding erover. Daarom klikte authoriseerde ik altijd.
Je gaat mij toch niet vertellen dat die banner jou niet opviel? :')
Dat kun je inderdaad niet over het hoofd zien :) maar lukraak alles aanklikken doe ik niet. Google Translate staat bij mij nog open maar soms ook vage url's die ik niet zomaar akkoord geef.
pi_119456198
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:57 schreef ursel het volgende:

[..]

Ik werd altijd gek van die melding erover. Daarom klikte authoriseerde ik altijd.
Je gaat mij toch niet vertellen dat die banner jou niet opviel? :')
Hmmm misschien heb ik er ooit uit ergernis wel eens op geklikt, want ik zie het niet staan.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef YoshiBignose het volgende:
¤ 32,44
Gisteren

¤ 1.130,55
Deze maand tot dusver

>:)
Heldenbedragen! :D
  woensdag 21 november 2012 @ 10:16:07 #30
378019 Paskal
Real Madrid!
pi_119456431
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:55 schreef Blester het volgende:

[..]

Dat ligt er natuurlijk aan. Veel van mijn websites waarmee ik in de top 3 sta hebben gemiddeld 10.000-15.000 maandelijkse exacte zoekresultaten. Voor deze websites heb ik dan wel redelijk wat moeite gedaan om hoog te ranken.

Ik heb ook websites die 2000-3000 maandelijkse exacte zoekresultaten hebben waarmee ik op #1 sta. In deze websites steek ik een stuk minder tijd, aangezien het resultaat maar minimaal is. Dit zijn vaak ook de websites waarmee je binnen een week al op #1 staat op het keyword en waar je dan maandelijks voor een lange tijd wat tientjes binnen krijgt.

Er is dus een verschil tussen een mini AdSense website en een wat grotere AdSense website.

Ik wil wel benadrukken dat Pagerank helemaal niets met de maandelijkse exacte zoekresultaten noch het aantal bezoekers op de website te maken heeft. Dit, omdat je in je vorige post Pagerank en zoekresultaten in één zin noemt.

Pagerank is de waarde die Google geeft aan jouw website. Denk hierbij aan de waarde van de content op de website, het aantal links naar jouw websites van andere websites. De waarde van de websites die naar jou linken, de manier waarop deze websites naar jou linken e.d. Een Pagerank is dus ook wel een soort "beroemdheidsmeter of ook wel kwaliteitsmeter" voor jouw website. zie ook: http://netters.nl/artikel(...)/hoe-werkt-pagerank/
Dankjewel voor de heldere uitleg.

Het is mij inderdaad duidelijk dat zoekers/bezoekers aantallen niets te maken heeft met de pagerank, toch bedankt voor je uitleg.
pi_119457078
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 10:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Heldenbedragen! :D
*)
Facts don't care about your feelings
pi_119469373
Hm jammer, Versio blokkeert Amazon Web Services vanwege DDos aanvallen. Daardoor kunnen SEOMoz en SEO Profiler mijn pagina's niet crawlen voor een analyse. Nu volstaat de plugin van Yoast ook wel, maar toch jammer dat je die functionaliteit misloopt.

Tevens een site ontdekt die precies hetzelfde doet als dat ik van plan ben. Beetje jammer. Naja dan het maar beter doen :P
  woensdag 21 november 2012 @ 18:12:47 #33
131603 Afwazig
Serious business
pi_119472481
Heb me aangemeld voor een campage op Trade Tracker maar het duurt aardig lang voor het is geaccepteerd. Iemand ervaringen hiermee?
pi_119479877
Ik heb nu een domeinnaam voor mijn moeders winkel en dit is een lokaal winkeltje waar ik zoveel mogelijk informatie over de winkel, de assortimentsgroepen en de producten op wil gaan zetten. Al met al heb ik niet veel ruimte nodig.

Het belangrijkste vind ik dat de website heel snel laadt, dit is natuurlijk afhankelijk van de site zelf maar er zijn vooral via Sitedeals tientallen aanbieders waarvan ik bij geen enkele weet of deze goede, snelle servers hebben.

Waar kan ik op letten bij het kiezen van een hoster?
- Met zuidelijke groet -
  woensdag 21 november 2012 @ 20:48:57 #35
340341 Blester
Membre très utile
pi_119479945
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:12 schreef Afwazig het volgende:
Heb me aangemeld voor een campage op Trade Tracker maar het duurt aardig lang voor het is geaccepteerd. Iemand ervaringen hiermee?
Ligt eraan wanneer de bedrijven tijd hebben jouw website voor hun campagne te beoordelen. Als de kwaliteit van je website niet zo best is zul je op de reservebank worden geplaatst door ze denk ik.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 21 november 2012 @ 21:15:57 #36
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_119481313
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:47 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb nu een domeinnaam voor mijn moeders winkel en dit is een lokaal winkeltje waar ik zoveel mogelijk informatie over de winkel, de assortimentsgroepen en de producten op wil gaan zetten. Al met al heb ik niet veel ruimte nodig.

Het belangrijkste vind ik dat de website heel snel laadt, dit is natuurlijk afhankelijk van de site zelf maar er zijn vooral via Sitedeals tientallen aanbieders waarvan ik bij geen enkele weet of deze goede, snelle servers hebben.

Waar kan ik op letten bij het kiezen van een hoster?
Heb bij sitedeals vaak het idee dat het veelal kiddies met een reselleraccount zijn, dan is het maar afvragen of ze oversellen of niet.
Ik ben zelf tevreden bij webruimtehosting, maar als je echt snel wilt en het mag wat kosten hang je waarschijnlijk beter een eigen server neer in een DC. Beetje overkill voor je denk ik, maar goed.

Eigenlijk zouden we in de OP een deel over hosting moeten zetten met verschillende aanbieders, zijn toch best veel vragen over.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_119486377
1499 Euro onderweg!
Weer mooi op tijd deze maand.
pi_119488196
Dat zijn de bedragen :P

Hier is nog geen 10e van dat bedrag onderweg, maar ben toch tevreden. Met hard werk zit er enige groei in de bedragen...
pi_119488490
We hebben op 21-nov-2012 een betaling aan u voor uw Google AdSense-inkomsten verricht. De betaling is verzonden en u ontvangt deze binnenkort. Voor meer informatie meldt u zich aan bij uw account en gaat u naar de pagina 'Betalingsoverzicht'. U vindt daar mogelijk ook een referentienummer om uw betaling te volgen of op te halen.

Gefeliciteerd! 8-)
Facts don't care about your feelings
  donderdag 22 november 2012 @ 08:16:05 #40
340341 Blester
Membre très utile
pi_119493555
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:15 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Heb bij sitedeals vaak het idee dat het veelal kiddies met een reselleraccount zijn, dan is het maar afvragen of ze oversellen of niet.
Ik ben zelf tevreden bij webruimtehosting, maar als je echt snel wilt en het mag wat kosten hang je waarschijnlijk beter een eigen server neer in een DC. Beetje overkill voor je denk ik, maar goed.

Eigenlijk zouden we in de OP een deel over hosting moeten zetten met verschillende aanbieders, zijn toch best veel vragen over.
Daar heb ik toen samen met iemand anders dit topic voor gemaakt:

DIG / Webmasters #2 Still Under construction
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119493896
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 23:14 schreef YoshiBignose het volgende:
We hebben op 21-nov-2012 een betaling aan u voor uw Google AdSense-inkomsten verricht. De betaling is verzonden en u ontvangt deze binnenkort. Voor meer informatie meldt u zich aan bij uw account en gaat u naar de pagina 'Betalingsoverzicht'. U vindt daar mogelijk ook een referentienummer om uw betaling te volgen of op te halen.

Gefeliciteerd! 8-)
Ik wilde hetzelfde posten:

billing-noreply@google.com
02:09 (6 uren geleden)

aan mij
We hebben op 21-nov-2012 een betaling aan u voor uw Google AdSense-inkomsten verricht. De betaling is verzonden en u ontvangt deze binnenkort. Voor meer informatie meldt u zich aan bij uw account en gaat u naar de pagina 'Betalingsoverzicht'. U vindt daar mogelijk ook een referentienummer om uw betaling te volgen of op te halen.

Gefeliciteerd!

Met vriendelijke groet,

Het Google AdSense-team


Maar dat gefeliciteerd, alsof het een kado is... wtf... het is KEI en KEIHARD werken godverdomme! :D
pi_119493990
Yep, payday! 8-) Ik vind wel dat ik wat beter m'n best moet doen, om zo elke maand die 70 euro te halen, maar ik kan me er de afgelopen dagen niet toe zetten.
pi_119494043
Ik moet eigenlijk ook weer een nieuwe site maken, wel al iets lopen, maar heb geen content.
pi_119495169
Veel wordpress themes op Themforest hebben een header die tussen de 350 en 400 pixels hoog is. Dit vind ik meestal veel te groot, kan ik dit bij zo'n eenvoudig zelf aanpassen of niet?
- Met zuidelijke groet -
pi_119495204
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 09:58 schreef De-Hamster het volgende:
Veel wordpress themes op Themforest hebben een header die tussen de 350 en 400 pixels hoog is. Dit vind ik meestal veel te groot, kan ik dit bij zo'n eenvoudig zelf aanpassen of niet?
Probeer het eens zou ik zeggen?
pi_119495893
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 08:48 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar dat gefeliciteerd, alsof het een kado is... wtf... het is KEI en KEIHARD werken godverdomme! :D
Ja gefeliciteerd ook echt haha, alsof ze sinterklaas zijn. Ach ja, het is wel een leuk zakcentje :D
Facts don't care about your feelings
pi_119497509
Ondanks dat de veiling allang verlopen is blijft er interesse voor mijn sites komen via SiteDeals maar de biedingen zijn niet hoger dan 5000 euro. Krijg nu opeens een mailtje van http://www.sitemase.nl/ dat zij serieuze interesse hebben.

Kennen mensen dat?
  donderdag 22 november 2012 @ 11:36:48 #48
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_119497668
Hmm nog niets over betaling, terwijl ik voor het eerst de grens heb gehaald :) Nog ff afwachten dan maar..
pi_119497678
Komt niet bij iedereen even snel, vroeger kwam het altijd rond de 29ste, tegenwoordig netjes op de 22ste (m'n loon komt altijd op de 20ste, dus ideaal). Misschien bij nieuwere accounts later.
pi_119497684
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:31 schreef JDx het volgende:
Ondanks dat de veiling allang verlopen is blijft er interesse voor mijn sites komen via SiteDeals maar de biedingen zijn niet hoger dan 5000 euro. Krijg nu opeens een mailtje van http://www.sitemase.nl/ dat zij serieuze interesse hebben.

Kennen mensen dat?
Leuke site joh. Seems legit enzo. :')
pi_119497837
Ach hebben gewoon kvk nummer etc. hoor. Willen gewoon niet veel info geven blijkbaar... maar ja voor als je het wilt weten:

Vestigingsadres: Nereusburg 12
Vestigingsplaats: 3437HC Nieuwegein

Als ze interesse hebben lijkt het me geen probleem toch... als ze willen helpen verkopen tja, dat is wat anders. :P
Facts don't care about your feelings
pi_119497899
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 11:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Ach hebben gewoon kvk nummer etc. hoor. Willen gewoon niet veel info geven blijkbaar... maar ja voor als je het wilt weten:

Vestigingsadres: Nereusburg 12
Vestigingsplaats: 3437HC Nieuwegein

Als ze interesse hebben lijkt het me geen probleem toch... als ze willen helpen verkopen tja, dat is wat anders. :P
https://maps.google.nl/ma(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

t is gewon een woonhuis :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_119498007
Zo begon ik ook dus ach ja :P

Trouwens, m'n kvk inschrijving staat nog steeds op woonhuis ingeschreven en het is vrij logisch bij zzp'ers :P of startende ondernemers.
Facts don't care about your feelings
pi_119498797
Ik heb weer een gevalletje "bijna te mooi om waar te zijn", een nieuw mediabureau uit Engeland dat advertentieruimte wil afnemen en vooruit wil betalen. Lijkt me een addertje onder het gras te zitten en zo niet dan zou het mooi zijn :)
  donderdag 22 november 2012 @ 12:22:41 #55
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119499060
Leuk. Oude website die ik terug kreeg gelijk adsense geplaatst. Al 3 kliks, maar 0.00 inkomsten. -O-
  donderdag 22 november 2012 @ 13:15:39 #56
340341 Blester
Membre très utile
pi_119500430
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 12:11 schreef WebBeestje het volgende:
Ik heb weer een gevalletje "bijna te mooi om waar te zijn", een nieuw mediabureau uit Engeland dat advertentieruimte wil afnemen en vooruit wil betalen. Lijkt me een addertje onder het gras te zitten en zo niet dan zou het mooi zijn :)
Als ze vooruit betalen, prima toch? :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119500509
Wel oppassen of het echt op je rekening staat en niet via zo'n vage bank waarbij ze de transactie nog kunnen intrekken ;)
Facts don't care about your feelings
pi_119500554
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:15 schreef Blester het volgende:

[..]

Als ze vooruit betalen, prima toch? :)
Dat willen ze via Paypal of Moneybookers doen, die laatste ken ik niet dus die valt af. Paypal is ok maar dan wil ik het eerst op mijn eigen rekening hebben staan voordat ze het terug kunnen halen, zijn er dan nog haken en ogen die ik over het hoofd zie?
pi_119500597
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Wel oppassen of het echt op je rekening staat en niet via zo'n vage bank waarbij ze de transactie nog kunnen intrekken ;)
Precies en die Engelsen willen in US Dollars betalen, beetje vreemd maar het zal wel.
pi_119500632
Moneybookers is ook veilig, maar als je het niet hebt dan werkt het niet natuurlijk :P
Facts don't care about your feelings
pi_119500806
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 13:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Wel oppassen of het echt op je rekening staat en niet via zo'n vage bank waarbij ze de transactie nog kunnen intrekken ;)
Zo'n escrow ofzo? En altijd iig eerst betalen. Maar als het geld na 1 dag weer weg is, kan je toch net zo goed de advertenties weer weg halen. Dus easy as that.
pi_119502415
True :P
Facts don't care about your feelings
pi_119503187
Wat heb je ook een irritante klootzakjes online, eerst heb ik gezegd dat mijn minimum sowieso rond de 10k ligt, ja serieuze interesse bla bla. Allerlei statistieken opgestuurd, nu krijg ik deze reactie:

quote:
Beste Jordi,

Ik moet heel eerlijk zijn zeggen dat ik ontzettend twijfel. Op sommige sites
staat ook onzin (ringtones.jdx.nl bv.). Emmenfans heeft veel inhoud, maar
PR0, hoe komt dat?

Wat is voor jou de ondergrens? Ik zou misschien akkoord gaan met een bedrag
nu betalen en een bedrag over een jaar bv. om de onderzekerheden te
onderbouwen.

Ik zag dat tijdens de veiling 2500 euro geboden is.

Mvg, Marc v** O*stve*n
Alsof die domeinen er toe doen, die krijg je er gewoon bij, heb je geen zak aan, kan je net zo goed weggooien. Heb hem allang uitgelegd dat de inkomsten uit een paar andere domeinen komen.

Iedereen wil gewoon m'n statistieken weten en is benieuwd hoe ik aan zoveel inkomsten kom.

En alsof ik zou verkopen als ik zeker wist dat het volgend jaar nog goed gaat, verkopen doe je alleen zodat je je er niet meer druk om hoeft te maken en je je kan richten op andere domeinen :')
pi_119503264
Ik zou hem eens vragen wat 'onderzekerheden' zijn ;) volgens mij is dat ook zo'n proffesionele schrijver :o
pi_119504068
Achja fuck hem, ik wil ook helemaal niet verkopen, deze maand wellicht alweer over vorige maand heen qua inkomsten, wie weet waar dit heen gaat.
  donderdag 22 november 2012 @ 15:26:30 #66
340341 Blester
Membre très utile
pi_119504444
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:11 schreef JDx het volgende:
Achja fuck hem, ik wil ook helemaal niet verkopen, deze maand wellicht alweer over vorige maand heen qua inkomsten, wie weet waar dit heen gaat.
Dit gaat om de domeinnaam JDX.nl? Deze heb ik net nog eens zitten bekijken maar de helft van de subdomeinen geven een database error, slechts enkele subdomeinen werken en hebben een redelijke positie (op een redelijk onbekend keyword). Op het keyword "vlaggen" e.d. ben je ook al flink gedaald, met "Apache is functioning normally" op je subdomein is dat ook zo raar niet.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119504514
Keyword vlaggen? Die is niet eens van mij, heb niet eens een site over vlaggen...

Maar wtf boeit het of een paar oude subdomeinen het niet meer doen, dat boeit toch niets qua verkoopprijs. Dat zijn gewoon probeerseltjes geweest ooit waar ik niks meer mee doe.

En redelijk onbekende keywords? Vang er wel 650euro/maand mee. Met alleen jdx.nl. Dus onbekende keywords my ass! 8-)
  donderdag 22 november 2012 @ 15:34:36 #68
340341 Blester
Membre très utile
pi_119504689
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:28 schreef JDx het volgende:
Keyword vlaggen? Die is niet eens van mij, heb niet eens een site over vlaggen...

Maar wtf boeit het of een paar oude subdomeinen het niet meer doen, dat boeit toch niets qua verkoopprijs. Dat zijn gewoon probeerseltjes geweest ooit waar ik niks meer mee doe.
JDX is van jou?

Een paar loze subdomeinen? Sorry hoor, ik heb nog maar enkele werkende gezien en dat zijn websites van echt zeer lage kwaliteit.

- knip -

Volgens mij mag je op bovenstaande 'websites' niet eens AdSense plaatsen. Bij sommige staat een of twee regels tekst en voldoen helemaal niet aan het doel...

- knip -

Allemaal persoonlijke spullen die geindexeerd zijn in Google van jouw website?

Ik zie echt helemaal niets van waarde op die website, waarom zou dit ¤10.000 waard zijn volgens jou?

Geen enkele pagina bijna met een Pagerank, hoofdpagina JDX met een PR 1....

[ Bericht 6% gewijzigd door Blester op 22-11-2012 15:41:20 ]
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119504725
Anders haal je al die links even van deze pagina.
  donderdag 22 november 2012 @ 15:38:09 #70
340341 Blester
Membre très utile
pi_119504806
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:35 schreef JDx het volgende:
Anders haal je al die links even van deze pagina.
Prima, allemaal short van gemaakt. Graag even inhoudelijk erop ingaan want ik ben wel héél benieuwd!
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119504842
Haal gewoon alles even weg ja.

Of moeten wij ook al jouw sites gaan posten icm DIT MAG NIET.
  donderdag 22 november 2012 @ 15:39:42 #72
340341 Blester
Membre très utile
pi_119504857
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:39 schreef JDx het volgende:
Haal gewoon alles even weg ja.
Staat in een short link, geen paniek :) Iedereen weet toch dat JDX van jou is... Het is zelfs je gebruikersnaam?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119504880
Of je haalt gewoon die links weg en bespreekt dit prive...
  donderdag 22 november 2012 @ 15:40:52 #74
340341 Blester
Membre très utile
pi_119504904
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:40 schreef CasB het volgende:
Of je haalt gewoon die links weg en bespreekt dit prive...
Prima, bij deze haal ik de links weg. Tenslotte weet JDX welke links ik bedoel. Graag wel inhoudelijk erop ingaan JDX :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119504925
En ik ga inhoudelijk niet meer met jou in discussie, behalve dit:

Als jij 10 lelijke geiten hebt, die met een ketting aan elkaar vast zitten, waarvan er 3 goud poepen, waarom zouden die 10 geiten dan geen geld waard zijn.

Lees gewoon eens berichten in plaats van altijd alleen maar eigen gezeik te plaatsen.
pi_119504943
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:40 schreef Blester het volgende:

[..]

Prima, bij deze haal ik de links weg. Tenslotte weet JDX welke links ik bedoel. Graag wel inhoudelijk erop ingaan JDX :)
Lijkt me een zinloze discussie, of JDx er op in gaat is aan hem :) Mij zou het niet interesseren wat wel of niet in orde is.
  donderdag 22 november 2012 @ 15:43:26 #77
340341 Blester
Membre très utile
pi_119504998
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:41 schreef JDx het volgende:
En ik ga inhoudelijk niet meer met jou in discussie.

Als jij 10 lelijke geiten hebt, die met een ketting aan elkaar vast zitten, waarvan er 3 goud poepen, waarom zouden die 10 geiten dan geen geld waard zijn.

Lees gewoon eens berichten in plaats van altijd alleen maar eigen gezeik te plaatsen.
Maar JDx, komop. Jij vraagt ¤10.000 voor deze website. Natuurlijk kan een website dat geld waard zijn. Kijk ik even welke pagina's van JDX in Google staan kom ik op dit soort links... Pagina's zonder content vol met AdSense, pagina's met privé foto's die geindexeerd zijn in Google (ooit van robots.txt gehoord???) en meerdere database fouten. Vertel mij eens wat welke subdomeinen deze website ¤10.000 waard maken?
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 22 november 2012 @ 15:45:06 #78
340341 Blester
Membre très utile
pi_119505049
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Lijkt me een zinloze discussie, of JDx er op in gaat is aan hem :) Mij zou het niet interesseren wat wel of niet in orde is.
Als je ¤10.000 voor een website durft te vragen moet je wel met echt iets heel goeds komen. Als ik dan privé foto's tegenkom op de website en subdomeinen waarbij je ieder moment gebant kan raken van AdSense vraag ik me toch wel af hoe de prijs van ¤10.000 tot stand is gekomen.

Dit is trouwens geen aanval op je JDx, slechts intresse aangezien je een bod van ¤2500,- niet in vergelijking vindt staan met de website.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119505101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:42 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Lijkt me een zinloze discussie.
  donderdag 22 november 2012 @ 15:48:55 #80
340341 Blester
Membre très utile
pi_119505178
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:46 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat is wel grappig, ondertussen alle subdomeinen op je website nagelopen en vergeleken etc. Lijken maar twee subdomeinen bij te zitten die daadwerkelijk voldoen aan de AdSense regels (al mist er wel overal een Privacy Policy die toch wel netjes is voor je bezoekers, vooral als je de website volpropt met AdSense moet de bezoeker toch wel op de hoogte zijn van het effect e.d.)

Waarom zou iemand trouwens een website willen kopen die opent met informatie over jou? En bijna honderd pagina's in Google heeft staan met informatie en foto's van jou?

Ik zou je toch wel echt aan willen raden robots.txt te gaan gebruiken voor je websites, dan komt het tenminste niet in Google!
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119505816
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:48 schreef Blester het volgende:

[..]

ben je simpel ofzo? er wordt 4x gezegd dat dit een zinloze discussie is.. hou er dan ook mee op.. als ik jouw pareltjes bekijk kan ik ook wel even een beerput open trekken
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 22 november 2012 @ 16:14:27 #82
340341 Blester
Membre très utile
pi_119506111
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:07 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ben je simpel ofzo? er wordt 4x gezegd dat dit een zinloze discussie is.. hou er dan ook mee op.. als ik jouw pareltjes bekijk kan ik ook wel even een beerput open trekken
Zinloos? JDX geeft in dit topic de hele tijd aan dat niemand ¤10.000 voor zijn wesite betaald, maar wilt verder geen discussie aangaan. Dat het een zinloze discussie is? Doet me denken aan de website die ik laatst plaatste als hulpmiddel, volgens mij wat dat ook een redelijk zinloze discussie.

Over mijn 'pareltjes', al mijn websites voldoen aan de regels van AdSense en bieden kwaliteit. Op elke website die ik beheer en AdSense op heb staan staat voldoende content en content van kwaliteit. Maargoed, laat maar zitten. Mijn punt is gemaakt, met die ¤2500,- moet je in je handjes klappen JDX. En nogmaals, ik zou me toch even verdiepen in de werking van robots.txt voor je privé rotzooi op je website.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119506305
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:14 schreef Blester het volgende:

[..]
-
Beste Bas, die 10K is een simpele rekensom vanuit de 650 euro inkomsten per maand van nu.. dat is dus 15x de maandomzet.. Of dat het waard is, tsja als JDX dat vindt, dan mag hij dat vinden.. Vraag en aanbod noemen ze dat spel..

maar als ik zo over jouw sites heen knal valt er ook nog wel 1 en ander te verbeteren.. een betere website begint bij je zelf..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 22 november 2012 @ 16:20:08 #84
340341 Blester
Membre très utile
pi_119506350
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:18 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Beste Bas, die 10K is een simpele rekensom vanuit de 650 euro inkomsten per maand van nu.. dat is dus 15x de maandomzet.. Of dat het waard is, tsja als JDX dat vindt, dan mag hij dat vinden.. Vraag en aanbod noemen ze dat spel..

maar als ik zo over jouw sites heen knal valt er ook nog wel 1 en ander te verbeteren.. een betere website begint bij je zelf..
Ran, ik sta altijd open voor verbeteringen. Stuur je me even een DM/PM met je punten, dan zal ik kijken of ik er wat van ga doorvoeren!

Was zeker geen aanval op JDX, begrijp me niet verkeerd. Maar van wat ik kan zien kan ik geen subdomein zien die ¤650 per maand binnen kan halen, en ik heb ze allemaal doorgelopen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119507096
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:20 schreef Blester het volgende:

[..]

Ran, ik sta altijd open voor verbeteringen. Stuur je me even een DM/PM met je punten, dan zal ik kijken of ik er wat van ga doorvoeren!

Was zeker geen aanval op JDX, begrijp me niet verkeerd. Maar van wat ik kan zien kan ik geen subdomein zien die ¤650 per maand binnen kan halen, en ik heb ze allemaal doorgelopen.
je weet voor welk uur tarief mijn consultancy wordt verkocht?

Maar geloof me, er zijn diverse subdomeinen van JDx die dat geld binnen halen..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  donderdag 22 november 2012 @ 17:03:40 #86
340341 Blester
Membre très utile
pi_119507724
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:44 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

je weet voor welk uur tarief mijn consultancy wordt verkocht?

Maar geloof me, er zijn diverse subdomeinen van JDx die dat geld binnen halen..
Ik ben dan wel benieuwd welke :)

Zoals ik het zie heeft JDX tot nu toe heel veel geluk gehad met AdSense, aangezien de regels van AdSense niet toegepast zijn op de domeinen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119511062
Hij doet het inderdaad goed aangezien hij relatief veel verdient met weinig bezoekers, lijkt me niet dat hij die adsense cijfers verzint. Die regels zoals geen privacy policy is niet zo boeiend, heb ik ook 5 jaar niet gehad en niks over gehoord. Nu voor de zekerheid maar geplaatst ja. Dat hij privé foto's op z'n domein zet moet hij toch weten :') en database errors op een site die sinds 2004 niet meer geüpdatet is.... waar maak je je druk om.

Dat is het voordeel (en nadeel) van subdomeinen gebruiken. Google ziet een subdomein als een aparte site. Ik hou er persoonlijk niet van maar goed.
Facts don't care about your feelings
pi_119511221
Zo discussie gesloten en nu elkaar weer helpen om de volgende maand meer te verdienen :o
  donderdag 22 november 2012 @ 19:07:47 #89
131603 Afwazig
Serious business
pi_119511652
Haha. Wat een kneuzenkermis hier zeg :').
pi_119511918
Blester is jaloers :')

Ik ook overigens, maar gun het JDx wel :P

Enige waar hij mss voor moet waken is dat zijn pagina's niet hard gaan droppen bij een volgende Google algoritme update, omdat ze meer en meer op content gaan pushen. En of er idd niet dingen zijn dat ie ineens het kutmailtje krijgt dat zn adsense account geblokkeert wordt.
  donderdag 22 november 2012 @ 19:15:46 #91
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119511980
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef VacaLoca het volgende:
Blester is jaloers :')

Ik ook overigens, maar gun het JDx wel :P
Ik ook, maar gun het mezelf meer :+
  donderdag 22 november 2012 @ 19:18:39 #92
340341 Blester
Membre très utile
pi_119512107
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 18:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Hij doet het inderdaad goed aangezien hij relatief veel verdient met weinig bezoekers, lijkt me niet dat hij die adsense cijfers verzint. Die regels zoals geen privacy policy is niet zo boeiend, heb ik ook 5 jaar niet gehad en niks over gehoord. Nu voor de zekerheid maar geplaatst ja. Dat hij privé foto's op z'n domein zet moet hij toch weten :') en database errors op een site die sinds 2004 niet meer geüpdatet is.... waar maak je je druk om.

Dat is het voordeel (en nadeel) van subdomeinen gebruiken. Google ziet een subdomein als een aparte site. Ik hou er persoonlijk niet van maar goed.
Prima dat je er prive dingen opzet, maar gebruik dan tenminste een robots.txt die deze map beveiligd tegen de zoekmachine... En dat het allemaal fouten geeft, tijd om eens te updaten dan denk ik?

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef VacaLoca het volgende:
Blester is jaloers :')

Ik ook overigens, maar gun het JDx wel :P

Enige waar hij mss voor moet waken is dat zijn pagina's niet hard gaan droppen bij een volgende Google algoritme update, omdat ze meer en meer op content gaan pushen. En of er idd niet dingen zijn dat ie ineens het kutmailtje krijgt dat zn adsense account geblokkeert wordt.
Geef me een reden om jaloers te zijn? :)

Ik zou niet eens AdSense plaatsen op die website van JDX... Veel te risicovol. Geen wilde conclusies trekken dat ik jaloers ergens op zou zijn terwijl je verder niets van me weet.

Wie zegt trouwens dat ik het JDX niet gun? Ik gun iedereen hier hun inkomsten uit hun website hoor :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119512197
Wat maakt het uit of iemand wel of niet iets update? :)

Iemand al een betaling binnen?
  donderdag 22 november 2012 @ 19:21:16 #94
340341 Blester
Membre très utile
pi_119512226
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:20 schreef WebBeestje het volgende:
Wat maakt het uit of iemand wel of niet iets update? :)

Iemand al een betaling binnen?
Jij begrijpt er echt helemaal niets van hé :') Jezus...
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119512292
Het is nu wel duidelijk Blester, dat 'ie lekker met robots.txt moet gaan werken. Tering he, je valt ontzettend in herhaling.
pi_119512316
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef Blester het volgende:

[..]

Jij begrijpt er echt helemaal niets van hé :') Jezus...
Ik snap het goed genoeg dat het een discussie is waar bijna niemand wat mee kan :)
  donderdag 22 november 2012 @ 19:25:14 #97
340341 Blester
Membre très utile
pi_119512390
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:22 schreef Drawer het volgende:
Het is nu wel duidelijk Blester, dat 'ie lekker met robots.txt moet gaan werken. Tering he, je valt ontzettend in herhaling.
Daar ging mijn uiteindelijke punt niet over, eerst lezen :) Het gaat er ook om dat zijn websites niet voldoen aan het programmabeleid e.d.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:23 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik snap het goed genoeg dat het een discussie is waar bijna niemand wat mee kan :)
Ik geef JDX wat tips omtrent zijn website en waarom hij geen hoge boden krijgt op zijn website en dat hij kans loopt op een AdSense ban op deze manier. Lijkt me dat het wel nuttig is.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119512440
Goed, laten we er van uit gaan dat Blester het enkel goed en constructief bedoelt en hij enkel wat moeite heeft met het juist communiceren van zijn bedoelingen.

Een topic als deze zou iig enkel gericht moeten zijn op het uitwisselen van expertise
pi_119512574
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:25 schreef Blester het volgende:

[..]

Daar ging mijn uiteindelijke punt niet over, eerst lezen :) Het gaat er ook om dat zijn websites niet voldoen aan het programmabeleid e.d.

[..]

Ik geef JDX wat tips omtrent zijn website en waarom hij geen hoge boden krijgt op zijn website en dat hij kans loopt op een AdSense ban op deze manier. Lijkt me dat het wel nuttig is.
Hoge boden?
pi_119512577
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:18 schreef Blester het volgende:

[..]

Geef me een reden om jaloers te zijn? :)

Ik zou niet eens AdSense plaatsen op die website van JDX... Veel te risicovol. Geen wilde conclusies trekken dat ik jaloers ergens op zou zijn terwijl je verder niets van me weet.

Volgens mij ben jij hier degene die een ban gehad heeft en hij na 8 jaar nog steeds niet :') zal wel geluk hebben en jij pech.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:21 schreef Blester het volgende:

[..]

Jij begrijpt er echt helemaal niets van hé :') Jezus...
Volgens mij begrijp jij het niet. Wat maakt het uit dat hij een oude website heeft die hij niet meer update :')

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:25 schreef Blester het volgende:

Ik geef JDX wat tips omtrent zijn website en waarom hij geen hoge boden krijgt op zijn website en dat hij kans loopt op een AdSense ban op deze manier. Lijkt me dat het wel nuttig is.
Nee je loopt zoals gewoonlijk alleen weer te huilen. Je zegt zelfs dat je niet gelooft dat hij ¤650 met adsense verdient. Dat hij sites heeft van lage kwaliteit... en geen robots.txt gebruikt. Oke dat is misschien een goeie tip, maar verder niet echt in je nadeel als je het niet boeit.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 22 november 2012 @ 19:30:04 #101
340341 Blester
Membre très utile
pi_119512598
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:26 schreef VacaLoca het volgende:
Goed, laten we er van uit gaan dat Blester het enkel goed en constructief bedoelt en hij enkel wat moeite heeft met het juist communiceren van zijn bedoelingen.

Een topic als deze zou iig enkel gericht moeten zijn op het uitwisselen van expertise
Ik voer op een normale manier een discussie, maar sowieso leest niet ook maar een keer goed de reacties die ik schrijf en begint alleen maar rotzooi te typen etc. dan schiet het niet op.

Als het je niet bevalt wat ik typ, prima, dan voer je toch gewoon een andere discussie ondertussen? Heb ik geen problemen mee.
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 22 november 2012 @ 19:34:18 #102
340341 Blester
Membre très utile
pi_119512764
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:29 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij hier degene die een ban gehad heeft en hij na 8 jaar nog steeds niet :') zal wel geluk hebben en jij pech.

[..]

Volgens mij begrijp jij het niet. Wat maakt het uit dat hij een oude website heeft die hij niet meer update :')

[..]

Nee je loopt zoals gewoonlijk alleen weer te huilen. Je zegt zelfs dat je niet gelooft dat hij ¤650 met adsense verdient. Dat hij sites heeft van lage kwaliteit... en geen robots.txt gebruikt. Oke dat is misschien een goeie tip, maar verder niet echt in je nadeel als je het niet boeit.
Zoals je weet is mijn AdSense account al weer een hele tijd unbanned.

Als een website probeert te verkopen en 90% van de geindexeerde pagina's zijn broken links en troep wens ik je heel veel succes om ¤10.000 te krijgen. Dat krijg je gewoon niet in de huidige markt en met zo'n website.

Dat zijn websites niet voldoen aan de regels van AdSense, het gebruiken van een robots.txt en het geven van tips over zijn website noem ik niet direct huilen. Tenslotte mag hij wat mij betreft de website zo laten, loopt hij op den duur zelf wel tegen de lamp.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:29 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Hoge boden?
Laat maar, kom voortaan niet meer met je vragen in PM / DM. Zo te lezen weet je het allemaal heel goed, prima!
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119512933
quote:
Laat maar, kom voortaan niet meer met je vragen in PM / DM. Zo te lezen weet je het allemaal heel goed, prima!
Zovaak PM/DM ik niet maar hij was te makkelijk en zo zag ik er net nog één in een bericht ;) (ik dacht aan proffesionele schrijver ;) ).
  donderdag 22 november 2012 @ 19:40:09 #104
340341 Blester
Membre très utile
pi_119513007
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:38 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Zovaak PM/DM ik niet maar hij was te makkelijk en zo zag ik er net nog één in een bericht ;) (ik dacht aan proffesionele schrijver ;) ).
Dat is niet door mij geschreven WebBeestje, ik weet niet hoelang je daar nog op door wil gaan hoor...

Volgens mij stel jij hier elke dag meerdere vragen waar ik vrijwel altijd op antwoord, ach je moet het maar zelf weten.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119515515
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:14 schreef VacaLoca het volgende:
Blester is jaloers :')

Ik ook overigens, maar gun het JDx wel :P

Enige waar hij mss voor moet waken is dat zijn pagina's niet hard gaan droppen bij een volgende Google algoritme update, omdat ze meer en meer op content gaan pushen. En of er idd niet dingen zijn dat ie ineens het kutmailtje krijgt dat zn adsense account geblokkeert wordt.
Ach maak me niet zo druk, heb gelukkig een goede baan en alles wat ik extra mee pik is mooi meegenomen. Bij een ban ga ik uiteraard alles op alles zetten om zelf adverteerders te vinden, bij een enorme drop ivm content, tjaaa... dan is het einde feestje.

De enige reden dat ik hem te koop had staan, was om te kijken wat de biedingen zouden zijn. Hoogste was 4000 via een PM en na uitwisseling van statistieken e.d. wilde hij hoogstens tot 6000 gaan. Toen waren we uitgepraat. Dan neem ik liever de gok dat ik de komende 9 maanden nog 650+ per maand vang.

En ok, ik zal eens kijken naar die policy, maar ik heb regelmatige mailtjes gekregen over specifieke sites dat ik beter daar en daar een ander type banner kon plaatsen voor meer inkomsten, dus een ban vanwege niet voldoen aan genoeg content voor AdSense geloof ik niet in. Zeker niet na 8 jaar en zo ja, tja dan is het net als Acid, dikke vinger adsense, laterrr...

BTW... die robots.txt op prive sites, ach, je ziet het interieur van het huis waarna ik al 2x verhuisd ben en 4 of 5 van m'n oude auto's (en sinds vandaag ook www.jdx.nl/bmw dankje Google) en jdx.nl was ooit alleen maar een prive site, om foto's te sharen en mijn CV te sharen, al m'n subdomeinen waren slechts probeerseltjes die goed uitpakten :D

En ik zeurde niet over te lage biedingen, maar dat ik zeg dat de inkomsten komen uit 4 subdomeinen en dat mensen dan zeggen dat de andere 16 subdomeinen flutsites zijn :P

Vandaag loopt weer redelijk, 15 euro tot nu toe, hopelijk morgen de betaling binnen, lekker het weekend in, dikke bday party zaterdag! :7

[ Bericht 1% gewijzigd door JDx op 23-11-2012 09:50:16 ]
  donderdag 22 november 2012 @ 20:42:00 #106
340341 Blester
Membre très utile
pi_119515809
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 20:35 schreef JDx het volgende:

[..]

Ach maak me niet zo druk, heb gelukkig een goede baan en alles wat ik extra mee pik is mooi meegenomen. Bij een ban ga ik uiteraard alles op alles zetten om zelf adverteerders te vinden, bij een enorme drop ivm content, tjaaa... dan is het einde feestje.

De enige reden dat ik hem te koop had staan, was om te kijken wat de biedingen zouden zijn. Hoogste was 4000 via een PM en na uitwisseling van statistieken e.d. wilde hij hoogstens tot 6000 gaan. Toen waren we uitgepraat. Dan neem ik liever de gok dat ik de komende 9 maanden nog 650+ per maand vang.

En ok, ik zal eens kijken naar die policy, maar ik heb regelmatige mailtjes gekregen over specifieke sites dat ik beter daar en daar een ander type banner kon plaatsen voor meer inkomsten, dus een ban vanwege niet voldoen aan genoeg content voor AdSense geloof ik niet in. Zeker niet na 8 jaar en zo ja, tja dan is het net als Acid, dikke vinger adsense, laterrr...

BTW... die robots.txt op prive sites, ach, je ziet het interieur van het huis waarna ik al 2x verhuisd ben en 4 of 5 van m'n oude auto's (en sinds vandaag ook www.jdx.nl/bmw dankje Google) en jdx.nl was ooit alleen maar een prive site, om foto's te sharen en mijn CV te sharen, al m'n subdomeinen waren slechts probeerseltjes die goed uitpakten :D

En ik zeurde niet over te lage biedingen, maar dat ik zeg dat de inkomsten komen uit 4 subdomeinen en dat mensen dan zeggen dat de andere 16 subdomeinen flutsites zijn :P

Vandaag loopt weer redelijk, 15 euro tot nu toe, hopelijk morgen de betaling binnen, lekker het weekend in, dikke bday party zaterdag! :7
Mooie reactie! Dan is het goed JDX. Natuurlijk is het allemaal aan jezelf, ik geef slechts wat kleine tips.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119516096
Nette wagen man. Ik had ook een 318ci executive, iets donkerder blauw en met dezelfde velgen. Helaas na een crash moest ik een nieuw setje aanschaffen, dus meteen naar 18" :) Ik hou niet van spoilers, maar hij ziet er goed uit.
Facts don't care about your feelings
pi_119523581
_O- :') Blester

OT: Ik heb vandaag ook weer een lekker dagje :) Plotseling 10 euro bij een domein dat normaal rond de 20 cent zit.
  donderdag 22 november 2012 @ 23:50:47 #109
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_119525119
Ben wel een beetje jaloers als ik die bedragen zie :P
pi_119525555
Ga er wat aan doen dan!!!!!!!!
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 23 november 2012 @ 00:31:04 #111
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_119526406
Ben al bezig met meerdere projecten :). maar je kan maar zoveel doen op een dag natuurlijk :P.
pi_119529854
Ik heb tabletcomputer.nl ook maar eens uit parking gehaald en aangesloten op het bol.com partnerprogramma. Nu is het niet veel meer dan dat, maar er moet natuurlijk nog eigen content omheen komen. Je moet tenslotte ergens beginnen. Goede ideeen zijn welkom :).
pi_119529929
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb tabletcomputer.nl ook maar eens uit parking gehaald en aangesloten op het bol.com partnerprogramma. Nu is het niet veel meer dan dat, maar er moet natuurlijk nog eigen content omheen komen. Je moet tenslotte ergens beginnen. Goede ideeen zijn welkom :).
Klootzakje, beetje je eigen partnerID toevoegen ;)
pi_119529966
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:51 schreef JDx het volgende:

[..]

Klootzakje, beetje je eigen partnerID toevoegen ;)
Wat wat? Die url wordt door Fok! gemaakt. Daar stop ik helemaal niets in.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2012 09:54:17 ]
pi_119530222
Hahaha was maar een grapje :P
pi_119530624
Ik heb een aantal sites die een redelijk stabiele, lage aanvoer hebben van bezoekers, en bij bepaalde 'gebeurtenissen' vertienvoudigen. Altijd zo geweest, en dat zie je leuk terug in de stats.

Nu is het alleen zo dat op een aantal van die sites reageer/registratiemogelijkheden zijn. Wordt niet veel gebruikt, maar toch.

Wat ik recent zie, is dat de hoeveelheid spam die ik daar ontvang (En op niet-registratie sites gaat dit met het mailformulier op een zelfde wijze), ongeveer 1:1 is met de stijging in bezoekers.

Ik neig er haast naar om te denken dat de aanwezigheid van spyware bij bezoekers de spam achter laat.

(Het gaat dan om dingen zoals mijn foodblog, waar de bezoekers van 10 naar 40 per dag schieten in de dagen nadat er een blog geplaatst is. En de spamregistraties van ca. 1 per week naar 10 per dag gaan :P Dit zou door linking te verklaren kunnen zijn.

Maar ook een doodstraf-protestwebsite waar de bezoekers vooral omhoog schieten in de dagen voor een executie, omdat mensen de namen van de te executeren gevangenen gaan googlen, vertoont veel spamregistratie op zulke dagen.... Daar schieten de bezoekers rustig van 5 a 10 naar 100+ en de spammers van nihil naar enkele tientallen).

Meer mensen met zulke ervaring?
pi_119530681
Niet om de discussie opnieuw op te laaien, maar alsnog een mailtje over dat bod op mijn site. Hij wil nu het volgende bieden: 2500 euro nu en over een jaar 50% van de inkomsten. Dat zou als het zo door gaat neerkomen op 6400 euro + risico.

Heb ervoor bedankt, kan ik hem net zo goed zelf houden. Denk dat hij wel potentie ziet in de sites, maar geen geld heeft, dus helaas.
pi_119531170
Beetje raar om een jaar later alsnog geld te gaan geven. Stel hij stopt er helemaal geen tijd meer in dan mis jij dus inkomsten maar stel hij gaat heel erg zwoegen is hij de helft nog kwijt. Of plaatst hij stiekem andere banners ofzo. Zou zoiets nooit doen inderdaad.
Facts don't care about your feelings
pi_119531339
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 10:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Beetje raar om een jaar later alsnog geld te gaan geven. Stel hij stopt er helemaal geen tijd meer in dan mis jij dus inkomsten maar stel hij gaat heel erg zwoegen is hij de helft nog kwijt. Of plaatst hij stiekem andere banners ofzo. Zou zoiets nooit doen inderdaad.
Idd, hij laat bijvoorbeeld stiekem 50/50 AdSense banners draaien oid. Zoiets zou alleen kunnen als ik alles op eigen naam laat staan en dan na een jaar pas de site overschrijf. Maar goed, einde verhaal over dat verkopen.

Ben alweer helemaal into nieuwe sites bouwen, 800/maand zou ideaal zijn, dan kan ik 1000 euro per maand sparen.
pi_119532652
In een blogbericht wil ik dat hij óf het advertentieblok onder de content laat zien óf het advertentieblok middenin de content. Want nu heb ik ze allebei, maar omdat de skyscraper er ook al is krijg ik onder de content een leeg vlak.
- Met zuidelijke groet -
pi_119532959
Adsense mag je niet gebruiken op porno of gok sites, maar mag je wel adsense reclame gebruiken i.c.m. gok reclames (van andere adverteerders)?
Facts don't care about your feelings
pi_119533666
No tengo ni idea
pi_119534061
Ik heb zojuist de langgevreesde e-mail gekregen van de Publieke Omroep omtrent mijn merknaam. Het bleef bij een verzoek om de naam uit de domein en twitteraccount te halen. Ik heb ze een mail terug gestuurd met mededelingen dat ik gewoon als fansite kenbaar wil zijn en ook echt niet hun naam wil beschadigingen etc. Hopelijk dat ze hier genoegen meenemen.
- Met zuidelijke groet -
pi_119534301
Mmmmm site is technisch wel af, maar nog beetje lui met content invoeren ;)
Heb nu iets van 8 pagina's maar wil er minimaal 30 hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_119534344
Oja intussen ook nog met wat collega's een algemene foto sharing site gemaakt, zit wel strak in elkaar met oAuth2 en MongoDB als storage, zou ik eigenlijk ook iets commercieels mee moeten doen ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_119534472
Weet niet waar je het over hebt maar het klinkt cool :P
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 23 november 2012 @ 12:37:35 #127
131603 Afwazig
Serious business
pi_119534538
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:22 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb zojuist de langgevreesde e-mail gekregen van de Publieke Omroep omtrent mijn merknaam. Het bleef bij een verzoek om de naam uit de domein en twitteraccount te halen. Ik heb ze een mail terug gestuurd met mededelingen dat ik gewoon als fansite kenbaar wil zijn en ook echt niet hun naam wil beschadigingen etc. Hopelijk dat ze hier genoegen meenemen.
Nu ben ik wel benieuwd naar de domeinnaam. Zou je die willen DM'en? :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:09:45 #128
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119535403
glazenhuis site
  vrijdag 23 november 2012 @ 13:13:11 #129
131603 Afwazig
Serious business
pi_119535485
Oh ja die site. Die heb ik wel eens gezien. Tsja dat was inderdaad te verwachten dat ze daar om gingen zeuren.
pi_119535867
Interessant topic! Een vraagje, hoe gaan jullie om met de inkomsten? Ik neem aan dat hier op een bepaalde manier belasting over betaald moet worden?
pi_119535911
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:24 schreef Stokkie_ het volgende:
Interessant topic! Een vraagje, hoe gaan jullie om met de inkomsten? Ik neem aan dat hier op een bepaalde manier belasting over betaald moet worden?
Ja daar zijn complete topic delen over, volgens mij zelfs in het begin van deze nog of de vorige, lees je anders eerst even in :)

Alles wordt namelijk 20x herhaald.
pi_119536018
Inderdaad.. snap ook niet dat zoveel mensen zich daar druk om maken. Ga eerst proberen wat te verdienen, belasting komt daarna wel.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 23 november 2012 @ 14:05:03 #133
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119537213
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 13:26 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja daar zijn complete topic delen over, volgens mij zelfs in het begin van deze nog of de vorige, lees je anders eerst even in :)

Alles wordt namelijk 20x herhaald.
Misschien in de OP maar verwijzen naar die post. De laatste was geloof ik erg duidelijk uitgelegt hoe en wat.
pi_119537516
Gevonden een topic of 7 terug. Voor mij een simpel maar duidelijk antwoord. Zou wel goed zijn als er iets in de OP komt idd.

quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Opgeven, box 1 (overige werkzaamheden), minus onkosten (adverteren, hosting, reiskosten en materialen voor filmpjes).
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:16:40 #135
340341 Blester
Membre très utile
pi_119539862
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb tabletcomputer.nl ook maar eens uit parking gehaald en aangesloten op het bol.com partnerprogramma. Nu is het niet veel meer dan dat, maar er moet natuurlijk nog eigen content omheen komen. Je moet tenslotte ergens beginnen. Goede ideeen zijn welkom :).
Ik wist niet dat je het gehele betaalscherm e.d. ook erin kan zetten van bol.com, hoe heb jij dit gedaan?

Een heeft dat eigenlijk wel meer effect dan een doorverwijslink naar de bol.com website. Ik zou namelijk liever inloggen op de website van bol.com zelf dan via een andere website.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119539963
Frame zo te zien.
pi_119540252
Nee maar dit is blijkbaar echt een script, wist ik ook niet van. Ik heb bij een site van me wel een datafeed, die leest dan de producten in via een script, maar dit is echt de complete website inclusief winkelwagentje als website, die dan wordt doorverwezen als je de betaling wilt beëindigen. Best apart, weet ook niet hoe bezoekers zoiets vinden.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 23 november 2012 @ 15:36:29 #138
340341 Blester
Membre très utile
pi_119540604
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee maar dit is blijkbaar echt een script, wist ik ook niet van. Ik heb bij een site van me wel een datafeed, die leest dan de producten in via een script, maar dit is echt de complete website inclusief winkelwagentje als website, die dan wordt doorverwezen als je de betaling wilt beëindigen. Best apart, weet ook niet hoe bezoekers zoiets vinden.
Ik heb nu een soortgelijke website in ontwikkeling (ben vandaag bezig met het design), maar ik denk dat ik toch gewoon linkjes erin zet en dat ze dan naar bol.com gaan.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119542675
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:16 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je het gehele betaalscherm e.d. ook erin kan zetten van bol.com, hoe heb jij dit gedaan?

Een heeft dat eigenlijk wel meer effect dan een doorverwijslink naar de bol.com website. Ik zou namelijk liever inloggen op de website van bol.com zelf dan via een andere website.
Dat is de bol.com shopwidget. Ik heb laserpennen.nl en reisboekenshop.nl ook voorzien van zo een shop en zo heb ik nog een paar handen vol domeinen waar ik hetzelfde mee ga doen. Uiteraard gaat het er nu om om hier voldoende eigen content omheen te zetten voor organische traffic.
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:03:40 #140
340341 Blester
Membre très utile
pi_119543652
Enkele uurtjes bezig geweest met ontwerpen maar het design voor een nieuwe affiliate winkeltje is af :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  vrijdag 23 november 2012 @ 17:11:02 #141
340341 Blester
Membre très utile
pi_119543907
Zo, ook alweer een domeinnaam. Vanavond alvast beginnen met coderen van de layout en dan spoedig online en linkbuilden maar :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119544837
Ik heb het mezelf met mijn projectje wel direct moeilijk gemaakt kwa SEO. Wil ik bijvoorbeeld ranken in Google India zal ik backlinks van sites uit India moeten verkrijgen.

En zo dien ik dat straks voor zo'n 40 verschillende landen te doen als alle content klaar is.
  vrijdag 23 november 2012 @ 18:10:11 #143
340341 Blester
Membre très utile
pi_119545761
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 17:37 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb het mezelf met mijn projectje wel direct moeilijk gemaakt kwa SEO. Wil ik bijvoorbeeld ranken in Google India zal ik backlinks van sites uit India moeten verkrijgen.

En zo dien ik dat straks voor zo'n 40 verschillende landen te doen als alle content klaar is.
Niet zo slim om een website voor 40 landen te maken.. Je kunt je beter focussen op Nederland / België / Engeland / Amerika / Frankrijk / Duitsland en het daar bij laten. Heb je een markt die groot genoeg is.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119546089
What the fuck had net 60 robots van mozilla in 3 minuten, ze komen allemaal uit china. Was dit een soort aanval?
pi_119546653
Ik werk nu bij een internetmarketing bedrijf en mijn taak is nu nog vooral linkbuilding. Hier ben ik met mijn eigen site vrijwel niet mee bezig geweest, nu ik verwacht dat mijn domein + website binnenkort gaan verdwijnen wil ik me hier wel op gaan richten.

Zijn er nog goede tips voor linkbuilding strategie? etc.
- Met zuidelijke groet -
  vrijdag 23 november 2012 @ 18:43:09 #146
340341 Blester
Membre très utile
pi_119546848
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:38 schreef De-Hamster het volgende:
Ik werk nu bij een internetmarketing bedrijf en mijn taak is nu nog vooral linkbuilding. Hier ben ik met mijn eigen site vrijwel niet mee bezig geweest, nu ik verwacht dat mijn domein + website binnenkort gaan verdwijnen wil ik me hier wel op gaan richten.

Zijn er nog goede tips voor linkbuilding strategie? etc.
Huh... Je bent aangenomen bij een bedrijf om voor linkbuilding te zorgen en nu vraag je hier om een linkbuilding strategie? Ik begrijp het niet helemaal.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119548870
Haha ik snap het ook niet echt :')
Facts don't care about your feelings
pi_119549009
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 14:13 schreef Stokkie_ het volgende:
Gevonden een topic of 7 terug. Voor mij een simpel maar duidelijk antwoord. Zou wel goed zijn als er iets in de OP komt idd.

[..]

En bonnetjes bewaren, kilometers bijhouden, etc :)
pi_119549390
Ja hij zal vast heel veel kilometers afreizen en veel zakenlunches houden voor z'n adsense inkomsten :')
Facts don't care about your feelings
pi_119549836
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja hij zal vast heel veel kilometers afreizen en veel zakenlunches houden voor z'n adsense inkomsten :')
Ik kom net terug uit India voor m'n laatste artikel
pi_119549886
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja hij zal vast heel veel kilometers afreizen en veel zakenlunches houden voor z'n adsense inkomsten :')
Nou ik heb vanuit Den Haag een keer m'n oude computer opgehaald uit Emmen om wat te kloten als server, dat heb ik wel op reiskosten gezet :P
  Moderator vrijdag 23 november 2012 @ 20:00:23 #152
42184 crew  DaMart
pi_119549926
Je Adsense-advertenties beperken tot geautoriseerde sites is wel onhandig. Je moet dan ook bijvoorbeeld Google Translate gaan autoriseren, omdat soms een vertaalde versie van je site wordt bekeken waar je anders inkomsten op misloopt.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119550448
Ja dat lijkt mij niks, 70% van de likes op NVus.nl zijn van mensen uit azie e.d.

PS. weet niet of er mensen zijn die interesse hebben in 3D visualisatie, maar die laatste post is ook weer epic hoor.
pi_119550569
Wou dat mijn huis er zo uit zag. Vraag me af of je in real-life ook zoveel licht binnen krijgt :P
Facts don't care about your feelings
pi_119551587
Is idd wel vrij licht, ik woon in een huis met 2 ramen van 4 bij 2, dus op zich, weet ik wel hoe het voelt. Beetje jammer als je privacy wilt :P

pi_119551985
Ik heb juist weinig licht, vanaf 1 kant met 2 ramen en de woning loopt van smal naar breed.

M'n kamer bij het dakterras op het zuiden is wel lekker licht 8-)
Facts don't care about your feelings
pi_119569513
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:43 schreef Blester het volgende:

[..]

Huh... Je bent aangenomen bij een bedrijf om voor linkbuilding te zorgen en nu vraag je hier om een linkbuilding strategie? Ik begrijp het niet helemaal.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 19:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ik snap het ook niet echt :')
Slecht geformuleerd misschien, ik ben daar aangenomen en ik wordt daarin ook opgeleid. Maar als jullie eventueel nog tips en do en donts hebben zou dat enorm helpen natuurlijk.
- Met zuidelijke groet -
pi_119570147
Ik moet ook maar eens komen met nieuwe ideeën, een van mijn projecten is namelijk over nu en twee jaar niet meer bruikbaar.. :(
pi_119570180
Zijn hier Drupal gebruikers?
Wat zijn jullie ervaringen mbt Drupal?

Of kan ik beter een ander programma gebruiken voor het maken van simpele websites?
Eskimo Joe
pi_119570260
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:21 schreef JoshuaL het volgende:
Ik moet ook maar eens komen met nieuwe ideeën, een van mijn projecten is namelijk over nu en twee jaar niet meer bruikbaar.. :(
Je Studenten-OV website? :P
pi_119570537
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:25 schreef CasB het volgende:

[..]

Je Studenten-OV website? :P
Correct, de site heeft weinig nut als ze de studenten OV-chipkaart gaan afschaffen.
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:45:26 #162
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_119570703
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:40 schreef JDx het volgende:
Is idd wel vrij licht, ik woon in een huis met 2 ramen van 4 bij 2, dus op zich, weet ik wel hoe het voelt. Beetje jammer als je privacy wilt :P

[ afbeelding ]
Haagse tramhokjes O+

Is dat bij de Lozerlaan? :P
pi_119570725
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:20 schreef Taciho het volgende:
What the fuck had net 60 robots van mozilla in 3 minuten, ze komen allemaal uit china. Was dit een soort aanval?
Yeps is een soort van badbot, ik vermoed dat je in je logs "indy library" zult terugvinden.

ff wat in je htaccess (zoek ff in google htaccess block indy library of bad bot") pleuren en ze hebben gedaan met spelen.

Grtz
pi_119570930
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 november 2012 20:00 schreef DaMart het volgende:
Je Adsense-advertenties beperken tot geautoriseerde sites is wel onhandig. Je moet dan ook bijvoorbeeld Google Translate gaan autoriseren, omdat soms een vertaalde versie van je site wordt bekeken waar je anders inkomsten op misloopt.
Maar is wel handig om klikbommers te vermijden, en zo je account te vrijwaren van een ban. Lees hier maar eens : http://productforums.goog(...)y-_B4II%5B301-325%5D
pi_119571124
Jahoor, vanmorgen een mailtje dat AdSense is uitgeschakeld voor een site van me :P wel toevallig opeens nadat ik de domeinen prijsgegeven heb. Vast iemand aan het klagen geweest.

Motherfuckers :D

quote:
Hallo,

Met deze e-mail willen we u erop wijzen dat een van uw websites momenteel
niet voldoet aan ons AdSense-programmabeleid. Daardoor *is de weergave van
advertenties uitgeschakeld voor uw website*.

*Probleem-id:* 19447XXX

*De weergave van advertenties is uitgeschakeld voor:*xxxxxxxx.jdx.nl

*Voorbeeldpagina waar de schending is opgetreden:*http://xxxxxxx.jdx.nl/

*Vereiste actie:* controleren of alle overige sites in uw account voldoen
aan het beleid.

*Huidige accountstatus:* actief

*Beschrijving van de schending*


VOLWASSENEN/PORNOGRAFIE: Zoals is vastgelegd in ons programmabeleid, is het
AdSense-uitgevers niet toegestaan Google-advertenties te plaatsen op
pagina's met pornografische inhoud. Dit geldt ook voor foto's of video's
die volledig naakte mensen of seksuele activiteiten bevatten. U vindt meer
informatie over dit beleid in ons Helpcentrum
(https://www.google.com/ad(...)?hl=nl&answer=105957).

*Vereiste actie: controleren of uw account voldoet aan het beleid*

Hoewel de weergave van advertenties is uitgeschakeld voor de hierboven
vermelde site, is uw AdSense-account nog altijd actief. Houd er rekening
mee dat bovenstaande URL slechts als voorbeeld is gegeven en dat dezelfde
schendingen dus ook kunnen optreden op andere pagina's van deze website of
andere websites waarvan u de eigenaar bent. We raden u aan de nodige tijd
te nemen om uw overige sites na te kijken en ervoor te zorgen dat deze
voldoen aan ons beleid. Beheer uw sites volgens het beleid om te vermijden
dat u in de toekomst opnieuw e-mailwaarschuwingen over het beleid van ons
ontvangt. Houd er ook rekening mee dat ons team zich het recht voorbehoudt
accounts op elk moment uit te schakelen als we terugkerende schendingen
detecteren.


*Bezwaren*

Als u bezwaar wilt aantekenen tegen deze uitschakeling, kunt u met de
hierboven vermelde probleem-id contact met ons opnemen via het Helpcentrum:
https://support.google.co(...)?hl=nl&answer=113061.
Bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Het Google AdSense-team
Subdomein maar verwijderd, was een ringtone site van 8 jaar oud, de aangeboden ringtones/wallpapers werden via een partnerprogramma geladen, heb ik geen invloed op, blijkbaar zaten er nu allemaal wallpapers tussen van naakte wijven :P

[ Bericht 39% gewijzigd door JDx op 24-11-2012 14:11:41 ]
pi_119571225
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:05 schreef JDx het volgende:
Jahoor, vanmorgen een mailtje dat AdSense is uitgeschakeld voor een site van me :P wel toevallig opeens nadat ik de domeinen prijsgegeven heb. Vast iemand aan het klagen geweest.

Motherfuckers :D

[..]

Subdomein maar verwijderd, de aangeboden ringtones/wallpapers werden via een partnerprogramma geladen, heb ik geen invloed op, blijkbaar zaten er nu allemaal wallpapers tussen van naakte wijven :P
Aangeraden om al je sites even onder ogen te nemen nu, ze hebben je in het vizier en zou spijtig zijn mocht je volledig je account verliezen. M'n persoonlijke mening natuurlijk.
pi_119571276
Jaoh, ze zeggen alleen niets over privacy policy ofzo. Alleen adult content. Dat staat verder nergens op, dus dat probleem is verholpen.

Was sowieso al van plan om wel overal dat privacy ding op te zetten. Maandag maar ff doen, het is nu party weekend.

Fok! zelf had deze melding toch ook gehad?
pi_119572961
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:13 schreef JDx het volgende:
Jaoh, ze zeggen alleen niets over privacy policy ofzo. Alleen adult content. Dat staat verder nergens op, dus dat probleem is verholpen.

Was sowieso al van plan om wel overal dat privacy ding op te zetten. Maandag maar ff doen, het is nu party weekend.

Fok! zelf had deze melding toch ook gehad?
http://www.serprank.com/privacy-policy-generator/

Mag overigens hopen dat het toeval is, anders wel heel kansloze NSB actie van iemand.
  zaterdag 24 november 2012 @ 16:47:52 #169
340341 Blester
Membre très utile
pi_119574802
Vandaag druk bezig geweest met mijn projectje, gister hele design gemaakt en vandaag de hele code gemaakt. Was nog wel een gekut om het design fatsoenlijk naar HTML / CSS om te zetten, maar uiteindelijk toch allemaal weer gelukt :)

Wil het gaan koppelen aan Bol.com, maar daar krijg je 3% van het verkoopbedrag. Dat zou uitkomen rond de ¤1,50 per sale :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119579194
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:05 schreef JDx het volgende:
Jahoor, vanmorgen een mailtje dat AdSense is uitgeschakeld voor een site van me :P wel toevallig opeens nadat ik de domeinen prijsgegeven heb. Vast iemand aan het klagen geweest.

Motherfuckers :D

Moet wel als je 8 jaar niets hoort, domeinen hier (en op sitedeals e.d.) laat zien en ineens een melding krijgt. Maar goed, gewoon even fixen. Gelukkig geen ban direct :P
Facts don't care about your feelings
pi_119579261
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:16 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Moet wel als je 8 jaar niets hoort, domeinen hier (en op sitedeals e.d.) laat zien en ineens een melding krijgt. Maar goed, gewoon even fixen. Gelukkig geen ban direct :P
Ja en die site was al maanden geen bezoeker op geweest en de laatste dagen opeens wel en allemaal direct of doorverwijs verkeer. Niks via Google ofzo.

Op zich ook wel weer een nette waarschuwing vind ik zelf. Iig niet meteen een ban ofzo inderdaad.
pi_119579810
Dat is het risico van sites openbaar maken, je hebt er altijd van die losers tussen zitten.
Facts don't care about your feelings
pi_119579888
Vlak voordat ik het topic had gesloten op SiteDeals wel alle info weggehaald, anders stond het daar eeuwig op. Maar goed, het feit dat ze niet meteen alles gesloten hebben geeft wel aan dat het verder wel goed zit of dat ze me graag houden als publisher.
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:43:34 #174
340341 Blester
Membre très utile
pi_119580154
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:36 schreef JDx het volgende:
Vlak voordat ik het topic had gesloten op SiteDeals wel alle info weggehaald, anders stond het daar eeuwig op. Maar goed, het feit dat ze niet meteen alles gesloten hebben geeft wel aan dat het verder wel goed zit of dat ze me graag houden als publisher.
Ze verdienen geld aan je, natuurlijk willen ze je dan houden :)

Morgen maar eens wat content verzorgen voor het nieuwe projectje. Eigenlijk heeft het geen content nodig maar toch wel wat beter voor toekomstige SERPs.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:45:29 #175
340341 Blester
Membre très utile
pi_119580209
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:36 schreef JDx het volgende:
Vlak voordat ik het topic had gesloten op SiteDeals wel alle info weggehaald, anders stond het daar eeuwig op. Maar goed, het feit dat ze niet meteen alles gesloten hebben geeft wel aan dat het verder wel goed zit of dat ze me graag houden als publisher.
Trouwens slim om je websitenaam in SD titel te doen :') Typ nu eens bij Google in "Jouwusername.nl".
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119580742
YouTube doet het goed vandaag.
Zit nu al op het aantal views dat ik gisteren rond 23:00 had :)
Lijkt dat ik weer over de 20.000 views kom voor de hele dag.
pi_119580951
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:02 schreef MaGNeT het volgende:
YouTube doet het goed vandaag.
Zit nu al op het aantal views dat ik gisteren rond 23:00 had :)
Lijkt dat ik weer over de 20.000 views kom voor de hele dag.
Wat film jij dan zoal nou? Je hond die door de keuken rent ofzo? En dan goeie namen eraan geven zodat ze gevonden worden?
pi_119580990
Je moet wel met originele shit komen, z'n hond die z'n kat neukt ofzo. Of mag adsense dan niet? :P
Facts don't care about your feelings
pi_119581059
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:02 schreef MaGNeT het volgende:
YouTube doet het goed vandaag.
Zit nu al op het aantal views dat ik gisteren rond 23:00 had :)
Lijkt dat ik weer over de 20.000 views kom voor de hele dag.
Het is echt een verzameling van van alles en nog wat.
Van "how to" filmpjes tot rondrennende fretten.
Al leveren die fretten niets op, hoop er ooit het voer van te kunnen betalen :')

M'n beste kanaal zit nu net over de 2.000.000 views in totaal, sinds maart.
pi_119581111
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Je moet wel met originele shit komen, z'n hond die z'n kat neukt ofzo. Of mag adsense dan niet? :P
Geen idee, heb geen hond en geen kat dus heb het niet kunnen proberen.

Eigenlijk zou ik voor een paar dagen een paar puppy's moeten huren, die filmpjes doen het altijd heel goed :+



Zomaar een paar voorbeelden van pups...
5,5 en 14 miljoen views... Meer dan al mijn kanalen bij elkaar...
pi_119581126
;) belachelijk.
Facts don't care about your feelings
pi_119581739
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:13 schreef YoshiBignose het volgende:
;) belachelijk.
Dit is sowieso een belachelijke manier om rijk te worden :P
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:55:37 #183
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_119582375
Ik heb deze maand tot nu toe 585 euro met een beetje muziek uploaden:)
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:59:49 #184
340341 Blester
Membre très utile
pi_119582506
Hoeveel levert zo'n advertentie van 20 sec nou op? Soms kun je ze overslaan maar soms niet.
~ Love comes unseen; we only see it go
  zaterdag 24 november 2012 @ 21:15:33 #185
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_119582971
Ik zie op youtube trouwens nog steeds absurd veel muziek van bekende artiesten die door andere mensen is geüpload met ads er bij/op. Je zou toch zeggen dat je adsense account daarvoor geband zou kunnen worden, of wordt als ze erachter komen alleen de video geblokkeerd?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_119583574
pi_119589160
:')
Facts don't care about your feelings
pi_119605021
Ik vraag me nu af he... iemand als PSY hoeveel geld zou hij hebben binnen gehaald met AdSense?
Ik heb nu 153 views totaal, dat resulteerde in 18 euro cent.
Heb het even uitgerekend, en het zou óngeveer 150 duizend of 1,5 miljoen euro zijn.
Maar ik ben hier dus niet zeker van... aangezien hij 1 miljard views heeft, en per 1000 views moet je dus (theoretisch gezien) 1euro50 krijgen!(Dit is exclusief advertentie kliks en dergelijke)

Wie kan het mij vertellen..
pi_119607649
Geen idee, ben wel benieuwd idd.

Gister was weer een mooie dag en vandaag ziet er ook rooskleurig uit, morgen alweer dik over de 600 euro als het zo door gaat.
pi_119609620
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 16:50 schreef Braddie het volgende:
Ik vraag me nu af he... iemand als PSY hoeveel geld zou hij hebben binnen gehaald met AdSense?
Ik heb nu 153 views totaal, dat resulteerde in 18 euro cent.
Heb het even uitgerekend, en het zou óngeveer 150 duizend of 1,5 miljoen euro zijn.
Maar ik ben hier dus niet zeker van... aangezien hij 1 miljard views heeft, en per 1000 views moet je dus (theoretisch gezien) 1euro50 krijgen!(Dit is exclusief advertentie kliks en dergelijke)

Wie kan het mij vertellen..
Ik heb ooit gelezen dat er gemiddeld zo'n 800 dollar per 1 miljoen views wordt verdiend op Youtube. Dus dat zal zo'n $800.000 opleveren voor Psy. Omgerekend ¤616.000.
pi_119609682
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:53 schreef JDx het volgende:
Geen idee, ben wel benieuwd idd.

Gister was weer een mooie dag en vandaag ziet er ook rooskleurig uit, morgen alweer dik over de 600 euro als het zo door gaat.
Zozo, ik ben nu ook bezig met deze AdSense, heb nu 153 page views gehad (Mensen die op filmpjes klikte dus) en heb nu 20 eurocent verdient haha.

Sinds de 21e pas bezig though. Post eigen gemaakte muziek (Vaak slaat die nergens op) en ik ben sinds kort ook aan het vloggen geslagen, al ben ik daar nog heel onzeker in (En is het met een Galaxy S3 gefilmt, maargoed.. het is een begin)
pi_119609761
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:42 schreef Eierbal het volgende:

[..]

Ik heb ooit gelezen dat er gemiddeld zo'n 800 dollar per 1 miljoen views wordt verdiend op Youtube. Dus dat zal zo'n $800.000 opleveren voor Psy. Omgerekend ¤616.000.
Dat is zeker niet mis. DAMN. Ik wil ook een viral video :(
RayWilliamJohnson schijnt er millionair van te zijn geworden (Vertelde hij ooit in een interview)
En Shane Dawson verdient per jaar zo`n 400,000 dollar er mee (Dat is 30,000 euro per maand, W.T.F dat verdien je volgens mij amper als je minister president bent van ons land :') )
pi_119610482
Ik heb ook een filmpje die een half miljoen keer is bekeken, wel grappig aangezien het voor sommige mensen een soort doel is om een filmpje te maken die vaker dan 1 miljoen keer bekeken wordt.
  zondag 25 november 2012 @ 19:07:36 #194
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_119610736
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:01 schreef JDx het volgende:
Ik heb ook een filmpje die een half miljoen keer is bekeken, wel grappig aangezien het voor sommige mensen een soort doel is om een filmpje te maken die vaker dan 1 miljoen keer bekeken wordt.
Eigen materiaal of?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_119610990
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:01 schreef JDx het volgende:
Ik heb ook een filmpje die een half miljoen keer is bekeken, wel grappig aangezien het voor sommige mensen een soort doel is om een filmpje te maken die vaker dan 1 miljoen keer bekeken wordt.
Een vriend van me stond ooit in de top 10 best bekeken youtube video`s van 1 dag... als hij AdSense had aan mogen zetten had hij véél geld binnen kunnen halen, maar het was een of ander Bieber filmpje
pi_119611058
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2012 19:07 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Eigen materiaal of?
Ja gewoon een filmpje bij mij thuis van een vriendin van me die half dronken op een stoel zit met de slappe lach :')
pi_119611395
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 19:14 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja gewoon een filmpje bij mij thuis van een vriendin van me die half dronken op een stoel zit met de slappe lach :')
Dat soort dingen wil ik ook gaan filmen, gewoon vrienden van mij die gek doen, of iemand in de kroeg die zich helemaal krom danst, dat soort dingen. kijken of het een hit word enzo
pi_119613450
Gaat goed vandaag, zat om 20:13 al op 13.331 views.
Dat zakt 's nachts na 3 uur altijd nog flink in dus zal ergens rond de 25.000 eindigen vandaag.
pi_119613707
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef MaGNeT het volgende:
Gaat goed vandaag, zat om 20:13 al op 13.331 views.
Dat zakt 's nachts na 3 uur altijd nog flink in dus zal ergens rond de 25.000 eindigen vandaag.
Wat voor een filmpje precies? :)
pi_119614281
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 20:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Wat voor een filmpje precies? :)
4 kanalen, totaal.
pi_119618762
4 kanalen met kut beesten? :')
Facts don't care about your feelings
pi_119621818
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 21:49 schreef YoshiBignose het volgende:
4 kanalen met kut beesten? :')
Nee, 1 kanaal met kutbeesten.
En daar verdien ik amper een zak brokjes mee :P
pi_119629981
Hij had destijds ook het bekende Eva Jinek filmpje toch? :P

Of is dat geheim? :@

Ik had dit weekend weer 2 topdagen :D
pi_119630041
Ik ga deze maand de 70 euro niet halen vrees ik. ;( Zit nu op 54 euro, maar gister was wel een goede dag van meer dan 3,50, maar dat zal wel niet doorzetten...
  Moderator maandag 26 november 2012 @ 09:48:02 #205
42184 crew  DaMart
pi_119630118
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 09:43 schreef CasB het volgende:
Ik ga deze maand de 70 euro niet halen vrees ik. ;( Zit nu op 54 euro, maar gister was wel een goede dag van meer dan 3,50, maar dat zal wel niet doorzetten...
Ik zit tot nu toe op zo'n 38 euro deze maand, dus ik ben benieuwd of ik de 50 ga halen. Dat is vorige maand wel gelukt, dus bij elkaar is dat wel weer een uitbetaling volgende maand :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119630213
Nog een klein beetje meer promoten, iets meer linkbuilding of een site erbij en jullie zitten straks allebei op 100/maand.
pi_119630525
Nouja, momenteel verdien ik denk ik 95% van mijn inkomsten met youtube, dus daar focus ik me momenteel ook op. Er zijn wel een aantal sites die ik nog steeds een keer moet opfrissen.
  Moderator maandag 26 november 2012 @ 10:11:19 #208
42184 crew  DaMart
pi_119630617
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 09:53 schreef JDx het volgende:
Nog een klein beetje meer promoten, iets meer linkbuilding of een site erbij en jullie zitten straks allebei op 100/maand.
Er zit sowieso al vooruitgang in. Sinds ik een paar Nederlandse sites onderhanden heb genomen, scoren die een stuk hoger in Google. Maar meer dan 90% van mijn inkomsten komt van één site die vooral bezoekers uit de VS trekt. Die site is echter behoorlijk omvangrijk, dus het zal nog wel even duren voordat die helemaal geoptimaliseerd is.

Op zich wil ik op die website ook van de frames af, en die vervangen door div en iframes, maar dat wordt een tijdrovend project om dat om te zetten :D.

En ik heb nog wel een idee voor een nieuwe hobbysite met als onderwerp mijn modelspoorbaan. Daar wil ik Youtube dan ook bij betrekken, waarschijnlijk met een nieuw kanaal speciaal voor die site, in plaats van dat de gerelateerde filmpjes in mijn algemene kanaal komen te staan :).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119631370
iframes zijn net zo kut :P die zooi moet je helemaal niet gebruiken.
Facts don't care about your feelings
pi_119631401
Google AdSense zelf zijn iFrames he :P maar goed in de site zelf is het niet echt handig. Beter gebruik je dan gewoon een include via php ofzo.
pi_119631452
Huh adsense is toch geen iframe? Gewoon een javascriptje.. maar goed voor een banner kan ik het nog begrijpen, maar voor gewoon je website heb je in principe echt geen iframes nodig hoor.
Facts don't care about your feelings
  Moderator maandag 26 november 2012 @ 10:52:27 #212
42184 crew  DaMart
pi_119631676
Ik vind het wel handig om menu's en de header vanuit één bestand te laden, zodat bij aanpassingen niet elk bestand hoeft te worden aangepast. Dat is niet echt handig met een website met ruim 600 pagina's. En om al die geïndexeerde pagina's om te zetten naar php lijkt me ook niet heel handig voor de positie in Google.

Dus dat zijn afwegingen waar ik nog een beetje mee worstel momenteel voor de grootste website. De andere sites gebruik ik om een beetje te oefenen met het maken van een lay-out zonder frames.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_119631745
Omzetten naar php lijkt me niet slecht voor de positie in google, maar het is wel even een werkje natuurlijk. Je kan gewoon de html redirecten naar php of de extensie helemaal weg doen.
Facts don't care about your feelings
  Moderator maandag 26 november 2012 @ 10:58:20 #214
42184 crew  DaMart
pi_119631858
Ik heb alleen weinig kennis van php, dus dat moet ik eerst nog onder de knie krijgen voordat ik aan zo'n groot project kan beginnen. Maar wellicht dat mijn nieuwe project een geschikte oefenwebsite daarvoor kan zijn ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 26 november 2012 @ 11:00:02 #215
131603 Afwazig
Serious business
pi_119631913
Hm ik heb net bij Tradetracker een ad aangemaakt bij een affiliateprogramma maar dat werkt toch wel anders dan adsense. Hoe krijg ik die ad in godsnaam op de site? :P
pi_119631959
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 10:52 schreef DaMart het volgende:
En om al die geïndexeerde pagina's om te zetten naar php lijkt me ook niet heel handig voor de positie in Google.

dat weet google helemaal niet, php wordt op de server al verwerkt. de browser krijgt gewoon 1 html pagina.
pi_119632055
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:00 schreef Afwazig het volgende:
Hm ik heb net bij Tradetracker een ad aangemaakt bij een affiliateprogramma maar dat werkt toch wel anders dan adsense. Hoe krijg ik die ad in godsnaam op de site? :P
Gewoon dat knopje code genereren bij promotiemateriaal en die copy paste je net als je adsense code op je site :P
Facts don't care about your feelings
  Moderator maandag 26 november 2012 @ 11:05:30 #218
42184 crew  DaMart
pi_119632081
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

dat weet google helemaal niet, php wordt op de server al verwerkt. de browser krijgt gewoon 1 html pagina.
Maar je krijgt dan toch de extensie .php in plaats van .html? Dan werken verwijzingen naar bestaande pagina's niet meer en dat lijkt me onhandig. Al begreep ik in eerdere posts al dat daarvoor waarschijnlijk ook wel een oplossing is :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 26 november 2012 @ 11:06:49 #219
131603 Afwazig
Serious business
pi_119632114
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:04 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Gewoon dat knopje code genereren bij promotiemateriaal en die copy paste je net als je adsense code op je site :P
Ja ik zie het maar ik krijg deze code:

http://pf.tradetracker.ne(...)&additionalType=2323

Heb even wat ID's met XXX vervangen :P

Het gaat hier om eem productfeed.
pi_119632203
Een productfeed werkt ook anders, dat moet je inlezen met een script.
Facts don't care about your feelings
  maandag 26 november 2012 @ 11:11:41 #221
131603 Afwazig
Serious business
pi_119632237
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Een productfeed werkt ook anders, dat moet je inlezen met een script.
Ja precies maar ik vroeg me dus af hoe dat het makkelijkst is op te zetten. Is daar een wordpress plugin voor? Ik wil zeg maar gewoon een sidebar met die feed erin.
pi_119632257
Ik denk het wel, Joomla heeft er in ieder geval een plugin voor waarmee ik het gebruik. Gewoon iets van feed reader ofzo zoeken. Je leest dat xml bestand (of die link van je) dan in en beetje layout aanpassen waar nodig.

Verdien er geen fuck mee trouwens, wel views en kliks ;(
Facts don't care about your feelings
pi_119632611
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 10:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh adsense is toch geen iframe? Gewoon een javascriptje.. maar goed voor een banner kan ik het nog begrijpen, maar voor gewoon je website heb je in principe echt geen iframes nodig hoor.
Het is een javascript wat een iframe maakt.
pi_119632969
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 11:05 schreef DaMart het volgende:

[..]

Maar je krijgt dan toch de extensie .php in plaats van .html? Dan werken verwijzingen naar bestaande pagina's niet meer en dat lijkt me onhandig. Al begreep ik in eerdere posts al dat daarvoor waarschijnlijk ook wel een oplossing is :P.
ja, dat kan met htaccess:

RewriteEngine on
RewriteRule ^(.*)\.htm$ $1.php [nc]
pi_119634426
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 10:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Huh adsense is toch geen iframe? Gewoon een javascriptje.. maar goed voor een banner kan ik het nog begrijpen, maar voor gewoon je website heb je in principe echt geen iframes nodig hoor.
Nee Adsense niet maar Youtube (wat nu van Google is) met die insluit code gebruikt wel een iframe.
pi_119635881
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 09:39 schreef JDx het volgende:
Hij had destijds ook het bekende Eva Jinek filmpje toch? :P

Of is dat geheim? :@

Ik had dit weekend weer 2 topdagen :D
Da's geen geheim ;)
pi_119636389
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 12:24 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee Adsense niet maar Youtube (wat nu van Google is) met die insluit code gebruikt wel een iframe.
AdSense ook, het javascript wat aangeroepen wordt:
http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js

..........("object"==typeof window.n&&"function"==typeof window.n.createIframe)&&Pa(window)&&document.write(Oa()),document.write(Na());})();
pi_119636738
Betweter :P
Facts don't care about your feelings
pi_119636772
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Betweter :P
Ja heb het in zeker zin nagemaakt die code, dus kan het weten :P
pi_119637654
Is er een verschil in "google friendliness" tussen websites die gemaakt zijn met WordPress en Drupal?
Eskimo Joe
pi_119637960
¤ 0,99 Deze maand tot dusver }:|
  maandag 26 november 2012 @ 14:36:10 #232
340341 Blester
Membre très utile
pi_119638108
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:31 schreef xaban06 het volgende:
¤ 0,99 Deze maand tot dusver }:|
Eind van deze maand kun je een broodje kopen bij je lunch.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119638148
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 14:36 schreef Blester het volgende:

[..]

Eind van deze maand kun je een broodje kopen bij je lunch.
Nee man, je moet eerste de betalingsdrempel halen :D

Geld wat je nog niet hebt moet je ook niet uitgeven ;)
  maandag 26 november 2012 @ 14:38:18 #234
340341 Blester
Membre très utile
pi_119638172
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:37 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee man, je moet eerste de betalingsdrempel halen :D

Geld wat je nog niet hebt moet je ook niet uitgeven ;)
Ohja :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119638219
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 14:36 schreef Blester het volgende:

[..]

Eind van deze maand kun je een broodje kopen bij je lunch.
Het mag van mij toch wel wat meer met 4000 pagina weergaves :(
  maandag 26 november 2012 @ 14:40:17 #236
340341 Blester
Membre très utile
pi_119638239
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Het mag van mij toch wel wat meer met 4000 pagina weergaves :(
3999 keer zelf je pagina bekeken? :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119638270
Ach ja, ik heb een gemiddelde RPM van ¤ 2,28...
Facts don't care about your feelings
pi_119638281
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:40 schreef Blester het volgende:

[..]

3999 keer zelf je pagina bekeken? :)
Mijn eigen IP telt niet mee :)
  maandag 26 november 2012 @ 14:43:00 #239
340341 Blester
Membre très utile
pi_119638316
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:41 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Mijn eigen IP telt niet mee :)
Dan doe je toch wel echt iets heel fout :') Of een CPC van ¤0,01 ofzo....
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119638347
Ad in de footer :P
Facts don't care about your feelings
pi_119638435
Jullie hebben de website al eerder bekeken, ad is helemaal niet in de footer :P Mijn bezoekers houden gewoon niet van klikken.
  maandag 26 november 2012 @ 14:54:56 #242
340341 Blester
Membre très utile
pi_119638724
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 14:46 schreef xaban06 het volgende:
Jullie hebben de website al eerder bekeken, ad is helemaal niet in de footer :P Mijn bezoekers houden gewoon niet van klikken.
Stuur eens linkje.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119639779
Ben alweer vergeten :P
Facts don't care about your feelings
  maandag 26 november 2012 @ 15:56:18 #244
340341 Blester
Membre très utile
pi_119640804
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 15:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ben alweer vergeten :P
Same
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119641640
Daar ik dagelijks met Linux servers werk kom ik best wel wat problemen tegen, hier schrijf ik korte stukjes over.
  maandag 26 november 2012 @ 16:24:06 #246
131603 Afwazig
Serious business
pi_119641691
Dus wie heeft er een goede tradetrackter plugin voor Wordpress? Ik heb er twee geprobeerd maar die doen het niet als je een productfeed in de sidebar wilt.
pi_119641769
Gooi ads in losse posts zelf, niet alleen in de sidebar. En niet die text-links gebruiken, maar 320x200 ads.

Of een 720x90 ad tussen je header en content.
  maandag 26 november 2012 @ 16:28:25 #248
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_119641861
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:22 schreef xaban06 het volgende:
Daar ik dagelijks met Linux servers werk kom ik best wel wat problemen tegen, hier schrijf ik korte stukjes over.
Wel een doelgroep die niet graag op ads klikken denk ik. Grote kans dat veel ook een adblocker gebruiken.
pi_119641960
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:26 schreef CasB het volgende:
Gooi ads in losse posts zelf, niet alleen in de sidebar. En niet die text-links gebruiken, maar 320x200 ads.
Daardoor lijkt het alsof ik de ads echt in hun gezicht druk, niet echt de bedoeling lijkt mij + staat totaal niet bij het 'design'.
pi_119642007
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:31 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Daardoor lijkt het alsof ik de ads echt in hun gezicht druk, niet echt de bedoeling lijkt mij + staat totaal niet bij het 'design'.
Dat blijft altijd een lastig punt, plaats je minder opvallende banners die mooier in het design passen dan verdien je flink minder aan de advertenties.
pi_119642092
quote:
8s.gif Op maandag 26 november 2012 16:24 schreef Afwazig het volgende:
Dus wie heeft er een goede tradetrackter plugin voor Wordpress? Ik heb er twee geprobeerd maar die doen het niet als je een productfeed in de sidebar wilt.
Je zou mijn plugin kunnen proberen (tradetracker-store) die heeft een widget die je in de sidebar kan plaatsen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  maandag 26 november 2012 @ 16:42:12 #252
131603 Afwazig
Serious business
pi_119642393
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:34 schreef RPG het volgende:

[..]

Je zou mijn plugin kunnen proberen (tradetracker-store) die heeft een widget die je in de sidebar kan plaatsen.
Ik ben er nu naar aan het kijken. Als ik een feed wil toevoegen wat moet ik dan bij 'input a xml name' invullen? Niet de link naar de feed die ik heb aangemaakt toch? :@
pi_119642948
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:42 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik ben er nu naar aan het kijken. Als ik een feed wil toevoegen wat moet ik dan bij 'input a xml name' invullen? Niet de link naar de feed die ik heb aangemaakt toch? :@
Heb je een DM gestuurd zodat we niet hele topic om zeep helpen :P
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_119644562
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:22 schreef xaban06 het volgende:
Daar ik dagelijks met Linux servers werk kom ik best wel wat problemen tegen, hier schrijf ik korte stukjes over.
Je moet links een skyscraper plaatsen.
Facts don't care about your feelings
pi_119646795
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:42 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Je moet links een skyscraper plaatsen.
Banners aan de linkerkant werken vaak beter dus die skyscraper zou inderdaad een optie zijn. Misschien kan hij ook het aantal posts per pagina beperken zodat er net zoveel onder elkaar staan als dat de sidebar lang is. Om meer te zien moeten bezoekers dan een volgende pagina aanklikken maar dan staan de banners weer in beeld.
pi_119647521
Leuk, post ik de URL hier voor tips en advies heb ik ineens 15 kliks erbij, waar ik per maand maar aan 10 kliks kom.

Hoe kan ik melding maken van ongeldige kliks?
pi_119648187
Ik klik er niet op iig :P misschien toeval? Wordt het zo snel geüpdatet?
Facts don't care about your feelings
pi_119648232
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik klik er niet op iig :P misschien toeval? Wordt het zo snel geüpdatet?
Toeval? Ik heb per maand maximaal 10-15 kliks. Vandaag heb ik er 14.
  maandag 26 november 2012 @ 19:26:48 #259
340341 Blester
Membre très utile
pi_119648283
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:06 schreef xaban06 het volgende:
Leuk, post ik de URL hier voor tips en advies heb ik ineens 15 kliks erbij, waar ik per maand maar aan 10 kliks kom.

Hoe kan ik melding maken van ongeldige kliks?
http://support.google.com(...)1190500&ctx=as2&rd=1

AdSense doet trouwens niet moeilijk om die paar kliks. Zou wat zijn, als je een keer een goed bericht plaatst en meer bezoekers krijgt dat AdSense begint te zeuren. Is alleen als je weken lang opeens uitschieters hebt.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119648354
Ik heb er inmiddels al een melding van gemaakt bij AdSense.

/edit
ok, verwijderd
/edit

Maak je bekend, wie doet dit?

Nja, ik ga het proberen uit te zoeken via de logs :)

[ Bericht 92% gewijzigd door xaban06 op 26-11-2012 19:37:30 ]
pi_119648450
Oh de computernerd aan het werk :P Mijn IP staat er ook tussen maar ik heb niet geklikt hoor, of is dit gewoon de lijst die je site bezocht hebben?
Facts don't care about your feelings
  maandag 26 november 2012 @ 19:32:05 #262
131603 Afwazig
Serious business
pi_119648478
Ik ben het niet :7.
pi_119648502
Die van m'n werk staat er ook tussen, maar ik heb niet geklikt, alleen gekeken.
  maandag 26 november 2012 @ 19:35:00 #264
340341 Blester
Membre très utile
pi_119648610
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh de computernerd aan het werk :P Mijn IP staat er ook tussen maar ik heb niet geklikt hoor, of is dit gewoon de lijst die je site bezocht hebben?
Idd, die van mij staat er ook tussen. Niet zo fijn dat je zo'n lijst even online knalt...
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119648615
Mijn werk ook, maar ook niet geklikt :) wellicht externe jaloerse volgers die ook een melding hebben gemaakt van 1 van mijn sites ofzo.
pi_119648705
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:35 schreef Blester het volgende:

[..]

Idd, die van mij staat er ook tussen. Niet zo fijn dat je zo'n lijst even online knalt...
Ach het zijn 20 IPs ofzo, wie moet weten wie jij bent. Ik wil het wel verwijderen hoor :)
pi_119648727
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ach het zijn 20 IPs ofzo, wie moet weten wie jij bent. Ik wil het wel verwijderen hoor :)
En verwijderd.
  maandag 26 november 2012 @ 19:37:57 #268
340341 Blester
Membre très utile
pi_119648744
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ach het zijn 20 IPs ofzo, wie moet weten wie jij bent. Ik wil het wel verwijderen hoor :)
Als je wilt even verwijderen :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 26 november 2012 @ 19:38:43 #269
340341 Blester
Membre très utile
pi_119648784
Trouwens, voor die paar euro gaat AdSense niets doen. Als je normaal ¤0,99 krijgt met 10 kliks boeit AdSense het echt niet of je nu een keer op ¤5,- zit e.d.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119648789
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef xaban06 het volgende:

[..]

En verwijderd.
Don't worry, ik gebruik naast Google Analytics ook Statcounter. Vaak zie je dan 'klikjes' maar dat komt doordat veel virusscanners ook linkjes, etc. op websites scannen maar dit is geen klik.
  maandag 26 november 2012 @ 19:39:06 #271
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_119648799
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:37 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ach het zijn 20 IPs ofzo, wie moet weten wie jij bent. Ik wil het wel verwijderen hoor :)
privacy enzo. Niet meer doen :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_119648848
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2012 19:39 schreef Bart het volgende:

[..]

privacy enzo. Niet meer doen :).
Privacy? Vertel.
  maandag 26 november 2012 @ 19:41:15 #273
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_119648883
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:40 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Privacy? Vertel.
Ip-adressen van mensen hier heb je hier gewoon niet neer te plempen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_119648918
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:40 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Privacy? Vertel.
Valt volgens mij wel mee, volgens mij kan normaal gesproken niemand een adres herleiden aan een ip.
  maandag 26 november 2012 @ 19:43:54 #275
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_119648983
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Valt volgens mij wel mee, volgens mij kan normaal gesproken niemand een adres herleiden aan een ip.
maar wel een website, met daarop misschien informatie die de eigenaar niet gelinkt wil zien aan een fok account. Gewoon niet doen dus.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_119648988
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:42 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Valt volgens mij wel mee, volgens mij kan normaal gesproken niemand een adres herleiden aan een ip.
Sommige bedrijfsnamen kun je wel zien aan de hand van een ip-adres.

Trouwens een nieuwe site van me die ik al heb afgeschreven eigenlijk en niet te vinden is in Google heeft opeens een paar kliks via Bing.

Sites die hoog staan in Google kan ik niet eens terugvinden in Bing.
pi_119649108
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:43 schreef JDx het volgende:

[..]

Sommige bedrijfsnamen kun je wel zien aan de hand van een ip-adres.

Trouwens een nieuwe site van me die ik al heb afgeschreven eigenlijk en niet te vinden is in Google heeft opeens een paar kliks via Bing.

Sites die hoog staan in Google kan ik niet eens terugvinden in Bing.
Vergeten, dat klopt, die zie ik soms ook voorbij komen in mijn statistieken. Leuk om te weten waar mensen vanaf komen maar meer ook niet.
  maandag 26 november 2012 @ 19:46:59 #278
340341 Blester
Membre très utile
pi_119649120
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:43 schreef JDx het volgende:

[..]

Sommige bedrijfsnamen kun je wel zien aan de hand van een ip-adres.

Trouwens een nieuwe site van me die ik al heb afgeschreven eigenlijk en niet te vinden is in Google heeft opeens een paar kliks via Bing.

Sites die hoog staan in Google kan ik niet eens terugvinden in Bing.
Ik heb zo vaak gehad dat ik wat meer kliks krijg nadat ik een link openbaar plaats, bijvoorbeeld bij een verkoop e.d. Net of dat wat boeit. Zoals jij ook weet boeit AdSense dit niets, die paar euro geven ze sowieso niets om. Als het enkele weken was zou het misschien wel problemen opleveren. Je hebt het nu in ieder geval doorgegeven aan AdSense, dan kunnen ze je niets verwijten.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119649213
En je hebt waarschijnlijk een recordmaand ;)
Facts don't care about your feelings
pi_119649240
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:48 schreef YoshiBignose het volgende:
En je hebt waarschijnlijk een recordmaand ;)
Haha, yes. 7 euro :)
  maandag 26 november 2012 @ 19:49:51 #281
340341 Blester
Membre très utile
pi_119649260
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:48 schreef YoshiBignose het volgende:
En je hebt waarschijnlijk een recordmaand ;)
Hij haalt met 10 kliks ¤0,99. Het is maar wat je een recordmaand noemt dan :')
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 26 november 2012 @ 19:51:43 #282
340341 Blester
Membre très utile
pi_119649356
Moet aan de slag voor content op een nieuwe website, zoek het echter totaal niet :D

Design is wel mooi geworden, als zeg ik het zelf :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119649569
Welke website gebruiken jullie om prijzen te vergelijken van een product (denk aan vergelijk.nl, beslist.nl, vergelijk.nl etc).
pi_119649600
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 19:56 schreef xaban06 het volgende:
Welke website gebruiken jullie om prijzen te vergelijken van een product (denk aan vergelijk.nl, beslist.nl, vergelijk.nl etc).
kieskeurig.nl
pi_119649855
Meestal de tweakers pricewatch :P tenzij het iets is dat er niet tussen staat dan google ik het gewoon :P
Facts don't care about your feelings
  maandag 26 november 2012 @ 20:02:06 #286
340341 Blester
Membre très utile
pi_119649878
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Meestal de tweakers pricewatch :P tenzij het iets is dat er niet tussen staat dan google ik het gewoon :P
Same, "artikel" vergelijken intypen.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119649958
Waarom ik dit vraag, ik wil ook een project hebben waarmee ik bezoekers kan trekken en wat kan verdienen. Met informatieve sites lukt het mij niet :D

Ik heb een (in mijn ogen) top domein om een een prijs vergelijking website op te zetten.
pi_119650038
Good luck with that, wel erg zware concurrentie daar.
Facts don't care about your feelings
  maandag 26 november 2012 @ 20:05:38 #289
340341 Blester
Membre très utile
pi_119650045
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:03 schreef xaban06 het volgende:
Waarom ik dit vraag, ik wil ook een project hebben waarmee ik bezoekers kan trekken en wat kan verdienen. Met informatieve sites lukt het mij niet :D

Ik heb een (in mijn ogen) top domein om een een prijs vergelijking website op te zetten.
Zijn er al zoveel van, je maakt weinig kans. Ben wel benieuwd welke naam het is.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119650067
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Good luck with that, wel erg zware concurrentie daar.
Volgens mij zijn er 5 grote. Waarom geen zesde :P
pi_119650121
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er 5 grote. Waarom geen zesde :P
Ik denk dat we wel aan een lijstje komen van minimaal 10 redelijke tot grote, concurrentie is inderdaad groot.
pi_119650123
Precies, die veel reclame maken en PR's van 6 en weet ik veel wat hebben. Probeer daar maar tussen te komen...
Facts don't care about your feelings
  maandag 26 november 2012 @ 20:07:51 #293
340341 Blester
Membre très utile
pi_119650140
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er 5 grote. Waarom geen zesde :P
De domeinnaam van je is niet echt heel goed hoor. Het is heel veel werk om zo'n website fatsoenlijk op te zetten. Daar gaan duizenden uren van scriptwerk, producttoevoegen etc. inzitten.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_119650187
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:07 schreef Blester het volgende:

[..]

De domeinnaam van je is niet echt heel goed hoor. Het is heel veel werk om zo'n website fatsoenlijk op te zetten. Daar gaan duizenden uren van scriptwerk, producttoevoegen etc. inzitten.
Scriptwerk doe ik zelf, van mij mag het 2 jaar duren :) Product toevoegen gaat automatisch.
pi_119650227
Nou ja, ik hou niet van geheimzinnig doen, is mijn domein echt zo slecht? :(

prXijsgXelijk.nl

Natuurlijk de x verwijderen :)
pi_119650297
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:07 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik denk dat we wel aan een lijstje komen van minimaal 10 redelijke tot grote, concurrentie is inderdaad groot.
Die bij mij binnenschieten:
prijsvergelijk.nl
vergelijk.nl
beslist.nl
kieskeurig.nl
kelkoo.nl
pricewatch
  maandag 26 november 2012 @ 20:11:07 #297
340341 Blester
Membre très utile
  maandag 26 november 2012 @ 20:21:54 #298
340341 Blester
Membre très utile
pi_119650776
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef xaban06 het volgende:
Nou ja, ik hou niet van geheimzinnig doen, is mijn domein echt zo slecht? :(

prXijsgXelijk.nl

Natuurlijk de x verwijderen :)
Ik vind de domeinnaam persoonlijk nergens op slaan, hoezo een gelijke prijs? Je wilt toch juist de prijzen met elkaar vergelijken? Zijn zat van dit soort domeinnamen vrij.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 26 november 2012 @ 20:40:10 #299
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_119651781
prijsongelijk.nl is nog vrij :P
pi_119652099
Er is er ook eentje die heet el cheapo ofzo haha dat is wel een leuke naam :P
Facts don't care about your feelings
pi_119652397
Gesloten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')