Als een dolle doorklikken, zo is het bij mij gelukt (echter pas bij de 1 na laatste box)quote:Op woensdag 21 november 2012 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaik dacht elke keer dat ik op tijd was, maar nee hoor. Ze hebben gewoon mazzel gehad dat ze erdoor heen zijn gekomen (en er was volgens mij 1 persoon met een scriptje).
Echter, de meesten kregen meteen een error. Maar jij dus een keer niet, en toen kon je bestellen? Mag ik vragen welke browser je gebruikte?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:10 schreef skdevil het volgende:
[..]
Als een dolle doorklikken, zo is het bij mij gelukt (echter pas bij de 1 na laatste box)
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaik dacht elke keer dat ik op tijd was, maar nee hoor. Ze hebben gewoon mazzel gehad dat ze erdoor heen zijn gekomen (en er was volgens mij 1 persoon met een scriptje).
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee. Die van 50 en van 100. Scriptje(Volgens mij de enige manier...)
Chrome heb ik gebruikt, zat op zowel 1DK als op iBOOD zelf, soms was de ene sneller soms de andere, op moment van die box had ik direct via iBOOD niet via 1DK.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:11 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Echter, de meesten kregen meteen een error. Maar jij dus een keer niet, en toen kon je bestellen? Mag ik vragen welke browser je gebruikte?
En dan chrome met autorefresh plugin trouwensquote:Op woensdag 21 november 2012 15:17 schreef skdevil het volgende:
[..]
Chrome heb ik gebruikt, zat op zowel 1DK als op iBOOD zelf, soms was de ene sneller soms de andere, op moment van die box had ik direct via iBOOD niet via 1DK.
Ik had het scriptje inderdaad. Maar alleen omdat ik geen andere mogelijkheid zag. En het heeft ook zijn nadelen, doordat je soms een tijdje niets anders kan bestellen nadat je iets moet annuleren.quote:
Met welk interval? Wat de site refresht zelf toch ook? Of is die refresh te traag?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:18 schreef skdevil het volgende:
[..]
En dan chrome met autorefresh plugin trouwens
Helaas is het te makkelijk om aan een script te komen, echter zonder script kan je het ook voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik had het scriptje inderdaad. Maar alleen omdat ik geen andere mogelijkheid zag. En het heeft ook zijn nadelen, doordat je soms een tijdje niets anders kan bestellen nadat je iets moet annuleren.
1 Secondenquote:Op woensdag 21 november 2012 15:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik had het scriptje inderdaad. Maar alleen omdat ik geen andere mogelijkheid zag. En het heeft ook zijn nadelen, doordat je soms een tijdje niets anders kan bestellen nadat je iets moet annuleren.
[..]
Met welk interval? Wat de site refresht zelf toch ook? Of is die refresh te traag?
Kan deze plugin niet vinden... Linkje?quote:Op woensdag 21 november 2012 15:18 schreef skdevil het volgende:
[..]
En dan chrome met autorefresh plugin trouwens
https://chrome.google.com(...)bpancpelijih/detailsquote:Op woensdag 21 november 2012 15:35 schreef Guul het volgende:
[..]
Kan deze plugin niet vinden... Linkje?
Dank u!quote:Op woensdag 21 november 2012 15:37 schreef skdevil het volgende:
[..]
https://chrome.google.com(...)bpancpelijih/details
quote:Op woensdag 21 november 2012 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:55 schreef GlowMouse het volgende:
Sommige users zien de box voordat andere users hem zien (zelfs als beide users F5'en). Je moet geluk hebben en de juiste server toegewezen kregen, anders vis je bij voorbaat achter het net.
quote:Op woensdag 21 november 2012 14:44 schreef OhNoes het volgende:
[..]Bezorgt de TNT die shirts gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkershirt:
Middelste beest heeft een prijskaartje van 1000E
Middelste shirt:
LOTR-ring leest boek LOTR3, op de grond liggen boeken LOTR 1-2 en the hobbit
rechter shirt spreekt voor zicht
Door dit soort dingen waren er de afgelopen hunts geen boxen.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:07 schreef Guul het volgende:
Waar vinden jullie die scriptjes eigenlijk en hoe werkt dat?
Nee om het terugsturenquote:Op woensdag 21 november 2012 16:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Door dit soort dingen waren er de afgelopen hunts geen boxen.
Ook door het vele doorverkopen trouwens.
Ohja ookquote:Op woensdag 21 november 2012 16:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee om het terugsturen. Maar dat was ook gewoon eigen schuld. Bedoel hoe crap waren die boxen toen wel niet.. waarde van net niks. En veel kapot spul.
Deze keer doen ze het weer goed! De boxen zijn mooi in ieder geval
Niet doordat er geen spullen meer waren om erin te doen aangezien er al heel wat hunts waren geweest denk je?quote:Op woensdag 21 november 2012 16:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Door dit soort dingen waren er de afgelopen hunts geen boxen.
Ook door het vele doorverkopen trouwens.
Dit dusquote:Op woensdag 21 november 2012 16:31 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Niet doordat er geen spullen meer waren om erin te doen aangezien er al heel wat hunts waren geweest denk je?
Geen inhoud = geen boxen. Nu hebben ze weer lekker wat opgespaard en konden er weer 1000 boxen uit.
Laat ze die in die box doenquote:ClickToBuy
Wij gaan a.s Vrijdag een beperkt aantal van deze prachtige 46inch Toshiba TV's verkopen als dagaanbieding. Zorg dat je er Vrijdag op tijd bij bent want op=op!
Het betreft hier het type 46TL938DG 3D-LED-SMART-TV!
Deze kreeg ik:quote:Op woensdag 21 november 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is Sur Plus dan?
Als ik terugkijk bij gemiste deals zie ik opzich wel veel leuke producten staan. Alleen wel erg veel mascara's. Hoop voornamelijk dat de variëteit een beetje groot is en ik dus niet straks van 5 merken mascara heb.
Ik zie het allemaal wel. Ik verwacht echt geen prachtige doos met echt een 200 euro waarde. Maar als ik die 25 euro eruit haal en wat dingetjes heb om weg te geven vind ik het al lang tof.
Hoe doe ik dit?! Ik heb eerder besteld maar geen korting.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Bestel er een, vraag daarna gelijk zo'n kortingscode aan en bestel er dan nog eenJe kan je bestellingen samen laten voegen en dan hoef je geen extra verzendkosten te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |