SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou vooruitquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ik dan?![]()
Naja.. als jullie het niet erg vinden wil ik best met zijn 3en trouwen
Naaah dan ga ik niet iedereen betasten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je weer dronken bent moet dat geen probleem zijn.
ik jou wel, tegen die tijd ben je vast legaalquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Naaah dan ga ik niet iedereen betasten.
Ja jij bent nu bezet, dus voorlopig komt daar sowieso niet na. En ik beloof dat ik hem de volgende keer echt na kom.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, jij komt nooit je afspraken na met mij!
Ohjee moet ik straks kiezenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog even kijken wat Snow zegtdaar heb ik minder vertrouwen in..
Jij hebt een vriendinquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik jou wel, tegen die tijd ben je vast legaal
ik ben geen sletje, kut Geoquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan ik ook niks aan doen dat jij zo'n sletje bent
Je gaat hier er vanuit dat ik weer vrijgezel wordt of wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jij bent nu bezet, dus voorlopig komt daar sowieso niet na. En ik beloof dat ik hem de volgende keer echt na kom.
Praat niet zo tegen mijn chickiequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan ik ook niks aan doen dat jij zo'n sletje bent
Nee je hoeft toch niet per se vrijgezel te zijn of wat?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je gaat hier er vanuit dat ik weer vrijgezel wordt of wat?
Ben jij het vrouwtje of mannetje in de relatie?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Praat niet zo tegen mijn chickie
Nou wat lul je dan met nu ben je bezet? Gewoon een kut smoes wollah.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee je hoeft toch niet per se vrijgezel te zijn of wat?
Vrouw uiteraard.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ben jij het vrouwtje of mannetje in de relatie?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Praat niet zo tegen mijn chickie
wollah ffe dimmen. En dat sloeg nog op het fucken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou wat lul je dan met nu ben je bezet? Gewoon een kut smoes wollah.
Spreekt voor zichquote:
poepstampenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:33 schreef AppelCake het volgende:
Waarom betekend poepen in het Belgisch neuken?
Ohh.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:33 schreef Flippiee het volgende:
wollah ffe dimmen. En dat sloeg nog op het fucken.
Idd heel stomquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:33 schreef AppelCake het volgende:
Waarom betekend poepen in het Belgisch neuken?
Ik heb serieus bij mijn pa gepolst of we in VAK Z konden zitten, maar het werd vak Jquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
flipje zit je nu wel in z? Dan ga ik je voorstellen aan een maatje van me die al eeuwen vrijgezel is.
Dag liefje (dat is speciaal, ik zeg alleen liefje tegen mijn hond)quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:34 schreef Geo4kant het volgende:
Gekwetst en gepikeerddacht dat wij iets speciaals hadden flips..
Ik ben weg
Wat een eikel, hij staat je geluk in de weg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb serieus bij mijn pa gepolst of we in VAK Z konden zitten, maar het werd vak JDusja sorry.
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een eikel, hij staat je geluk in de weg.
Vak Z had je me tegengekomen, vak J kom ik niet in de buurtquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb serieus bij mijn pa gepolst of we in VAK Z konden zitten, maar het werd vak JDusja sorry.
[..]
Dag liefje (dat is speciaal, ik zeg alleen liefje tegen mijn hond)
kakkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Die video!
Maar wat is poepen (als schijten) dan in het Belgisch?
Mijn pa zit vaak vak H omdat mijn oom graag goedkoop zit. Maar echt wat een kut vak.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vak Z had je me tegengekomen, vak J kom ik niet in de buurt
[ afbeelding ]
Ik sta alleen blauwe en als ik moet sluiten stukje gele zone
kakkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Die video!
Maar wat is poepen (als schijten) dan in het Belgisch?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:40 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
kakken
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/poepen
quote:
Yup ik weet het vak Z heeft tenminste sfeerquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn pa zit vaak vak H omdat mijn oom graag goedkoop zit. Maar echt wat een kut vak.Geen sfeer, ouwe wijven die praten over voetbal. En nu dus vak J echt
Ik zeg altijd dat ik ga schijten ....quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Maar dat zegt ge dan toch niet zomaar tege uwe familie?
gadverquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Evelien liet in een geile bui aan Flor weten dat ze goesting had om met hem te poepen.
Maar als de leraar het in de klas heeft over wat voor soorten uitscheidingen er zijn, zegt hij dat kak?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik ga schijten ....![]()
Nee geintje... ik zeg niks als ik naar de wc ga..?
Dan zegt hij ontlastingquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar als de leraar het in de klas heeft over wat voor soorten uitscheidingen er zijn, zegt hij dat kak?
Zitten daar allemaal regels aan verbonden dan, wat je wel/niet mag doen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup ik weet het vak Z heeft tenminste sfeer
Alleen oh zo hinderlijk als ze zodra de wedstrijd is afgelopen en buiten zijn geweest weer naar binnen willenmoet je ze weer tegenhouden enzo... gelukkig mag ik sinds paar wedstrijden gewoon de deuren dichtgooien als het meeste eruit is
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga mijn ontlasting lozen
quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Bedankt voor de informatiequote:Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef promisionxexposed het volgende:
Yup... maar omdat ik geklaagd had over een puntje heb ik nu gewoon een vaste plek waar ik zover mogelijk telkens word ingezet dus ik heb er weinig last meer vanquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zitten daar allemaal regels aan verbonden dan, wat je wel/niet mag doen?
ja zover laat ik het niet komenquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Als je 'poepen' had gezegd hadden we nu heel iets anders gedacht
Wel prettig dan dat daar naar geluisterd wordt!quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup... maar omdat ik geklaagd had over een puntje heb ik nu gewoon een vaste plek waar ik zover mogelijk telkens word ingezet dus ik heb er weinig last meer van. Mag nu zelf beslissen wanneer ik de deuren van de kuip zelf naar de buitenring weer dichtgooi en al die bende omdat het in je 1tje anders niet te doen valt.... als ik dan 1 iemand aanspreek lopen er 5 andere door
Klopt, is ook het voordeel dat ik eigenlijk met iedereen rondom legioenzaal kwa beveiliging en catering goed omga. Dus daarom kon ik daar gewoon vast gaan staanquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel prettig dan dat daar naar geluisterd wordt!
Even onthouden dat.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, is ook het voordeel dat ik eigenlijk met iedereen rondom legioenzaal kwa beveiliging en catering goed omga. Dus daarom kon ik daar gewoon vast gaan staan.
Ook een voordeel is dat ik dan niet hoef te fouilleren!![]()
Enigste slechte punt is er alleen dat er geen porto's zijn daar en ik vrijwel uit het zicht sta van andere beveiligers dus als er een keer wat gebeurt dan is het even wat minder... maarja zien we dan wel weer
Mag je gerust doenquote:
Gozer waarmee ik altijd ga word elk seizoen er 4 keer uitgepikt omdat hij op iemand lijkt die een stadion verbod heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mag je gerust doendit punt word als het goed is volgende wedstrijd opgelost
En we hebben nog een paar dingen waardoor je wel altijd word gezien uiteindelijk.. alles hangt vol met camera's onder andere
Ohh haha. Wel prettiger voor jou.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mag je gerust doendit punt word als het goed is volgende wedstrijd opgelost
En we hebben nog een paar dingen waardoor je wel altijd word gezien uiteindelijk.. alles hangt vol met camera's onder andere
Met stadion verbod en al die zooi heb ik niks te maken gelukkigquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gozer waarmee ik altijd ga word elk seizoen er 4 keer uitgepikt omdat hij op iemand lijkt die een stadion verbod heeft.Elke keer het zelfde gezeik.
alleen dat ze niet wilde daten toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds over A-J gezegd hier? Want dat zegt ze nu op wa.
Niet dat ik weet....quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ze is een borderliner die niet tegen negatieve reacties kan. Grgrquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja iemand lult dingen door ik heb niets verkeerds gezegd:')quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alleen dat ze niet wilde daten toch?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze is een borderliner die niet tegen negatieve reacties kan. Grgr
Ja. Ze lijkt op Pocahontas.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja iemand lult dingen door ik heb niets verkeerds gezegd:')
Stel je aan gozer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja iemand lult dingen door ik heb niets verkeerds gezegd:')
Ik heb altijd gelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook me moet niet aanstellen.
En niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Block haar nu het nog kan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is een bug of zo, heeft iedereenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef FL_Freak het volgende:
Hebben jullie toevallig ook op Whatsapp dat ie bij mensen laatst gezien vandaag tijden aangeeft die niet kloppen? (Die heel ver terug liggen).
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef FL_Freak het volgende:
Hebben jullie toevallig ook op Whatsapp dat ie bij mensen laatst gezien vandaag tijden aangeeft die niet kloppen? (Die heel ver terug liggen).
ja van gisteravond ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef FL_Freak het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige, maar wel echt verrektes irritantquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is een bug of zo, heeft iedereen
Heb ik ook jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef FL_Freak het volgende:
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen krijg ik een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek voor de BBL opleiding![]()
Oeh succes!!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen krijg ik een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek voor de BBL opleiding![]()
Succesquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
spannend!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Van ouderen oorlogsverhalen aanhorenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Stiekem dacht ik al wel dat ik het zou krijgen, want ze hebben een grote mannen tekort bij de zorg![]()
Thnx all
Tof! Good luckquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga binnen 2 weken een dag meedraaien met het bedrijf waar ik een gesprek had vandaag en als het bevalt dan heb ik waarschijnlijk een nieuwe baan
Ik wilde vroegah op de basisschool ook altijd leraar wordenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil eigenlijk geschiedenislerares worden![]()
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
herkenbaar welquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik wilde vroegah op de basisschool ook altijd leraar worden![]()
ik wilde vroeger altijd richting de politie, toen wou ik iets in de AV gaan doen en nu wil ik weer bij de politiequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
die pakjes zijn wel awesomequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik wilde vroeger altijd richting de politie, toen wou ik iets in de AV gaan doen en nu wil ik weer bij de politie
Juli weer solliciteren
Criminologie is ook best interessantquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik wilde vroeger altijd richting de politie, toen wou ik iets in de AV gaan doen en nu wil ik weer bij de politie
Juli weer solliciteren
Waaromquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
haiquote:
Wil er de thuisstudie van doen zodra ik klaar ben met me BOA thuisstudiequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Criminologie is ook best interessant
Tofquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:18 schreef Snowbells het volgende:
Mja mja klinkt zo sufquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waaromtoch juist tof dat je informatie kan doorgeven aan mensen en iemand iets kan leren.
[..]
hai
Ja maar geloof me draag voor de gein een politie pet langer dan 10 minuten... die dingen zitten echt verrotquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die pakjes zijn wel awesome
Iedereen wil geschiedenis docenten hoor Zat werk in.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja mja klinkt zo suf. En er is amper werk in.
Ik ga geen havo doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Havo hierna en dan HBO Geschiedenis leraar.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jullie lijken op elkaar toch?
Ja flauw grapje ik weet
Vrouwen doen dat ook niet, het is een mythe.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef TwyLight het volgende:
Oh wat haat ik afwassenik heb echt een afwasmachine nodig in mijn leven.
Of een vrouw
Dan een willekeurige mbo opleiding (eentje waar je goed teksten leert verwerken denk ik) en dan hbo geschiedenis leraar.quote:
Haha ik denk dat dat meevalt, het is meer het imago dat lesgeven heeft denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mja mja klinkt zo suf. En er is amper werk in.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen doen dat ook niet, het is een mythe.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar geloof me draag voor de gein een politie pet langer dan 10 minuten... die dingen zitten echt verrothoeveel klachten er ook over staan op politie forum enzo haha
En daarbij staan de meeste geschiedenis leraren tegen die tijd in een urn boven de openhaardquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha ik denk dat dat meevalt, het is meer het imago dat lesgeven heeft denk ik.
En dat laatste, is lastig maar je kan niet voorspellen waar er over bijv. 6 jaar behoefte aan is. En op dit moment zijn er sowieso weinig banen.
Kort tijdbestek altijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan ook ja, nog maar 4 maanden om iets te beslissen
Nouuuuu niet zo negatiefquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:24 schreef K-Cash het volgende:
[..]
En daarbij staan de meeste geschiedenis leraren tegen die tijd in een urn boven de openhaard
Klopt want ze doen ook gewoon echt PIJN en dat is gewoon niet overdrevenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]vaak zie ik bij mij in de buurt politie zonder die petjes
hawtquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt want ze doen ook gewoon echt PIJN en dat is gewoon niet overdreven![]()
Vind dat er gewoon een barret moet komen zoals de Kmar soms draagtzit 10x beter
Ja zo een bedoel ik ookquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 die in vliegtuigen kan schijnen en zo! Wel illegaal.
Ik had er een die balonnen liet knallen en lucifers in de fik zettequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://www.meldmisdaadanoniem.nl/quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
een computer met internetquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik voor je smokkelen?
OH EN DITquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een computer met internet
Steekwapens kun je makkelijker verbergen en stiller mee moorden. En nee jeweetzelf-poederquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Poedersuiker? Een steekwapen of een pistool? Dimens die kan je in de bezoekersruimte zien.
Niet echt makkelijk te smokkelenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een computer met internet
Dan regel ik een steekwapen voor je.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Steekwapens kun je makkelijker verbergen en stiller mee moorden. En nee jeweetzelf-poeder
Ik zie je er al staan met zo'n mega machetequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan regel ik een steekwapen voor je.
Die heb ik drie gehad. Allemaal kapot gegaan binnen een korte tijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:35 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik zie je er al staan met zo'n mega machete
50 mW Groen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die heb ik drie gehad. Allemaal kapot gegaan binnen een korte tijd
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je nog wat woorden voor mij over nu de politie mij zoekt?
Ja De eerste ging het knopje erg los zitten na een tijd. De tweede was een SD 302 en na 1 keer de batterij herladen deed die lasers het niet meer en de derde is de groene dot out of focues geraakt.quote:
Ja ik wilde per se een straal zien, rood is zwaak qua dat.quote:
Wil hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het alsnog knap dat dit gewoon een pistool is
Wat voor snow?!
Ik kon er dingen mee verbranden ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Was net nog op TV over die kut lasers..branden gewoon door shit heen. Kunnen vast je ogen verneuken.
rip.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja De eerste ging het knopje erg los zitten na een tijd. De tweede was een SD 302 en na 1 keer de batterij herladen deed die lasers het niet meer en de derde is de groene dot out of focues geraakt.
Dan had je minstens 100 Mw dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kon er dingen mee verbranden ja.
Ahh oke, zijn dat die dingen die ze ook in het stadion gebruiken, die 50 mW?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik wilde per se een straal zien, rood is zwaak qua dat.
Ja had ik net gezien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Was net nog op TV over die kut lasers..branden gewoon door shit heen. Kunnen vast je ogen verneuken.
Irritante kut dingenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kon er dingen mee verbranden ja.
> VBLquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Irritante kut dingenook bij het voetbal steeds meer
die kut mensen mogen van mij een stadion verbod + dikke boete.
Hier ben ik het mee eens ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke agenten.. neem dit kut wijf mee aubquote:
50mW, duurde wel even een tijdje maar het lukte welquote:
stadion kom je ook ver genoeg met 5mWquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ahh oke, zijn dat die dingen die ze ook in het stadion gebruiken, die 50 mW?
Ja bij voetbal zie ik het tegenwoordig ook heel vaak inene is een hit ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deal with it.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke agenten.. neem dit kut wijf mee aubze dealt hard drugs, voel der darm maar na, ook draagt ze een mes. Stop der maar weg voor wat maanden.
Was het dan een normale of een True versie?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
50mW, duurde wel even een tijdje maar het lukte wel
True.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was het dan een normale of een True versie?
Ik scheen dan ook slechts op sterren en op gebouwen in de verte.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon gevaarlijk voor mensen hun ogen, gewoon normaal doen en oprotten. Schijnen op automobilisten of helicopters slaat ook nergens op.
Hard 2 getquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon lief terug doetik doe heel lievvig en jij blijft stom doen.
Dat nieuwsbericht over alcohol is dus mooi voor jouquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die laserpennen zijn wel kut ja
Ik scheen een keer o peen vogel. Viel/vloog direct naar beneden. Voelde mij erna mega schuldigquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik scheen dan ook slechts op sterren en op gebouwen in de verte.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik scheen een keer o peen vogel. Viel/vloog direct naar beneden. Voelde mij erna mega schuldig
Laat staan wat voor schuld gevoel je krijgt als een vliegtuig neerstort, maar het is alleen gevaarlijk als ze willen landen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik scheen een keer o peen vogel. Viel/vloog direct naar beneden. Voelde mij erna mega schuldig
rip hem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Snowbells het volgende:
Onze rode engel heeft een ban. Over een week zal hij wederkeren en over azijn lopen.
Goed nieuws wel jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht over alcohol is dus mooi voor jou!
haha sv toch
Maar voor de rest scheen ik ook alleen op sterren en gebouwen verder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Laat staan wat voor schuld gevoel je krijgt als een vliegtuig neerstort, maar het is alleen gevaarlijk als ze willen landen.
wie?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Snowbells het volgende:
Onze rode engel heeft een ban. Over een week zal hij wederkeren en over azijn lopen.
ja ik weet ik zag het al gebeuren maar hij ging toch ja man echt niet normaal dit wauw.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
vandaag hoorde ik in mijn klas deze grap(het is echt gebeurd)
een neger zegt: hoe komt het dat dit zwart is
zegt iemand anders: zo ben je geboren
ik moest erom lachen want hij ging naar de leraar:
Meneer mevludin discriminititeert(hij kan niet goed uitspreken) mij hij zei:
en daarom moest
Hoi mevludinquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
en daarom moest
ik had entrecotequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:49 schreef FL_Freak het volgende:
Ik eet dadelijk rijst, kip met groente.
lachen manquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
en daarom moest
Smakelijk!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moeder werkt tot 18:00 vandaar!
Ow ik ben weg, eten is klaar!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja helaas
[..]
Gelukkig, sliertjes en bonkjes.
arme jongenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef Oceanview het volgende:
Mn moeder heeft mijn chocola afgepakt.
vraag of ze ongesteld isquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef Oceanview het volgende:
Mn moeder heeft mijn chocola afgepakt.
hoeveel nullen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb money G
[..]
Houd je die wel voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |