Ik heb altijd gelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook me moet niet aanstellen.
En niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Block haar nu het nog kan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is een bug of zo, heeft iedereenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef FL_Freak het volgende:
Hebben jullie toevallig ook op Whatsapp dat ie bij mensen laatst gezien vandaag tijden aangeeft die niet kloppen? (Die heel ver terug liggen).
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef FL_Freak het volgende:
Hebben jullie toevallig ook op Whatsapp dat ie bij mensen laatst gezien vandaag tijden aangeeft die niet kloppen? (Die heel ver terug liggen).
ja van gisteravond ofzoquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef FL_Freak het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige, maar wel echt verrektes irritantquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is een bug of zo, heeft iedereen
Heb ik ook jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:12 schreef FL_Freak het volgende:
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen krijg ik een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek voor de BBL opleiding![]()
Oeh succes!!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen krijg ik een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek voor de BBL opleiding![]()
Succesquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
spannend!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Van ouderen oorlogsverhalen aanhorenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Stiekem dacht ik al wel dat ik het zou krijgen, want ze hebben een grote mannen tekort bij de zorg![]()
Thnx all
Tof! Good luckquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga binnen 2 weken een dag meedraaien met het bedrijf waar ik een gesprek had vandaag en als het bevalt dan heb ik waarschijnlijk een nieuwe baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |