True.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was het dan een normale of een True versie?
Ik scheen dan ook slechts op sterren en op gebouwen in de verte.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon gevaarlijk voor mensen hun ogen, gewoon normaal doen en oprotten. Schijnen op automobilisten of helicopters slaat ook nergens op.
Hard 2 getquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon lief terug doetik doe heel lievvig en jij blijft stom doen.
Dat nieuwsbericht over alcohol is dus mooi voor jouquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die laserpennen zijn wel kut ja
Ik scheen een keer o peen vogel. Viel/vloog direct naar beneden. Voelde mij erna mega schuldigquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik scheen dan ook slechts op sterren en op gebouwen in de verte.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik scheen een keer o peen vogel. Viel/vloog direct naar beneden. Voelde mij erna mega schuldig
Laat staan wat voor schuld gevoel je krijgt als een vliegtuig neerstort, maar het is alleen gevaarlijk als ze willen landen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik scheen een keer o peen vogel. Viel/vloog direct naar beneden. Voelde mij erna mega schuldig
rip hem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Snowbells het volgende:
Onze rode engel heeft een ban. Over een week zal hij wederkeren en over azijn lopen.
Goed nieuws wel jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht over alcohol is dus mooi voor jou!
haha sv toch
Maar voor de rest scheen ik ook alleen op sterren en gebouwen verder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Laat staan wat voor schuld gevoel je krijgt als een vliegtuig neerstort, maar het is alleen gevaarlijk als ze willen landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |