Ja De eerste ging het knopje erg los zitten na een tijd. De tweede was een SD 302 en na 1 keer de batterij herladen deed die lasers het niet meer en de derde is de groene dot out of focues geraakt.quote:
Ja ik wilde per se een straal zien, rood is zwaak qua dat.quote:
Wil hebbenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het alsnog knap dat dit gewoon een pistool is
Wat voor snow?!
Ik kon er dingen mee verbranden ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Was net nog op TV over die kut lasers..branden gewoon door shit heen. Kunnen vast je ogen verneuken.
rip.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja De eerste ging het knopje erg los zitten na een tijd. De tweede was een SD 302 en na 1 keer de batterij herladen deed die lasers het niet meer en de derde is de groene dot out of focues geraakt.
Dan had je minstens 100 Mw dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kon er dingen mee verbranden ja.
Ahh oke, zijn dat die dingen die ze ook in het stadion gebruiken, die 50 mW?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik wilde per se een straal zien, rood is zwaak qua dat.
Ja had ik net gezien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
Was net nog op TV over die kut lasers..branden gewoon door shit heen. Kunnen vast je ogen verneuken.
Irritante kut dingenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kon er dingen mee verbranden ja.
> VBLquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Irritante kut dingenook bij het voetbal steeds meer
die kut mensen mogen van mij een stadion verbod + dikke boete.
Hier ben ik het mee eens ja.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke agenten.. neem dit kut wijf mee aubquote:
50mW, duurde wel even een tijdje maar het lukte welquote:
stadion kom je ook ver genoeg met 5mWquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:38 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ahh oke, zijn dat die dingen die ze ook in het stadion gebruiken, die 50 mW?
Ja bij voetbal zie ik het tegenwoordig ook heel vaak inene is een hit ofzo.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deal with it.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke agenten.. neem dit kut wijf mee aubze dealt hard drugs, voel der darm maar na, ook draagt ze een mes. Stop der maar weg voor wat maanden.
Was het dan een normale of een True versie?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
50mW, duurde wel even een tijdje maar het lukte wel
True.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was het dan een normale of een True versie?
Ik scheen dan ook slechts op sterren en op gebouwen in de verte.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon gevaarlijk voor mensen hun ogen, gewoon normaal doen en oprotten. Schijnen op automobilisten of helicopters slaat ook nergens op.
Hard 2 getquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon lief terug doetik doe heel lievvig en jij blijft stom doen.
Dat nieuwsbericht over alcohol is dus mooi voor jouquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die laserpennen zijn wel kut ja
Ik scheen een keer o peen vogel. Viel/vloog direct naar beneden. Voelde mij erna mega schuldigquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik scheen dan ook slechts op sterren en op gebouwen in de verte.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik scheen een keer o peen vogel. Viel/vloog direct naar beneden. Voelde mij erna mega schuldig
Laat staan wat voor schuld gevoel je krijgt als een vliegtuig neerstort, maar het is alleen gevaarlijk als ze willen landen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik scheen een keer o peen vogel. Viel/vloog direct naar beneden. Voelde mij erna mega schuldig
rip hem.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Snowbells het volgende:
Onze rode engel heeft een ban. Over een week zal hij wederkeren en over azijn lopen.
Goed nieuws wel jaquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht over alcohol is dus mooi voor jou!
haha sv toch
Maar voor de rest scheen ik ook alleen op sterren en gebouwen verder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Laat staan wat voor schuld gevoel je krijgt als een vliegtuig neerstort, maar het is alleen gevaarlijk als ze willen landen.
wie?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:43 schreef Snowbells het volgende:
Onze rode engel heeft een ban. Over een week zal hij wederkeren en over azijn lopen.
ja ik weet ik zag het al gebeuren maar hij ging toch ja man echt niet normaal dit wauw.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
vandaag hoorde ik in mijn klas deze grap(het is echt gebeurd)
een neger zegt: hoe komt het dat dit zwart is
zegt iemand anders: zo ben je geboren
ik moest erom lachen want hij ging naar de leraar:
Meneer mevludin discriminititeert(hij kan niet goed uitspreken) mij hij zei:
en daarom moest
Hoi mevludinquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
en daarom moest
ik had entrecotequote:Op dinsdag 20 november 2012 18:49 schreef FL_Freak het volgende:
Ik eet dadelijk rijst, kip met groente.
lachen manquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
en daarom moest
Smakelijk!quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moeder werkt tot 18:00 vandaar!
Ow ik ben weg, eten is klaar!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja helaas
[..]
Gelukkig, sliertjes en bonkjes.
arme jongenquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef Oceanview het volgende:
Mn moeder heeft mijn chocola afgepakt.
vraag of ze ongesteld isquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:55 schreef Oceanview het volgende:
Mn moeder heeft mijn chocola afgepakt.
hoeveel nullen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb money G
[..]
Houd je die wel voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |