SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overal wel volgens mij, zo kunnen rechters zelfs een democratisch verkozen kabinet ten val brengen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:37 schreef leeell het volgende:
[..]
In Nederland gaat het vaak zat mis mbt. de rechterlijke macht ja
ik kreeg pas een lezing van een (ex)-advocaat die om die reden (dus dwalingen rechterlijke macht) gestopt is met advocatuur maar nu kritische lezingen geeft over de valkuilen van het rechtssysteem enzo, erg tofquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Overal wel volgens mij, zo kunnen rechters zelfs een democratisch verkozen kabinet ten val brengen.
Bazen zijn dan, dirty laundry op straat gooienquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:40 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kreeg pas een lezing van een (ex)-advocaat die om die reden (dus dwalingen rechterlijke macht) gestopt is met advocatuur maar nu kritische lezingen geeft over de valkuilen van het rechtssysteem enzo, erg tof
Met alle respect, maar wellicht is het missen van deze gelegenheid een goede zet.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met alle respect, maar wellicht is het missen van deze gelegenheid een goede zet.
De hele dag Zemmel horen trek ik niet. Met mij velen, meen ik.
Wat praat je enorm wijs voor een 18 jarige.. Prachtigquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef leeell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doe normaal, in het echte leven ben ik zeer eloquent, en deze "grapjes" waren geenszins serieus bedoeld.
Interpretatie, geen laster.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef leeell het volgende:
tevens vind ik het lasterlijk om mijn uitspraken zo te extrapoleren en dan te oordelen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:50 schreef leeell het volgende:
ik zal het voor deze keer door de vingers zien
denk maar even aan je UIquote:
mn broer heeft een lezing van hem gehad op Erasmus, voorderest nietquote:
Ook een baas, sociologen en politici haten hemquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:52 schreef leeell het volgende:
[..]
mn broer heeft een lezing van hem gehad op Erasmus, voorderest niet
tja, eenieder die zijn kop boven het maaiveld uitsteekt wordt neergesabeld in de Nederlandenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook een baas, sociologen en politici haten hem
ik word veel dingen genoemd nadat mensen mij ontmoeten, lief helaas nooitquote:
Kijk naar dit :quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:54 schreef leeell het volgende:
[..]
tja, eenieder die zijn kop boven het maaiveld uitsteekt wordt neergesabeld in de Nederlanden
Herkenbaar, dat zal vast de reden zijn, dat ik dit vind.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:54 schreef leeell het volgende:
[..]
ik word veel dingen genoemd nadat mensen mij ontmoeten, lief helaas nooit
even gebookmarkedquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk naar dit :
Hij komt echt met hele scherpe punten over democratie, bestuur en vrijheid
Neem je tijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:57 schreef leeell het volgende:
[..]
even gebookmarked
heb nu college van 16:30 tot 18:30
gelukkig 5 minuten reistijd
De anders heeft zijn speaker te luid staanquote:Op dinsdag 20 november 2012 16:06 schreef Ambipur het volgende:
Weet iemand waarom je soms jezelf hoort terugpraten als je telefonisch in gesprek bent? Google kon geen uitsluitsel geven en ben er eigenlijk wel benieuwd naar.
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:57 schreef leeell het volgende:
[..]
even gebookmarked
heb nu college van 16:30 tot 18:30
gelukkig 5 minuten reistijd
Mensen die op speakertone bellen..quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De anders heeft zijn speaker te luid staan
Zo bel ik ook! Dan kan je ik tijdens bellen ook andere dingen doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die op speakertone bellen..
Heb 't ook wel eens bij m'n moeder, die gebruikt dat niet.
Speaker van de tel van je moeder, die aan de hoorn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die op speakertone bellen..
Heb 't ook wel eens bij m'n moeder, die gebruikt dat niet.
Mijn collega's zetten het zo hard, dat ik hun gesprek kan mee volgen. Enorm irritant.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zo bel ik ook! Dan kan je ik tijdens bellen ook andere dingen doen.
Oh,nee dat is raar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn collega's zetten het zo hard, dat ik hun gesprek kan mee volgen. Enorm irritant.
Wammes, ik snap 't, dank je
Had vroeger een collega, die sprak zelfs zo als hij ruzie had met z'n ex.. Prachtige momentenquote:
Verslaafd als ik. Moet wat als je je verveelt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
nou leeell. Je hebt je nieuwe SC gevonden.
Mua..mua..quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef Julis het volgende:
Ik vind het het 'perverse' gedrag van zarGon wel meevallen eigenlijk.
Misschien zegt dat wat meer over jou dan zG.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef Julis het volgende:
Ik vind het het 'perverse' gedrag van zarGon wel meevallen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien zegt dat wat meer over jou dan zG.
Hij geilt op vrouwen die benen missen, hoe zie jij dat als iemand met een zekere kennis van spiegology?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:36 schreef Julis het volgende:
Ik vind het het 'perverse' gedrag van zarGon wel meevallen eigenlijk. Zo erg is het niet allemaal, toch?
Een jaartje psychologie-'kennis' heb je daarvoor niet nodig, denk ik. Ik spreek hem bijna elke dag al meer dan twee jaar, maar ik heb hem nooit serieus horen praten over hoe geil vrouwen zonder benen zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij geilt op vrouwen die benen missen, hoe zie jij dat als iemand met een zekere kennis van spiegology?
Pas op, de atheisten zullen je aanvallen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:19 schreef Qalaam het volgende:
[..]
Selam Aleyküm vind ik toch beter klinken.
Merhaba Jülide.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef Julis het volgende:
Hallo!
[..]
Een jaartje psychologie-'kennis' heb je daarvoor niet nodig, denk ik. Ik spreek hem bijna elke dag al meer dan twee jaar, maar ik heb hem nooit horen praten over hoe geil vrouwen zonder benen zijn.
Ze kennen mijn imperialistisch kromzwaard al, geen zorgen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pas op, de atheisten zullen je aanvallen.
Niks dan liefde en respect voor Julis.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:20 schreef Julis het volgende:
Hallo!
[..]
Een jaartje psychologie-'kennis' heb je daarvoor niet nodig, denk ik. Ik spreek hem bijna elke dag al meer dan twee jaar, maar ik heb hem nooit serieus horen praten over hoe geil vrouwen zonder benen zijn.
Ben ik ook niet! Al hoewel als ik je laat raden weet je ook zo wie ik ben. Volgens mij heb je ook niet meer dan 1 gok nodig.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
je weet wel veel als nieuwe user zijnde.
En u is?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:23 schreef Qalaam het volgende:
[..]
Ze kennen mijn imperialistisch kromzwaard al, geen zorgen.
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:25 schreef Qalaam het volgende:
[..]
Ben ik ook niet! Al hoewel als ik je laat raden weet je ook zo wie ik ben. Volgens mij heb je ook niet meer dan 1 gok nodig.
Hoe weet je hoe ik heetquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:21 schreef Qalaam het volgende:
[..]
Merhaba Jülide.
Logisch. Dat doe je ook niet bij de persoon waarvan je houdt, bij vrienden gaan de grenzen eerder los dan bij je geliefde, al denk ik dat grenzen abstracter zijn bij Yavuz.
Ze hebben zo een filmpie op youtube geplaatst met usernames, echte namen en foto's. Gelukkig stond ik er niet tussen joh!quote:
Gehoord? Dat valt overal te lezen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:30 schreef Qalaam het volgende:
Ik heb gehoord dat jullie gaan meeten in Rotterdam. Leuk!
Ik merk het.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gehoord? Dat valt overal te lezen?
Ik zal er wakker om liggen, hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef Qalaam het volgende:
[..]
Ik wil het niet zeggen.En de reden waarom ik het niet wil zeggen wil ik ook niet zeggen
cyptisch hoor, ben je toevallig autistisch, is niet zeldzaam op FOK! , vandaar de vraag, no offense.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:37 schreef Qalaam het volgende:
[..]
Ik wil het niet zeggen.En de reden waarom ik het niet wil zeggen wil ik ook niet zeggen
Ik was eerderquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:46 schreef Qalaam het volgende:
[..]
Had kunnen weten dat jij de eerste was die het zou raden. Ik gooi even een +1 jouw kant op.
Hahaha, struggle for life, maar ik kom er. Ik begrijp alles gelukkig wel, moet komende maand alles erin stampen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:47 schreef Ayca het volgende:
Hehe. Thanks.
Hoe gaat het met je studie en alles?
Helaas, ben kerngezond (geestelijk dan).quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:44 schreef leeell het volgende:
[..]
cyptisch hoor, ben je toevallig autistisch, is niet zeldzaam op FOK! , vandaar de vraag, no offense.
ook dan ben je welkom hoor (neem ik maar even aan)
okee, dat is mooi!quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef Qalaam het volgende:
[..]
Helaas, ben kerngezond (geestelijk dan).
Neuh, was makkelijk.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:25 schreef Qalaam het volgende:
[..]
Ben ik ook niet! Al hoewel als ik je laat raden weet je ook zo wie ik ben. Volgens mij heb je ook niet meer dan 1 gok nodig.
ofcourseequote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef BrandX het volgende:
ik hoor dat ik op een heuse Turkenmeet mag komen![]()
?
en ik mag niet van ambipurquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef BrandX het volgende:
?
De hamvraag is kom je dan ook?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:36 schreef BrandX het volgende:
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |