SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overal wel volgens mij, zo kunnen rechters zelfs een democratisch verkozen kabinet ten val brengen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:37 schreef leeell het volgende:
[..]
In Nederland gaat het vaak zat mis mbt. de rechterlijke macht ja
ik kreeg pas een lezing van een (ex)-advocaat die om die reden (dus dwalingen rechterlijke macht) gestopt is met advocatuur maar nu kritische lezingen geeft over de valkuilen van het rechtssysteem enzo, erg tofquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Overal wel volgens mij, zo kunnen rechters zelfs een democratisch verkozen kabinet ten val brengen.
Bazen zijn dan, dirty laundry op straat gooienquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:40 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kreeg pas een lezing van een (ex)-advocaat die om die reden (dus dwalingen rechterlijke macht) gestopt is met advocatuur maar nu kritische lezingen geeft over de valkuilen van het rechtssysteem enzo, erg tof
Met alle respect, maar wellicht is het missen van deze gelegenheid een goede zet.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met alle respect, maar wellicht is het missen van deze gelegenheid een goede zet.
De hele dag Zemmel horen trek ik niet. Met mij velen, meen ik.
Wat praat je enorm wijs voor een 18 jarige.. Prachtigquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:44 schreef leeell het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doe normaal, in het echte leven ben ik zeer eloquent, en deze "grapjes" waren geenszins serieus bedoeld.
Interpretatie, geen laster.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:46 schreef leeell het volgende:
tevens vind ik het lasterlijk om mijn uitspraken zo te extrapoleren en dan te oordelen
quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:50 schreef leeell het volgende:
ik zal het voor deze keer door de vingers zien
denk maar even aan je UIquote:
mn broer heeft een lezing van hem gehad op Erasmus, voorderest nietquote:
Ook een baas, sociologen en politici haten hemquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:52 schreef leeell het volgende:
[..]
mn broer heeft een lezing van hem gehad op Erasmus, voorderest niet
tja, eenieder die zijn kop boven het maaiveld uitsteekt wordt neergesabeld in de Nederlandenquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ook een baas, sociologen en politici haten hem
ik word veel dingen genoemd nadat mensen mij ontmoeten, lief helaas nooitquote:
Kijk naar dit :quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:54 schreef leeell het volgende:
[..]
tja, eenieder die zijn kop boven het maaiveld uitsteekt wordt neergesabeld in de Nederlanden
Herkenbaar, dat zal vast de reden zijn, dat ik dit vind.quote:Op dinsdag 20 november 2012 15:54 schreef leeell het volgende:
[..]
ik word veel dingen genoemd nadat mensen mij ontmoeten, lief helaas nooit
even gebookmarkedquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kijk naar dit :
Hij komt echt met hele scherpe punten over democratie, bestuur en vrijheid
Neem je tijdquote:Op dinsdag 20 november 2012 15:57 schreef leeell het volgende:
[..]
even gebookmarked
heb nu college van 16:30 tot 18:30
gelukkig 5 minuten reistijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |