Het is voor het rode kruis.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef ZetaOS het volgende:
Waarom heeft onze regering 3.000.000 euro beschikbaar gesteld voor de gaza?
Waarom niet voor de Joden naast Gaza? Ik vind 1 het bedrag te hoog, twee ben ik bang dat ze er hoofddoeken en wapens van gaan kopen/maken.
Omdat we al veel handel drijven met Israël en omdat ze het heel goed hebben in vergelijking met de Palestijnen dus geen humanitaire hulp nodig hebben.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef ZetaOS het volgende:
Waarom niet voor de Joden naast Gaza? Ik vind 1 het bedrag te hoog, twee ben ik bang dat ze er hoofddoeken en wapens van gaan kopen/maken.
Geld naar Hamas, luchtafweer naar Turkijke.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef ZetaOS het volgende:
In Gaza moet je wezen dus.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef Mylene het volgende:
Humanitaire crisis Gaza? De levensverwachting is er hoger dan in Turkije. Wat cijfers:
* infant feeding practices and micronutrient indicators
* infant mortality rate
* life expectancy
Bij een humanitaire crisis denk ik in Afrika, niet aan Gaza waar ook zo'n beetje een magnetron heeft.
[..]
http://www.washingtonpost(...)?sid=ST2010060204691
Jij komt met de stelling van Halsema. Ik reageer erop om aan te geven dat het compleet verschillende situaties zijn, waarbij in het geval van Gaza de bevolking wel degelijk verantwoording draagt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:09 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij reageert op de stelling van Halsema.
Met een zwak argument.
Nu kom je ineens met dit.
Wat probeer jij eigenlijk ?
Nederland heeft niet gezegd of het cash of in natura gaat, je kan natuurlijk ook net als Israel aardig wat miljoenen op Gaza droppen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef ZetaOS het volgende:
Halsema schreef iets over kinderen (die hebben geen stemrecht). Maar nu doe je opeens als onze voorgaande discussie niet heeft plaatsgevonden en je lijdt aan acuut geheugenverlies.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Jij komt met de stelling van Halsema. Ik reageer erop om aan te geven dat het compleet verschillende situaties zijn, waarbij in het geval van Gaza de bevolking wel degelijk verantwoording draagt.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er was een reden dat ik niet heb gereageerd.
Maar goed, blijkbaar hebben kinderen stemrecht in Gaza en heeft IEDEREEN op hamas gestemd.
In Afrika daarentegen hebben ALLE rebellen geen steun van de bevolking en zijn ze ALLEMAAL niet verkozen.
Het feit dat Israëliërs op figuren als Sharon, Netanyahu en Lieberman stemmen maakt Israëlische kinderen ook schuldig in jouw ogen ?
verschrikkelijk zoo jong die had nog een heel leven voor zich.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef Smack10 het volgende:
IDF @IDFSpokesperson
Cpl. Yosef Fartuk, 18, from Emmanuel, was killed earlier today by a rocket fired from Gaza into Israel. His family has been notified.
Ook zeker propaganda?
Dat is niet zo moeilijk, dat is omdat ze denken dat de Israeli's op hun land wonen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
verschrikkelijk zoo jong die had nog een heel leven voor zich.
Ik begrijp echt niet waarom ieman doelbewust onschuldige burgers beschiet met raketten.
Hetzelfde zou gebeurt zijn onder Rutte-I. Heeft niks met de PvdA te maken maar met de NAVO.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Geld naar Hamas, luchtafweer naar Turkijke.
Zegt wat over de visie van onze regering en de invloed van de PVDA hierop.
Sorry, ik dacht dat je enig intelligent vermogen had. Maar zo te zien ben je niet in staat om de relatie tussen mijn comment en de opmerking van halsema te zien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Halsema schreef iets over kinderen (die hebben geen stemrecht). Maar nu doe je opeens als onze voorgaande discussie niet heeft plaatsgevonden en je lijdt aan acuut geheugenverlies.
Dus nogmaals
[..]
Sja, je geeft ze nog geen kwartje. Onze overheid 3 miljoen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, dat is omdat ze denken dat de Israeli's op hun land wonen.
Belachelijk I know, maar zo stupide zijn ze.
de inzet is niet goed, daarom vallen er weinig slachtoffersquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Omdat de palestijnen in verhouding met prulleschieters werken en als antwoord drone's terugkrijgen.
Er zijn hier wel een paar FOKKERS die het je kunnen uitleggen/goedpraten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom ieman doelbewust onschuldige burgers beschiet met raketten.
Jouw conclusie..quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:17 schreef De_Guidance het volgende:
Die 115 Palestijnen zijn natuurlijk niet zielig , geweldig die hypocrisie en dat racisme.
Alsof alleen Israëliërs mensen zijn.
Discussie verloren dus ga je op de Ad hominem toer, moet je helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je enig intelligent vermogen had. Maar zo te zien ben je niet in staat om de relatie tussen mijn comment en de opmerking van halsema te zien.
Ja Samsom en Timmermans kregen 't vast op de heupen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sja, je geeft ze nog geen kwartje. Onze overheid 3 miljoen.
Was een soldaat, korporaal(cpl.). Dan kan je toch niet in de definitie van onschuldige burger spreken toch?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:15 schreef Ali_Baas het volgende:
[..]
Cijfers zijn van Verenigde Naties.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:12 schreef De_Guidance het volgende:
Die cijfers uit Gaza zijn bijzonder onbetrouwbaar.
Gezellig, ik zet de koffie vast klaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik kan zo een paar reacties van jou en Ali nog wat erbij halen.
Geloof ik best. Je sleurt ze ook altijd mee naar de POL SC.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik kan zo een paar reacties van jou en Ali nog wat erbij halen.
Getuige deze opmerking had jij de discussie dus al verloren met je opmerking over accuut geheugenverlies.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Discussie verloren dus ga je op de Ad hominem toer, moet je helemaal zelf weten.
Aangezien Hamas geen officieel leger heeft, zijn daar per definitie alles slachtoffers onschuldig dus?quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Is dit een soldaat? Dan kan je toch niet in de definitie van onschuldige burger spreken toch?
Niet dat dat het minder erg maakt, maar het gaat me om de definitie.
Het is allemaal propaganda wat die @IDFSpokesperson tweet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:13 schreef Smack10 het volgende:
IDF @IDFSpokesperson
Cpl. Yosef Fartuk, 18, from Emmanuel, was killed earlier today by a rocket fired from Gaza into Israel. His family has been notified.
Ook zeker propaganda?
Getuige deze opmerking is jouw taalkennis ondermaats.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:20 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Getuige deze opmerking had jij de discussie dus al verloren met je opmerking over accuut geheugenverlies.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezellig, ik zet de koffie vast klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |