Femke Halsema denkt dat er geen kinderslachtoffertjes vallen in Kunduzquote:
Volgens mij had ik hier al op gereageerd?quote:
quote:Ik kan me niet herinneren dat congolese of afghaanse mensen voor rebellenlegers of taliban hebben gekozen, Hamas daarentegen...
En die keuze voor Hamas was ook bijna noodgedwongen maar goed.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Terrorechte klacht.
Dit moet je ook neerleggen bij de ouders die voor Hamas gekozen hebben denk ik.
Hoe is jullie visie daarop?
Noodgedwongen hoezo? En ja....dat is inderdaad de schuld van de Israeliers.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En die keuze voor Hamas was ook bijna noodgedwongen maar goed.
Is het ook de schuld van de Israëliërs trouwens dat ze figuren als Netanyahu , Lieberman en Sharon kiezen?
Tis ook zon kind soms...quote:
Er was een reden dat ik niet heb gereageerd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:01 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hier al op gereageerd?
[..]
Docufilms van Theroux zijn ook wel mooi mbt dat onderwerp.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:03 schreef Frutsel het volgende:
Gisteren gekeken naar tegenlicht gekeken over de situatie in Hebron. Indrukwekkend
Heb ik ook gezien.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:03 schreef Frutsel het volgende:
Gisteren gekeken naar tegenlicht gekeken over de situatie in Hebron. Indrukwekkend
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
Hij blijft het gewoon herhalen tot we gehersenspoelt zijn mensen.
Deze reacties niet anders eigenlijkquote:
Daar ben ik nog geen jaar geleden ook geweest.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:03 schreef Frutsel het volgende:
Tja , er worden hier steeds dezelfde argumenten gebruikt in een andere vorm gegoten.quote:
Hoe is het eigenlijk met Sharon, hoorde dat ie een logeer partijtje had met Prins Friso en zijn moeder.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En die keuze voor Hamas was ook bijna noodgedwongen maar goed.
Is het ook de schuld van de Israëliërs trouwens dat ze figuren als Netanyahu , Lieberman en Sharon kiezen?
Ik ben dan ook heimelijk een zelfhatende Palestijn.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Deze reacties niet anders eigenlijk
Laten we het gewoon normaal proberen te houden en ontopic
Omdat de palestijnen in verhouding met prulleschieters werken en als antwoord drone's terugkrijgen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:45 schreef ZetaOS het volgende:
weinig slag$offers aan de joodse kant?
Hoe kan dat met zoveel raketten?
Nooit geweten dat het een joodse kolonie was in Palestijns gebiedquote:
Wat een mooi en spannend in elkaar gezet propagandafilmpje van het IDF.quote:Op dinsdag 20 november 2012 18:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zie hier wat voor een feest het is om in het zuiden van Israël te wonen:
Is zeker ook niet waar?
Wat probeer je nu te bereiken met kinderen erbij te halen, meer indruk te kweken. Ik vind ieder individueel onschuldig slachtoffer verschrikkelijk. Maar je moet wel de verantwoording neerleggen waar die hoort.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:04 schreef De_Guidance het volgende:
Er was een reden dat ik niet heb gereageerd.
Maar goed, blijkbaar hebben kinderen stemrecht in Gaza en heeft IEDEREEN op hamas gestemd.
In Afrika daarentegen hebben ALLE rebellen geen steun van de bevolking en zijn ze ALLEMAAL niet verkozen.
Het feit dat Israëliërs op figuren als Sharon, Netanyahu en Lieberman stemmen maakt Israëlische kinderen ook schuldig in jouw ogen ?
Het was wel bizar om te zien inderdaad, hoe die kinderen met haat worden geïnjecteerd gedurende hun opvoeding.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het een joodse kolonie was in Palestijns gebied![]()
Altijd gedacht dat het gewoon een grensstad was met onrusten/-lusten. Bizarre situaties.
Gezien de tekst die je van Femke laat zien denk ik dat de haat er van kinds af aan wordt ingedrillt bij een groot deel van Palestijnse kinderen onder Hamasbewind alsmede de kinderen van de zionisten in bijvoorbeeld Hebron. Bizar om te zien vond ik dat.
Denk dat dat niet (of minder) het geval is in bijv Afrika of Afghanistan.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef ZetaOS het volgende:
Waarom heeft onze regering 3.000.000 euro beschikbaar gesteld voor de gaza?
Waarom niet voor de Joden naast Gaza? Ik vind 1 het bedrag te hoog, twee ben ik bang dat ze er hoofddoeken en wapens van gaan kopen/maken.
Jij reageert op de stelling van Halsema.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te bereiken met kinderen erbij te halen, meer indruk te kweken. Ik vind ieder individueel onschuldig slachtoffer verschrikkelijk. Maar je moet wel de verantwoording neerleggen waar die hoort.
http://www.washingtonpost(...)?sid=ST2010060204691quote:"When Western people come, they have this certain image of Gaza," said Omar Shaban, an economist who heads Pal-Think for Strategic Studies in Gaza. "We have microwaves in our homes, not only me, everybody. If you go to a refugee camp, the house is bad, but the people and the equipment are very modern. The problem is the public infrastructure."
Bah, je zou niet misstaan als haatbaardquote:Op dinsdag 20 november 2012 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een mooi en spannend in elkaar gezet propagandafilmpje van het IDF.
De hoofddoeken maken ze in China, de wapens in Iran.. vermoedelijk bouwen ze er huizen, havens en electracentrales van die bij de Gazaoorlog van 2014 in de as worden gelegd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:08 schreef ZetaOS het volgende:
Waarom heeft onze regering 3.000.000 euro beschikbaar gesteld voor de gaza?
Waarom niet voor de Joden naast Gaza? Ik vind 1 het bedrag te hoog, twee ben ik bang dat ze er hoofddoeken en wapens van gaan kopen/maken.
Die flotillas zaten dan ook vol met Turkse vluchtelingen die een beter leven zochten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:10 schreef Mylene het volgende:
Humanitaire crisis Gaza? De levensverwachting is er hoger dan in Turkije. Wat cijfers:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |