quote:Elke keer als je wijst op humanitaire crisis in Gaza word je voor Hamas-aanhanger uitgemaakt. Ik vind Hamas verschrikkelijk maar sinds wanneer mogen Afghaanse of Congolese kinderen worden afgerekend op het gedrag van de Taliban of rebellenlegers?
En sinds wanneer is wangedrag van Hamas excuus 'bevriend land' alle regels van oorlogsrecht en mensenrechten te laten overtreden?
Femke Halsema
23uur NLse tijdtwitter:mpoppel twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 17:09:00REU: GAZA TRUCE WILL BE DECLARED AT 1900 GMT AND GO INTO EFFECT AT2200 GMT - HAMAS OFFICIAL SAYS reageer retweet
BREAKING: Israel and Hamas agree to Egyptian-brokered ceasefire to begin at 22:00 GMT Tuesday - reportsquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:23 schreef sonnyspek het volgende:
BREAKING: A rocket fired from #Gaza directly hit a building in the central Israeli city of Rishon LeZion. #IsraelUnderFire
Ik kan me niet herinneren dat congolese of afghaanse mensen voor rebellenlegers of taliban hebben gekozen, Hamas daarentegen...quote:
twitter:natlsecuritycnn twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 17:28:15#Israel denies that a cease-fire is reached. Says negotiations "still ongoing" reageer retweet
twitter:natlsecuritycnn twitterde op dinsdag 20-11-2012 om 17:33:37U.S. sends warships near Israel in case evacuation needed http://t.co/YLzXvGYQ reageer retweet
En dan komen de discussies en verwijten weer wie het eerst begonnen was na de wapenstilstandquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:37 schreef UpsideDown het volgende:
Gaat nog geen half uur stand houden zoiets.
http://english.ahram.org.(...)in-Cairo-tonigh.aspxquote:A ceasefire to end almost a week of violence in and around the Gaza Strip is to be announced in Cairo on Tuesday night, Hamas and Islamic Jihad sources told AFP.
"There will be a joint press conference between Hamas and Islamic Jihad and the Egyptian mediators tonight to announce the truce," an Islamic Jihad source told AFP, while a Hamas source confirmed the announcement.
Nee, want door bangmakerij maak je de weg klaar voor de IDF, waardoor het aanvallen makkelijker wordt. Als je gewoon op je plek blijft, dan valt de IDF niet aan.... Tenminste, als ze daadwerkelijk om de burgers geven.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:42 schreef Smack10 het volgende:
Hamas Spokesman Urges Palestinian Civilians to Ignore IDF Warnings
Published on: November 20, 2012
This afternoon, the IDF dropped leaflets over the Gaza Strip, warning civilians to stay away from Hamas operatives and infrastructure.
Schieten ze eindelijk een keer raak? Of een verdwaalde raket...quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:13 schreef rakotto het volgende:
Volgens de Israelische Channel 2 zijn er 5 Israelische soldaten gewond geraakt in Eshkol.
Volgens mij schiet Hamas wel raak af en toe, alleen geven de Israeliers het niet toe om geen gezichtsverlies te lijden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:44 schreef Peunage het volgende:
Schieten ze eindelijk een keer raak? Of een verdwaalde raket...
Flauwekul, genoeg media daar om het tegendeel te laten zien als dat het geval was, ooggetuigen zeggen daar ook genoeg.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:45 schreef rakotto het volgende:
[..]
Volgens mij schiet Hamas wel raak af en toe, alleen geven de Israeliers het niet toe om geen gezichtsverlies te lijden.
ah als een soort menselijk schild die mogelijke aanval afweren bedoel je ... ?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:44 schreef rakotto het volgende:
[..]
Nee, want door bangmakerij maak je de weg klaar voor de IDF, waardoor het aanvallen makkelijker wordt. Als je gewoon op je plek blijft, dan valt de IDF niet aan.... Tenminste, als ze daadwerkelijk om de burgers geven.
Nee dat zie je helemaal verkeerd. Let maar op.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah als een soort menselijk schild die mogelijke aanval afweren bedoel je ... ?
Het is geen menselijk schild. Het is een strategie. Als jij weg loopt van je huis, dan geef je de ander de kans om het over te nemen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ah als een soort menselijk schild die mogelijke aanval afweren bedoel je ... ?
als mijn huis in brand staat ga ik er niet zelf tegenaan staan pissen ... dan bel ik de brandweer en dan maak ik dat ik wegkomquote:Op dinsdag 20 november 2012 18:15 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het is geen menselijk schild. Het is een strategie. Als jij weg loopt van je huis, dan geef je de ander de kans om het over te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |