Hij is een boer.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is iig teruggekomen, en hij moet behoorlijk smerige kleren in de was gegooid hebben.
Dat dacht ik ergens gelezen of gehoord te hebben toentertijd, een lustmoordenaar, dat werd gezegd.quote:
Een boerderij is groot genoeg om iets te verstoppen. misschien heeft ie het wel op de grote bult uitgerookt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is iig teruggekomen, en hij moet behoorlijk smerige kleren in de was gegooid hebben.
Daar kan een boer denk ik heel veel voor verzinnen, maar ik neem aan dat je er ook op doelt dat hij wist wat hij deed. Dat denk ik ook, tenzij hij na de daad tot bezinning kwam en zich realiseerde dat hij de dader was.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre hij toen wist wat hij deed, wat hij met zijn kleren gedaan heeft, hoe hij de staat van zijn kleren verklaard heeft, vrouw, kinderen en ouders in huis, hij komt thuis met waarschijnlijk behoorlijk smerige kleren, het wordt bekend dat er die nacht een meisje vermoord is, en kennelijk heeft hij een verklaring voor z'n kleren die goed genoeg is voor zijn vrouw/ouders.
Uit de Volkskrant:quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch denk ik niet dat hij aan die stoornis lijdt. Het is toch opmerkelijk dat er verder geen wilde verhalen zijn over onverklaarbaar gedrag. Maar het schijnt een nogal simpele ziel te zijn, misschien spelen zijn driften hem soms parten.
Blijkbaar zijn er toch niet veel gekke dingen gebeurd, anders waren dat soort verhalen allang achterhaald door de media aldaar.quote:Ze hoort de verhalen rondgaan op het schoolplein van haar kinderen: als S. drinkt, zou hij soms niet meer weten wat hij doet.
Ah, je koppelde het aan de moord, niet aan het joyriden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ergens gelezen of gehoord te hebben toentertijd, een lustmoordenaar, dat werd gezegd.
Ik heb een boek gelezen over de zaak, hierin werd dat ook gesuggereerd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:47 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ergens gelezen of gehoord te hebben toentertijd, een lustmoordenaar, dat werd gezegd.
Zo'n gemeenschap kan heel gesloten zijn, dus ik ben er niet zo zeker van dat alle sappige verhalen en roddels al naar buiten zijn gekomen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:48 schreef Maja het volgende:
[..]
Uit de Volkskrant:
[..]
Blijkbaar zijn er toch niet veel gekke dingen gebeurd, anders waren dat soort verhalen allang achterhaald door de media aldaar.
Dat dus... of hij heeft de boel bewust weggewerkt (maar dan zal mevrouw wel eea gemist hebben), of hij heeft er een goed excuus voor gehad.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar kan een boer denk ik heel veel voor verzinnen, maar ik neem aan dat je er ook op doelt dat hij wist wat hij deed. Dat denk ik ook, tenzij hij na de daad tot bezinning kwam en zich realiseerde dat hij de dader was.
kleine gemeenschap die dat natuurlijk onder de pet houdt...quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:48 schreef Maja het volgende:
[..]
Uit de Volkskrant:
[..]
Blijkbaar zijn er toch niet veel gekke dingen gebeurd, anders waren dat soort verhalen allang achterhaald door de media aldaar.
Ik kan bijna niet geloven dat zijn vrouw de afgelopen 13 jaar niets aan hem gemerkt heeft. Marianne zal hoe dan ook een aantal keren ter sprake zijn gekomen. En de vrouw moet zich toch ook afgevraagd hebben waar die kleren gebleven waren, waarom haar man zich midden in die nacht ging douchen, waarom zijn aansteker in haar tas gevonden was of wat dan ook. Misschien heeft ze inderdaad nooit een vermoeden gehad, misschien was het een heel trouwe echtgenote die haar man door dik en dun steunde... (wat je vaker ziet in zeer gelovige huishoudens)quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als ze überhaupt gemerkt hebben dat hij weg was.
Bertha III ging op mijn tenen staan en toen gleed ik uit.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
of hij heeft er een goed excuus voor gehad.
Als hij die nacht is gaan fietsen en niet stappen, dan is de kans groot dat hij zijn boerenkloffie aan had. Ik neem aan dat niemand er raar van opkijkt dat die kleren vies of kapot zijn. Zelfs werkkleren met bloed erop lijken me voor een boer nog wel verklaarbaar.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre hij toen wist wat hij deed, wat hij met zijn kleren gedaan heeft, hoe hij de staat van zijn kleren verklaard heeft, vrouw, kinderen en ouders in huis, hij komt thuis met waarschijnlijk behoorlijk smerige kleren, het wordt bekend dat er die nacht een meisje vermoord is, en kennelijk heeft hij een verklaring voor z'n kleren die goed genoeg is voor zijn vrouw/ouders.
Nee, aan de andere kant kan het ook zo zijn dat je nu wel ineens dingen gaat horen die je eerder niet hoorde.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n gemeenschap kan heel gesloten zijn, dus ik ben er niet zo zeker van dat alle sappige verhalen en roddels al naar buiten zijn gekomen.
had de dader dan ook niet beter het lijk kunnen wegwerken ipv zo open te laten liggen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus... of hij heeft de boel bewust weggewerkt (maar dan zal mevrouw wel eea gemist hebben), of hij heeft er een goed excuus voor gehad.
en paar kleren wegwerken gaat wat makkelijker dan een lichaam natuurlijk... en het was al laat/vroeg natuurlijkquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
had de dader dan ook niet beter het lijk kunnen wegwerken ipv zo open te laten liggen?
Hij kwam volgens mij wel eens in de kroeg. Een boer gaat vaak vlak voor hij naar bed gaat nog even naar zijn koeien op de stal om te zien of alles goed gaat. Daar kunnen kleren altijd vies worden. Dat hoeft hij dus niet te verantwoorden aan zijn vrouw.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:50 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat zijn vrouw de afgelopen 13 jaar niets aan hem gemerkt heeft. Marianne zal hoe dan ook een aantal keren ter sprake zijn gekomen. En de vrouw moet zich toch ook afgevraagd hebben waar die kleren gebleven waren, waarom haar man zich midden in die nacht ging douchen, waarom zijn aansteker in haar tas gevonden was of wat dan ook. Misschien heeft ze inderdaad nooit een vermoeden gehad, misschien was het een heel trouwe echtgenote die haar man door dik en dun steunde... (wat je vaker ziet in zeer gelovige huishoudens)
Dat ligt eraan natuurlijk, of hij de tijd en de mogelijheid had dat ongezien te doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
had de dader dan ook niet beter het lijk kunnen wegwerken ipv zo open te laten liggen?
Het was snachts toch? Op een boederij genoeg ruimte. Niemand heeft 'm die nacht blijkbaar gezien dus misschien had het zomaar gekund. Volgens die cafe baas kon je via de andere kant zo ongezien naar de boerderij komen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:53 schreef Re het volgende:
[..]
en paar kleren wegwerken gaat wat makkelijker dan een lichaam natuurlijk... en het was al laat/vroeg natuurlijk
een half uur lopen met een doodnaakt lichaam op je rug lijkt me ook niet echt prettigquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het was snachts toch? Op een boederij genoeg ruimte. Niemand heeft 'm die nacht blijkbaar gezien dus misschien had het zomaar gekund. Volgens die cafe baas kon je via de andere kant zo ongezien naar de boerderij komen.
Naar wat ik ervan heb begrepen en erover heb gelezen zijn haar vrienden via een andere kant het weiland ingelopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:17 schreef Maja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een paar meter naar rechts of naar links. Die konden natuurlijk aangeven waar ze gelopen hebben...
nee mij ook niet, maar dat geldt ook voor iemand verkrachten en vermoorden. Als hij het lijk had willen wegwerken was dat misschien best mogelijk geweest.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:56 schreef Re het volgende:
[..]
een half uur lopen met een doodnaakt lichaam op je rug lijkt me ook niet echt prettig
Zie ook het verhaal van Nicky Verstappen. Bijna net zo iets. Kutdorpquote:Op dinsdag 20 november 2012 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n gemeenschap kan heel gesloten zijn, dus ik ben er niet zo zeker van dat alle sappige verhalen en roddels al naar buiten zijn gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |