abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:33:08 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119426109
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:21 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ik heb het even gegoogled. De politie gaat er dus vanuit dat de verklaring van Geke niet klopt. Hoe zit het met dat meisje dat er volgens Geke ook bij moest zijn?
Hoe zit het daarmee volgens wie? Volgens de Kat en co, die dat meisje kapot hebben gemaakt, die ervoor gezorgd hebben dat haar moeder haar baan kwijtraakte?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:33:39 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119426126
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:29 schreef JohnDDD het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)t-grote-geheim.dhtml

[..]

Wat als S. die avond een stukje is gaan wandelen; Marianne had zin om nog een sigaretje te roken voordat ze naar huis zou gaan en liep een weiland in. Haar fiets had ze netjes in de greppel geparkeerd. S. kwam haar tegen in het weiland en vroeg om een vuurtje of gaf haar juist een vuurtje. Hij ging bij haar zitten, ze praatten wat, hij verkrachtte en doodde haar. Hij liep naar het fietspad, verstopte daar de fiets van Marianne wat dieper in de greppel, en liep toen weer terug het weiland in richting huis.
Als je nog even wil roken ga je niet 's nachts een weiland in om dat te doen lijkt me :+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_119426130
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan het niet zo snel vinden, maar hij schijnt ook nogal religieus te zijn en deel uit te maken van een geloofsgemeenschap. In het verleden stonden kerken niet om hun openheid bekend; menige misstand werd met de mantel der liefde bedekt.
Dat soort dingen worden in kleine gemeenschappen vraag verzwegen maar stiekem weten veel er wel van. Zonder verder conclusies te trekken ga je in dat geval toch afvragen of deze zaak niet eerder opgelost had kunnen worden.
pi_119426155
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:32 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als ze elkaar in het weiland tegen komen zou je dat aan de sporen moeten kunnen zien.
de vraag is: welke foto's zijn er gemaakt? stel dat Jasper S. van de andere kant kwam...daar heeft de politie geen rekening meegehouden wellicht.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_119426184
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:34 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

de vraag is: welke foto's zijn er gemaakt? stel dat Jasper S. van de andere kant kwam...daar heeft de politie geen rekening meegehouden wellicht.
Wat denk je zelf?
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:35:55 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119426201
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:28 schreef Re het volgende:
was het nou een toegewezen psychiater (pieter baan?) of eentje die hij zelf had meegenomen (en waar hij dan waarschijnlijk als patient bij liep - wat weer vertrouwelijk is

ik had begrepen het eerste
Voor een joyride schakelen ze echt geen PBC in.... dan zou NL faillietter zijn dan Griekenland.
In het verslag van oktober 2009 staat ook gewoon dat het de psychiater is die de man zelf ingeschakeld heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119426203
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Alleskids het volgende:

[..]

de BH krijg je meestal niet zomaar los bij een vrouw, het is niet een kledingstuk dat je gemakkelijk bemachtigt. om haar handen vast te binden met een kledingstuk zou de bloes eerder voor handne zijn. dat haar bh af is (of is een bh uit? ik weet dat nooit :% ) dan kan het bijna alleen maar vrijwillig zijn geweest
Een bh uit trekken als de vrouw tegenstribbelt is wellicht inderdaad te lastig. Maar het is wel een feit dat hij haar heeft gekneveld met die bh.
Tja.. dan zou ze al buiten westen geweest moeten zijn om die uit te krijgen en haar te knevelen? maar waarom haar nog knevelen als ze toch al buiten westen is?
Dan heeft ze wellicht toch ook nog een meegewerkt tot het knevelen werd? Kan ook natuurlijk...
Dat het startte voor haar als een vrijpartijtje en dat hij er ineens een sm-achtige sessie van wilde/maken. En toen is het meer een worsteling geworden waarbij hij haar al snel buiten westen had gemaakt, want in het gras schijnen geen sporen van een echte worsteling op de grond te zijn gevonden. Dan is ze als het ware te snel overvallen en buiten westen geraakt.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:37:19 #108
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_119426247
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe zit het daarmee volgens wie? Volgens de Kat en co, die dat meisje kapot hebben gemaakt, die ervoor gezorgd hebben dat haar moeder haar baan kwijtraakte?
Nee, volgens de politie en eventueel andere getuigen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:37:29 #109
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119426254
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor een joyride schakelen ze echt geen PBC in.... dan zou NL faillietter zijn dan Griekenland.
In het verslag van oktober 2009 staat ook gewoon dat het de psychiater is die de man zelf ingeschakeld heeft.
thnx, nu nog weten of S. een frequente klant was bij de psychiater want een dissociatieve stoornis diagnoseren doe je niet in een uurtje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2012 @ 14:38:03 #110
137949 Disana
pi_119426278
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat soort dingen worden in kleine gemeenschappen vraag verzwegen maar stiekem weten veel er wel van. Zonder verder conclusies te trekken ga je in dat geval toch afvragen of deze zaak niet eerder opgelost had kunnen worden.
Ik weet niet of mensen wel durven zwijgen over een moord. Maar vreemd gedrag zou toch zeker bekend moeten zijn, ik hoor eigenlijk nog geen verhalen naar buiten komen over de verdachte.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:38:10 #111
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119426286
Misschien waren ze wel aan het vozen, had ie haar bh al omhoog geschoven toen zij begon tegen te stribbelen en heeft hij haar zo per ongeluk of expres gewurgd met de bh die daar toch al lag.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:38:46 #112
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_119426319
quote:

[..]

Ze zullen van de plek waar het lichaam gevonden is toch gewoon sporen hebben gevolgd. Dus als de dader van de andere kant kwam hadden ze dat toch gewoon gezien.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_119426331
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:31 schreef Alleskids het volgende:

[..]

de BH krijg je meestal niet zomaar los bij een vrouw, het is niet een kledingstuk dat je gemakkelijk bemachtigt. om haar handen vast te binden met een kledingstuk zou de bloes eerder voor handne zijn. dat haar bh af is (of is een bh uit? ik weet dat nooit :% ) dan kan het bijna alleen maar vrijwillig zijn geweest
BH was ook kapotgesneden
know'm sayin?
word? word.
pi_119426362
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik weet niet of mensen wel durven zwijgen over een moord. Maar vreemd gedrag zou toch zeker bekend moeten zijn, ik hoor eigenlijk nog geen verhalen naar buiten komen over de verdachte.
Met de mantel der liefde bedekken, zoals jij stelde, deden ze ook toen hij in die auto reed.

De eigenaar van de VW koestert geen enkele wrok jegens de Oudwoudster. De rechter las een brief voor, waarin de man zich lovend uitlaat. De verdachte staat bekend als 'eerlijk, betrouwbaar en degelijk' en hij verdient volgens de schrijver geen straf of boete. Volgens een door de Oudwoudster geraadpleegde psychiater kan er sprake geweest zijn van een soort van stoornis -'dissociatieve fugue'- waarbij iemand van alles doet, zonder dat hij echt beseft wat hij doet en zonder dat hij zicht heeft op de gevolgen. De officier van justitie wou best aannemen dat de man tijdens het plegen van de feiten enigszins verminderd toerekeningsvatbaar was.

http://www.waldnet.nl/wn/(...)telijk_joyritje.html

Opmerkelijk.
pi_119426363
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 11:47 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]
Ze was anaal en vaginaal verkracht, gewurgd en keel doorgesneden met een spoor van sperma over haar naakte lichaam.
Waar komt deze informatie eigenlijk vandaan?
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:40:31 #116
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119426384
quote:

[..]

Serieus? :') Wat voor debielen werken er bij de politie in jouw wereld
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:40:47 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119426399
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:37 schreef Re het volgende:

[..]

thnx, nu nog weten of S. een frequente klant was bij de psychiater want een dissociatieve stoornis diagnoseren doe je niet in een uurtje
Nee, daardoor ga ik er ook vanuit dat de psychiater een slag om de arm heeft gehouden, met zijn "kan er sprake geweest zijn van..."
Het kan heel goed zijn dat er simpelweg nog niet voldoende tijd was geweest voor een diagnose.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:41:04 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_119426406
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Waar komt deze informatie eigenlijk vandaan?
Dat kon ik alleen bij één of andere gare blog vinden die ook de complottheorie kant op ging.
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2012 @ 14:41:42 #119
137949 Disana
pi_119426433
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:39 schreef DeParo het volgende:

[..]

Met de mantel der liefde bedekken, zoals jij stelde, deden ze ook toen hij in die auto reed.

De eigenaar van de VW koestert geen enkele wrok jegens de Oudwoudster. De rechter las een brief voor, waarin de man zich lovend uitlaat. De verdachte staat bekend als 'eerlijk, betrouwbaar en degelijk' en hij verdient volgens de schrijver geen straf of boete. Volgens een door de Oudwoudster geraadpleegde psychiater kan er sprake geweest zijn van een soort van stoornis -'dissociatieve fugue'- waarbij iemand van alles doet, zonder dat hij echt beseft wat hij doet en zonder dat hij zicht heeft op de gevolgen. De officier van justitie wou best aannemen dat de man tijdens het plegen van de feiten enigszins verminderd toerekeningsvatbaar was.

http://www.waldnet.nl/wn/(...)telijk_joyritje.html

Opmerkelijk.
Klopt, dat was al langs gekomen. En ik ben best nieuwsgierig of er nog meer onder het tafelkleed is geschoven aan opmerkelijk gedrag.
pi_119426526
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Klopt, dat was al langs gekomen. En ik ben best nieuwsgierig of er nog meer onder het tafelkleed is geschoven aan opmerkelijk gedrag.
Daarnaast zou je denken dat hij meer op z'n kerfstok heeft staan, maar dat dacht de politie toentertijd ook al, dat hij dit soort dingen vaker geprobeerd kon hebben.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:44:32 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119426550
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:41 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vraag me af in hoeverre hij toen wist wat hij deed, wat hij met zijn kleren gedaan heeft, hoe hij de staat van zijn kleren verklaard heeft, vrouw, kinderen en ouders in huis, hij komt thuis met waarschijnlijk behoorlijk smerige kleren, het wordt bekend dat er die nacht een meisje vermoord is, en kennelijk heeft hij een verklaring voor z'n kleren die goed genoeg is voor zijn vrouw/ouders.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119426573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vraag me af in hoeverre hij toen wist wat hij deed, wat hij met zijn kleren gedaan heeft, hoe hij de staat van zijn kleren verklaard heeft, vrouw, kinderen en ouders in huis, hij komt thuis met waarschijnlijk behoorlijk smerige kleren, het wordt bekend dat er die nacht een meisje vermoord is, en kennelijk heeft hij een verklaring voor z'n kleren die goed genoeg is voor zijn vrouw/ouders.
Als ze überhaupt gemerkt hebben dat hij weg was.
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2012 @ 14:45:29 #123
137949 Disana
pi_119426576
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Daarnaast zou je denken dat hij meer op z'n kerfstok heeft staan, maar dat dacht de politie toentertijd ook al, dat hij dit soort dingen vaker geprobeerd kon hebben.
En toch denk ik niet dat hij aan die stoornis lijdt. Het is toch opmerkelijk dat er verder geen wilde verhalen zijn over onverklaarbaar gedrag. Maar het schijnt een nogal simpele ziel te zijn, misschien spelen zijn driften hem soms parten.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:45:29 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119426577
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:46:06 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119426597
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:45 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als ze überhaupt gemerkt hebben dat hij weg was.
Hij is iig teruggekomen, en hij moet behoorlijk smerige kleren in de was gegooid hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')