Mag dat niet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef JRRY het volgende:
serieus, lopen 8-9 jarigen in winkelcentra?
De AH zit bij mij om de hoek. Net als een paar basisscholen. Ik denk dat het middagpauze was.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef JRRY het volgende:
Aha. Hier zit de AH ook op de hoek net als enkele basisscholen. Ze zouden die kinders moeten verbannen naar de supermarkt te gaan in pauzes, 8 jaar is daar echt te jong voor. Niet dat ik zelf anders ben/wasquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:24 schreef Toradora het volgende:
[..]
De AH zit bij mij om de hoek. Net als een paar basisscholen. Ik denk dat het middagpauze was.
Ik droeg een bruine leren jas, met een beige colsjaal, een blauwe spijkerbroek, en bruin leren laarsjes. Dat ziet er volgens mij heel normaal uit. Bovendien had ik een merkschoudertas bij me, en een volle boodschappentas. Ik zag er echt niet uit als een zwerverquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Lag het misschien aan je kledij?
Waarom maak je je druk om iets wat een KIND zegt? Zegt genoeg over jouw zelfvertrouwen in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik droeg een bruine leren jas, met een beige colsjaal, een blauwe spijkerbroek, en bruin leren laarsjes. Dat ziet er volgens mij heel normaal uit. Bovendien had ik een merkschoudertas bij me, en een volle boodschappentas. Ik zag er echt niet uit als een zwerver
Dit is FOK!..... Dan mag ik me daar druk om maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om iets wat een KIND zegt? Zegt genoeg over jouw zelfvertrouwen in ieder geval.
Er waren 2 buitenlandse jongens bij, maar het jongetje wat direct begon te schreeuwen was Nederlands volgens mij. Hij riep alleen wajooooooo een paar keer. Alsof hij wel een buitenlander was die straattaal sprak.quote:
Inderdaad weg lopen en de leerplicht ambtenaar inschakelen zoals hier boven staat. En terugschelden dat zijn kankermoeder een zwerver is en hem met zijn eigen tas klappen geven tot hij huilt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Er waren 2 buitenlandse jongens bij, maar het jongetje wat direct begon te schreeuwen was Nederlands volgens mij. Hij riep alleen wajooooooo een paar keer. Alsof hij wel een buitenlander was die straattaal sprak.
Waarschijnlijk middagpauze.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:35 schreef A-mineur het volgende:
Hoort dat tuig niet op school te zitten, bel de leerplicht ambtenaar.
Wat een tuig zeg.quote:
Ik kan natuurlijk om 3 uur naar het schoolplein lopen, kijken of een van die kinderen bij een moeder hoort. Maar ach... Ik weet zelf beter. En wat Mrs.Salvatore zegt, waarom zou ik me druk maken om iets wat een kind zegt. Behalve dan het op Fok! plempen en jullie er mee lastig vallenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:39 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Wat een tuig zeg.
Als ik jou was zou ik ze devolgende keer niet meer helpen.
Of als je die met de ouders ziet zeggen waarom zeg je nu niets meer...
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wees blij dat ze je niet verkracht en beroofd hadden.
Ze zijn er steeds vroeger bij he.
Heb de foto wel zwartwit gemaakt. Omdat de randen van mijn tanden en tandvlees helemaal bruin zijn van het bloed. En dat ziet er wel een beetje onsmakelijk uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinderen zeggen vaak wel de waarheid.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk om 3 uur naar het schoolplein lopen, kijken of een van die kinderen bij een moeder hoort. Maar ach... Ik weet zelf beter. En wat Mrs.Salvatore zegt, waarom zou ik me druk maken om iets wat een kind zegt. Behalve dan het op Fok! plempen en jullie er mee lastig vallen
Vind ik die van een 9 jarige originelerquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef raulbouli het volgende:
Heyo vieze zwerver ooo o yyaaa yooo yeeey
Conclusie: TS is een zwerver.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Equites het volgende:
[..]
Kinderen zeggen vaak wel de waarheid.
Pfffffff doe maar weer zo wispelturigquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:02 schreef Toradora het volgende:
[..]
Vind ik die van een 9 jarige origineler
Je bent zelf een zwerverquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Conclusie: TS is een zwerver.
Je ziet eruit als een junk. Doe er wat aan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Toradora het volgende:
[..]
Je bent zelf een zwerver![]()
En als ik een zwerver ben, ben ik wel 'rijk'. Want ik heb wel een laptop met internet.
Waarom?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Je ziet eruit als een junk. Doe er wat aan.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Toradora het volgende:
[..]
Heb de foto wel zwartwit gemaakt. Omdat de randen van mijn tanden en tandvlees helemaal bruin zijn van het bloed. En dat ziet er wel een beetje onsmakelijk uit.
Ze waren niet bruin toen ik buiten was. Toen had ik ze net schoongemaakt. Maar heb net wat gegeten, dus mn mond zit weer vol bloed![]()
Dat zwarte puntje op mijn voortand is een gaatje. De verwijderde voortand heeft half over mijn andere voortand heen gezeten, dus vanwege het daar niet kunnen poetsen heb ik een klein gaatje. (Ik geef maar alvast de tekst en uitleg voordat sommige fokkers alsnog roepen dat ik rotte tanden heb.)
En maandag word het helemaal opgevuld. En het gaatje gemaakt. Er is een kleine kans dat ik een heel klein spleetje krijg, maar waarschijnlijk niet. En zo wel, ach geen enkel gebit is perfect
Het is beter dan een voortand over je andere voortand te hebben staan
Okay ik snap ze ergens welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar door de rest van je omschreven outfit is het tikje overdreven van ze.
Maar ja kinderen he, die zijn nogal hard.
Dat moet je aan die kids vragen. Of vraag je waarom je hier iets aan moet doen?quote:
Nee ik vraag het aan jou. Jij zegt dat ik er wat aan moet doen omdat ik er uit zie als een junk. Waarom moet ik van jou mijzelf veranderen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat moet je aan die kids vragen. Of vraag je waarom je hier iets aan moet doen?
ik had inderdaad gewoon bij dat kind er ook een voortand uit moeten slaan. En dan vet opgewekt roepen, kijk nu zijn we net tweelingen, leuk he! En dan doorlopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Damntoch juist mooi om dan het spel mee te spelen?
huilie.
Jaaaaaa, nee.. ik bedoel meer van lekker expres tegen hun aan gaan staan of je arm er om heen slaan als ze dat zo vies vinden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
ik had inderdaad gewoon bij dat kind er ook een voortand uit moeten slaan. En dan vet opgewekt roepen, kijk nu zijn we net tweelingen, leuk he! En dan doorlopen.
Maarja, dan zit ik straks vast vanwege kindermishandeling.
Echt nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Toradora het volgende:
[..]
Je bent zelf een zwerver![]()
En als ik een zwerver ben, ben ik wel 'rijk'. Want ik heb wel een laptop met internet.
Awwquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Echt nietalhoewel ik me wel een zwerver voel, na alle rijlessen en vanmorgen gezakt voor examen moet ik nu nog meer geld gaan dokken, stelletje afzetters. Maar dit is niet mijn klaagtopic dus ik stop al met klagen
Daar haal ik toch geen voldoening uit? Bloed wil ik zienquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaaaaaa, nee.. ik bedoel meer van lekker expres tegen hun aan gaan staan of je arm er om heen slaan als ze dat zo vies vinden.
Ow das niet leuk. 1 troost, je zal vast niet zo beroerd rijden als mijn tante, en 18 opnieuw het examen over moeten doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Echt nietalhoewel ik me wel een zwerver voel, na alle rijlessen en vanmorgen gezakt voor examen moet ik nu nog meer geld gaan dokken, stelletje afzetters. Maar dit is niet mijn klaagtopic dus ik stop al met klagen
Shitquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Daar haal ik toch geen voldoening uit? Bloed wil ik zien![]()
Maar voor een volgende keer. Als ik ze tegenkom kan ik er wel brullend achteraan rennen schreeuwend om een lekkere vettige knuffel. Daar heb ik maling aan.
18 keer? Wauw.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:18 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ow das niet leuk. 1 troost, je zal vast niet zo beroerd rijden als mijn tante, en 18 opnieuw het examen over moeten doen.
hahahaha moest lachenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:22 schreef Toradora het volgende:
Zo werd ik net genoemd...![]()
Ik kwam van de winkel af, net boodschappen gehaald. Komen er 4 jongens voorbij gerent, waarvan 1 zijn tas half op zijn schouder had, en deze liet vallen.
Dus ik raap de tas voor hem op, en geef hem terug met een lach. Zoals ik altijd doe.
Alleen heb ik gisteren bij de tandarts mijn voortand laten trekken. Die is 15 jaar geleden half mijn neus in geschoten en moest er nu echt uit. Aanstaande maandag word het netjes opgevuld. Maar ik loop dus even een weekje met een speet tussen mn tanden ( een gat is het niet eens omdat in die 15 jaar de rest van de tanden naar elkaar toe groeide).
Toen dat jongetje dat zag riep hij keihard IELLLLLL GATVERDAMME, EEN VIEZE ZWERVER MET ROTTE TANDEN HAHAHAHAHAHAHA. Dus ik werd boos vroeg aan hem of hij het normaal vond mensen belachelijk te maken nadat ze hem netjes hebben geholpen.
'vieze stinkzwervers zoals jij hoeven mij niet te helpen hahahahahaha'
Toen kreeg ik wurgneigingen en heb ik me omgedraaid en liep veder. Ik was al bijna thuis, maar tot aan de voordeur hebben ze hele-vieze-zwerver ohohoooh (vamos a la playa ritme) zitten zingen![]()
Ik ben net gewoon gepest door een paar 8/9 jarige....
Hoeft niet als jij uitgejoeld wilt worden voor zwerver moet je het lekker zo laten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee ik vraag het aan jou. Jij zegt dat ik er wat aan moet doen omdat ik er uit zie als een junk. Waarom moet ik van jou mijzelf veranderen?
Na maandag zie je er niks meer van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoeft niet als jij uitgejoeld wilt worden voor zwerver moet je het lekker zo laten.
Jammer meid ,als een meisje dat ooit voor mij zou doen krijgt ze een knuffelquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:22 schreef Toradora het volgende:
Zo werd ik net genoemd...![]()
Ik kwam van de winkel af, net boodschappen gehaald. Komen er 4 jongens voorbij gerent, waarvan 1 zijn tas half op zijn schouder had, en deze liet vallen.
Dus ik raap de tas voor hem op, en geef hem terug met een lach. Zoals ik altijd doe.
Alleen heb ik gisteren bij de tandarts mijn voortand laten trekken. Die is 15 jaar geleden half mijn neus in geschoten en moest er nu echt uit. Aanstaande maandag word het netjes opgevuld. Maar ik loop dus even een weekje met een speet tussen mn tanden ( een gat is het niet eens omdat in die 15 jaar de rest van de tanden naar elkaar toe groeide).
Toen dat jongetje dat zag riep hij keihard IELLLLLL GATVERDAMME, EEN VIEZE ZWERVER MET ROTTE TANDEN HAHAHAHAHAHAHA. Dus ik werd boos vroeg aan hem of hij het normaal vond mensen belachelijk te maken nadat ze hem netjes hebben geholpen.
'vieze stinkzwervers zoals jij hoeven mij niet te helpen hahahahahaha'
Toen kreeg ik wurgneigingen en heb ik me omgedraaid en liep veder. Ik was al bijna thuis, maar tot aan de voordeur hebben ze hele-vieze-zwerver ohohoooh (vamos a la playa ritme) zitten zingen![]()
Ik ben net gewoon gepest door een paar 8/9 jarige....
freakquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Daar haal ik toch geen voldoening uit? Bloed wil ik zien![]()
Maar voor een volgende keer. Als ik ze tegenkom kan ik er wel brullend achteraan rennen schreeuwend om een lekkere vettige knuffel. Daar heb ik maling aan.
met energydrank en frikandelbroodjes tochquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef JRRY het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Toradora het volgende:
[..]
Heb de foto wel zwartwit gemaakt. Omdat de randen van mijn tanden en tandvlees helemaal bruin zijn van het bloed. En dat ziet er wel een beetje onsmakelijk uit.
Ze waren niet bruin toen ik buiten was. Toen had ik ze net schoongemaakt. Maar heb net wat gegeten, dus mn mond zit weer vol bloed![]()
Dat zwarte puntje op mijn voortand is een gaatje. De verwijderde voortand heeft half over mijn andere voortand heen gezeten, dus vanwege het daar niet kunnen poetsen heb ik een klein gaatje. (Ik geef maar alvast de tekst en uitleg voordat sommige fokkers alsnog roepen dat ik rotte tanden heb.)
En maandag word het helemaal opgevuld. En het gaatje gemaakt. Er is een kleine kans dat ik een heel klein spleetje krijg, maar waarschijnlijk niet. En zo wel, ach geen enkel gebit is perfect
Het is beter dan een voortand over je andere voortand te hebben staan
Gezien je foto zie ik potentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als je eens onderdak nodig hebt, PM me dan maar![]()
Was niet vies die tand weg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:45 schreef Toradora het volgende:
Tandje is gemaakt! Nu zie ik er niet meer uit als een *ahum* 'vieze zwerver'
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
1 nadeel, ik word er knettergek van dat ik nu een rechter voortand hebik eet als een mongool nu
Oke, smakelijk is het niet. Maar om me nou uit te maken voor zwerver, uit te lachen, en stomme liedjes zingen tot aan mijn deur gaat wel heel ver vind ik hoor...quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:52 schreef kedge het volgende:
Kan me voorstellen dat die jongen er bang van werd en je voor zwerver uitmaakte.
Als jij dat bent in je fobo. Hebben die kerels geen weet van schoonheid.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:55 schreef Toradora het volgende:
[..]
Oke, smakelijk is het niet. Maar om me nou uit te maken voor zwerver, uit te lachen, en stomme liedjes zingen tot aan mijn deur gaat wel heel ver vind ik hoor...
Netjes is het niet, maar ziet er ook zoals zelf al zegt onsmakelijk uit. Resultaat lijkt me belangrijker en dat is weer een mooi gebit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:55 schreef Toradora het volgende:
[..]
Oke, smakelijk is het niet. Maar om me nou uit te maken voor zwerver, uit te lachen, en stomme liedjes zingen tot aan mijn deur gaat wel heel ver vind ik hoor...
Als dat geen date wordt met TS.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:58 schreef Akantha het volgende:
[..]
Als jij dat bent in je fobo. Hebben die kerels geen weet van schoonheid.
Jammer dat je hen niet goed op hun nummer hebt gezet.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:24 schreef Toradora het volgende:
[..]
De AH zit bij mij om de hoek. Net als een paar basisscholen. Ik denk dat het middagpauze was.
Ben ook ontzettend blij met het resultaat! Het is alleen heel erg wennen... 15 jaar is het een gat geweest eigenlijk, ondanks dat de voortand er nog wel in zat. Het voelt zo naar als mijn tanden er nu tegenaan komenquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:59 schreef kedge het volgende:
[..]
Netjes is het niet, maar ziet er ook zoals zelf al zegt onsmakelijk uit. Resultaat lijkt me belangrijker en dat is weer een mooi gebit.
[..]
Als dat geen date wordt met TS.
Ach, nu valt er niks meer te pesten. En ik zie ze bijna iedere dag. Toen ik laatst tegen mijn vriend zei, hee dat zijn die jochies van laatst, rende ze keihard wegquote:Op dinsdag 27 november 2012 14:07 schreef najazeg het volgende:
[..]
Jammer dat je hen niet goed op hun nummer hebt gezet.
Je laten pesten door van die kleintjes
Als het al twee jaar duurt hoe erg had je dan wel niet je gebit verwaarloosd. Of geboren met een scheef gebit ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:12 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ben ook ontzettend blij met het resultaat! Het is alleen heel erg wennen... 15 jaar is het een gat geweest eigenlijk, ondanks dat de voortand er nog wel in zat. Het voelt zo naar als mijn tanden er nu tegenaan komen![]()
Desalniettemin, heeft mijn tandarts toch een knap stukje werk geleverd. Neem volgende week ook een bedankje mee voor hem en de rest die de afgelopen 2 jaar mee hebben geholpen om mijn gebit te repareren.
Pijnlijk zn mooie vrouw te zien en alleen een kusje te krijgen.quote:
Ik zorgde goed voor mijn gebit, maar als peuter/kind zijnde is het nooit gepoetst, kreeg ik wolf, daarna allerlei ontstekingen, en om het af te maken flikkerde ik met mijn voortanden op de stoep waarbij mijn rechtervoortand half mijn neus in schoot. Daarna een beugel gehad om de boel recht te zetten, maar een half jaar later bungelde er 3 kapotte kiezen aan de beugel, en vertoonde mijn snijtanden lichtje scheurtjes. Mijn gebit kon het rechtzetten niet aan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Als het al twee jaar duurt hoe erg had je dan wel niet je gebit verwaarloosd. Of geboren met een scheef gebit ?
Wat voor een rare ziektes heb jij wel niet dat je zo'n k*t-gebit hebt?quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:20 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik zorgde goed voor mijn gebit, maar als peuter/kind zijnde is het nooit gepoetst, kreeg ik wolf, daarna allerlei ontstekingen, en om het af te maken flikkerde ik met mijn voortanden op de stoep waarbij mijn rechtervoortand half mijn neus in schoot. Daarna een beugel gehad om de boel recht te zetten, maar een half jaar later bungelde er 3 kapotte kiezen aan de beugel, en vertoonde mijn snijtanden lichtje scheurtjes. Mijn gebit kon het rechtzetten niet aan.
En dat repareren is een duur geintje. Zeker als je jezelf in de schuldhulpverlening hebt laten plaatsen. Daarom heeft het zo lang geduurd. Er was gewoonweg geen geld.
das waar... aan die foto's te zien heb je een lief lachje en een leuk gezicht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:51 schreef Pharkus het volgende:
Ben blij dat je nu weer een stralende glimlach hebt TS en dat niemand je meer uitlacht.
En dat verbaast je als je er als een junk uitziet ?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger toen ik nog dreadlocks had noemde een vrouw mij een keer vieze junk. Terwijl ze er zelf uit zag als een tokkie met overgewicht, incl trainingsbroek en sportschoenen van de Scapino.
Toen stond ik voor haar bij de kassa en betaalde ik mijn boodschappen met mijn gold card en keer ze zo van: Oh.
Sneu wijfquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:11 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger toen ik nog dreadlocks had noemde een vrouw mij een keer vieze junk. Terwijl ze er zelf uit zag als een tokkie met overgewicht, incl trainingsbroek en sportschoenen van de Scapino.
Toen stond ik voor haar bij de kassa en betaalde ik mijn boodschappen met mijn gold card en keer ze zo van: Oh.
catchyquote:hele-vieze-zwerver ohohoooh (vamos a la playa ritme)
taal van de weg?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
18 keer? Wauw.
Het ging allemaal super goed. Ik was heel relaxed, die man was ook gewoon heel aardig, voor mij gevoel ging het ZO goed dat ik echt dacht dat ik geslaagd was. Ik was ook echt heel verbaasd toen hij zei "slecht nieuws" ik zo whut?! Maar hij vond dat ik te langzaam invoegde op de snelweg en dat ik de taal van de weg niet goed kende. Bullshit man. Maar goed next time better.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |