abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119422896
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Echt niet :o alhoewel ik me wel een zwerver voel, na alle rijlessen en vanmorgen gezakt voor examen moet ik nu nog meer geld gaan dokken, stelletje afzetters. Maar dit is niet mijn klaagtopic dus ik stop al met klagen ;(
Aww :'(
pi_119422937
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:12 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jaaaaaa, nee.. ik bedoel meer van lekker expres tegen hun aan gaan staan of je arm er om heen slaan als ze dat zo vies vinden.
Daar haal ik toch geen voldoening uit? Bloed wil ik zien })

Maar voor een volgende keer. Als ik ze tegenkom kan ik er wel brullend achteraan rennen schreeuwend om een lekkere vettige knuffel. Daar heb ik maling aan. :D
pi_119423034
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Echt niet :o alhoewel ik me wel een zwerver voel, na alle rijlessen en vanmorgen gezakt voor examen moet ik nu nog meer geld gaan dokken, stelletje afzetters. Maar dit is niet mijn klaagtopic dus ik stop al met klagen ;(
Ow das niet leuk. 1 troost, je zal vast niet zo beroerd rijden als mijn tante, en 18 opnieuw het examen over moeten doen.
  dinsdag 20 november 2012 @ 13:18:53 #54
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_119423060
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:

[..]

Maar voor een volgende keer. Als ik ze tegenkom kan ik er wel brullend achteraan rennen schreeuwend om een lekkere vettige knuffel. Daar heb ik maling aan. :D
Shit :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_119423115
TS lijkt op een vieze zwerver :')
pi_119423195
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:18 schreef Toradora het volgende:

[..]

Ow das niet leuk. 1 troost, je zal vast niet zo beroerd rijden als mijn tante, en 18 opnieuw het examen over moeten doen.
18 keer? Wauw.

Het ging allemaal super goed. Ik was heel relaxed, die man was ook gewoon heel aardig, voor mij gevoel ging het ZO goed dat ik echt dacht dat ik geslaagd was. Ik was ook echt heel verbaasd toen hij zei "slecht nieuws" ik zo whut?! Maar hij vond dat ik te langzaam invoegde op de snelweg en dat ik de taal van de weg niet goed kende. Bullshit man. Maar goed next time better.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:17:27 #57
389188 lfcjimm
Memento Vivere
pi_119427750
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:22 schreef Toradora het volgende:
Zo werd ik net genoemd... ;(

Ik kwam van de winkel af, net boodschappen gehaald. Komen er 4 jongens voorbij gerent, waarvan 1 zijn tas half op zijn schouder had, en deze liet vallen.

Dus ik raap de tas voor hem op, en geef hem terug met een lach. Zoals ik altijd doe.
Alleen heb ik gisteren bij de tandarts mijn voortand laten trekken. Die is 15 jaar geleden half mijn neus in geschoten en moest er nu echt uit. Aanstaande maandag word het netjes opgevuld. Maar ik loop dus even een weekje met een speet tussen mn tanden ( een gat is het niet eens omdat in die 15 jaar de rest van de tanden naar elkaar toe groeide).

Toen dat jongetje dat zag riep hij keihard IELLLLLL GATVERDAMME, EEN VIEZE ZWERVER MET ROTTE TANDEN HAHAHAHAHAHAHA. Dus ik werd boos vroeg aan hem of hij het normaal vond mensen belachelijk te maken nadat ze hem netjes hebben geholpen.

'vieze stinkzwervers zoals jij hoeven mij niet te helpen hahahahahaha'

Toen kreeg ik wurgneigingen en heb ik me omgedraaid en liep veder. Ik was al bijna thuis, maar tot aan de voordeur hebben ze hele-vieze-zwerver ohohoooh (vamos a la playa ritme) zitten zingen :'(

Ik ben net gewoon gepest door een paar 8/9 jarige.... :'(
hahahaha moest lachen
DeMooy
  dinsdag 20 november 2012 @ 15:51:30 #58
389496 fb12fb12
Come at me,bro
pi_119428654
Ts is een vieze zwerver :')
pi_119432208
hele-vieze-zwerver, oh oh oh oh
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:24:13 #60
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_119432391
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef Toradora het volgende:

[..]

Nee ik vraag het aan jou. Jij zegt dat ik er wat aan moet doen omdat ik er uit zie als een junk. Waarom moet ik van jou mijzelf veranderen?
Hoeft niet als jij uitgejoeld wilt worden voor zwerver moet je het lekker zo laten.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_119433489
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:24 schreef Equites het volgende:

[..]

Hoeft niet als jij uitgejoeld wilt worden voor zwerver moet je het lekker zo laten.
Na maandag zie je er niks meer van. :') Niks zwerverachtigs aan. De wond moet ook helen, het is net 26 uur geleden getrokken :')
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:55:50 #62
388816 Haantje_pappie
toradora is lekker
pi_119433628
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:22 schreef Toradora het volgende:
Zo werd ik net genoemd... ;(

Ik kwam van de winkel af, net boodschappen gehaald. Komen er 4 jongens voorbij gerent, waarvan 1 zijn tas half op zijn schouder had, en deze liet vallen.

Dus ik raap de tas voor hem op, en geef hem terug met een lach. Zoals ik altijd doe.
Alleen heb ik gisteren bij de tandarts mijn voortand laten trekken. Die is 15 jaar geleden half mijn neus in geschoten en moest er nu echt uit. Aanstaande maandag word het netjes opgevuld. Maar ik loop dus even een weekje met een speet tussen mn tanden ( een gat is het niet eens omdat in die 15 jaar de rest van de tanden naar elkaar toe groeide).

Toen dat jongetje dat zag riep hij keihard IELLLLLL GATVERDAMME, EEN VIEZE ZWERVER MET ROTTE TANDEN HAHAHAHAHAHAHA. Dus ik werd boos vroeg aan hem of hij het normaal vond mensen belachelijk te maken nadat ze hem netjes hebben geholpen.

'vieze stinkzwervers zoals jij hoeven mij niet te helpen hahahahahaha'

Toen kreeg ik wurgneigingen en heb ik me omgedraaid en liep veder. Ik was al bijna thuis, maar tot aan de voordeur hebben ze hele-vieze-zwerver ohohoooh (vamos a la playa ritme) zitten zingen :'(

Ik ben net gewoon gepest door een paar 8/9 jarige.... :'(
Jammer meid ,als een meisje dat ooit voor mij zou doen krijgt ze een knuffel
ik ben haar vriend
pi_119434353
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:

[..]

freak
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:24:54 #64
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_119434758
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef JRRY het volgende:
serieus, lopen 8-9 jarigen in winkelcentra?
met energydrank en frikandelbroodjes toch
pi_119434937
Pesten :{w :N
pi_119435014
Dat liedje _O-
  Forum Admin dinsdag 20 november 2012 @ 18:31:29 #67
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_119435020
Jammer dat je een vrouw bent, anders had je je kunnen omdraaien en zeggen tegen hem dat hij niet zo stoer moet doen tegen papa, want mama kon d'r beentjes niet zo goed bij elkaar houden.

Works every damn time.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_119435109
Kwam je van de winkel af? Gatver..
pi_119435434
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Toradora het volgende:

[..]

Heb de foto wel zwartwit gemaakt. Omdat de randen van mijn tanden en tandvlees helemaal bruin zijn van het bloed. En dat ziet er wel een beetje onsmakelijk uit.
Ze waren niet bruin toen ik buiten was. Toen had ik ze net schoongemaakt. Maar heb net wat gegeten, dus mn mond zit weer vol bloed :P
Dat zwarte puntje op mijn voortand is een gaatje. De verwijderde voortand heeft half over mijn andere voortand heen gezeten, dus vanwege het daar niet kunnen poetsen heb ik een klein gaatje. (Ik geef maar alvast de tekst en uitleg voordat sommige fokkers alsnog roepen dat ik rotte tanden heb. :P )

En maandag word het helemaal opgevuld. En het gaatje gemaakt. Er is een kleine kans dat ik een heel klein spleetje krijg, maar waarschijnlijk niet. En zo wel, ach geen enkel gebit is perfect :)
Het is beter dan een voortand over je andere voortand te hebben staan :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien je foto zie ik potentie.

Dus als je eens onderdak nodig hebt, PM me dan maar :*
pi_119671855
Tandje is gemaakt! Nu zie ik er niet meer uit als een *ahum* 'vieze zwerver'

Voor:

Na:

1 nadeel, ik word er knettergek van dat ik nu een rechter voortand heb :( ik eet als een mongool nu :{
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:49:00 #71
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_119671955
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:45 schreef Toradora het volgende:
Tandje is gemaakt! Nu zie ik er niet meer uit als een *ahum* 'vieze zwerver'

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

1 nadeel, ik word er knettergek van dat ik nu een rechter voortand heb :( ik eet als een mongool nu :{
Was niet vies die tand weg. :@ Mooi mondje heb je.
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:52:23 #72
350968 kedge
cicatrix manet
pi_119672065
Kan me voorstellen dat die jongen er bang van werd en je voor zwerver uitmaakte.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_119672153
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:52 schreef kedge het volgende:
Kan me voorstellen dat die jongen er bang van werd en je voor zwerver uitmaakte.
Oke, smakelijk is het niet. Maar om me nou uit te maken voor zwerver, uit te lachen, en stomme liedjes zingen tot aan mijn deur gaat wel heel ver vind ik hoor...
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:58:16 #74
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_119672216
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:55 schreef Toradora het volgende:

[..]

Oke, smakelijk is het niet. Maar om me nou uit te maken voor zwerver, uit te lachen, en stomme liedjes zingen tot aan mijn deur gaat wel heel ver vind ik hoor...
Als jij dat bent in je fobo. Hebben die kerels geen weet van schoonheid. :')
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:59:43 #75
350968 kedge
cicatrix manet
pi_119672263
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:55 schreef Toradora het volgende:

[..]

Netjes is het niet, maar ziet er ook zoals zelf al zegt onsmakelijk uit. Resultaat lijkt me belangrijker en dat is weer een mooi gebit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:58 schreef Akantha het volgende:

[..]

Als jij dat bent in je fobo. Hebben die kerels geen weet van schoonheid. :')
Als dat geen date wordt met TS.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')