Awwquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Echt nietalhoewel ik me wel een zwerver voel, na alle rijlessen en vanmorgen gezakt voor examen moet ik nu nog meer geld gaan dokken, stelletje afzetters. Maar dit is niet mijn klaagtopic dus ik stop al met klagen
Daar haal ik toch geen voldoening uit? Bloed wil ik zienquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaaaaaa, nee.. ik bedoel meer van lekker expres tegen hun aan gaan staan of je arm er om heen slaan als ze dat zo vies vinden.
Ow das niet leuk. 1 troost, je zal vast niet zo beroerd rijden als mijn tante, en 18 opnieuw het examen over moeten doen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Echt nietalhoewel ik me wel een zwerver voel, na alle rijlessen en vanmorgen gezakt voor examen moet ik nu nog meer geld gaan dokken, stelletje afzetters. Maar dit is niet mijn klaagtopic dus ik stop al met klagen
Shitquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Daar haal ik toch geen voldoening uit? Bloed wil ik zien![]()
Maar voor een volgende keer. Als ik ze tegenkom kan ik er wel brullend achteraan rennen schreeuwend om een lekkere vettige knuffel. Daar heb ik maling aan.
18 keer? Wauw.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:18 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ow das niet leuk. 1 troost, je zal vast niet zo beroerd rijden als mijn tante, en 18 opnieuw het examen over moeten doen.
hahahaha moest lachenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:22 schreef Toradora het volgende:
Zo werd ik net genoemd...![]()
Ik kwam van de winkel af, net boodschappen gehaald. Komen er 4 jongens voorbij gerent, waarvan 1 zijn tas half op zijn schouder had, en deze liet vallen.
Dus ik raap de tas voor hem op, en geef hem terug met een lach. Zoals ik altijd doe.
Alleen heb ik gisteren bij de tandarts mijn voortand laten trekken. Die is 15 jaar geleden half mijn neus in geschoten en moest er nu echt uit. Aanstaande maandag word het netjes opgevuld. Maar ik loop dus even een weekje met een speet tussen mn tanden ( een gat is het niet eens omdat in die 15 jaar de rest van de tanden naar elkaar toe groeide).
Toen dat jongetje dat zag riep hij keihard IELLLLLL GATVERDAMME, EEN VIEZE ZWERVER MET ROTTE TANDEN HAHAHAHAHAHAHA. Dus ik werd boos vroeg aan hem of hij het normaal vond mensen belachelijk te maken nadat ze hem netjes hebben geholpen.
'vieze stinkzwervers zoals jij hoeven mij niet te helpen hahahahahaha'
Toen kreeg ik wurgneigingen en heb ik me omgedraaid en liep veder. Ik was al bijna thuis, maar tot aan de voordeur hebben ze hele-vieze-zwerver ohohoooh (vamos a la playa ritme) zitten zingen![]()
Ik ben net gewoon gepest door een paar 8/9 jarige....
Hoeft niet als jij uitgejoeld wilt worden voor zwerver moet je het lekker zo laten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef Toradora het volgende:
[..]
Nee ik vraag het aan jou. Jij zegt dat ik er wat aan moet doen omdat ik er uit zie als een junk. Waarom moet ik van jou mijzelf veranderen?
Na maandag zie je er niks meer van.quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:24 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoeft niet als jij uitgejoeld wilt worden voor zwerver moet je het lekker zo laten.
Jammer meid ,als een meisje dat ooit voor mij zou doen krijgt ze een knuffelquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:22 schreef Toradora het volgende:
Zo werd ik net genoemd...![]()
Ik kwam van de winkel af, net boodschappen gehaald. Komen er 4 jongens voorbij gerent, waarvan 1 zijn tas half op zijn schouder had, en deze liet vallen.
Dus ik raap de tas voor hem op, en geef hem terug met een lach. Zoals ik altijd doe.
Alleen heb ik gisteren bij de tandarts mijn voortand laten trekken. Die is 15 jaar geleden half mijn neus in geschoten en moest er nu echt uit. Aanstaande maandag word het netjes opgevuld. Maar ik loop dus even een weekje met een speet tussen mn tanden ( een gat is het niet eens omdat in die 15 jaar de rest van de tanden naar elkaar toe groeide).
Toen dat jongetje dat zag riep hij keihard IELLLLLL GATVERDAMME, EEN VIEZE ZWERVER MET ROTTE TANDEN HAHAHAHAHAHAHA. Dus ik werd boos vroeg aan hem of hij het normaal vond mensen belachelijk te maken nadat ze hem netjes hebben geholpen.
'vieze stinkzwervers zoals jij hoeven mij niet te helpen hahahahahaha'
Toen kreeg ik wurgneigingen en heb ik me omgedraaid en liep veder. Ik was al bijna thuis, maar tot aan de voordeur hebben ze hele-vieze-zwerver ohohoooh (vamos a la playa ritme) zitten zingen![]()
Ik ben net gewoon gepest door een paar 8/9 jarige....
freakquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:15 schreef Toradora het volgende:
[..]
Daar haal ik toch geen voldoening uit? Bloed wil ik zien![]()
Maar voor een volgende keer. Als ik ze tegenkom kan ik er wel brullend achteraan rennen schreeuwend om een lekkere vettige knuffel. Daar heb ik maling aan.
met energydrank en frikandelbroodjes tochquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef JRRY het volgende:
serieus, lopen 8-9 jarigen in winkelcentra?
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Toradora het volgende:
[..]
Heb de foto wel zwartwit gemaakt. Omdat de randen van mijn tanden en tandvlees helemaal bruin zijn van het bloed. En dat ziet er wel een beetje onsmakelijk uit.
Ze waren niet bruin toen ik buiten was. Toen had ik ze net schoongemaakt. Maar heb net wat gegeten, dus mn mond zit weer vol bloed![]()
Dat zwarte puntje op mijn voortand is een gaatje. De verwijderde voortand heeft half over mijn andere voortand heen gezeten, dus vanwege het daar niet kunnen poetsen heb ik een klein gaatje. (Ik geef maar alvast de tekst en uitleg voordat sommige fokkers alsnog roepen dat ik rotte tanden heb.)
En maandag word het helemaal opgevuld. En het gaatje gemaakt. Er is een kleine kans dat ik een heel klein spleetje krijg, maar waarschijnlijk niet. En zo wel, ach geen enkel gebit is perfect
Het is beter dan een voortand over je andere voortand te hebben staan
Gezien je foto zie ik potentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als je eens onderdak nodig hebt, PM me dan maar![]()
Was niet vies die tand weg.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:45 schreef Toradora het volgende:
Tandje is gemaakt! Nu zie ik er niet meer uit als een *ahum* 'vieze zwerver'
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
1 nadeel, ik word er knettergek van dat ik nu een rechter voortand hebik eet als een mongool nu
Oke, smakelijk is het niet. Maar om me nou uit te maken voor zwerver, uit te lachen, en stomme liedjes zingen tot aan mijn deur gaat wel heel ver vind ik hoor...quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:52 schreef kedge het volgende:
Kan me voorstellen dat die jongen er bang van werd en je voor zwerver uitmaakte.
Als jij dat bent in je fobo. Hebben die kerels geen weet van schoonheid.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:55 schreef Toradora het volgende:
[..]
Oke, smakelijk is het niet. Maar om me nou uit te maken voor zwerver, uit te lachen, en stomme liedjes zingen tot aan mijn deur gaat wel heel ver vind ik hoor...
Netjes is het niet, maar ziet er ook zoals zelf al zegt onsmakelijk uit. Resultaat lijkt me belangrijker en dat is weer een mooi gebit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:55 schreef Toradora het volgende:
[..]
Oke, smakelijk is het niet. Maar om me nou uit te maken voor zwerver, uit te lachen, en stomme liedjes zingen tot aan mijn deur gaat wel heel ver vind ik hoor...
Als dat geen date wordt met TS.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:58 schreef Akantha het volgende:
[..]
Als jij dat bent in je fobo. Hebben die kerels geen weet van schoonheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |