Mag dat niet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef JRRY het volgende:
serieus, lopen 8-9 jarigen in winkelcentra?
De AH zit bij mij om de hoek. Net als een paar basisscholen. Ik denk dat het middagpauze was.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef JRRY het volgende:
serieus, lopen 8-9 jarigen in winkelcentra?
Aha. Hier zit de AH ook op de hoek net als enkele basisscholen. Ze zouden die kinders moeten verbannen naar de supermarkt te gaan in pauzes, 8 jaar is daar echt te jong voor. Niet dat ik zelf anders ben/wasquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:24 schreef Toradora het volgende:
[..]
De AH zit bij mij om de hoek. Net als een paar basisscholen. Ik denk dat het middagpauze was.
Ik droeg een bruine leren jas, met een beige colsjaal, een blauwe spijkerbroek, en bruin leren laarsjes. Dat ziet er volgens mij heel normaal uit. Bovendien had ik een merkschoudertas bij me, en een volle boodschappentas. Ik zag er echt niet uit als een zwerverquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Lag het misschien aan je kledij?
Waarom maak je je druk om iets wat een KIND zegt? Zegt genoeg over jouw zelfvertrouwen in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik droeg een bruine leren jas, met een beige colsjaal, een blauwe spijkerbroek, en bruin leren laarsjes. Dat ziet er volgens mij heel normaal uit. Bovendien had ik een merkschoudertas bij me, en een volle boodschappentas. Ik zag er echt niet uit als een zwerver
Dit is FOK!..... Dan mag ik me daar druk om maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om iets wat een KIND zegt? Zegt genoeg over jouw zelfvertrouwen in ieder geval.
Er waren 2 buitenlandse jongens bij, maar het jongetje wat direct begon te schreeuwen was Nederlands volgens mij. Hij riep alleen wajooooooo een paar keer. Alsof hij wel een buitenlander was die straattaal sprak.quote:
Inderdaad weg lopen en de leerplicht ambtenaar inschakelen zoals hier boven staat. En terugschelden dat zijn kankermoeder een zwerver is en hem met zijn eigen tas klappen geven tot hij huilt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Er waren 2 buitenlandse jongens bij, maar het jongetje wat direct begon te schreeuwen was Nederlands volgens mij. Hij riep alleen wajooooooo een paar keer. Alsof hij wel een buitenlander was die straattaal sprak.
Waarschijnlijk middagpauze.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:35 schreef A-mineur het volgende:
Hoort dat tuig niet op school te zitten, bel de leerplicht ambtenaar.
Wat een tuig zeg.quote:
Ik kan natuurlijk om 3 uur naar het schoolplein lopen, kijken of een van die kinderen bij een moeder hoort. Maar ach... Ik weet zelf beter. En wat Mrs.Salvatore zegt, waarom zou ik me druk maken om iets wat een kind zegt. Behalve dan het op Fok! plempen en jullie er mee lastig vallenquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:39 schreef Softfeel het volgende:
[..]
Wat een tuig zeg.
Als ik jou was zou ik ze devolgende keer niet meer helpen.
Of als je die met de ouders ziet zeggen waarom zeg je nu niets meer...
quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wees blij dat ze je niet verkracht en beroofd hadden.
Ze zijn er steeds vroeger bij he.
Heb de foto wel zwartwit gemaakt. Omdat de randen van mijn tanden en tandvlees helemaal bruin zijn van het bloed. En dat ziet er wel een beetje onsmakelijk uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kinderen zeggen vaak wel de waarheid.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:42 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk om 3 uur naar het schoolplein lopen, kijken of een van die kinderen bij een moeder hoort. Maar ach... Ik weet zelf beter. En wat Mrs.Salvatore zegt, waarom zou ik me druk maken om iets wat een kind zegt. Behalve dan het op Fok! plempen en jullie er mee lastig vallen
Vind ik die van een 9 jarige originelerquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef raulbouli het volgende:
Heyo vieze zwerver ooo o yyaaa yooo yeeey
Conclusie: TS is een zwerver.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Equites het volgende:
[..]
Kinderen zeggen vaak wel de waarheid.
Pfffffff doe maar weer zo wispelturigquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:02 schreef Toradora het volgende:
[..]
Vind ik die van een 9 jarige origineler
Je bent zelf een zwerverquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Conclusie: TS is een zwerver.
Je ziet eruit als een junk. Doe er wat aan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Toradora het volgende:
[..]
Je bent zelf een zwerver![]()
En als ik een zwerver ben, ben ik wel 'rijk'. Want ik heb wel een laptop met internet.
Waarom?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Je ziet eruit als een junk. Doe er wat aan.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:01 schreef Toradora het volgende:
[..]
Heb de foto wel zwartwit gemaakt. Omdat de randen van mijn tanden en tandvlees helemaal bruin zijn van het bloed. En dat ziet er wel een beetje onsmakelijk uit.
Ze waren niet bruin toen ik buiten was. Toen had ik ze net schoongemaakt. Maar heb net wat gegeten, dus mn mond zit weer vol bloed![]()
Dat zwarte puntje op mijn voortand is een gaatje. De verwijderde voortand heeft half over mijn andere voortand heen gezeten, dus vanwege het daar niet kunnen poetsen heb ik een klein gaatje. (Ik geef maar alvast de tekst en uitleg voordat sommige fokkers alsnog roepen dat ik rotte tanden heb.)
En maandag word het helemaal opgevuld. En het gaatje gemaakt. Er is een kleine kans dat ik een heel klein spleetje krijg, maar waarschijnlijk niet. En zo wel, ach geen enkel gebit is perfect
Het is beter dan een voortand over je andere voortand te hebben staan
Okay ik snap ze ergens welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar door de rest van je omschreven outfit is het tikje overdreven van ze.
Maar ja kinderen he, die zijn nogal hard.
Dat moet je aan die kids vragen. Of vraag je waarom je hier iets aan moet doen?quote:
Nee ik vraag het aan jou. Jij zegt dat ik er wat aan moet doen omdat ik er uit zie als een junk. Waarom moet ik van jou mijzelf veranderen?quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:08 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat moet je aan die kids vragen. Of vraag je waarom je hier iets aan moet doen?
ik had inderdaad gewoon bij dat kind er ook een voortand uit moeten slaan. En dan vet opgewekt roepen, kijk nu zijn we net tweelingen, leuk he! En dan doorlopen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Damntoch juist mooi om dan het spel mee te spelen?
huilie.
Jaaaaaa, nee.. ik bedoel meer van lekker expres tegen hun aan gaan staan of je arm er om heen slaan als ze dat zo vies vinden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
ik had inderdaad gewoon bij dat kind er ook een voortand uit moeten slaan. En dan vet opgewekt roepen, kijk nu zijn we net tweelingen, leuk he! En dan doorlopen.
Maarja, dan zit ik straks vast vanwege kindermishandeling.
Echt nietquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Toradora het volgende:
[..]
Je bent zelf een zwerver![]()
En als ik een zwerver ben, ben ik wel 'rijk'. Want ik heb wel een laptop met internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |